SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
goeie originele ttI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
De creativiteit van deze TT
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Op zich wel waard, maar de game heeft een paar belangrijke problemen. Review komt spoedig op Gaming Onlyquote:Op donderdag 11 april 2013 11:23 schreef mschol het volgende:
Cities in Motion 2 is voor 15 euro te krijgen op GMG met onderstaande code:
GMG25-S0FSG-R7Z9B, maar hier alvast een spoiler:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Op zich wel waard, maar de game heeft een paar belangrijke problemen. Review komt spoedig op Gaming Only, maar hier alvast een spoiler:
ik ga hem voorlopig nog niet kopen, deeltje 1 heb ik nog liggen en wil ik wel proberen uit te spelen eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wist niet dat Happy Bioshock aanraaddeMaar ik ben wel benieuwd naar die review van CiM 2
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
Idd. Blij dat ie het met me eens is.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik wist niet dat Happy Bioshock aanraadde
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ik doe altijd mijn best voor een creatieve TT.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Na 10 uur mijn eerste missie uitgespeeld in CiM2![]()
Ik ontwikkelde de briljante tactiek om centrale plekken in te richten waar drie tot vier lijnen bij elkaar kwamen. Niet alleen leverde dit een verdubbeling op van mijn omzet (al vereiste het enige aanpassingen aan de infrastructuur; nieuwe wegen en tunnels), maar plots ging ik van een dekking van een paar % naar dik 15%
Heb ik weer: koop ik 2 stuks DLC voor Train Simulator via gamersgate, werkt de helft niet
Ik heb dus nu het Edinburgh - Glasgow scenario gekocht, alleen als ik erop klik in het collectionmenu van het spel dan opent er nikstis net alsof er gewoon geen scenario's zijn... als ik er via 'single player' => scenarios heen ga vind ie ook niks.
Het spel is wel geinstalleerd aldus Steam zelf, hoe kan ik dit oplossen??![]()
game files verifien?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:53 schreef GlenSpey het volgende:
Heb ik weer: koop ik 2 stuks DLC voor Train Simulator via gamersgate, werkt de helft niet
Ik heb dus nu het Edinburgh - Glasgow scenario gekocht, alleen als ik erop klik in het collectionmenu van het spel dan opent er nikstis net alsof er gewoon geen scenario's zijn... als ik er via 'single player' => scenarios heen ga vind ie ook niks.
Het spel is wel geinstalleerd aldus Steam zelf, hoe kan ik dit oplossen??![]()
Dishonored -50%, ¤25. Thoughts?<@Richardfun> top Morthill ^O^
Prima spel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
CiM2 is ook een prima spel
Heeft iemand hier nog een werkende 20% discount coupon voor op GMG?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
GMG25-S0FSG-R7Z9B die?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
Heeft iemand hier nog een werkende 20% discount coupon voor op GMG?![]()
Prima spel idd, zeker voor die prijs.quote:'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Nee dat is 25%, die werkt maar op enkele games.quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
BAMMMM, mama's hart kapot gekregen in The Binding of Isaac, na 24 uur spelen lukt het dan eindelijk een keertje
Ik zag er wel badass uit near the end:
Ohh yeaahhhh
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Please Move The Deer Crossing Sign![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:41 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Veel te duur.
Hij is boxed 20¤
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/Dishonored_PC.html
Plus verzendkosten, dus dat scheelt je dan het kolossale bedrag van 3 euro.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
hell, zelfs zonder verzendkosten scheelt het je 5 euro..quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:30 schreef The_Substitute het volgende:
Plus verzendkosten, dus dat scheelt je dan het kolossale bedrag van 3 euro.![]()
ik heb weliswaar maar beperkt budget, maar 5 euro verschil noem ik niet veel te duur...![]()
Cancer wat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
BAMMMM, mama's hart kapot gekregen in The Binding of Isaac, na 24 uur spelen lukt het dan eindelijk een keertje
Ik zag er wel badass uit near the end:
[ afbeelding ]
Ohh yeaahhhhBurning bridges gives you so much more![]()
Ja er is een tricket in die game met de naam kanker, t is sowieso een vrij 'zieke' game wat dat betreft.quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Staat nog steeds een keer op mijn to-do list, maar krijg het niet uit mijn hoofd dat zulke 2-d games een beetje pauper zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:34 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja er is een tricket in die game met de naam kanker, t is sowieso een vrij 'zieke' game wat dat betreft.
Burning bridges gives you so much more![]()
Pauper my ass, vroeger was alles 2d en zie wat een geweldige games we toen hadden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:40 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Staat nog steeds een keer op mijn to-do list, maar krijg het niet uit mijn hoofd dat zulke 2-d games een beetje pauper zijn.
Overigens heb ik sinds jaren weer eens een game van t internet gehaald, fc3 bloed draak, net even gespeeld, eerste indruk is goed, denk dat ik um ga pre-orderen.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
ik ben amper begonnen met games uit de vorige GoGsale
herkenbaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:22 schreef Morthill het volgende:
ik ben amper begonnen met games uit de vorige GoGsale![]()
![]()
True, game is awesome. Moet je wel met controller spelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:44 schreef JimmyJames het volgende:
Sine Mora is tof en zeker de moeite waard voor 2,5¤<@Richardfun> top Morthill ^O^
Klopt klopt.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
GreenManGaming:quote:20% Off Voucher
Voucher code* GMG20-GGN5D-FC3NA will give you 20% off a massive selection of games across the GMG Store. Use this voucher to save even more on our already fantastic deals!![]()
Kijk die zocht ik, toppertje!quote:
Dishonored: The Knife of Dunwall gepre-ordered
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Hier dan, reviewquote:Op donderdag 11 april 2013 12:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik wist niet dat Happy Bioshock aanraaddeMaar ik ben wel benieuwd naar die review van CiM 2
Ik denk dat de meeste minpunten van die review gelden voor een Paradox game.quote:
En dat terwijl Paradox de game helemaal niet gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:04 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste minpunten van die review gelden voor een Paradox game.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Jammer dat het verker nog steeds kut is, dat was hetgeen wat CiM1 zo klote maakte, dat er binnen de kortste keren enorme files stonden waar ik echt niet mee overweg kon...quote:
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Mjah, ik heb niks tegen files, dat hoort erbij, wel tegen files die nergens op slaanquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jammer dat het verker nog steeds kut is, dat was hetgeen wat CiM1 zo klote maakte, dat er binnen de kortste keren enorme files stonden waar ik echt niet mee overweg kon...
voor een game, uitgegeven door Paradoxquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
En dat terwijl Paradox de game helemaal niet gemaakt heeft.
Zo beter?
Thanksquote:It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
Eindelijk weer eens een prima temperatuurtje in m'n kamer, maakt t gamen ook relaxter lol<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:44 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
voor een game, uitgegeven door Paradox
Zo beter?
Een hogere temperatuur maakt het gamen beter?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
Eindelijk weer eens een prima temperatuurtje in m'n kamer, maakt t gamen ook relaxter lolOp dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Hier overigens nog een leuke pre-order dumpprijs van Mycom voor de geinteresseerden: http://www.mycom.nl/gaming/69039/ubisoft-watch-dogs
Wordt niet in de pricewatches meegenomen, dus pak je voordeel zolang het nog kan
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: