hell, zelfs zonder verzendkosten scheelt het je 5 euro..quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:30 schreef The_Substitute het volgende:
Plus verzendkosten, dus dat scheelt je dan het kolossale bedrag van 3 euro.
Cancer wat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
BAMMMM, mama's hart kapot gekregen in The Binding of Isaac, na 24 uur spelen lukt het dan eindelijk een keertje
Ik zag er wel badass uit near the end:
[ afbeelding ]
Ohh yeaahhhh
Ja er is een tricket in die game met de naam kanker, t is sowieso een vrij 'zieke' game wat dat betreft.quote:
Staat nog steeds een keer op mijn to-do list, maar krijg het niet uit mijn hoofd dat zulke 2-d games een beetje pauper zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:34 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja er is een tricket in die game met de naam kanker, t is sowieso een vrij 'zieke' game wat dat betreft.
Pauper my ass, vroeger was alles 2d en zie wat een geweldige games we toen hadden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:40 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Staat nog steeds een keer op mijn to-do list, maar krijg het niet uit mijn hoofd dat zulke 2-d games een beetje pauper zijn.
herkenbaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:22 schreef Morthill het volgende:
ik ben amper begonnen met games uit de vorige GoGsale
True, game is awesome. Moet je wel met controller spelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:44 schreef JimmyJames het volgende:
Sine Mora is tof en zeker de moeite waard voor 2,5¤
quote:20% Off Voucher
Voucher code* GMG20-GGN5D-FC3NA will give you 20% off a massive selection of games across the GMG Store. Use this voucher to save even more on our already fantastic deals!
Kijk die zocht ik, toppertje!quote:
Hier dan, reviewquote:Op donderdag 11 april 2013 12:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik wist niet dat Happy Bioshock aanraaddeMaar ik ben wel benieuwd naar die review van CiM 2
Ik denk dat de meeste minpunten van die review gelden voor een Paradox game.quote:
En dat terwijl Paradox de game helemaal niet gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:04 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste minpunten van die review gelden voor een Paradox game.
Jammer dat het verker nog steeds kut is, dat was hetgeen wat CiM1 zo klote maakte, dat er binnen de kortste keren enorme files stonden waar ik echt niet mee overweg kon...quote:
Mjah, ik heb niks tegen files, dat hoort erbij, wel tegen files die nergens op slaanquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jammer dat het verker nog steeds kut is, dat was hetgeen wat CiM1 zo klote maakte, dat er binnen de kortste keren enorme files stonden waar ik echt niet mee overweg kon...
voor een game, uitgegeven door Paradoxquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
En dat terwijl Paradox de game helemaal niet gemaakt heeft.
Thanksquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:44 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
voor een game, uitgegeven door Paradox
Zo beter?
Een hogere temperatuur maakt het gamen beter?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
Eindelijk weer eens een prima temperatuurtje in m'n kamer, maakt t gamen ook relaxter lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |