herkenbaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:22 schreef Morthill het volgende:
ik ben amper begonnen met games uit de vorige GoGsale
True, game is awesome. Moet je wel met controller spelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:44 schreef JimmyJames het volgende:
Sine Mora is tof en zeker de moeite waard voor 2,5¤
quote:20% Off Voucher
Voucher code* GMG20-GGN5D-FC3NA will give you 20% off a massive selection of games across the GMG Store. Use this voucher to save even more on our already fantastic deals!
Kijk die zocht ik, toppertje!quote:
Hier dan, reviewquote:Op donderdag 11 april 2013 12:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik wist niet dat Happy Bioshock aanraaddeMaar ik ben wel benieuwd naar die review van CiM 2
Ik denk dat de meeste minpunten van die review gelden voor een Paradox game.quote:
En dat terwijl Paradox de game helemaal niet gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:04 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste minpunten van die review gelden voor een Paradox game.
Jammer dat het verker nog steeds kut is, dat was hetgeen wat CiM1 zo klote maakte, dat er binnen de kortste keren enorme files stonden waar ik echt niet mee overweg kon...quote:
Mjah, ik heb niks tegen files, dat hoort erbij, wel tegen files die nergens op slaanquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jammer dat het verker nog steeds kut is, dat was hetgeen wat CiM1 zo klote maakte, dat er binnen de kortste keren enorme files stonden waar ik echt niet mee overweg kon...
voor een game, uitgegeven door Paradoxquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
En dat terwijl Paradox de game helemaal niet gemaakt heeft.
Thanksquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:44 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
voor een game, uitgegeven door Paradox
Zo beter?
Een hogere temperatuur maakt het gamen beter?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
Eindelijk weer eens een prima temperatuurtje in m'n kamer, maakt t gamen ook relaxter lol
Systeemeisen al bekend?quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:54 schreef DeeCruise het volgende:
Hier overigens nog een leuke pre-order dumpprijs van Mycom voor de geinteresseerden: http://www.mycom.nl/gaming/69039/ubisoft-watch-dogs
Wordt niet in de pricewatches meegenomen, dus pak je voordeel zolang het nog kan
Ook een slecht verwarmde kamer?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
Eindelijk weer eens een prima temperatuurtje in m'n kamer, maakt t gamen ook relaxter lol
Nope, maak je je zorgen dan?quote:
Dat moet nog maar blijken. De game wordt gedeveloped voor de pc, met ports naar x360 en ps3, daarnaast kan ik me niet voorstellen dat de eisen hoger zullen zijn dan crysis 3, dus als je die kunt draaien dan lukt watch dogs ongetwijfeld ook..quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:20 schreef JimmyJames het volgende:
Die game moet dienen als toonbeeld voor de technologische sprong naar de nieuwe generatie consoles. De systeemeisen zullen waarschijnlijk behoorlijk hoog zijn.
Op zich niet, maar zolang ik het niet zeker weet koop ik hem niet.quote:
Ik heb hem ook niet gekocht, maar gepre-ordered. Het is niet alsof je moet betalen vooraf, gewoon reserveren. Op die manier heb je de game voor een leuke prijs als de systeemeisen bekend zijn en elke pre-order weer rond de 50 zitquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:37 schreef rubbels het volgende:
[..]
Op zich niet, maar zolang ik het niet zeker weet koop ik hem niet.
En ik weet trouwens nog niet eens zeker of ik hem ga halen voor PC of PS3 (of misschien zelfs PS4).
Jup, zelfs voor de WiiU (quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:35 schreef JimmyJames het volgende:
Oh ik wist niet dat hij ook uitkomt op de huidige consoles. Dan heb je gelijk.
Oow, in dat geval reserveer ik hem ook evenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:40 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet gekocht, maar gepre-ordered. Het is niet alsof je moet betalen vooraf, gewoon reserveren. Op die manier heb je de game voor een leuke prijs als de systeemeisen bekend zijn en elke pre-order weer rond de 50 zitIs het niet je ding, dan cancel je de order gewoon..
Ik zie het in ieder geval vol vertrouwen tegemoet, zeker 1 van de grootste releases van het jaar wat mij betreft..
Gaat volgens mij wel alleen maar bij de "afhalen" optie, maar qua locatie zou de Mycom redelijk bij iedereen in de buurt moeten liggen.. Je kunt ook bezorgen eens proberen, Mycom ligt bij mij om de hoek dus haal het altijd zelf af..quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:45 schreef rubbels het volgende:
[..]
Oow, in dat geval reserveer ik hem ook even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |