volgens mij was dat ook het probleem, het was echt een port, met alle problemen van dien..quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Kan (daarnaast) het probleem niet simpel zijn dat Rockstar het spel schreef voor de consoles (toen toch al een jaar of 4 oud?) en te lui was om de code even aan te passen aan snellere quadcoreprocessoren?
Het spel functioneert al veel beter als het alle 4 de kernen goed gebruikt en de FR verbetert drastisch als er wat aan de CPU wordt uitbesteed (bijvoorbeeld het verkeer). Natuurlijk blinkt de GK uit in de parallele vewerking maar ik vermoed dat Rockstar de GK ook van alles liet berekenen wat wel seriëel wordt berekend.
Tsja, Rockstar heeft nu eenmaal lak aan pc-gamers. Dan heb ik er ook altijd minder moeite mee als men games massaal piraat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij was dat ook het probleem, het was echt een port, met alle problemen van dien..
mememememe!quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er nog 3
Wat voor bugs? Ik heb er weinig last van gehad tot nu toe maar ik heb het nog niet heel erg veel gespeeld (een stuk of 20 missies?). Het sfeertje bij het spel is erg goed maar ik hou niet zo van de gameplay (het op de knoppen rammen, geen kwestie van vaardigheid).quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:26 schreef Morthill het volgende:
Sleeping Dogs is zo gruwelijk buggy bij tijd en wijleje vraagt je echt af welk stelletje lapzwanzen die game heeft geplaytested
Ga eens op de pathfinding van de AI letten, die is echt gruwelijk knudde. Heb meerdere missies opnieuw moeten doen, omdat vijanden niet door de deur konden komen en de game niet verder ging.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat voor bugs? Ik heb er weinig last van gehad tot nu toe maar ik heb het nog niet heel erg veel gespeeld (een stuk of 20 missies?). Het sfeertje bij het spel is erg goed maar ik hou niet zo van de gameplay (het op de knoppen rammen, geen kwestie van vaardigheid).
Wist helemaal niet dat JC2 mp had.quote:Op zondag 21 april 2013 15:45 schreef JimmyJames het volgende:
Zijn er nog mensen die de mutiplayer van Just Cause 2 spelen dit weekend?
Je zit met zo'n duizend spelers op één server en het is een totale chaos (vooral op een nabij de vliegvelden)![]()
![]()
https://www.jc-mp.com/
Ik gok rond de zomerquote:Op zondag 21 april 2013 16:02 schreef GlenSpey het volgende:
Wanneer komt de summersale eigenlijk weer?
ik wil jaren 1-4 nog een keertje scoren op steamquote:Op zondag 21 april 2013 16:44 schreef Morthill het volgende:
LEGO Harry Potter 1-4 en 5-7 gekocht(niet op Steam, maar blaat)
eerste of tweede week van juli toch meestal?quote:Op zondag 21 april 2013 16:02 schreef GlenSpey het volgende:
Wanneer komt de summersale eigenlijk weer?
ooit heb ik dat opgezocht, en viel die in mei dacht ik :pquote:
ze waren voor 7,50 op Play.com, dus wel prima dealquote:Op zondag 21 april 2013 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil jaren 1-4 nog een keertje scoren op steam5-7 bevalt namelijk wel
zelf heb ik dit weekend alleen mdk 1 &2 binnen gehengeld op gog.com
Vet hequote:Op maandag 22 april 2013 18:11 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)hop-on-dawn-of-war-3
W8quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Uuhhg waarom kan ik Hearts of Iron 3 niet aan de praat krijgen.
Windows 8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |