SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
goeie originele ttI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
De creativiteit van deze TT
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Op zich wel waard, maar de game heeft een paar belangrijke problemen. Review komt spoedig op Gaming Onlyquote:Op donderdag 11 april 2013 11:23 schreef mschol het volgende:
Cities in Motion 2 is voor 15 euro te krijgen op GMG met onderstaande code:
GMG25-S0FSG-R7Z9B, maar hier alvast een spoiler:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Op zich wel waard, maar de game heeft een paar belangrijke problemen. Review komt spoedig op Gaming Only, maar hier alvast een spoiler:
ik ga hem voorlopig nog niet kopen, deeltje 1 heb ik nog liggen en wil ik wel proberen uit te spelen eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wist niet dat Happy Bioshock aanraaddeMaar ik ben wel benieuwd naar die review van CiM 2
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
Idd. Blij dat ie het met me eens is.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik wist niet dat Happy Bioshock aanraadde
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ik doe altijd mijn best voor een creatieve TT.Women with dicks and weak men with vaginas.
Na 10 uur mijn eerste missie uitgespeeld in CiM2![]()
Ik ontwikkelde de briljante tactiek om centrale plekken in te richten waar drie tot vier lijnen bij elkaar kwamen. Niet alleen leverde dit een verdubbeling op van mijn omzet (al vereiste het enige aanpassingen aan de infrastructuur; nieuwe wegen en tunnels), maar plots ging ik van een dekking van een paar % naar dik 15%
Heb ik weer: koop ik 2 stuks DLC voor Train Simulator via gamersgate, werkt de helft niet
Ik heb dus nu het Edinburgh - Glasgow scenario gekocht, alleen als ik erop klik in het collectionmenu van het spel dan opent er nikstis net alsof er gewoon geen scenario's zijn... als ik er via 'single player' => scenarios heen ga vind ie ook niks.
Het spel is wel geinstalleerd aldus Steam zelf, hoe kan ik dit oplossen??![]()
game files verifien?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:53 schreef GlenSpey het volgende:
Heb ik weer: koop ik 2 stuks DLC voor Train Simulator via gamersgate, werkt de helft niet
Ik heb dus nu het Edinburgh - Glasgow scenario gekocht, alleen als ik erop klik in het collectionmenu van het spel dan opent er nikstis net alsof er gewoon geen scenario's zijn... als ik er via 'single player' => scenarios heen ga vind ie ook niks.
Het spel is wel geinstalleerd aldus Steam zelf, hoe kan ik dit oplossen??![]()
Dishonored -50%, ¤25. Thoughts?<@Richardfun> top Morthill ^O^
Prima spel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
CiM2 is ook een prima spel
Heeft iemand hier nog een werkende 20% discount coupon voor op GMG?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
GMG25-S0FSG-R7Z9B die?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
Heeft iemand hier nog een werkende 20% discount coupon voor op GMG?![]()
Prima spel idd, zeker voor die prijs.quote:'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Nee dat is 25%, die werkt maar op enkele games.quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
BAMMMM, mama's hart kapot gekregen in The Binding of Isaac, na 24 uur spelen lukt het dan eindelijk een keertje
Ik zag er wel badass uit near the end:
Ohh yeaahhhh
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Please Move The Deer Crossing Sign![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:41 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Veel te duur.
Hij is boxed 20¤
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/Dishonored_PC.html
Plus verzendkosten, dus dat scheelt je dan het kolossale bedrag van 3 euro.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
hell, zelfs zonder verzendkosten scheelt het je 5 euro..quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:30 schreef The_Substitute het volgende:
Plus verzendkosten, dus dat scheelt je dan het kolossale bedrag van 3 euro.![]()
ik heb weliswaar maar beperkt budget, maar 5 euro verschil noem ik niet veel te duur...![]()
Cancer wat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
BAMMMM, mama's hart kapot gekregen in The Binding of Isaac, na 24 uur spelen lukt het dan eindelijk een keertje
Ik zag er wel badass uit near the end:
[ afbeelding ]
Ohh yeaahhhhBurning bridges gives you so much more![]()
Ja er is een tricket in die game met de naam kanker, t is sowieso een vrij 'zieke' game wat dat betreft.quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Staat nog steeds een keer op mijn to-do list, maar krijg het niet uit mijn hoofd dat zulke 2-d games een beetje pauper zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:34 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja er is een tricket in die game met de naam kanker, t is sowieso een vrij 'zieke' game wat dat betreft.
Burning bridges gives you so much more![]()
Pauper my ass, vroeger was alles 2d en zie wat een geweldige games we toen hadden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:40 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Staat nog steeds een keer op mijn to-do list, maar krijg het niet uit mijn hoofd dat zulke 2-d games een beetje pauper zijn.
Overigens heb ik sinds jaren weer eens een game van t internet gehaald, fc3 bloed draak, net even gespeeld, eerste indruk is goed, denk dat ik um ga pre-orderen.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
ik ben amper begonnen met games uit de vorige GoGsale
herkenbaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:22 schreef Morthill het volgende:
ik ben amper begonnen met games uit de vorige GoGsale![]()
![]()
True, game is awesome. Moet je wel met controller spelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:44 schreef JimmyJames het volgende:
Sine Mora is tof en zeker de moeite waard voor 2,5¤<@Richardfun> top Morthill ^O^
Klopt klopt.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
GreenManGaming:quote:20% Off Voucher
Voucher code* GMG20-GGN5D-FC3NA will give you 20% off a massive selection of games across the GMG Store. Use this voucher to save even more on our already fantastic deals!![]()
Kijk die zocht ik, toppertje!quote:
Dishonored: The Knife of Dunwall gepre-ordered
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Hier dan, reviewquote:Op donderdag 11 april 2013 12:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik wist niet dat Happy Bioshock aanraaddeMaar ik ben wel benieuwd naar die review van CiM 2
Ik denk dat de meeste minpunten van die review gelden voor een Paradox game.quote:
En dat terwijl Paradox de game helemaal niet gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:04 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste minpunten van die review gelden voor een Paradox game.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Jammer dat het verker nog steeds kut is, dat was hetgeen wat CiM1 zo klote maakte, dat er binnen de kortste keren enorme files stonden waar ik echt niet mee overweg kon...quote:
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Mjah, ik heb niks tegen files, dat hoort erbij, wel tegen files die nergens op slaanquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jammer dat het verker nog steeds kut is, dat was hetgeen wat CiM1 zo klote maakte, dat er binnen de kortste keren enorme files stonden waar ik echt niet mee overweg kon...
voor een game, uitgegeven door Paradoxquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
En dat terwijl Paradox de game helemaal niet gemaakt heeft.
Zo beter?
Thanksquote:It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
Eindelijk weer eens een prima temperatuurtje in m'n kamer, maakt t gamen ook relaxter lol<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:44 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
voor een game, uitgegeven door Paradox
Zo beter?
Een hogere temperatuur maakt het gamen beter?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
Eindelijk weer eens een prima temperatuurtje in m'n kamer, maakt t gamen ook relaxter lolOp dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Hier overigens nog een leuke pre-order dumpprijs van Mycom voor de geinteresseerden: http://www.mycom.nl/gaming/69039/ubisoft-watch-dogs
Wordt niet in de pricewatches meegenomen, dus pak je voordeel zolang het nog kan
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Systeemeisen al bekend?quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:54 schreef DeeCruise het volgende:
Hier overigens nog een leuke pre-order dumpprijs van Mycom voor de geinteresseerden: http://www.mycom.nl/gaming/69039/ubisoft-watch-dogs
Wordt niet in de pricewatches meegenomen, dus pak je voordeel zolang het nog kan![]()
Ook een slecht verwarmde kamer?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
Eindelijk weer eens een prima temperatuurtje in m'n kamer, maakt t gamen ook relaxter lolPlease Move The Deer Crossing Sign![]()
Nope, maak je je zorgen dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Die game moet dienen als toonbeeld voor de technologische sprong naar de nieuwe generatie consoles. De systeemeisen zullen waarschijnlijk behoorlijk hoog zijn.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Dat moet nog maar blijken. De game wordt gedeveloped voor de pc, met ports naar x360 en ps3, daarnaast kan ik me niet voorstellen dat de eisen hoger zullen zijn dan crysis 3, dus als je die kunt draaien dan lukt watch dogs ongetwijfeld ook..quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:20 schreef JimmyJames het volgende:
Die game moet dienen als toonbeeld voor de technologische sprong naar de nieuwe generatie consoles. De systeemeisen zullen waarschijnlijk behoorlijk hoog zijn.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Oh ik wist niet dat hij ook uitkomt op de huidige consoles. Dan heb je gelijk.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Op zich niet, maar zolang ik het niet zeker weet koop ik hem niet.quote:
En ik weet trouwens nog niet eens zeker of ik hem ga halen voor PC of PS3 (of misschien zelfs PS4).![]()
Ik heb hem ook niet gekocht, maar gepre-ordered. Het is niet alsof je moet betalen vooraf, gewoon reserveren. Op die manier heb je de game voor een leuke prijs als de systeemeisen bekend zijn en elke pre-order weer rond de 50 zitquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:37 schreef rubbels het volgende:
[..]
Op zich niet, maar zolang ik het niet zeker weet koop ik hem niet.
En ik weet trouwens nog niet eens zeker of ik hem ga halen voor PC of PS3 (of misschien zelfs PS4).Is het niet je ding, dan cancel je de order gewoon..
Ik zie het in ieder geval vol vertrouwen tegemoet, zeker 1 van de grootste releases van het jaar wat mij betreft..Jup, zelfs voor de WiiU (quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:35 schreef JimmyJames het volgende:
Oh ik wist niet dat hij ook uitkomt op de huidige consoles. Dan heb je gelijk.) -> http://www.mycom.nl/catalog/search/?q=watch+dogs
Oow, in dat geval reserveer ik hem ook evenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:40 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet gekocht, maar gepre-ordered. Het is niet alsof je moet betalen vooraf, gewoon reserveren. Op die manier heb je de game voor een leuke prijs als de systeemeisen bekend zijn en elke pre-order weer rond de 50 zitIs het niet je ding, dan cancel je de order gewoon..
Ik zie het in ieder geval vol vertrouwen tegemoet, zeker 1 van de grootste releases van het jaar wat mij betreft..![]()
![]()
Gaat volgens mij wel alleen maar bij de "afhalen" optie, maar qua locatie zou de Mycom redelijk bij iedereen in de buurt moeten liggen.. Je kunt ook bezorgen eens proberen, Mycom ligt bij mij om de hoek dus haal het altijd zelf af..quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:45 schreef rubbels het volgende:
[..]
Oow, in dat geval reserveer ik hem ook evenOp dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
10 minuutjes fietsen hier, geen probleem dusquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:47 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Gaat volgens mij wel alleen maar bij de "afhalen" optie, maar qua locatie zou de Mycom redelijk bij iedereen in de buurt moeten liggen.. Je kunt ook bezorgen eens proberen, Mycom ligt bij mij om de hoek dus haal het altijd zelf af..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:58 schreef rubbels het volgende:
[..]
10 minuutjes fietsen hier, geen probleem dus
mycom is 1 van de weinige computerzaken die wij nog in het centrum hebben, paradigit heeft eind vorige maand zijn deuren gesloten, tis echt treurig: even snel iets van hardware nodig en ik heb 3 keuzes: Dixons, mycom of mediamarktquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:47 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Gaat volgens mij wel alleen maar bij de "afhalen" optie, maar qua locatie zou de Mycom redelijk bij iedereen in de buurt moeten liggen.. Je kunt ook bezorgen eens proberen, Mycom ligt bij mij om de hoek dus haal het altijd zelf af..![]()
![]()
Ja; een te grote kamer en een te kleine kachel lol.quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
GreenManGaming heeft weer deals:quote:20% Off Voucher
Voucher code* GMG20-GGN5D-FC3NA will give you 20% off a great selection of games across the GMG Store. You can even use this on a selection of zombie deals!quote:25% Off Voucher
Voucher code** GMG25-FHALS-8SG7H will give you 25% off Company of Heroes 2+ Digital Collector's Edition, GRID 2, Star Trek, and Resident Evil Revelations.en wat betreft die laatste deal, daar is de 20% kortingsbon op te gebruiken:quote:Sims Deals
Get up to 50% off a selection of EA titles including SimCity 4 Deluxe Edition and a selection of Sims 3 DLC so big that the list wont fit! This offer ends 1600UTC 19/04/2013.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ter vergelijking: op Origin ben je voor hetzelfde ¤59.98 kwijt en krijg je 2 origin exclusive ingame materialen![]()
![]()
Wat een rare bundle van indie gala: http://www.indiegala.com/
De Mass Effect bundle met alleen het tweede deelNu hopen ze natuurlijk dat je hierdoor het eerste deel aanschaft op origin.
Ik heb ME nog nooit gespeeld maar ik heb goede hoop dat ze een keer de trilogie zullen aanbieden voor een tientje op origin.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Battlefield 3 voor $5 voor Amerikaanse gamers; http://www.gamespot.com/n(...)origin-for-5-6407189
Kan nog leuk worden als EA echt de strijd aangaat met steam (en ons hierin niet vergeet).Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Wrong, alleen voor Australische gamers... Alleen bruikbaar voor mensen hier met een VPN dus.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:41 schreef JimmyJames het volgende:
Battlefield 3 voor $5 voor Amerikaanse gamers; http://www.gamespot.com/n(...)origin-for-5-6407189
Kan nog leuk worden als EA echt de strijd aangaat met steam (en ons hierin niet vergeet).Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Verkeerd gelezen. Ik gun het ze wel aangezien ze zich normaal blauw betalen aan games.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Ik zou het liefst zien dat STEAM alle 3 delen eens zou mogen aanbieden (in één pakket) en dan INCLUSIEF ALLE DLC. Daar zou ik nog wel 25 euro of zelfs meer voor willen betalen (terwijl ik alle delen al in doosjes heb voor de PC).quote:Op donderdag 18 april 2013 16:32 schreef JimmyJames het volgende:
Wat een rare bundle van indie gala: http://www.indiegala.com/
De Mass Effect bundle met alleen het tweede deelNu hopen ze natuurlijk dat je hierdoor het eerste deel aanschaft op origin.
Ik heb ME nog nooit gespeeld maar ik heb goede hoop dat ze een keer de trilogie zullen aanbieden voor een tientje op origin.Tails tell tales![]()
gaat nooit gebeuren aangezien deel 3 origin only isquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik zou het liefst zien dat STEAM alle 3 delen eens zou mogen aanbieden (in één pakket) en dan INCLUSIEF ALLE DLC. Daar zou ik nog wel 25 euro of zelfs meer voor willen betalen (terwijl ik alle delen al in doosjes heb voor de PC).![]()
Ik weet het, maar zou dus graag willen dat daar nog eens verandering in komt/kan komen...quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:08 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat nooit gebeuren aangezien deel 3 origin only isTails tell tales![]()
wellicht komt op origin wel eens een keer een mooi geprijsde bundel uitquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:09 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik weet het, maar zou dus graag willen dat daar nog eens verandering in komt/kan komen...![]()
![]()
Kan het echt niet op Steam, dan is dat het beste alternatief inderdaad (dan wel inclusief álle DLC van álle delen wmb)quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
wellicht komt op origin wel eens een keer een mooi geprijsde bundel uit
Tails tell tales![]()
Hmjah op Origin moet je gewoon wachten tot de Mass Effect Trilogy in de aanbieding gaat, zijn alle 3. Maarja die is nu 50 euri, dus zal dan wel 25 euro worden in aanbieding. Dat zij die games overigens meer dan waard
.
![]()
Hebben jullie succesvol episode 1 en 2 van HL2 kunnen spelen? Het schijnt dat dat nogal wat problemen gaf. Bij mij crasht het spel nog tijdens het afspelen van het openingsfilmpje op wisselende momenten of zelfs tijdens het configureren van de instellingen. Ik heb HL2 ooit eens gekocht maar dat was met die oude spelletjes er bij in plaats van met die episodes dus die had ik maar even gedownload (niet echt eerlijk, ik heb net zo veel betaald als anderen die het er wel bij krijgen).ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
ik merkte b.v. bij garry's mod dat hij erg vaak crasht op het valve logo..quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hebben jullie succesvol episode 1 en 2 van HL2 kunnen spelen? Het schijnt dat dat nogal wat problemen gaf. Bij mij crasht het spel nog tijdens het afspelen van het openingsfilmpje op wisselende momenten of zelfs tijdens het configureren van de instellingen. Ik heb HL2 ooit eens gekocht maar dat was met die oude spelletjes er bij in plaats van met die episodes dus die had ik maar even gedownload (niet echt eerlijk, ik heb net zo veel betaald als anderen die het er wel bij krijgen).
HL2 + episodes heb ik zonder problemen kunnen spelen (maar dat is dus nogal wat jaartjes geleden..)
more sales:
http://getgamesgo.com/cat(...)7de35e&utm_source=cm![]()
Ik vroeg me af of dat het iets met de nieuwe versies van Windows en DirectX te maken kan hebben. Je speelt maar een half spel als je enkel deel 1 van deel 2 speelt. Zou episode 3 ooit nog komen?ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Waarom dat belachelijke prijsverschil tussen winkels en legale onlinewinkels inclusief Steam en Origin? Maken winkels woekerwinsten (+100%) of hanteren de gameproducenten belachelijk sterk verschillende tarieven?ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
ooit.. vast wel..quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vroeg me af of dat het iets met de nieuwe versies van Windows en DirectX te maken kan hebben. Je speelt maar een half spel als je enkel deel 1 van deel 2 speelt. Zou episode 3 ooit nog komen?
nog meer sales:
http://mtrace.greenmangam(...)_41824_88982_337_141
http://www.greenmangaming.com/ea-deals/ (Alice Madness returns)
quote:20% Off Voucher
Get an extra 20% off our range of weekend deals, including the huge range of GTA deals, with voucher code* GMG20-GGN5D-FC3NA.![]()
it's all about the middle manquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Waarom dat belachelijke prijsverschil tussen winkels en legale onlinewinkels inclusief Steam en Origin? Maken winkels woekerwinsten (+100%) of hanteren de gameproducenten belachelijk sterk verschillende tarieven?![]()
![]()
20-30 Euro verschil? Zo veel kost de middenman toch niet voor de meeste andere producten.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Nu ik HL 2 na al die jaren weer eens speel valt het volgende mij erg op:
- HL 2 was de tijd ver vooruit met de graphics
- Hoewel de graphics prachtig waren zaten er ook belachelijke fouten in zoals dat je geen handen aan het stuur ziet tijdens het varen met een voertuig.
- less is more wat betreft geluid. Weinig muziek, af en toe zelf gecomponeerde muziek als aanwijzing dat je belaagd gaat worden maar verder gewoon het geluid van voetstappen, plonsend water, de vijand die communiceert, het geluid van de vijand. Een voorbeeld voor andere spellen wat geluid, ook nu nog.
- Rockstar zuigt op het gebied van graphics. Bij HL 2 zie je met 50% belasting van de hardware (maximale instellingen) beduidend betere graphics dan bij GTA, terwijl je bij Rockstar vloeistoffen goed ziet bewegen (vergt toch best veel rekenwerk) slaagt Rockstar er nog niet in om op een computer die in die tijd top zou zijn geweest wat extra auto's op de weg te verwerken. Ik kan het spel met maximale instellingen spelen maar oh wee, als ik die vehicle density al te hoog zet (60% gaat, bij 100% kan mijn GPU het niet meer aan). Hoewel het spel soepel verloopt is er elke keer een vertragin bij het verlaten van de woning.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
heb je het over gta4? dat was en is echt pure horror voor pc'squote:Op vrijdag 19 april 2013 19:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nu ik HL 2 na al die jaren weer eens speel valt het volgende mij erg op:
- HL 2 was de tijd ver vooruit met de graphics
- Hoewel de graphics prachtig waren zaten er ook belachelijke fouten in zoals dat je geen handen aan het stuur ziet tijdens het varen met een voertuig.
- less is more wat betreft geluid. Weinig muziek, af en toe zelf gecomponeerde muziek als aanwijzing dat je belaagd gaat worden maar verder gewoon het geluid van voetstappen, plonsend water, de vijand die communiceert, het geluid van de vijand. Een voorbeeld voor andere spellen wat geluid, ook nu nog.
- Rockstar zuigt op het gebied van graphics. Bij HL 2 zie je met 50% belasting van de hardware (maximale instellingen) beduidend betere graphics dan bij GTA, terwijl je bij Rockstar vloeistoffen goed ziet bewegen (vergt toch best veel rekenwerk) slaagt Rockstar er nog niet in om op een computer die in die tijd top zou zijn geweest wat extra auto's op de weg te verwerken. Ik kan het spel met maximale instellingen spelen maar oh wee, als ik die vehicle density al te hoog zet (60% gaat, bij 100% kan mijn GPU het niet meer aan). Hoewel het spel soepel verloopt is er elke keer een vertragin bij het verlaten van de woning.![]()
![]()
GTA 4 + DCL's ja. Ik zou graag eens willen weten wat Rockstar fout deed (te weinig gebruik maken van de meerdere kernen van de CPU en de grotere snelheid van de CPU in vergelijking met de antieke hardware van de PS3 en de 360?), hopelijk heeft het bedrijf hiervan geleerd en wordt GTA 5 wel goed geschreven voor de PC's. Want oh boy, wat kijk ik uit naar dat spel. Als GTA 5 zich verhoudt tot GTA 4 zoals GTA SA zich verhield tot GTA 3 dan staat ons een prachtig spel te wachten. Zeker met het schakelen tussen personen kan dat erg leuk worden. Ik vond SA trouwens veel beter dan 4! In GTA 4 was je alleen maar aan het schieten, SA was veel gevariëerder en de karakters en het verhaal waren veel interessanter.
Ik heb het gevoel antieke hardware te hebben als ik GTA 4 speel terwijl mijn hardware beter is dan dat je kon krijgen toen het spel uit kwam.
[ Bericht 21% gewijzigd door Bram_van_Loon op 19-04-2013 19:26:17 ]ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Hou op over GTA IV. Wilde vanmiddag weer eens spelen, en had meteen weer problemen. Slechte framerate en toen ik het spel voor de 2e keer opstartte, kon ik Niko helemaal niet meer zien en deed de camera super vreemd.![]()
Weet echt niet wat er ineens gebeurde, maar ik krijg het niet meer goed.![]()
Kan (daarnaast) het probleem niet simpel zijn dat Rockstar het spel schreef voor de consoles (toen toch al een jaar of 4 oud?) en te lui was om de code even aan te passen aan snellere quadcoreprocessoren?
Het spel functioneert al veel beter als het alle 4 de kernen goed gebruikt en de FR verbetert drastisch als er wat aan de CPU wordt uitbesteed (bijvoorbeeld het verkeer). Natuurlijk blinkt de GK uit in de parallele vewerking maar ik vermoed dat Rockstar de GK ook van alles liet berekenen wat wel seriëel wordt berekend.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Sleeping Dogs is zo gruwelijk buggy bij tijd en wijleje vraagt je echt af welk stelletje lapzwanzen die game heeft geplaytested
volgens mij was dat ook het probleem, het was echt een port, met alle problemen van dien..quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Kan (daarnaast) het probleem niet simpel zijn dat Rockstar het spel schreef voor de consoles (toen toch al een jaar of 4 oud?) en te lui was om de code even aan te passen aan snellere quadcoreprocessoren?
Het spel functioneert al veel beter als het alle 4 de kernen goed gebruikt en de FR verbetert drastisch als er wat aan de CPU wordt uitbesteed (bijvoorbeeld het verkeer). Natuurlijk blinkt de GK uit in de parallele vewerking maar ik vermoed dat Rockstar de GK ook van alles liet berekenen wat wel seriëel wordt berekend.![]()
Tsja, Rockstar heeft nu eenmaal lak aan pc-gamers. Dan heb ik er ook altijd minder moeite mee als men games massaal piraat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij was dat ook het probleem, het was echt een port, met alle problemen van dien..<@Richardfun> top Morthill ^O^
mememememe!quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er nog 3http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Wat voor bugs? Ik heb er weinig last van gehad tot nu toe maar ik heb het nog niet heel erg veel gespeeld (een stuk of 20 missies?). Het sfeertje bij het spel is erg goed maar ik hou niet zo van de gameplay (het op de knoppen rammen, geen kwestie van vaardigheid).quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:26 schreef Morthill het volgende:
Sleeping Dogs is zo gruwelijk buggy bij tijd en wijleje vraagt je echt af welk stelletje lapzwanzen die game heeft geplaytested
#NoDAPL![]()
Ga eens op de pathfinding van de AI letten, die is echt gruwelijk knudde. Heb meerdere missies opnieuw moeten doen, omdat vijanden niet door de deur konden komen en de game niet verder ging.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat voor bugs? Ik heb er weinig last van gehad tot nu toe maar ik heb het nog niet heel erg veel gespeeld (een stuk of 20 missies?). Het sfeertje bij het spel is erg goed maar ik hou niet zo van de gameplay (het op de knoppen rammen, geen kwestie van vaardigheid).<@Richardfun> top Morthill ^O^
Zijn er nog mensen die de mutiplayer van Just Cause 2 spelen dit weekend?
Je zit met zo'n duizend spelers op één server en het is een totale chaos (vooral op een nabij de vliegvelden)![]()
![]()
https://www.jc-mp.com/Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Wist helemaal niet dat JC2 mp had.quote:Op zondag 21 april 2013 15:45 schreef JimmyJames het volgende:
Zijn er nog mensen die de mutiplayer van Just Cause 2 spelen dit weekend?
Je zit met zo'n duizend spelers op één server en het is een totale chaos (vooral op een nabij de vliegvelden)![]()
![]()
https://www.jc-mp.com/
Ik gok rond de zomerquote:Op zondag 21 april 2013 16:02 schreef GlenSpey het volgende:
Wanneer komt de summersale eigenlijk weer?
LEGO Harry Potter 1-4 en 5-7 gekocht(niet op Steam, maar blaat)
ik wil jaren 1-4 nog een keertje scoren op steamquote:Op zondag 21 april 2013 16:44 schreef Morthill het volgende:
LEGO Harry Potter 1-4 en 5-7 gekocht(niet op Steam, maar blaat)
5-7 bevalt namelijk wel
zelf heb ik dit weekend alleen mdk 1 &2 binnen gehengeld op gog.com![]()
eerste of tweede week van juli toch meestal?quote:Op zondag 21 april 2013 16:02 schreef GlenSpey het volgende:
Wanneer komt de summersale eigenlijk weer?ooit heb ik dat opgezocht, en viel die in mei dacht ik :pquote:![]()
ze waren voor 7,50 op Play.com, dus wel prima dealquote:Op zondag 21 april 2013 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil jaren 1-4 nog een keertje scoren op steam5-7 bevalt namelijk wel
zelf heb ik dit weekend alleen mdk 1 &2 binnen gehengeld op gog.com<@Richardfun> top Morthill ^O^
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
Over springsale gesproken: http://www.gamersgate.com/springsale
Zit wel wat goede shit tussen, Bastion 3,50; Renegade Ops 4,42; Trine 2 3,25 enz![]()
Endless Space
Vet hequote:Op maandag 22 april 2013 18:11 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)hop-on-dawn-of-war-3
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
W8quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Uuhhg waarom kan ik Hearts of Iron 3 niet aan de praat krijgen.
Windows 8
HoI3![]()
![]()
Wil iemand Zombie Driver HD ruilen voor iets leuks?
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Achja de springsale komt natuurlijk ook nog. Heb wat content van TS2013 op het oog die ik perse hebben wil. Maar 30 euro per stuk DLC gaat me iets te ver, dus dan maar afwachten tot mei...quote:Op zondag 21 april 2013 19:14 schreef mschol het volgende:
[..]
eerste of tweede week van juli toch meestal?
[..]
ooit heb ik dat opgezocht, en viel die in mei dacht ik :p![]()
Hopelijk verschijnt er vanavond weer een weekly sale op de humble bundle site (rond 20h00). Of nog beter: een nieuwe bundle.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Dit is de developer van FEZquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:06 schreef 2Happy4U het volgende:
http://steamcommunity.com(...)/828936719101364719/
Voor mensen die denken dat FEZ een leuk spel is.
http://steamcommunity.com(...)8936719094418300/#p1![]()
![]()
dit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:42 schreef tuut-chips het volgende:
Ja FEZ is wel een redelijk spel opzich maar die developer is echt een gigantische stomende drol.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Awesomenauts is bij GmG in de aanbieding, 66% korting net als chivalry
+
GMG20-GGN5D-FC3NA 20% kortingsbon![]()
Awesomenauts500 uur inzitten en dat terwijl de game pas afgelopen augustus uit is gekomen.
ik weet het niet, ziet er grappig uit, maar teveel MP gefocusd waardoor ik het als weggegooid geld zou kunnen gaan beschouwen...quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
Awesomenauts500 uur inzitten en dat terwijl de game pas afgelopen augustus uit is gekomen.
![]()
Ja hehe, moba games zijn gemaakt voor competitive gameplay en zoiets doe je natuurlijk niet tegen bots, dat is geen ruk aan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet het niet, ziet er grappig uit, maar teveel MP gefocusd waardoor ik het als weggegooid geld zou kunnen gaan beschouwen...
De eerste reviews lijken aardig positief over Monaco (9.0 van IGN) en Don't Starve. Nu snel weer een sale zodat ik deze prachtindiegames kan binnenhalen.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
9.0 van IGN? Ze hebben nog geen review online staan van die game..quote:Op woensdag 24 april 2013 13:27 schreef JimmyJames het volgende:
De eerste reviews lijken aardig positief over Monaco (9.0 van IGN) en Don't Starve. Nu snel weer een sale zodat ik deze prachtindiegames kan binnenhalen.
http://www.ign.com/games/monaco-145341/xbox-360-145343<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Vreemd.. Ik had een screenshot gezien van een video-review en het leek de "template" van IGN te zijn.
Ze hebben hem er weer afgehaaldWaarschijnlijk hadden ze per ongeluk het embargo niet gerespecteerd en de video te vroeg op het internet gegooid.
[ Bericht 55% gewijzigd door JimmyJames op 24-04-2013 14:38:07 ]Please Move The Deer Crossing Sign![]()
![]()
eurogamer, had ook een 9/10 en rockpapershotgun is er ook zeer positief over:Heb het van een amerikaan die een 4pack had gekocht, kostte me uiteindelijk 8 euries. Lijkt me zeker de moeite waard want ik ben altijd op zoek naar goede games met local coöp op de pc.quote:Let’s get this straight: Monaco is a fascinating, beautifully-made game. There’s some unevenness. There are some oddities. Some people won’t gel with its pace or its challenge.
It’s brilliant.![]()
Op de site van de ontwikkelaars is hij trouwens een stuk goedkoper dan op steam ($ 13,50 vs 14¤).Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Dragon Age doen of niet doen?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Origins Ultimate Edition? Def de moeite waard, echter qua graphics wellicht een beetje gedateerd... Hoe dan ook vele malen beter dan deel 2, en met de Ultimate Edition ben je echt wel een hele tijd zoet.. Als je een rpg liefhebber bent dan hoort deze imho zeker in je collectie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
nee, net geinstalleerdquote:Op donderdag 25 april 2013 10:47 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan blijkbaar geen .exe vinden. Iets verwijderd?![]()
![]()
Integrity check, wellicht een fout ontstaan tijdens het downloaden..quote:Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
was ik ook van plan ja, maar suf blijft het wel..quote:Op donderdag 25 april 2013 10:53 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Integrity check, wellicht een fout ontstaan tijdens het downloaden..![]()
Mwoa, het kan altijd voorkomen. Wel vaker gehad dat downloads een corruptie bevatten door een of andere storing.. Gelukkig dat steam de integrity check heeft, stel je voor dat je elke keer de game in zijn geheel zou moeten downloadenquote:Op donderdag 25 april 2013 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
was ik ook van plan ja, maar suf blijft het wel..
Ja ik ben een rpg liefhebber, en vind gedateerde graphics niet erg, bovendien hou ik van een goed verhaal. Het enige dat me doet twijfelen is het feit dat ik niet echt hou van party based rpg's, dus dat je een hele groep moet aansturen zeg maar.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Origins Ultimate Edition? Def de moeite waard, echter qua graphics wellicht een beetje gedateerd... Hoe dan ook vele malen beter dan deel 2, en met de Ultimate Edition ben je echt wel een hele tijd zoet.. Als je een rpg liefhebber bent dan hoort deze imho zeker in je collectie.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Geen idee waar je hem wilt aanschaffen, maar ik heb de ultimate edition destijds voor 10 euro in een steam sale gekocht. Niet een bedrag waar je je een bult aan kunt vallen zeg maar. Maar het is idd wel party based, wat ik juist een voordeel vond. Ook is de interactie tussen de characters legendarisch, dat mochten ze in meer games zo uitwerken..quote:Op donderdag 25 april 2013 11:09 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja ik ben een rpg liefhebber, en vind gedateerde graphics niet erg, bovendien hou ik van een goed verhaal. Het enige dat me doet twijfelen is het feit dat ik niet echt hou van party based rpg's, dus dat je een hele groep moet aansturen zeg maar.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Tsja hij is nu 7,5 op Steam (midweek sale). Dus nog ff twijfelen haha.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:11 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Geen idee waar je hem wilt aanschaffen, maar ik heb de ultimate edition destijds voor 10 euro in een steam sale gekocht. Niet een bedrag waar je je een bult aan kunt vallen zeg maar. Maar het is idd wel party based, wat ik juist een voordeel vond. Ook is de interactie tussen de characters legendarisch, dat mochten ze in meer games zo uitwerken..<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Holy crap, das geen geld voor een game waar je makkelijk 100 uur in steekt, met ook nog eens een decent backstory en mooi char development..quote:Op donderdag 25 april 2013 11:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Tsja hij is nu 7,5 op Steam (midweek sale). Dus nog ff twijfelen haha.
Maar het moet je ding zijn natuurlijk..Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
ik mis volgens mij alleen de extra content, de game + expansion heb ik namelijk op origin...quote:Op donderdag 25 april 2013 11:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Tsja hij is nu 7,5 op Steam (midweek sale). Dus nog ff twijfelen haha.![]()
Is er nog iemand die Don't Starve te ruil heeft?
Ik heb nog de laatste humble bundle (de zevende met o.a. the binding of isaac) en nuclear dawn te ruil.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
De Stone Prisoner DLC geeft je wel een van de coolste companions. Hopelijk zitten de preorder bonussen er niet bij, zelden zulke slechte integratie gezien. Ze dumpen gewoon de blood dragon armor (een van de beste in het spel) in je inventory aan het beginquote:Op donderdag 25 april 2013 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mis volgens mij alleen de extra content, de game + expansion heb ik namelijk op origin...Hele loot aspect in een klap verpest.
![]()
Erg vreemd aangezien ik hem steeds moest kopen in het basecamp van die dwerg (enchantment!) voor een fuckton aan gold.. Het was zeker geen item wat ik zomaar in mijn inventory had zitten..quote:Op donderdag 25 april 2013 14:01 schreef fwokker het volgende:
[..]
De Stone Prisoner DLC geeft je wel een van de coolste companions. Hopelijk zitten de preorder bonussen er niet bij, zelden zulke slechte integratie gezien. Ze dumpen gewoon de blood dragon armor (een van de beste in het spel) in je inventory aan het beginHele loot aspect in een klap verpest.
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:01 schreef fwokker het volgende:
De Stone Prisoner DLC geeft je wel een van de coolste companions. Hopelijk zitten de preorder bonussen er niet bij, zelden zulke slechte integratie gezien. Ze dumpen gewoon de blood dragon armor (een van de beste in het spel) in je inventory aan het beginHele loot aspect in een klap verpest.
![]()
Die had veel te hoge specs. 38 Strength of zoiets, dus je had 'm wel, maar gebruiken kon niet.De armor heb je vanaf het begin. De rest moet je erbij kopen via die Bodahn idd.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:06 schreef DeeCruise het volgende:
Erg vreemd aangezien ik hem steeds moest kopen in het basecamp van die dwerg (enchantment!) voor een fuckton aan gold.. Het was zeker geen item wat ik zomaar in mijn inventory had zitten..'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Gekocht!![]()
Ik ging er even van uit dat er op het complete armor gehint werd ipv alleen de borstplaat....quote:Op donderdag 25 april 2013 14:35 schreef The_Substitute het volgende:
[..]![]()
Die had veel te hoge specs. 38 Strength of zoiets, dus je had 'm wel, maar gebruiken kon niet.
[..]
De armor heb je vanaf het begin. De rest moet je erbij kopen via die Bodahn idd.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
quote:
Ja dat klopt ook, maar het aspect van 'goh, ik ga op zoek naar goede loot' haal je zo wel compleet weg. Je ragt je character gewoon zo snel mogelijk naar 40 strength toe en slaat alles doodquote:Op donderdag 25 april 2013 14:35 schreef The_Substitute het volgende:
[..]![]()
Die had veel te hoge specs. 38 Strength of zoiets, dus je had 'm wel, maar gebruiken kon niet.
[..]
De armor heb je vanaf het begin. De rest moet je erbij kopen via die Bodahn idd..
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
Het was niet de sterkste gear en tegen de tijd dat je het kon gebruiken, had je al andere (sterkere/vergelijkbare) gear kunnen verzamelen. En je had meerdere companions aan wie je het kon geven (zelfs aan de mages, afhankelijk van hun class). Dus één po-armorset in het begin haalde dat principe niet gelijk onderuit.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:38 schreef Salamando het volgende:
Ja dat klopt ook, maar het aspect van 'goh, ik ga op zoek naar goede loot' haal je zo wel compleet weg. Je ragt je character gewoon zo snel mogelijk naar 40 strength toe en slaat alles dood.
Had dragon age een paar jaar terug gedownload via de bekende wegen, maar nu toch maar eens gekocht. 7,50 is een schijntje.
Dit dus...quote:Op donderdag 25 april 2013 16:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Het was niet de sterkste gear en tegen de tijd dat je het kon gebruiken, had je al andere (sterkere/vergelijkbare) gear kunnen verzamelen. En je had meerdere companions aan wie je het kon geven (zelfs aan de mages, afhankelijk van hun class). Dus één po-armorset in het begin haalde dat principe niet gelijk onderuit.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Tegen die tijd dat ik het kon gebruiken (duurt echt niet lang) heb ik hem meteen aangedaan en werd het spel op slag een stuk makkelijker, en heb hem daarna tot het eind aangehad. Mijn andere melee dude had uiteindelijk iets betere armor maar serieus, endgame armor aan het begin in je inventory droppen is gewoon een reteluie manier om een preorder bonus te integreren. Zelfs in oblivion kreeg je nog notes van 'dit heb je geërft van een onbekende oom'quote:Op donderdag 25 april 2013 16:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Het was niet de sterkste gear en tegen de tijd dat je het kon gebruiken, had je al andere (sterkere/vergelijkbare) gear kunnen verzamelen. En je had meerdere companions aan wie je het kon geven (zelfs aan de mages, afhankelijk van hun class). Dus één po-armorset in het begin haalde dat principe niet gelijk onderuit.
Voor de duidelijkheid, dit alles neemt niet weg dat Dragon Age een van de beste moderne RPG's is. Als je een RPG wilt spelen en het is niet The Witcher moet je deze hebben.![]()
Ik vond hem uiteindelijk toch wat tegenvallen, ik kreeg sterk het gevoel dat de combatsystemen heel erg MMO-gebaseerd waren, dus met tanks, healers en nadruk op dps. Ik hou niet van DPS, vind het enorm kut om alles daarnaatoe te optimaliseren en kwam echt vaak in de problemen met de game omdat ik niet alleen de nadruk legde op DPS. Misschien moet ik hem nog maar een kans geven, misschien was ik gewoon hard aan het zuigen in de game maar dit staat me bij...quote:Op donderdag 25 april 2013 17:52 schreef fwokker het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, dit alles neemt niet weg dat Dragon Age een van de beste moderne RPG's is. Als je een RPG wilt spelen en het is niet The Witcher moet je deze hebben.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Fuck me Steam is poepie traag.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
single player houdt me tegenquote:Op donderdag 25 april 2013 16:57 schreef Gatenkaas het volgende:
Had dragon age een paar jaar terug gedownload via de bekende wegen, maar nu toch maar eens gekocht. 7,50 is een schijntje.![]()
![]()
Monaco is vet![]()
Het wordt wel een stuk pittiger na de eerste 5-6 levels die meer fungeren als tutorial. Ik neem steeds de mol
Ga Darkfall spelen dan, 40 euro en 15 euro per maandquote:
Ik bewaar hem voor local splitscreen dit weekend, maar hoor alleen maar goede dingen en vind het best lastig niet alvast singleplayer te beginnenquote:Op donderdag 25 april 2013 20:24 schreef JimmyJames het volgende:
Monaco is vet![]()
Het wordt wel een stuk pittiger na de eerste 5-6 levels die meer fungeren als tutorial. Ik neem steeds de mol![]()
![]()
Rockstar weekend![]()
Heb GTA 4 en LA Noire al op de PS3. Zal ik ze ook voor de PC kopen? De graphics daarop zijn vast veel beter dan op de PS3, of valt het tegen??![]()
GTAIV absoluuut NIET kopen. LA Noire kan wel.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:17 schreef Morthill het volgende:
GTAIV absoluuut NIET kopen. LA Noire kan wel.![]()
Omdat het een waardeloze port is. Gameplay is niet geoptimaliseerd voor pc, bugs zijn er nog voldoende, framerateproblemen op high end pc's.quote:<@Richardfun> top Morthill ^O^
Dat zou ik maar niet doen. De singleplayer doet echt geen recht aan het spel. Het is een beetje zoals L4D(2) in je eentje spelen maar dan nog erger omdat de computer niet de rollen overneemt van je medestanders. En je dus in je eentje alle klussen moet klaren.quote:Op vrijdag 26 april 2013 01:18 schreef fwokker het volgende:
[..]
Ik bewaar hem voor local splitscreen dit weekend, maar hoor alleen maar goede dingen en vind het best lastig niet alvast singleplayer te beginnen
+1 voor GTAIV wat een ongelofelijk slechte portVooral als je ziet hoe lekker Just Cause 2 bijv draait op de PC
Tot zondag kun je trouwens de multiplayer uitproberen via (mits je het spel bezit op steam) https://www.jc-mp.com/
My god, de stem bij die vid: http://store.steampowered.com/app/232750/
Alsof je naar een ancient "tekst to voice" protocol aan het luisteren bent..Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Ik ken er wel een die ook zo praat, maar die persoon is zelf gigantisch slechthorend, dus misschien zelfde geval met mevrouw in de video.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:55 schreef DeeCruise het volgende:
My god, de stem bij die vid: http://store.steampowered.com/app/232750/
Alsof je naar een ancient "tekst to voice" protocol aan het luisteren bent..Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
Zou een mogelijkheid zijn, maar hoe the hell haal je het in je hoofd om zo iemand dan maar als spokesperson voor de studio te selecteren?quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:04 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik ken er wel een die ook zo praat, maar die persoon is zelf gigantisch slechthorend, dus misschien zelfde geval met mevrouw in de video.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Ze komt van Mars.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Mjah...zag d'r wel prachtig uit... maar 15 euro.. no fucking way...quote:Op donderdag 25 april 2013 21:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ga Darkfall spelen dan, 40 euro en 15 euro per maand
Dan blijf ik D&D wel spelen![]()
![]()
Aan de naam te zien is ze Frans en die staan sowieso niet bekend om hun geweldige kennis van andere talen. Ze was misschien wel een van de weinigen die nog enigszins Engels sprak.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:10 schreef mschol het volgende:
ik zou het gooien op heel gebrekkig engels, en een daarbij behorende vreemde uitspraak...
Lijkt me wel een toffe game trouwens, iemand m al gekocht?![]()
Carmageddon
Brutal Legend, is die tof op pc?<@Richardfun> top Morthill ^O^
http://getloadedgo.com/?u(...)%20to%20Get%20Loaded
twee games voor 18 euro
Ik wil eigenlijk alleen LEGO LotR
Hitman, Sonic, F1, Civ5 Gold zijn allemaal naise gamesquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:12 schreef Morthill het volgende:
http://getloadedgo.com/?u(...)%20to%20Get%20Loaded
twee games voor 18 euro
Ik wil eigenlijk alleen LEGO LotR.
![]()
F1 moet zeker met stuurtje, en dat heb ik niet. Hitman vond ik nooit tof en Civ 5 heb ik alquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:44 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hitman, Sonic, F1, Civ5 Gold zijn allemaal naise games.
Sonic racegame op pc?<@Richardfun> top Morthill ^O^
Maar om terug te komen op een eerder puntquote:<@Richardfun> top Morthill ^O^
F1 is prima te doen met toetsenbord (beter met xdoos controller bijvoorbeeld tho qua finesse), die Sonic racegame heb ik zelf op de ps3, verassend pittig/leuk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
F1 moet zeker met stuurtje, en dat heb ik niet. Hitman vond ik nooit tof en Civ 5 heb ik al
Sonic racegame op pc?![]()
Op G2play is Tomb Raider 20 euries.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:24 schreef mschol het volgende:
http://www.greenmangaming(...)/action/tomb-raider/ tomb raider, 50%, nu al?![]()
Hmjah Square Enix games die gaan redelijk snel qua discounts, was met Hitman ook al zo. (is opzich slim, verkopen ze meer).quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ja oke, maar van 50, nu al 24 op officiele kanalen...![]()
Nou nee. Als men door heeft dat vrijwel alle nieuwe Square Enix spellen na een maand 20 euro kost dan wachten de meeste mensen daar wel op.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:27 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah Square Enix games die gaan redelijk snel qua discounts, was met Hitman ook al zo. (is opzich slim, verkopen ze meer).Women with dicks and weak men with vaginas.
Absolution is een slechte Hitman. Blood Money blijft het beste.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:44 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hitman, Sonic, F1, Civ5 Gold zijn allemaal naise games.
Geen idee, alleen op de ps3 gespeeld. Zeker coole game als je een beetje metalminded bent, veel grote namen als voiceactors, en de omgeving is ook awesome. De gameplay zelf is redelijk algemeen...quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:12 schreef Morthill het volgende:
Maar om terug te komen op een eerder punt
[..]Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Origin heeft aanbiedingen:
Mass effect trilogy voor 24,99
C&C Ultimate collection 14,99 en nog een zooi andere games![]()
![]()
Die was FP ook wel waardquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:45 schreef VelitoX het volgende:
Heb maar Defence Grid aangeschaft, goedkoop genoeg.
Ik kan geen items toevoegen aan mijn shopping card, ''add to card'' button doet niks als ik er op klik..
Ben ik de enige met dit probleem?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
je moet denk ik ook op de knop "add to cart" drukkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:41 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik kan geen items toevoegen aan mijn shopping card, ''add to card'' button doet niks als ik er op klik..
Ben ik de enige met dit probleem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet denk ik ook op de knop "add to cart" drukkencart card cart card wat maakt t uit je weet wat ik bedoel toch en we zitten hier in t steam topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt (ondertussen?) prima hier..quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:48 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
cart card cart card wat maakt t uit je weet wat ik bedoel toch en we zitten hier in t steam topicOp dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Klein lekenvraagje. Ik heb bij Half Life 2 nu Nederlandse tekstjes, hoe kan ik die terug in het Engels krijgen?ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Rechtermuisknop --> eigenschappen (properties) --> talen, en selecteer maar.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Klein lekenvraagje. Ik heb bij Half Life 2 nu Nederlandse tekstjes, hoe kan ik die terug in het Engels krijgen?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
GetGamesGo - Anno 2070 sale
Amazon, Command and conquer Complete pack Digital download (origin) $15, dus ~ 12 euro
[ Bericht 30% gewijzigd door mschol op 28-04-2013 12:14:41 ]![]()
Kut steam ligt eruit terwijl ik online in een ranking potje zit
Nee, dat is enkel voor de dialogen, niet voor de teksten. Nu vind ik het sowieso irritant dat geheel nodeloos Nederlandse vertalinkjes worden gegeven maar deze vullen het beeld ook nog eens meer doordat de woorden langer zijn, minder eyecandy dus. Spijtig dat Steam zonder toestemming te vragen voor Nederlandse tekstjes kiest. Misschien kan ik met ene parameter (startopties) de opdracht geven om de orginele tekstjes te laden?quote:Rechtermuisknop --> eigenschappen (properties) --> talen, en selecteer maar.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
'Tekstjes' is ook niet echt duidelijk. Heb je Steam dan in z'n geheel in het NL? Zo ja, verander 't naar Engels en check dan nog 's.
Steam --> Settings --> Interface --> Select Language'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Toch Skyrim maar eens legaal aan gaan schaffen nu de prijs tot een acceptabel niveau is gezakt. Heb m voor 16 euro gevonden op gamekeysnow.com , iemand ervaringen met deze site? Volgens de site is het een region free Steam versie, ik neem aan dat dit de juiste is? Ik heb nml. geen zin in dat gekut met keys die niet werken of via een of ander Russisch platform moeten ofzo
[ Bericht 0% gewijzigd door GlenSpey op 28-04-2013 19:23:55 ]![]()
Zou hem hier kopen: http://www.onlinekeystore(...)im-CD-KEY-STEAM.htmlquote:Op zondag 28 april 2013 19:16 schreef GlenSpey het volgende:
Toch Skyrim maar eens aan gaan schaffen nu de prijs tot een acceptabel niveau is gezakt. Heb m voor 16 euro gevonden op gamekeysnow.com , iemand ervaringen met deze site? Volgens de site is het een region free Steam versie, ik neem aan dat dit de juiste is? Ik heb nml. geen zin in dat gekut met keys die niet werken of via een of ander Russisch platform moeten ofzo
Zelf al iets van 10 spellen daar gekocht, en ze doen het perfect en nooit problemen mee gehad. Gewoon betalen via IDeal en een officiële Steam key.
Edit: Ok kost 2 euro meer, maar ik kan je 100% garanderen dat je gewoon een officiële versie krijgt. Had daar ook Skyrim vandaan.![]()
Kreeg nog een halve euro korting dus uiteindelijk scheelde het maar een euro en ben daarom op je advies afgegaan. Hoe lang duurt het nu voor de key in mijn inbox zit? De order status is 'queued' aldus de bevestigingsmail.quote:Op zondag 28 april 2013 19:24 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zou hem hier kopen: http://www.onlinekeystore(...)im-CD-KEY-STEAM.html
Zelf al iets van 10 spellen daar gekocht, en ze doen het perfect en nooit problemen mee gehad. Gewoon betalen via IDeal en een officiële Steam key.
Edit: Ok kost 2 euro meer, maar ik kan je 100% garanderen dat je gewoon een officiële versie krijgt. Had daar ook Skyrim vandaan.![]()
Ghehe mooi!quote:Op zondag 28 april 2013 19:49 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Kreeg nog een halve euro korting dus uiteindelijk scheelde het maar een euro en ben daarom op je advies afgegaan. Hoe lang duurt het nu voor de key in mijn inbox zit? De order status is 'queued' aldus de bevestigingsmail.![]()
Uhmm meestal duurt het wel een paar minuutjes. Als het goed is moet je wel al een mailtje hebben gehad.![]()
Tekstjes als "health", "ammo", "laden", "opslaan".quote:Op zondag 28 april 2013 16:54 schreef The_Substitute het volgende:
'Tekstjes' is ook niet echt duidelijk. Heb je Steam dan in z'n geheel in het NL? Zo ja, verander 't naar Engels en check dan nog 's.
Steam --> Settings --> Interface --> Select Language
Ja, Steam zelf is ook in het Nederlands, zonder dat ik hier bewust voor gekozen heb. Het zou me niet verbazen als Steam de teksten in spellen koppelt aan de tekst van Steam. Ik zal Steam eens in het Engels zetten en zien wat er gebeurt.
Edit: gedaan, ik zal laten weten of dat HL2 nu ook weer in het Engels is, ik ga het straks weer even spelen. Ik ben nu bij die kerk in dat spookdorp.
[ Bericht 4% gewijzigd door Bram_van_Loon op 28-04-2013 21:20:14 ]ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
ik twijfel om bioshock premium ed. te kopen, het ziet er wel uit als een mooie uitgave (die songbird ed. ook wel, maar ¤129, een verschil van ¤80 voor een beeld(je) van songbird gaat wel heelerg ver...![]()
Ik zou een LP kijken, gameplay is niets om naar huis te schrijven.quote:Op zondag 28 april 2013 20:51 schreef mschol het volgende:
ik twijfel om bioshock premium ed. te kopen, het ziet er wel uit als een mooie uitgave (die songbird ed. ook wel, maar ¤129, een verschil van ¤80 voor een beeld(je) van songbird gaat wel heelerg ver...Women with dicks and weak men with vaginas.
ik heb em al een keer helemaal uitgespeeld, GP is niet veel mis mee, op het enorm liniare na.quote:Op zondag 28 april 2013 20:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zou een LP kijken, gameplay is niets om naar huis te schrijven.![]()
Wat een tof spel was Half-Life 2 eigenlijk, zou hem weer eens moeten spelen!quote:Op zondag 28 april 2013 20:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Edit: gedaan, ik zal laten weten of dat HL2 nu ook weer in het Engels is, ik ga het straks weer even spelen. Ik ben nu bij die kerk in dat spookdorp.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jij kan het nu waarschijnnlijk met de beste grafische instellingen spelen zonder dat alles trager gaat of dat het beeld hapert.quote:Op zondag 28 april 2013 21:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat een tof spel was Half-Life 2 eigenlijk, zou hem weer eens moeten spelen!
Als je dat eerder nog niet gedaan had dan is alleen dat al een reden om het nog eens te spelen. Je ziet wat spoortjes van het feit dat het ietwat gedateerd is (textures van muren zijn niet meer van deze tijd) maar in het algemeen zien de graphics er erg goed uit en zijn de hardware-vereisten hiervoor erg laag. Je zou niet zeggen dat het spel 9 jaar oud is.
#NoDAPL![]()
Nogal wat aanbiedingen op Steam. Ik heb er nooit echt aandacht aan besteed maar er zitten aardig wat spelletjes tussen die je voor een paar Euro tot 15 Euro kan kopen en die zeer de moeite waard zijn. De transactie is nog gemakkelijk ook dankzij Ideal en internetbankieren en je kan er vast we op vertrouwen niet opgelicht te worden i.t.t. een willekeurige webshop.
#NoDAPL![]()
steam heeft altijd wel sales... maar dat iets in de sale is betekent niet dat het goedkoop is hequote:Op zondag 28 april 2013 21:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nogal wat aanbiedingen op Steam. Ik heb er nooit echt aandacht aan besteed maar er zitten aardig wat spelletjes tussen die je voor een paar Euro tot 15 Euro kan kopen en die zeer de moeite waard zijn. De transactie is nog gemakkelijk ook dankzij Ideal en internetbankieren en je kan er vast we op vertrouwen niet opgelicht te worden i.t.t. een willekeurige webshop.
genoeg games die voor 15+ worden verkocht die ¤5 nog nauwelijks waard zijn![]()
Alsof je wordt opgelicht door willekeurige webshops
Niet door echte webshops maar hoe scheid je het kaf van het koren? Het is een feit dat behoorlijk veel mensen zijn opgelicht bij het bestellen van iets online. Blijkbaar heb jij jarenlang in een grot geleefd dat jij hier niets van hebt meegekregen.quote:Op zondag 28 april 2013 22:55 schreef Salt_Seafood het volgende:
Alsof je wordt opgelicht door willekeurige webshops![]()
Misschien dat filteren via een website als Tweakers helpt maar ik heb geen idee of dat dat waterdicht is.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Dat is sterk persoonsafhankelijk. In principe wordt een oudere game niet minder leuk met het ouder worden. De graphics worden outdated maar dat maakt het spel niet minder leuk. Ik vind GTA SA bijv. altijd nog een leuk spel, dat de handen blokkerig zijn en de graphics anderszins hopeloos outdated zijn mag de pret niet drukken. Dat je het spel al 3 keer hebt uitgespeeld wel. Natuurlijk moet je prijzen altijd vergelijken op diverse betrouwbare webshops waarbij je op een laagdrempelige manier een product kan kopen.quote:Op zondag 28 april 2013 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
steam heeft altijd wel sales... maar dat iets in de sale is betekent niet dat het goedkoop is he
genoeg games die voor 15+ worden verkocht die ¤5 nog nauwelijks waard zijnING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
ik shop echt al jaren online.. en ben nog nooit opgelicht...quote:Op maandag 29 april 2013 01:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet door echte webshops maar hoe scheid je het kaf van het koren? Het is een feit dat behoorlijk veel mensen zijn opgelicht bij het bestellen van iets online. Blijkbaar heb jij jarenlang in een grot geleefd dat jij hier niets van hebt meegekregen.![]()
Misschien dat filteren via een website als Tweakers helpt maar ik heb geen idee of dat dat waterdicht is.een product waarbij je niet zomaar meer kan uitgaan dat het nog werkt (of beter nog: in >50% van de gevallen niet werkt op nieuwe systemen) is niet de full Retail prijs meer waard..quote:Op maandag 29 april 2013 01:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is sterk persoonsafhankelijk. In principe wordt een oudere game niet minder leuk met het ouder worden. De graphics worden outdated maar dat maakt het spel niet minder leuk. Ik vind GTA SA bijv. altijd nog een leuk spel, dat de handen blokkerig zijn en de graphics anderszins hopeloos outdated zijn mag de pret niet drukken. Dat je het spel al 3 keer hebt uitgespeeld wel.
Software neemt met de jaren af in waarde, bij sommige sneller als bij andere. Dit komt puur omdat er nieuwere versies beschikbaar zijn en het lastiger (kan) worden om deze oude software te draaien..
De gameshop raakt niet voor niets hun boxed games niet kwijt: dat wordt aangeboden voor 5 a 10 euro per doos..steam en webshops vergelijken is echt killing, dan verliest steam het gewoon keihard zonder aanbiedingen, met aanbiedingen is het anders..quote:Natuurlijk moet je prijzen altijd vergelijken op diverse betrouwbare webshops waarbij je op een laagdrempelige manier een product kan kopen.![]()
Halflife 2 komt uit 2004, 9 jaar geleden dus. Het draait perfect op een nieuwe PC. Ik heb nog geen 'oud' spel ontdekt van na het jaar 2000 wat niet meer werkt op een nieuwe PC. Ze zullen er vast wel zijn maar kan jij zo eventjes een voorbeeld geven? Als dat al het geval is is het dan niet gewoon een kwestie van eventjes wat software installeren?ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Sim City 4 in de aanbieding voor ¤2,49. Voor dat geld eigelijk niet laten liggen. Is het wat voor iemand die alleen de allereerste heeft gespeeld?![]()
SC4 is altijd wel leuk, maar het is wel flink lastiger t.o.v. 1quote:Op maandag 29 april 2013 07:14 schreef Reintji het volgende:
Sim City 4 in de aanbieding voor ¤2,49. Voor dat geld eigelijk niet laten liggen. Is het wat voor iemand die alleen de allereerste heeft gespeeld?![]()
Rwgenerating health, 2 wapen limit, minder vigors dan de voorgaande delen, geen verschillende soorten ammo, weinig vijand variatie, erg makkelijk.quote:Op zondag 28 april 2013 21:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em al een keer helemaal uitgespeeld, GP is niet veel mis mee, op het enorm liniare na.Women with dicks and weak men with vaginas.
dat moet je maar net vervelend vinden, erg persoonlijk dusquote:Op maandag 29 april 2013 09:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Rwgenerating health, 2 wapen limit, minder vigors dan de voorgaande delen, geen verschillende soorten ammo,dat was jammer, maar de hard en 1999 mode schijnen een hoop goed te maken qua moeilijkheidquote:weinig vijand variatie, erg makkelijk.![]()
Kom op zeg, wie vindt dat nou fijn? Daarnaast ook geen Health Packs / 'Mana' potions meer, als je zonder ammo zit gooit dat grietje het naar je toe, ook krijg je health/mana van haar als je daar weinig van hebt dus ook minder uitdaging.quote:Op maandag 29 april 2013 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dat moet je maar net vervelend vinden, erg persoonlijk dus
[..]
dat was jammer, maar de hard en 1999 mode schijnen een hoop goed te maken qua moeilijkheid
Ik had het gedownload en op hard + 1999 mode gespeeld, geen een keer doodgegaan, zat nooit zonder munitie of op laag hp. Moeilijkheid is een grap.Women with dicks and weak men with vaginas.
ze bieden de optie, dat betekent niet dat je er gebruik van hoeft te maken, zwak punt hoor..quote:Op maandag 29 april 2013 09:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kom op zeg, wie vindt dat nou fijn? Daarnaast ook geen Health Packs / 'Mana' potions meer, als je zonder ammo zit gooit dat grietje het naar je toe, ook krijg je health/mana van haar als je daar weinig van hebt dus ook minder uitdaging.Dat zeg jij van elke game die ik hier besproken zie worden, dat tast je geloofwaardigheid aan, iig wel naar mij toequote:Ik had het gedownload en op hard + 1999 mode gespeeld, geen een keer doodgegaan, zat nooit zonder munitie of op laag hp. Moeilijkheid is een grap.![]()
quote:Alleen je shield regenereert,
Ja, in de vorige delen had je er meer; over makkelijk gesprokenquote:2 wapen limit
8 i.p.v. 10...dat vind je gelijk een achteruitgang?quote:minder vigors dan de voorgaande delen,Het speelt zich af in 1912, misschien best logisch dat ze dat er uit gelaten hebben.quote:geen verschillende soorten ammo,Zet de vijanden in Infinite tegenover de splicers/Big Daddy/Sister en volgens mij is er juist meer variatie.quote:weinig vijand variatie,Dan had je simpelweg op Hard/1999-mode moeten spelen. Geen healthregeneration/sneller door je ammo heen/geld op --> game over. En ja, Elizabeth geeft je ammo/salts, maar om de 2 a 3 minuten, dus verre van een lifeline.quote:erg makkelijk.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Faal, op 1999-mode is er geen healthregeneration.quote:Op maandag 29 april 2013 09:39 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik had het gedownload en op hard + 1999 mode gespeeld, geen een keer doodgegaan, zat nooit zonder munitie of op laag hp. Moeilijkheid is een grap.
Je schild wel, dat is bijna hetzelfde als hp, een tweede hp barquote:Op maandag 29 april 2013 10:05 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Faal, op 1999-mode is er geen healthregeneration.Women with dicks and weak men with vaginas.
Schild is tweede hp barquote:Op maandag 29 april 2013 10:05 schreef The_Substitute het volgende:
[..]Alleen je shield regenereert,
[..]
Ja, in de vorige delen had je er meer; over makkelijk gesproken
[..]
8 i.p.v. 10...dat vind je gelijk een achteruitgang?
[..]
Het speelt zich af in 1912, misschien best logisch dat ze dat er uit gelaten hebben.
[..]
Zet de vijanden in Infinite tegenover de splicers/Big Daddy/Sister en volgens mij is er juist meer variatie.
[..]
Dan had je simpelweg op Hard/1999-mode moeten spelen. Geen healthregeneration/sneller door je ammo heen/geld op --> game over. En ja, Elizabeth geeft je ammo/salts, maar om de 2 a 3 minuten, dus verre van een lifeline.
Het is wel vermakelijker
Ja het is achteruitgang
En vliegende huizen zijn wel logisch?
Standaard soldaten en hier en daar een elite
Heb ik gedaan, op het begin en het was alsnog erg makkelijkWomen with dicks and weak men with vaginas.
Op 1999-mode is die zo weg. Alleen de tegen de zwakkere vijanden (met pistols/machineguns) heb je nog wat aan je shield.quote:Dan moet je erg blij zijn geweest met het feit dat je in Infinite kunt kiezen tussen meerdere soorten wapens dan Bioshock 1 en 2. Maar daar hoor ik je raar genoeg niet over.quote:Het is wel vermakelijkerNouquote:Ja het is achteruitgangBinnen de thematiek, ja.quote:En vliegende huizen zijn wel logisch?
En als ze het er wel in hadden gestopt, had ik jou nu hier zien klagen over het feit dat ze hetzelfde principe maar blijven herhalen.Standaard soldaten, in goeie waves met zowel melee, pistols, machineguns, shotguns, sniperrifle en volleyguns. Firemen, Crows, Beasts, Handymen, Patriots, plus de verschillende turrets, mosquitos en zeppelins. Ik zie niet hoe dat in variatie onderdoet voor B1 en 2.quote:Standaard soldaten en hier en daar een eliteDus je hebt het begin op 1999-mode gespeeld? Het begin...waar de meeste spellen de spelers de kans geven om even gewend te raken met de controls, met zwakkere vijanden. En je vond het makkelijk? Gohquote:Heb ik gedaan, op het begin en het was alsnog erg makkelijk
Mijn schild was bijna nooit kapot
Waarom zou je.dat doen? De revolver is het beste wapen dat er is en je kan niet zonder munitie raken.
Ja
Daar zou ik niet over klagen waarom zou ik klagen over iets wat goed was? Je zou denken dat er bij een nieuw deel dingen worden bijverzonnen ipv weggehaald
Dat vereist nog steeds geen verandering van tactiek.
Je zou denken dat na 3-4 uur van spelen het wel moeilijker zou worden jaWomen with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op maandag 29 april 2013 01:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is sterk persoonsafhankelijk. In principe wordt een oudere game niet minder leuk met het ouder worden. De graphics worden outdated maar dat maakt het spel niet minder leuk. Ik vind GTA SA bijv. altijd nog een leuk spel, dat de handen blokkerig zijn en de graphics anderszins hopeloos outdated zijn mag de pret niet drukken. Dat je het spel al 3 keer hebt uitgespeeld wel. Natuurlijk moet je prijzen altijd vergelijken op diverse betrouwbare webshops waarbij je op een laagdrempelige manier een product kan kopen.
Als jij 't zegt. Bij mij vaak genoeg. Waarschijnlijk niet zo'n shooterheld.quote:Als jij het vermakelijker vindt met meerdere wapens, waarom dan vasthouden aan 1 wapen?quote:Waarom zou je.dat doen? De revolver is het beste wapen dat er is en je kan niet zonder munitie raken.
En 'je kunt niet zonder munitie raken'?Je komt nogal standaard als een contrarian over; dingen vinden om over te klagen, waar de meesten erg positief over zijn.quote:Daar zou ik niet over klagen waarom zou ik klagen over iets wat goed was? Je zou denken dat er bij een nieuw deel dingen worden bijverzonnen ipv weggehaaldLijkt mij wel. Als je in een level zit waar snipers op een verhoogde positie zitten en/of vijanden met shotguns of bvb patriots die op je afkomen - m.a.w. vijanden die je dwingen te schieten vanuit cover -, maar je tegelijkertijd ook aangevallen wordt vijanden met melee en volleyguns, of bvb Handymen - vijanden waar blijven bewegen het best tegen werkt (maar waardoor je dus in het vizier komt van bvb snipers) - zul je toch tactiek moeten hebben.quote:Dat vereist nog steeds geen verandering van tactiek.Dus je dacht dat het moeilijker zou worden door 'm van 1999-mode naar Hard te zetten?quote:Je zou denken dat na 3-4 uur van spelen het wel moeilijker zou worden ja'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Thx. Inmiddels ook ouder en wijzer. Denk niet dat de stadsplattegrond nog ga uitprinten op een matrixprinter. 8 x A4 FTWquote:Op maandag 29 april 2013 08:59 schreef mschol het volgende:
[..]
SC4 is altijd wel leuk, maar het is wel flink lastiger t.o.v. 1![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 11:42 schreef Reintji het volgende:
[..]
Thx. Inmiddels ook ouder en wijzer. Denk niet dat de stadsplattegrond nog ga uitprinten op een matrixprinter. 8 x A4 FTW
ik zou SC4 gewoon meepakken voor die 2,50: het is geen enorm bedrag, en met alle mods die er zijn zijn er eindeloos veel mogelijkheden![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 11:42 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Als jij 't zegt. Bij mij vaak genoeg. Waarschijnlijk niet zo'n shooterheld.
[..]
Als jij het vermakelijker vindt met meerdere wapens, waarom dan vasthouden aan 1 wapen?
En 'je kunt niet zonder munitie raken'?
[..]
Je komt nogal standaard als een contrarian over; dingen vinden om over te klagen, waar de meesten erg positief over zijn.
[..]
Lijkt mij wel. Als je in een level zit waar snipers op een verhoogde positie zitten en/of vijanden met shotguns of bvb patriots die op je afkomen - m.a.w. vijanden die je dwingen te schieten vanuit cover -, maar je tegelijkertijd ook aangevallen wordt vijanden met melee en volleyguns, of bvb Handymen - vijanden waar blijven bewegen het best tegen werkt (maar waardoor je dus in het vizier komt van bvb snipers) - zul je toch tactiek moeten hebben.
[..]
Dus je dacht dat het moeilijker zou worden door 'm van 1999-mode naar Hard te zetten?
Er is geen reden om te veranderen van wapen, ook zijn geen van de wapens echt interessant. Was beter geweest om geen wapen limiet te hebben.
Je krijgt constant munitie van dat meisje
Mensen zijn positief over het weghalen van verschillende soorten munitie? Dat is nieuw voor mij
Je kon erg makkelijk run en gunnen, cover is niet echt nodig tenzij je je schild terug wilt
Ik speelde op hard 1999 modusWomen with dicks and weak men with vaginas.
Was, behalve dat je ze hàd, die reden er wel bij B1 of 2?quote:Op maandag 29 april 2013 11:59 schreef 2Happy4U het volgende:
Er is geen reden om te veranderen van wapen, ook zijn geen van de wapens echt interessant. Was beter geweest om geen wapen limiet te hebben.Je kunt er voor kiezen het aan te pakken. Doe je dat, dan moet je niet klagen dat het makkelijk is. Gewoon niet aannemen dan. En als jij constant alleen maar ammo kreeg, heb je volgens mij niet vaak je vigors gebruikt.quote:Je krijgt constant munitie van dat meisjeDie opmerking was algemeen bedoeld, niet over de ammo.quote:Mensen zijn positief over het weghalen van verschillende soorten munitie? Dat is nieuw voor mijDa's niet mijn ervaring. R&G betekende bij mij binnen de kortste keren m'n health op de helft, of minder. Tenzij in combinatie met vigors en tears.quote:Je kon erg makkelijk run en gunnen, cover is niet echt nodig tenzij je je schild terug wiltquote:Ik speelde op hard 1999 modus
Het is 't één, of het ander. Easy, Normal, Hard, 1999-mode. Niet Hard-1999 mode. Dus zoals jij 't hier de hele tijd beschreef, leek 't alsof je van moeilijkheidsgraad veranderd was.
Ik begin nu des te meer te twijfelen of je 'm wel (uit)gespeeld hebt.
geen munitie bijvoorbeeld en de keuze is altijd fijnerquote:Op maandag 29 april 2013 12:55 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Was, behalve dat je ze hàd, die reden er wel bij B1 of 2?
[..]
Je kunt er voor kiezen het aan te pakken. Doe je dat, dan moet je niet klagen dat het makkelijk is. Gewoon niet aannemen dan. En als jij constant alleen maar ammo kreeg, heb je volgens mij niet vaak je vigors gebruikt.
[..]
Die opmerking was algemeen bedoeld, niet over de ammo.
[..]
Da's niet mijn ervaring. R&G betekende bij mij binnen de kortste keren m'n health op de helft, of minder. Tenzij in combinatie met vigors en tears.
[..]
Het is 't één, of het ander. Easy, Normal, Hard, 1999-mode. Niet Hard-1999 mode. Dus zoals jij 't hier de hele tijd beschreef, leek 't alsof je van moeilijkheidsgraad veranderd was.
Ik begin nu des te meer te twijfelen of je 'm wel (uit)gespeeld hebt.
Neemt niet weg dat het.in het spel zit. Ik kan het spel ook ondersteboven spelen om het moeilijker te maken
Ik had hard en 1999 mode geselecteerd, heb het maar 4 uur gespeeld, trok me niet genoegWomen with dicks and weak men with vaginas.
Je spreekt jezelf nu tegen/bekijkt het op de verkeerde manier --> bij Infinite móet je kiezen! Bij B1 en 2 had je ze allemaal, dus weg keuze. En er lagen genoeg alternatieven verspreid in de wereld, mocht je iets ander willen/nodighebben.quote:Op maandag 29 april 2013 13:09 schreef 2Happy4U het volgende:
geen munitie bijvoorbeeld en de keuze is altijd fijnerSamen sta je sterker.quote:Neemt niet weg dat het.in het spel zit. Ik kan het spel ook ondersteboven spelen om het moeilijker te makenMisschien voortaan gewoon de game kopen, zodat je moeite doet om het je geld waard te laten zijn. Een extra impuls.quote:Ik had hard en 1999 mode geselecteerd, heb het maar 4 uur gespeeld, trok me niet genoeg
Kon ik nog net meenemen...quote:Op maandag 29 april 2013 07:14 schreef Reintji het volgende:
![]()
![]()
The Book of Unwritten Tales: The Critter Chronicles - Deluxe voor 6,80 (met 20% code) op GMG, op Steam te activeren.
Het eerste deel vond ik echt een heel leuke adventure (die trouwens ook in de sale is op GMG).<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
ik heb Book of unwritten tales gekocht.. nou vraag ik mij af of het beter is om chronicels eers te spelen omdat het kennelijk een prequel is?![]()
Nee ik zou het spelen in de volgorde dat ze t gemaakt/uitgebracht hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:46 schreef mschol het volgende:
ik heb Book of unwritten tales gekocht.. nou vraag ik mij af of het beter is om chronicels eers te spelen omdat het kennelijk een prequel is?
Ligt bij iedereen hier Steam er nu uit trouwens?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
hmm okequote:Op woensdag 1 mei 2013 23:41 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nee ik zou het spelen in de volgorde dat ze t gemaakt/uitgebracht hebben.
Ligt bij iedereen hier Steam er nu uit trouwens?![]()
(dan laat ik deeltje 2 voorlopig voor wat het is, en wacht ik voor die de summersale wel af ofzo)
hier is steam gewoon connected en aangemeld...![]()
Even een update, bij mij is de tekst van HL 2 weer gewoon in het Engels, weer suit in plaats van uitr en health in plaats van gezondh.
Het lag dus inderdaad aan de taalinstelling van Steam.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
<geeft zichzelf weer een koopverbod voor de rest van de maand.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
een block payment/buy feature voor bepaalde tijd is geen gek ideequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
<geeft zichzelf weer een koopverbod voor de rest van de maand.![]()
![]()
Zou inderdaad niet verkeerd zijnquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:15 schreef mschol het volgende:
[..]
een block payment/buy feature voor bepaalde tijd is geen gek idee![]()
![]()
Da's snel idd. Maar dat gebeurde ook met Deus Ex: HR (ook van Square Enix) al na 1 a 2 maanden en die heeft een stuk minder verkocht.quote:'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Niets dan lof voor S-E die altijd snel hun spellen in de aanbieding gooien. Deus Ex: HR en JC2 zijn regelmatig voor belachelijk lage bedragen te koop. Zouden Activision en EA ook eens moeten doen.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
bioshock infinite aan het installeren duurt nog 5 uur...."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Goeie tip, echter als ik iets in de basket doe en wil gaan betalen dan verdwijnt het item gewoon en is mijn basket 'empty'quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:09 schreef mschol het volgende:
tis weer weekend, dus sales en kortingsbonnen:
http://blog.playfire.com/(...)sjU_105673_97168_177site is zeker een beetje overbelast...
![]()
Deal van het weekend: http://www.gamersgate.com/DD-BL2/borderlands-2
Borderlands 2 voor maar 10¤
Zonder twijfel één van de beste spellen die ik de afgelopen jaren heb gespeeld.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
We lachen soms wel op mijn oma die dan weer thuis komt met een sjaaltje of het een of ander wat ze niet nodig heeft maar t was in de uitverkoop.. ik ben precies t zelfde maar dan met gamesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:21 schreef GlenSpey het volgende:
Ik word een beetje ziek van al die sales, ik blijf maar kopen
Al heb ik sinds mijn koopverbod nog niets aangeschaft
ik weet het de afgelopen 2 weken ook redelijk te beperken (en nu de aanschaf van een raspberry pi helpt ook om geen geld aan games uit te gevenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:44 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
We lachen soms wel op mijn oma die dan weer thuis komt met een sjaaltje of het een of ander wat ze niet nodig heeft maar t was in de uitverkoop.. ik ben precies t zelfde maar dan met games
Al heb ik sinds mijn koopverbod nog niets aangeschaft)
![]()
Mijn top 3 meest gespeelde games:
Indie games
^ohnee Anno 2070 heb ik 42 uur in zitten
L4D is niet bepaald een indiegame te noemen..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
[ afbeelding ]
Indie games![]()
550 uur van de 610 uur zijn wel indie games uit dat plaatjequote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:22 schreef mschol het volgende:
[..]
L4D is niet bepaald een indiegame te noemen..
Voor mij is 't:quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
[ afbeelding ]
Indie games
CS:Source: 51 hours
Terraria: 10 hours
Audiosurf: 4 hours
Maar goed, speel Fifa 13 't meeste en dat gaat via Origin (104 hours). Al denk ik dat nog meer Indiegames in de top 5 gaan komen bij mij. Towns, Kerbal Space Program, en Project Zomboid (is al greenlit) als die op steam komt. En er zitten in ieder geval meer indiegames aan te komen waar ik naar uitkijk dan grote titels.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
mijn top 3 heeft geen indie's (al kan je twijfelen of garry's mod een indie is..)
Garry's mod (154 uur)
Just Cause 2 (109 uur)
Simcity 4 deluxe (99 uur, en die heb ik pas HEEL laat op steam aangeschaft, in werkelijkheid zit daar waarschijnlijk >600 uur in, aangezien ik hem al jaren op cd heb)![]()
Beslist geen indie, nee.
Ik ben wel weer toe aan een humble indie bundle trouwens. De laatste is alweer 4 maanden geleden.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Mijn top 3:
1) Empire Total War - 586 hours
2) Train Simulator 2013 - 119 hours
3) Civilization V - 103 hours![]()
Mijn top 3 is heel makkelijk:
1: Fallout 3 - 183 uur
2: Fallout New Vegas - 183 uur
3: Black Ops 2 Zombies - 80 uur![]()
Warcraft 3 minstens 1000+ uur
Bij Fallout: New Vegas, in mijn geval, is dat niet zo verwonderlijk. Dat spel heeft een uitstekende replay-value. Ik sta nu op 350 uur, maar heb ook veel offline gespeeld, dus ik denk dat ik daarmee ook wel op 500 uur kom.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:01 schreef mschol het volgende:
hoe sommige mensen 500 uur in een game kunnen stoppen'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Ik heb nu 1262 uur in Team Fortress 2 zitten...quote:Op maandag 6 mei 2013 13:01 schreef mschol het volgende:
hoe sommige mensen 500 uur in een game kunnen stoppenRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Dit idd.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:17 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Bij Fallout: New Vegas, in mijn geval, is dat niet zo verwonderlijk. Dat spel heeft een uitstekende replay-value. Ik sta nu op 350 uur, maar heb ook veel offline gespeeld, dus ik denk dat ik daarmee ook wel op 500 uur kom.
Echt man ik moest eens weten wat ik eigenlijk totaal al aan die games heb gespeeld.
Op de Xbox 360 heb ik er echt al zoveeeeeeeel uren in gestoken, en dan nu ook al met die pc versie..![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:01 schreef mschol het volgende:
hoe sommige mensen 500 uur in een game kunnen stoppenquote:Op maandag 6 mei 2013 13:01 schreef mschol het volgende:
hoe sommige mensen 500 uur in een game kunnen stoppen![]()
![]()
Hmwah tis de perfecte multitask gamequote:Game op windowed, tegelijktertijd internet browsen / serietje kijken
.
Klopt zowieso geen hout van die tijden, ik heb CS Source zowieso duizenden uren gespeeld, maar ze zijn pas relatief recent begonnen met die tijden laten zien.
![]()
dat ze laat zijn begonnen met tellen weet ik, maar ik heb regelmatig meegemaakt dat tijden doodleuk gereset werden ..quote:Op maandag 6 mei 2013 15:29 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmwah tis de perfecte multitask gameGame op windowed, tegelijktertijd internet browsen / serietje kijken
.
Klopt zowieso geen hout van die tijden, ik heb CS Source zowieso duizenden uren gespeeld, maar ze zijn pas relatief recent begonnen met die tijden laten zien.
ook als je iets offline speelt reset hij z'n tijden![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: