Ik gok rond de zomerquote:Op zondag 21 april 2013 16:02 schreef GlenSpey het volgende:
Wanneer komt de summersale eigenlijk weer?
ik wil jaren 1-4 nog een keertje scoren op steamquote:Op zondag 21 april 2013 16:44 schreef Morthill het volgende:
LEGO Harry Potter 1-4 en 5-7 gekocht(niet op Steam, maar blaat)
eerste of tweede week van juli toch meestal?quote:Op zondag 21 april 2013 16:02 schreef GlenSpey het volgende:
Wanneer komt de summersale eigenlijk weer?
ooit heb ik dat opgezocht, en viel die in mei dacht ik :pquote:
ze waren voor 7,50 op Play.com, dus wel prima dealquote:Op zondag 21 april 2013 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil jaren 1-4 nog een keertje scoren op steam5-7 bevalt namelijk wel
zelf heb ik dit weekend alleen mdk 1 &2 binnen gehengeld op gog.com
Vet hequote:Op maandag 22 april 2013 18:11 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)hop-on-dawn-of-war-3
W8quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Uuhhg waarom kan ik Hearts of Iron 3 niet aan de praat krijgen.
Windows 8
Achja de springsale komt natuurlijk ook nog. Heb wat content van TS2013 op het oog die ik perse hebben wil. Maar 30 euro per stuk DLC gaat me iets te ver, dus dan maar afwachten tot mei...quote:Op zondag 21 april 2013 19:14 schreef mschol het volgende:
[..]
eerste of tweede week van juli toch meestal?
[..]
ooit heb ik dat opgezocht, en viel die in mei dacht ik :p
Dit is de developer van FEZquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:06 schreef 2Happy4U het volgende:
http://steamcommunity.com(...)/828936719101364719/
Voor mensen die denken dat FEZ een leuk spel is.
dit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:42 schreef tuut-chips het volgende:
Ja FEZ is wel een redelijk spel opzich maar die developer is echt een gigantische stomende drol.
ik weet het niet, ziet er grappig uit, maar teveel MP gefocusd waardoor ik het als weggegooid geld zou kunnen gaan beschouwen...quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
Awesomenauts500 uur inzitten en dat terwijl de game pas afgelopen augustus uit is gekomen.
Ja hehe, moba games zijn gemaakt voor competitive gameplay en zoiets doe je natuurlijk niet tegen bots, dat is geen ruk aan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet het niet, ziet er grappig uit, maar teveel MP gefocusd waardoor ik het als weggegooid geld zou kunnen gaan beschouwen...
9.0 van IGN? Ze hebben nog geen review online staan van die game..quote:Op woensdag 24 april 2013 13:27 schreef JimmyJames het volgende:
De eerste reviews lijken aardig positief over Monaco (9.0 van IGN) en Don't Starve. Nu snel weer een sale zodat ik deze prachtindiegames kan binnenhalen.
Heb het van een amerikaan die een 4pack had gekocht, kostte me uiteindelijk 8 euries. Lijkt me zeker de moeite waard want ik ben altijd op zoek naar goede games met local coöp op de pc.quote:Let’s get this straight: Monaco is a fascinating, beautifully-made game. There’s some unevenness. There are some oddities. Some people won’t gel with its pace or its challenge.
It’s brilliant.
Origins Ultimate Edition? Def de moeite waard, echter qua graphics wellicht een beetje gedateerd... Hoe dan ook vele malen beter dan deel 2, en met de Ultimate Edition ben je echt wel een hele tijd zoet.. Als je een rpg liefhebber bent dan hoort deze imho zeker in je collectie.quote:
nee, net geinstalleerdquote:Op donderdag 25 april 2013 10:47 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan blijkbaar geen .exe vinden. Iets verwijderd?
Integrity check, wellicht een fout ontstaan tijdens het downloaden..quote:
was ik ook van plan ja, maar suf blijft het wel..quote:Op donderdag 25 april 2013 10:53 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Integrity check, wellicht een fout ontstaan tijdens het downloaden..
Mwoa, het kan altijd voorkomen. Wel vaker gehad dat downloads een corruptie bevatten door een of andere storing.. Gelukkig dat steam de integrity check heeft, stel je voor dat je elke keer de game in zijn geheel zou moeten downloadenquote:Op donderdag 25 april 2013 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
was ik ook van plan ja, maar suf blijft het wel..
Ja ik ben een rpg liefhebber, en vind gedateerde graphics niet erg, bovendien hou ik van een goed verhaal. Het enige dat me doet twijfelen is het feit dat ik niet echt hou van party based rpg's, dus dat je een hele groep moet aansturen zeg maar.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Origins Ultimate Edition? Def de moeite waard, echter qua graphics wellicht een beetje gedateerd... Hoe dan ook vele malen beter dan deel 2, en met de Ultimate Edition ben je echt wel een hele tijd zoet.. Als je een rpg liefhebber bent dan hoort deze imho zeker in je collectie.
Geen idee waar je hem wilt aanschaffen, maar ik heb de ultimate edition destijds voor 10 euro in een steam sale gekocht. Niet een bedrag waar je je een bult aan kunt vallen zeg maar. Maar het is idd wel party based, wat ik juist een voordeel vond. Ook is de interactie tussen de characters legendarisch, dat mochten ze in meer games zo uitwerken..quote:Op donderdag 25 april 2013 11:09 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja ik ben een rpg liefhebber, en vind gedateerde graphics niet erg, bovendien hou ik van een goed verhaal. Het enige dat me doet twijfelen is het feit dat ik niet echt hou van party based rpg's, dus dat je een hele groep moet aansturen zeg maar.
Tsja hij is nu 7,5 op Steam (midweek sale). Dus nog ff twijfelen haha.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:11 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Geen idee waar je hem wilt aanschaffen, maar ik heb de ultimate edition destijds voor 10 euro in een steam sale gekocht. Niet een bedrag waar je je een bult aan kunt vallen zeg maar. Maar het is idd wel party based, wat ik juist een voordeel vond. Ook is de interactie tussen de characters legendarisch, dat mochten ze in meer games zo uitwerken..
Holy crap, das geen geld voor een game waar je makkelijk 100 uur in steekt, met ook nog eens een decent backstory en mooi char development..quote:Op donderdag 25 april 2013 11:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Tsja hij is nu 7,5 op Steam (midweek sale). Dus nog ff twijfelen haha.
ik mis volgens mij alleen de extra content, de game + expansion heb ik namelijk op origin...quote:Op donderdag 25 april 2013 11:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Tsja hij is nu 7,5 op Steam (midweek sale). Dus nog ff twijfelen haha.
De Stone Prisoner DLC geeft je wel een van de coolste companions. Hopelijk zitten de preorder bonussen er niet bij, zelden zulke slechte integratie gezien. Ze dumpen gewoon de blood dragon armor (een van de beste in het spel) in je inventory aan het beginquote:Op donderdag 25 april 2013 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mis volgens mij alleen de extra content, de game + expansion heb ik namelijk op origin...
Erg vreemd aangezien ik hem steeds moest kopen in het basecamp van die dwerg (enchantment!) voor een fuckton aan gold.. Het was zeker geen item wat ik zomaar in mijn inventory had zitten..quote:Op donderdag 25 april 2013 14:01 schreef fwokker het volgende:
[..]
De Stone Prisoner DLC geeft je wel een van de coolste companions. Hopelijk zitten de preorder bonussen er niet bij, zelden zulke slechte integratie gezien. Ze dumpen gewoon de blood dragon armor (een van de beste in het spel) in je inventory aan het beginHele loot aspect in een klap verpest.
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:01 schreef fwokker het volgende:
De Stone Prisoner DLC geeft je wel een van de coolste companions. Hopelijk zitten de preorder bonussen er niet bij, zelden zulke slechte integratie gezien. Ze dumpen gewoon de blood dragon armor (een van de beste in het spel) in je inventory aan het beginHele loot aspect in een klap verpest.
De armor heb je vanaf het begin. De rest moet je erbij kopen via die Bodahn idd.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:06 schreef DeeCruise het volgende:
Erg vreemd aangezien ik hem steeds moest kopen in het basecamp van die dwerg (enchantment!) voor een fuckton aan gold.. Het was zeker geen item wat ik zomaar in mijn inventory had zitten..
Ik ging er even van uit dat er op het complete armor gehint werd ipv alleen de borstplaat....quote:Op donderdag 25 april 2013 14:35 schreef The_Substitute het volgende:
[..]![]()
Die had veel te hoge specs. 38 Strength of zoiets, dus je had 'm wel, maar gebruiken kon niet.
[..]
De armor heb je vanaf het begin. De rest moet je erbij kopen via die Bodahn idd.
quote:
Ja dat klopt ook, maar het aspect van 'goh, ik ga op zoek naar goede loot' haal je zo wel compleet weg. Je ragt je character gewoon zo snel mogelijk naar 40 strength toe en slaat alles doodquote:Op donderdag 25 april 2013 14:35 schreef The_Substitute het volgende:
[..]![]()
Die had veel te hoge specs. 38 Strength of zoiets, dus je had 'm wel, maar gebruiken kon niet.
[..]
De armor heb je vanaf het begin. De rest moet je erbij kopen via die Bodahn idd.
Het was niet de sterkste gear en tegen de tijd dat je het kon gebruiken, had je al andere (sterkere/vergelijkbare) gear kunnen verzamelen. En je had meerdere companions aan wie je het kon geven (zelfs aan de mages, afhankelijk van hun class). Dus één po-armorset in het begin haalde dat principe niet gelijk onderuit.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:38 schreef Salamando het volgende:
Ja dat klopt ook, maar het aspect van 'goh, ik ga op zoek naar goede loot' haal je zo wel compleet weg. Je ragt je character gewoon zo snel mogelijk naar 40 strength toe en slaat alles dood.
Dit dus...quote:Op donderdag 25 april 2013 16:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Het was niet de sterkste gear en tegen de tijd dat je het kon gebruiken, had je al andere (sterkere/vergelijkbare) gear kunnen verzamelen. En je had meerdere companions aan wie je het kon geven (zelfs aan de mages, afhankelijk van hun class). Dus één po-armorset in het begin haalde dat principe niet gelijk onderuit.
Tegen die tijd dat ik het kon gebruiken (duurt echt niet lang) heb ik hem meteen aangedaan en werd het spel op slag een stuk makkelijker, en heb hem daarna tot het eind aangehad. Mijn andere melee dude had uiteindelijk iets betere armor maar serieus, endgame armor aan het begin in je inventory droppen is gewoon een reteluie manier om een preorder bonus te integreren. Zelfs in oblivion kreeg je nog notes van 'dit heb je geërft van een onbekende oom'quote:Op donderdag 25 april 2013 16:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Het was niet de sterkste gear en tegen de tijd dat je het kon gebruiken, had je al andere (sterkere/vergelijkbare) gear kunnen verzamelen. En je had meerdere companions aan wie je het kon geven (zelfs aan de mages, afhankelijk van hun class). Dus één po-armorset in het begin haalde dat principe niet gelijk onderuit.
Ik vond hem uiteindelijk toch wat tegenvallen, ik kreeg sterk het gevoel dat de combatsystemen heel erg MMO-gebaseerd waren, dus met tanks, healers en nadruk op dps. Ik hou niet van DPS, vind het enorm kut om alles daarnaatoe te optimaliseren en kwam echt vaak in de problemen met de game omdat ik niet alleen de nadruk legde op DPS. Misschien moet ik hem nog maar een kans geven, misschien was ik gewoon hard aan het zuigen in de game maar dit staat me bij...quote:Op donderdag 25 april 2013 17:52 schreef fwokker het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, dit alles neemt niet weg dat Dragon Age een van de beste moderne RPG's is. Als je een RPG wilt spelen en het is niet The Witcher moet je deze hebben.
single player houdt me tegenquote:Op donderdag 25 april 2013 16:57 schreef Gatenkaas het volgende:
Had dragon age een paar jaar terug gedownload via de bekende wegen, maar nu toch maar eens gekocht. 7,50 is een schijntje.
Ga Darkfall spelen dan, 40 euro en 15 euro per maandquote:
Ik bewaar hem voor local splitscreen dit weekend, maar hoor alleen maar goede dingen en vind het best lastig niet alvast singleplayer te beginnenquote:Op donderdag 25 april 2013 20:24 schreef JimmyJames het volgende:
Monaco is vet![]()
Het wordt wel een stuk pittiger na de eerste 5-6 levels die meer fungeren als tutorial. Ik neem steeds de mol
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:17 schreef Morthill het volgende:
GTAIV absoluuut NIET kopen. LA Noire kan wel.
Omdat het een waardeloze port is. Gameplay is niet geoptimaliseerd voor pc, bugs zijn er nog voldoende, framerateproblemen op high end pc's.quote:
Dat zou ik maar niet doen. De singleplayer doet echt geen recht aan het spel. Het is een beetje zoals L4D(2) in je eentje spelen maar dan nog erger omdat de computer niet de rollen overneemt van je medestanders. En je dus in je eentje alle klussen moet klaren.quote:Op vrijdag 26 april 2013 01:18 schreef fwokker het volgende:
[..]
Ik bewaar hem voor local splitscreen dit weekend, maar hoor alleen maar goede dingen en vind het best lastig niet alvast singleplayer te beginnen
Ik ken er wel een die ook zo praat, maar die persoon is zelf gigantisch slechthorend, dus misschien zelfde geval met mevrouw in de video.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:55 schreef DeeCruise het volgende:
My god, de stem bij die vid: http://store.steampowered.com/app/232750/
Alsof je naar een ancient "tekst to voice" protocol aan het luisteren bent..
Zou een mogelijkheid zijn, maar hoe the hell haal je het in je hoofd om zo iemand dan maar als spokesperson voor de studio te selecteren?quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:04 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik ken er wel een die ook zo praat, maar die persoon is zelf gigantisch slechthorend, dus misschien zelfde geval met mevrouw in de video.
Mjah...zag d'r wel prachtig uit... maar 15 euro.. no fucking way...quote:Op donderdag 25 april 2013 21:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ga Darkfall spelen dan, 40 euro en 15 euro per maand
Aan de naam te zien is ze Frans en die staan sowieso niet bekend om hun geweldige kennis van andere talen. Ze was misschien wel een van de weinigen die nog enigszins Engels sprak.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:10 schreef mschol het volgende:
ik zou het gooien op heel gebrekkig engels, en een daarbij behorende vreemde uitspraak...
Hitman, Sonic, F1, Civ5 Gold zijn allemaal naise gamesquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:12 schreef Morthill het volgende:
http://getloadedgo.com/?u(...)%20to%20Get%20Loaded
twee games voor 18 euro
Ik wil eigenlijk alleen LEGO LotR
F1 moet zeker met stuurtje, en dat heb ik niet. Hitman vond ik nooit tof en Civ 5 heb ik alquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:44 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hitman, Sonic, F1, Civ5 Gold zijn allemaal naise games.
quote:
F1 is prima te doen met toetsenbord (beter met xdoos controller bijvoorbeeld tho qua finesse), die Sonic racegame heb ik zelf op de ps3, verassend pittig/leuk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
F1 moet zeker met stuurtje, en dat heb ik niet. Hitman vond ik nooit tof en Civ 5 heb ik al
Sonic racegame op pc?
Op G2play is Tomb Raider 20 euries.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:24 schreef mschol het volgende:
http://www.greenmangaming(...)/action/tomb-raider/ tomb raider, 50%, nu al?
Hmjah Square Enix games die gaan redelijk snel qua discounts, was met Hitman ook al zo. (is opzich slim, verkopen ze meer).quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ja oke, maar van 50, nu al 24 op officiele kanalen...
Nou nee. Als men door heeft dat vrijwel alle nieuwe Square Enix spellen na een maand 20 euro kost dan wachten de meeste mensen daar wel op.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:27 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah Square Enix games die gaan redelijk snel qua discounts, was met Hitman ook al zo. (is opzich slim, verkopen ze meer).
Absolution is een slechte Hitman. Blood Money blijft het beste.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:44 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hitman, Sonic, F1, Civ5 Gold zijn allemaal naise games.
Geen idee, alleen op de ps3 gespeeld. Zeker coole game als je een beetje metalminded bent, veel grote namen als voiceactors, en de omgeving is ook awesome. De gameplay zelf is redelijk algemeen...quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:12 schreef Morthill het volgende:
Maar om terug te komen op een eerder punt
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |