10 minuutjes fietsen hier, geen probleem dusquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:47 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Gaat volgens mij wel alleen maar bij de "afhalen" optie, maar qua locatie zou de Mycom redelijk bij iedereen in de buurt moeten liggen.. Je kunt ook bezorgen eens proberen, Mycom ligt bij mij om de hoek dus haal het altijd zelf af..
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:58 schreef rubbels het volgende:
[..]
10 minuutjes fietsen hier, geen probleem dus
mycom is 1 van de weinige computerzaken die wij nog in het centrum hebben, paradigit heeft eind vorige maand zijn deuren gesloten, tis echt treurig: even snel iets van hardware nodig en ik heb 3 keuzes: Dixons, mycom of mediamarktquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:47 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Gaat volgens mij wel alleen maar bij de "afhalen" optie, maar qua locatie zou de Mycom redelijk bij iedereen in de buurt moeten liggen.. Je kunt ook bezorgen eens proberen, Mycom ligt bij mij om de hoek dus haal het altijd zelf af..
Ja; een te grote kamer en een te kleine kachel lol.quote:
quote:20% Off Voucher
Voucher code* GMG20-GGN5D-FC3NA will give you 20% off a great selection of games across the GMG Store. You can even use this on a selection of zombie deals!
quote:25% Off Voucher
Voucher code** GMG25-FHALS-8SG7H will give you 25% off Company of Heroes 2+ Digital Collector's Edition, GRID 2, Star Trek, and Resident Evil Revelations.
en wat betreft die laatste deal, daar is de 20% kortingsbon op te gebruiken:quote:Sims Deals
Get up to 50% off a selection of EA titles including SimCity 4 Deluxe Edition and a selection of Sims 3 DLC so big that the list wont fit! This offer ends 1600UTC 19/04/2013.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ter vergelijking: op Origin ben je voor hetzelfde ¤59.98 kwijt en krijg je 2 origin exclusive ingame materialen![]()
Wrong, alleen voor Australische gamers... Alleen bruikbaar voor mensen hier met een VPN dus.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:41 schreef JimmyJames het volgende:
Battlefield 3 voor $5 voor Amerikaanse gamers; http://www.gamespot.com/n(...)origin-for-5-6407189
Kan nog leuk worden als EA echt de strijd aangaat met steam (en ons hierin niet vergeet).
Ik zou het liefst zien dat STEAM alle 3 delen eens zou mogen aanbieden (in één pakket) en dan INCLUSIEF ALLE DLC. Daar zou ik nog wel 25 euro of zelfs meer voor willen betalen (terwijl ik alle delen al in doosjes heb voor de PC).quote:Op donderdag 18 april 2013 16:32 schreef JimmyJames het volgende:
Wat een rare bundle van indie gala: http://www.indiegala.com/
De Mass Effect bundle met alleen het tweede deelNu hopen ze natuurlijk dat je hierdoor het eerste deel aanschaft op origin.
Ik heb ME nog nooit gespeeld maar ik heb goede hoop dat ze een keer de trilogie zullen aanbieden voor een tientje op origin.
gaat nooit gebeuren aangezien deel 3 origin only isquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik zou het liefst zien dat STEAM alle 3 delen eens zou mogen aanbieden (in één pakket) en dan INCLUSIEF ALLE DLC. Daar zou ik nog wel 25 euro of zelfs meer voor willen betalen (terwijl ik alle delen al in doosjes heb voor de PC).
Ik weet het, maar zou dus graag willen dat daar nog eens verandering in komt/kan komen...quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:08 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat nooit gebeuren aangezien deel 3 origin only is
wellicht komt op origin wel eens een keer een mooi geprijsde bundel uitquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:09 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik weet het, maar zou dus graag willen dat daar nog eens verandering in komt/kan komen...
Kan het echt niet op Steam, dan is dat het beste alternatief inderdaad (dan wel inclusief álle DLC van álle delen wmb)quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
wellicht komt op origin wel eens een keer een mooi geprijsde bundel uit
ik merkte b.v. bij garry's mod dat hij erg vaak crasht op het valve logo..quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hebben jullie succesvol episode 1 en 2 van HL2 kunnen spelen? Het schijnt dat dat nogal wat problemen gaf. Bij mij crasht het spel nog tijdens het afspelen van het openingsfilmpje op wisselende momenten of zelfs tijdens het configureren van de instellingen. Ik heb HL2 ooit eens gekocht maar dat was met die oude spelletjes er bij in plaats van met die episodes dus die had ik maar even gedownload (niet echt eerlijk, ik heb net zo veel betaald als anderen die het er wel bij krijgen).
ooit.. vast wel..quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vroeg me af of dat het iets met de nieuwe versies van Windows en DirectX te maken kan hebben. Je speelt maar een half spel als je enkel deel 1 van deel 2 speelt. Zou episode 3 ooit nog komen?
quote:20% Off Voucher
Get an extra 20% off our range of weekend deals, including the huge range of GTA deals, with voucher code* GMG20-GGN5D-FC3NA.
it's all about the middle manquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Waarom dat belachelijke prijsverschil tussen winkels en legale onlinewinkels inclusief Steam en Origin? Maken winkels woekerwinsten (+100%) of hanteren de gameproducenten belachelijk sterk verschillende tarieven?
heb je het over gta4? dat was en is echt pure horror voor pc'squote:Op vrijdag 19 april 2013 19:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nu ik HL 2 na al die jaren weer eens speel valt het volgende mij erg op:
- HL 2 was de tijd ver vooruit met de graphics
- Hoewel de graphics prachtig waren zaten er ook belachelijke fouten in zoals dat je geen handen aan het stuur ziet tijdens het varen met een voertuig.
- less is more wat betreft geluid. Weinig muziek, af en toe zelf gecomponeerde muziek als aanwijzing dat je belaagd gaat worden maar verder gewoon het geluid van voetstappen, plonsend water, de vijand die communiceert, het geluid van de vijand. Een voorbeeld voor andere spellen wat geluid, ook nu nog.
- Rockstar zuigt op het gebied van graphics. Bij HL 2 zie je met 50% belasting van de hardware (maximale instellingen) beduidend betere graphics dan bij GTA, terwijl je bij Rockstar vloeistoffen goed ziet bewegen (vergt toch best veel rekenwerk) slaagt Rockstar er nog niet in om op een computer die in die tijd top zou zijn geweest wat extra auto's op de weg te verwerken. Ik kan het spel met maximale instellingen spelen maar oh wee, als ik die vehicle density al te hoog zet (60% gaat, bij 100% kan mijn GPU het niet meer aan). Hoewel het spel soepel verloopt is er elke keer een vertragin bij het verlaten van de woning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |