Achja de springsale komt natuurlijk ook nog. Heb wat content van TS2013 op het oog die ik perse hebben wil. Maar 30 euro per stuk DLC gaat me iets te ver, dus dan maar afwachten tot mei...quote:Op zondag 21 april 2013 19:14 schreef mschol het volgende:
[..]
eerste of tweede week van juli toch meestal?
[..]
ooit heb ik dat opgezocht, en viel die in mei dacht ik :p
Dit is de developer van FEZquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:06 schreef 2Happy4U het volgende:
http://steamcommunity.com(...)/828936719101364719/
Voor mensen die denken dat FEZ een leuk spel is.
dit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:42 schreef tuut-chips het volgende:
Ja FEZ is wel een redelijk spel opzich maar die developer is echt een gigantische stomende drol.
ik weet het niet, ziet er grappig uit, maar teveel MP gefocusd waardoor ik het als weggegooid geld zou kunnen gaan beschouwen...quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
Awesomenauts500 uur inzitten en dat terwijl de game pas afgelopen augustus uit is gekomen.
Ja hehe, moba games zijn gemaakt voor competitive gameplay en zoiets doe je natuurlijk niet tegen bots, dat is geen ruk aan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet het niet, ziet er grappig uit, maar teveel MP gefocusd waardoor ik het als weggegooid geld zou kunnen gaan beschouwen...
9.0 van IGN? Ze hebben nog geen review online staan van die game..quote:Op woensdag 24 april 2013 13:27 schreef JimmyJames het volgende:
De eerste reviews lijken aardig positief over Monaco (9.0 van IGN) en Don't Starve. Nu snel weer een sale zodat ik deze prachtindiegames kan binnenhalen.
Heb het van een amerikaan die een 4pack had gekocht, kostte me uiteindelijk 8 euries. Lijkt me zeker de moeite waard want ik ben altijd op zoek naar goede games met local coöp op de pc.quote:Let’s get this straight: Monaco is a fascinating, beautifully-made game. There’s some unevenness. There are some oddities. Some people won’t gel with its pace or its challenge.
It’s brilliant.
Origins Ultimate Edition? Def de moeite waard, echter qua graphics wellicht een beetje gedateerd... Hoe dan ook vele malen beter dan deel 2, en met de Ultimate Edition ben je echt wel een hele tijd zoet.. Als je een rpg liefhebber bent dan hoort deze imho zeker in je collectie.quote:
nee, net geinstalleerdquote:Op donderdag 25 april 2013 10:47 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan blijkbaar geen .exe vinden. Iets verwijderd?
Integrity check, wellicht een fout ontstaan tijdens het downloaden..quote:
was ik ook van plan ja, maar suf blijft het wel..quote:Op donderdag 25 april 2013 10:53 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Integrity check, wellicht een fout ontstaan tijdens het downloaden..
Mwoa, het kan altijd voorkomen. Wel vaker gehad dat downloads een corruptie bevatten door een of andere storing.. Gelukkig dat steam de integrity check heeft, stel je voor dat je elke keer de game in zijn geheel zou moeten downloadenquote:Op donderdag 25 april 2013 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
was ik ook van plan ja, maar suf blijft het wel..
Ja ik ben een rpg liefhebber, en vind gedateerde graphics niet erg, bovendien hou ik van een goed verhaal. Het enige dat me doet twijfelen is het feit dat ik niet echt hou van party based rpg's, dus dat je een hele groep moet aansturen zeg maar.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Origins Ultimate Edition? Def de moeite waard, echter qua graphics wellicht een beetje gedateerd... Hoe dan ook vele malen beter dan deel 2, en met de Ultimate Edition ben je echt wel een hele tijd zoet.. Als je een rpg liefhebber bent dan hoort deze imho zeker in je collectie.
Geen idee waar je hem wilt aanschaffen, maar ik heb de ultimate edition destijds voor 10 euro in een steam sale gekocht. Niet een bedrag waar je je een bult aan kunt vallen zeg maar. Maar het is idd wel party based, wat ik juist een voordeel vond. Ook is de interactie tussen de characters legendarisch, dat mochten ze in meer games zo uitwerken..quote:Op donderdag 25 april 2013 11:09 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja ik ben een rpg liefhebber, en vind gedateerde graphics niet erg, bovendien hou ik van een goed verhaal. Het enige dat me doet twijfelen is het feit dat ik niet echt hou van party based rpg's, dus dat je een hele groep moet aansturen zeg maar.
Tsja hij is nu 7,5 op Steam (midweek sale). Dus nog ff twijfelen haha.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:11 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Geen idee waar je hem wilt aanschaffen, maar ik heb de ultimate edition destijds voor 10 euro in een steam sale gekocht. Niet een bedrag waar je je een bult aan kunt vallen zeg maar. Maar het is idd wel party based, wat ik juist een voordeel vond. Ook is de interactie tussen de characters legendarisch, dat mochten ze in meer games zo uitwerken..
Holy crap, das geen geld voor een game waar je makkelijk 100 uur in steekt, met ook nog eens een decent backstory en mooi char development..quote:Op donderdag 25 april 2013 11:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Tsja hij is nu 7,5 op Steam (midweek sale). Dus nog ff twijfelen haha.
ik mis volgens mij alleen de extra content, de game + expansion heb ik namelijk op origin...quote:Op donderdag 25 april 2013 11:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Tsja hij is nu 7,5 op Steam (midweek sale). Dus nog ff twijfelen haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |