SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
goeie originele ttI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
De creativiteit van deze TT
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Op zich wel waard, maar de game heeft een paar belangrijke problemen. Review komt spoedig op Gaming Onlyquote:Op donderdag 11 april 2013 11:23 schreef mschol het volgende:
Cities in Motion 2 is voor 15 euro te krijgen op GMG met onderstaande code:
GMG25-S0FSG-R7Z9B, maar hier alvast een spoiler:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Op zich wel waard, maar de game heeft een paar belangrijke problemen. Review komt spoedig op Gaming Only, maar hier alvast een spoiler:
ik ga hem voorlopig nog niet kopen, deeltje 1 heb ik nog liggen en wil ik wel proberen uit te spelen eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wist niet dat Happy Bioshock aanraaddeMaar ik ben wel benieuwd naar die review van CiM 2
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
Idd. Blij dat ie het met me eens is.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik wist niet dat Happy Bioshock aanraadde
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ik doe altijd mijn best voor een creatieve TT.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Na 10 uur mijn eerste missie uitgespeeld in CiM2![]()
Ik ontwikkelde de briljante tactiek om centrale plekken in te richten waar drie tot vier lijnen bij elkaar kwamen. Niet alleen leverde dit een verdubbeling op van mijn omzet (al vereiste het enige aanpassingen aan de infrastructuur; nieuwe wegen en tunnels), maar plots ging ik van een dekking van een paar % naar dik 15%
Heb ik weer: koop ik 2 stuks DLC voor Train Simulator via gamersgate, werkt de helft niet
Ik heb dus nu het Edinburgh - Glasgow scenario gekocht, alleen als ik erop klik in het collectionmenu van het spel dan opent er nikstis net alsof er gewoon geen scenario's zijn... als ik er via 'single player' => scenarios heen ga vind ie ook niks.
Het spel is wel geinstalleerd aldus Steam zelf, hoe kan ik dit oplossen??![]()
game files verifien?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:53 schreef GlenSpey het volgende:
Heb ik weer: koop ik 2 stuks DLC voor Train Simulator via gamersgate, werkt de helft niet
Ik heb dus nu het Edinburgh - Glasgow scenario gekocht, alleen als ik erop klik in het collectionmenu van het spel dan opent er nikstis net alsof er gewoon geen scenario's zijn... als ik er via 'single player' => scenarios heen ga vind ie ook niks.
Het spel is wel geinstalleerd aldus Steam zelf, hoe kan ik dit oplossen??![]()
Dishonored -50%, ¤25. Thoughts?<@Richardfun> top Morthill ^O^
Prima spel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
CiM2 is ook een prima spel
Heeft iemand hier nog een werkende 20% discount coupon voor op GMG?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
GMG25-S0FSG-R7Z9B die?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
Heeft iemand hier nog een werkende 20% discount coupon voor op GMG?![]()
Prima spel idd, zeker voor die prijs.quote:'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Nee dat is 25%, die werkt maar op enkele games.quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
BAMMMM, mama's hart kapot gekregen in The Binding of Isaac, na 24 uur spelen lukt het dan eindelijk een keertje
Ik zag er wel badass uit near the end:
Ohh yeaahhhh
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Please Move The Deer Crossing Sign![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:41 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Veel te duur.
Hij is boxed 20¤
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/Dishonored_PC.html
Plus verzendkosten, dus dat scheelt je dan het kolossale bedrag van 3 euro.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
hell, zelfs zonder verzendkosten scheelt het je 5 euro..quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:30 schreef The_Substitute het volgende:
Plus verzendkosten, dus dat scheelt je dan het kolossale bedrag van 3 euro.![]()
ik heb weliswaar maar beperkt budget, maar 5 euro verschil noem ik niet veel te duur...![]()
Cancer wat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
BAMMMM, mama's hart kapot gekregen in The Binding of Isaac, na 24 uur spelen lukt het dan eindelijk een keertje
Ik zag er wel badass uit near the end:
[ afbeelding ]
Ohh yeaahhhhBurning bridges gives you so much more![]()
Ja er is een tricket in die game met de naam kanker, t is sowieso een vrij 'zieke' game wat dat betreft.quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Staat nog steeds een keer op mijn to-do list, maar krijg het niet uit mijn hoofd dat zulke 2-d games een beetje pauper zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:34 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja er is een tricket in die game met de naam kanker, t is sowieso een vrij 'zieke' game wat dat betreft.
Burning bridges gives you so much more![]()
Pauper my ass, vroeger was alles 2d en zie wat een geweldige games we toen hadden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:40 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Staat nog steeds een keer op mijn to-do list, maar krijg het niet uit mijn hoofd dat zulke 2-d games een beetje pauper zijn.
Overigens heb ik sinds jaren weer eens een game van t internet gehaald, fc3 bloed draak, net even gespeeld, eerste indruk is goed, denk dat ik um ga pre-orderen.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
ik ben amper begonnen met games uit de vorige GoGsale
herkenbaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:22 schreef Morthill het volgende:
ik ben amper begonnen met games uit de vorige GoGsale![]()
![]()
True, game is awesome. Moet je wel met controller spelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:44 schreef JimmyJames het volgende:
Sine Mora is tof en zeker de moeite waard voor 2,5¤<@Richardfun> top Morthill ^O^
Klopt klopt.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
GreenManGaming:quote:20% Off Voucher
Voucher code* GMG20-GGN5D-FC3NA will give you 20% off a massive selection of games across the GMG Store. Use this voucher to save even more on our already fantastic deals!![]()
Kijk die zocht ik, toppertje!quote:
Dishonored: The Knife of Dunwall gepre-ordered
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Hier dan, reviewquote:Op donderdag 11 april 2013 12:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik wist niet dat Happy Bioshock aanraaddeMaar ik ben wel benieuwd naar die review van CiM 2
Ik denk dat de meeste minpunten van die review gelden voor een Paradox game.quote:
En dat terwijl Paradox de game helemaal niet gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:04 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste minpunten van die review gelden voor een Paradox game.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Jammer dat het verker nog steeds kut is, dat was hetgeen wat CiM1 zo klote maakte, dat er binnen de kortste keren enorme files stonden waar ik echt niet mee overweg kon...quote:
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Mjah, ik heb niks tegen files, dat hoort erbij, wel tegen files die nergens op slaanquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jammer dat het verker nog steeds kut is, dat was hetgeen wat CiM1 zo klote maakte, dat er binnen de kortste keren enorme files stonden waar ik echt niet mee overweg kon...
voor een game, uitgegeven door Paradoxquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
En dat terwijl Paradox de game helemaal niet gemaakt heeft.
Zo beter?
Thanksquote:It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
Eindelijk weer eens een prima temperatuurtje in m'n kamer, maakt t gamen ook relaxter lol<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:44 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
voor een game, uitgegeven door Paradox
Zo beter?
Een hogere temperatuur maakt het gamen beter?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
Eindelijk weer eens een prima temperatuurtje in m'n kamer, maakt t gamen ook relaxter lolOp dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Hier overigens nog een leuke pre-order dumpprijs van Mycom voor de geinteresseerden: http://www.mycom.nl/gaming/69039/ubisoft-watch-dogs
Wordt niet in de pricewatches meegenomen, dus pak je voordeel zolang het nog kan
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Systeemeisen al bekend?quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:54 schreef DeeCruise het volgende:
Hier overigens nog een leuke pre-order dumpprijs van Mycom voor de geinteresseerden: http://www.mycom.nl/gaming/69039/ubisoft-watch-dogs
Wordt niet in de pricewatches meegenomen, dus pak je voordeel zolang het nog kan![]()
Ook een slecht verwarmde kamer?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
Eindelijk weer eens een prima temperatuurtje in m'n kamer, maakt t gamen ook relaxter lolPlease Move The Deer Crossing Sign![]()
Nope, maak je je zorgen dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Die game moet dienen als toonbeeld voor de technologische sprong naar de nieuwe generatie consoles. De systeemeisen zullen waarschijnlijk behoorlijk hoog zijn.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Dat moet nog maar blijken. De game wordt gedeveloped voor de pc, met ports naar x360 en ps3, daarnaast kan ik me niet voorstellen dat de eisen hoger zullen zijn dan crysis 3, dus als je die kunt draaien dan lukt watch dogs ongetwijfeld ook..quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:20 schreef JimmyJames het volgende:
Die game moet dienen als toonbeeld voor de technologische sprong naar de nieuwe generatie consoles. De systeemeisen zullen waarschijnlijk behoorlijk hoog zijn.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Oh ik wist niet dat hij ook uitkomt op de huidige consoles. Dan heb je gelijk.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Op zich niet, maar zolang ik het niet zeker weet koop ik hem niet.quote:
En ik weet trouwens nog niet eens zeker of ik hem ga halen voor PC of PS3 (of misschien zelfs PS4).![]()
Ik heb hem ook niet gekocht, maar gepre-ordered. Het is niet alsof je moet betalen vooraf, gewoon reserveren. Op die manier heb je de game voor een leuke prijs als de systeemeisen bekend zijn en elke pre-order weer rond de 50 zitquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:37 schreef rubbels het volgende:
[..]
Op zich niet, maar zolang ik het niet zeker weet koop ik hem niet.
En ik weet trouwens nog niet eens zeker of ik hem ga halen voor PC of PS3 (of misschien zelfs PS4).Is het niet je ding, dan cancel je de order gewoon..
Ik zie het in ieder geval vol vertrouwen tegemoet, zeker 1 van de grootste releases van het jaar wat mij betreft..Jup, zelfs voor de WiiU (quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:35 schreef JimmyJames het volgende:
Oh ik wist niet dat hij ook uitkomt op de huidige consoles. Dan heb je gelijk.) -> http://www.mycom.nl/catalog/search/?q=watch+dogs
Oow, in dat geval reserveer ik hem ook evenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:40 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet gekocht, maar gepre-ordered. Het is niet alsof je moet betalen vooraf, gewoon reserveren. Op die manier heb je de game voor een leuke prijs als de systeemeisen bekend zijn en elke pre-order weer rond de 50 zitIs het niet je ding, dan cancel je de order gewoon..
Ik zie het in ieder geval vol vertrouwen tegemoet, zeker 1 van de grootste releases van het jaar wat mij betreft..![]()
![]()
Gaat volgens mij wel alleen maar bij de "afhalen" optie, maar qua locatie zou de Mycom redelijk bij iedereen in de buurt moeten liggen.. Je kunt ook bezorgen eens proberen, Mycom ligt bij mij om de hoek dus haal het altijd zelf af..quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:45 schreef rubbels het volgende:
[..]
Oow, in dat geval reserveer ik hem ook evenOp dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
10 minuutjes fietsen hier, geen probleem dusquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:47 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Gaat volgens mij wel alleen maar bij de "afhalen" optie, maar qua locatie zou de Mycom redelijk bij iedereen in de buurt moeten liggen.. Je kunt ook bezorgen eens proberen, Mycom ligt bij mij om de hoek dus haal het altijd zelf af..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:58 schreef rubbels het volgende:
[..]
10 minuutjes fietsen hier, geen probleem dus
mycom is 1 van de weinige computerzaken die wij nog in het centrum hebben, paradigit heeft eind vorige maand zijn deuren gesloten, tis echt treurig: even snel iets van hardware nodig en ik heb 3 keuzes: Dixons, mycom of mediamarktquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:47 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Gaat volgens mij wel alleen maar bij de "afhalen" optie, maar qua locatie zou de Mycom redelijk bij iedereen in de buurt moeten liggen.. Je kunt ook bezorgen eens proberen, Mycom ligt bij mij om de hoek dus haal het altijd zelf af..![]()
![]()
Ja; een te grote kamer en een te kleine kachel lol.quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
GreenManGaming heeft weer deals:quote:20% Off Voucher
Voucher code* GMG20-GGN5D-FC3NA will give you 20% off a great selection of games across the GMG Store. You can even use this on a selection of zombie deals!quote:25% Off Voucher
Voucher code** GMG25-FHALS-8SG7H will give you 25% off Company of Heroes 2+ Digital Collector's Edition, GRID 2, Star Trek, and Resident Evil Revelations.en wat betreft die laatste deal, daar is de 20% kortingsbon op te gebruiken:quote:Sims Deals
Get up to 50% off a selection of EA titles including SimCity 4 Deluxe Edition and a selection of Sims 3 DLC so big that the list wont fit! This offer ends 1600UTC 19/04/2013.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ter vergelijking: op Origin ben je voor hetzelfde ¤59.98 kwijt en krijg je 2 origin exclusive ingame materialen![]()
![]()
Wat een rare bundle van indie gala: http://www.indiegala.com/
De Mass Effect bundle met alleen het tweede deelNu hopen ze natuurlijk dat je hierdoor het eerste deel aanschaft op origin.
Ik heb ME nog nooit gespeeld maar ik heb goede hoop dat ze een keer de trilogie zullen aanbieden voor een tientje op origin.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Battlefield 3 voor $5 voor Amerikaanse gamers; http://www.gamespot.com/n(...)origin-for-5-6407189
Kan nog leuk worden als EA echt de strijd aangaat met steam (en ons hierin niet vergeet).Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Wrong, alleen voor Australische gamers... Alleen bruikbaar voor mensen hier met een VPN dus.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:41 schreef JimmyJames het volgende:
Battlefield 3 voor $5 voor Amerikaanse gamers; http://www.gamespot.com/n(...)origin-for-5-6407189
Kan nog leuk worden als EA echt de strijd aangaat met steam (en ons hierin niet vergeet).Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Verkeerd gelezen. Ik gun het ze wel aangezien ze zich normaal blauw betalen aan games.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Ik zou het liefst zien dat STEAM alle 3 delen eens zou mogen aanbieden (in één pakket) en dan INCLUSIEF ALLE DLC. Daar zou ik nog wel 25 euro of zelfs meer voor willen betalen (terwijl ik alle delen al in doosjes heb voor de PC).quote:Op donderdag 18 april 2013 16:32 schreef JimmyJames het volgende:
Wat een rare bundle van indie gala: http://www.indiegala.com/
De Mass Effect bundle met alleen het tweede deelNu hopen ze natuurlijk dat je hierdoor het eerste deel aanschaft op origin.
Ik heb ME nog nooit gespeeld maar ik heb goede hoop dat ze een keer de trilogie zullen aanbieden voor een tientje op origin.Tails tell tales![]()
gaat nooit gebeuren aangezien deel 3 origin only isquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik zou het liefst zien dat STEAM alle 3 delen eens zou mogen aanbieden (in één pakket) en dan INCLUSIEF ALLE DLC. Daar zou ik nog wel 25 euro of zelfs meer voor willen betalen (terwijl ik alle delen al in doosjes heb voor de PC).![]()
Ik weet het, maar zou dus graag willen dat daar nog eens verandering in komt/kan komen...quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:08 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat nooit gebeuren aangezien deel 3 origin only isTails tell tales![]()
wellicht komt op origin wel eens een keer een mooi geprijsde bundel uitquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:09 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik weet het, maar zou dus graag willen dat daar nog eens verandering in komt/kan komen...![]()
![]()
Kan het echt niet op Steam, dan is dat het beste alternatief inderdaad (dan wel inclusief álle DLC van álle delen wmb)quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
wellicht komt op origin wel eens een keer een mooi geprijsde bundel uit
Tails tell tales![]()
Hmjah op Origin moet je gewoon wachten tot de Mass Effect Trilogy in de aanbieding gaat, zijn alle 3. Maarja die is nu 50 euri, dus zal dan wel 25 euro worden in aanbieding. Dat zij die games overigens meer dan waard
.
![]()
Hebben jullie succesvol episode 1 en 2 van HL2 kunnen spelen? Het schijnt dat dat nogal wat problemen gaf. Bij mij crasht het spel nog tijdens het afspelen van het openingsfilmpje op wisselende momenten of zelfs tijdens het configureren van de instellingen. Ik heb HL2 ooit eens gekocht maar dat was met die oude spelletjes er bij in plaats van met die episodes dus die had ik maar even gedownload (niet echt eerlijk, ik heb net zo veel betaald als anderen die het er wel bij krijgen).ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
ik merkte b.v. bij garry's mod dat hij erg vaak crasht op het valve logo..quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hebben jullie succesvol episode 1 en 2 van HL2 kunnen spelen? Het schijnt dat dat nogal wat problemen gaf. Bij mij crasht het spel nog tijdens het afspelen van het openingsfilmpje op wisselende momenten of zelfs tijdens het configureren van de instellingen. Ik heb HL2 ooit eens gekocht maar dat was met die oude spelletjes er bij in plaats van met die episodes dus die had ik maar even gedownload (niet echt eerlijk, ik heb net zo veel betaald als anderen die het er wel bij krijgen).
HL2 + episodes heb ik zonder problemen kunnen spelen (maar dat is dus nogal wat jaartjes geleden..)
more sales:
http://getgamesgo.com/cat(...)7de35e&utm_source=cm![]()
Ik vroeg me af of dat het iets met de nieuwe versies van Windows en DirectX te maken kan hebben. Je speelt maar een half spel als je enkel deel 1 van deel 2 speelt. Zou episode 3 ooit nog komen?ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Waarom dat belachelijke prijsverschil tussen winkels en legale onlinewinkels inclusief Steam en Origin? Maken winkels woekerwinsten (+100%) of hanteren de gameproducenten belachelijk sterk verschillende tarieven?ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
ooit.. vast wel..quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vroeg me af of dat het iets met de nieuwe versies van Windows en DirectX te maken kan hebben. Je speelt maar een half spel als je enkel deel 1 van deel 2 speelt. Zou episode 3 ooit nog komen?
nog meer sales:
http://mtrace.greenmangam(...)_41824_88982_337_141
http://www.greenmangaming.com/ea-deals/ (Alice Madness returns)
quote:20% Off Voucher
Get an extra 20% off our range of weekend deals, including the huge range of GTA deals, with voucher code* GMG20-GGN5D-FC3NA.![]()
it's all about the middle manquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Waarom dat belachelijke prijsverschil tussen winkels en legale onlinewinkels inclusief Steam en Origin? Maken winkels woekerwinsten (+100%) of hanteren de gameproducenten belachelijk sterk verschillende tarieven?![]()
![]()
20-30 Euro verschil? Zo veel kost de middenman toch niet voor de meeste andere producten.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Nu ik HL 2 na al die jaren weer eens speel valt het volgende mij erg op:
- HL 2 was de tijd ver vooruit met de graphics
- Hoewel de graphics prachtig waren zaten er ook belachelijke fouten in zoals dat je geen handen aan het stuur ziet tijdens het varen met een voertuig.
- less is more wat betreft geluid. Weinig muziek, af en toe zelf gecomponeerde muziek als aanwijzing dat je belaagd gaat worden maar verder gewoon het geluid van voetstappen, plonsend water, de vijand die communiceert, het geluid van de vijand. Een voorbeeld voor andere spellen wat geluid, ook nu nog.
- Rockstar zuigt op het gebied van graphics. Bij HL 2 zie je met 50% belasting van de hardware (maximale instellingen) beduidend betere graphics dan bij GTA, terwijl je bij Rockstar vloeistoffen goed ziet bewegen (vergt toch best veel rekenwerk) slaagt Rockstar er nog niet in om op een computer die in die tijd top zou zijn geweest wat extra auto's op de weg te verwerken. Ik kan het spel met maximale instellingen spelen maar oh wee, als ik die vehicle density al te hoog zet (60% gaat, bij 100% kan mijn GPU het niet meer aan). Hoewel het spel soepel verloopt is er elke keer een vertragin bij het verlaten van de woning.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
heb je het over gta4? dat was en is echt pure horror voor pc'squote:Op vrijdag 19 april 2013 19:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nu ik HL 2 na al die jaren weer eens speel valt het volgende mij erg op:
- HL 2 was de tijd ver vooruit met de graphics
- Hoewel de graphics prachtig waren zaten er ook belachelijke fouten in zoals dat je geen handen aan het stuur ziet tijdens het varen met een voertuig.
- less is more wat betreft geluid. Weinig muziek, af en toe zelf gecomponeerde muziek als aanwijzing dat je belaagd gaat worden maar verder gewoon het geluid van voetstappen, plonsend water, de vijand die communiceert, het geluid van de vijand. Een voorbeeld voor andere spellen wat geluid, ook nu nog.
- Rockstar zuigt op het gebied van graphics. Bij HL 2 zie je met 50% belasting van de hardware (maximale instellingen) beduidend betere graphics dan bij GTA, terwijl je bij Rockstar vloeistoffen goed ziet bewegen (vergt toch best veel rekenwerk) slaagt Rockstar er nog niet in om op een computer die in die tijd top zou zijn geweest wat extra auto's op de weg te verwerken. Ik kan het spel met maximale instellingen spelen maar oh wee, als ik die vehicle density al te hoog zet (60% gaat, bij 100% kan mijn GPU het niet meer aan). Hoewel het spel soepel verloopt is er elke keer een vertragin bij het verlaten van de woning.![]()
![]()
GTA 4 + DCL's ja. Ik zou graag eens willen weten wat Rockstar fout deed (te weinig gebruik maken van de meerdere kernen van de CPU en de grotere snelheid van de CPU in vergelijking met de antieke hardware van de PS3 en de 360?), hopelijk heeft het bedrijf hiervan geleerd en wordt GTA 5 wel goed geschreven voor de PC's. Want oh boy, wat kijk ik uit naar dat spel. Als GTA 5 zich verhoudt tot GTA 4 zoals GTA SA zich verhield tot GTA 3 dan staat ons een prachtig spel te wachten. Zeker met het schakelen tussen personen kan dat erg leuk worden. Ik vond SA trouwens veel beter dan 4! In GTA 4 was je alleen maar aan het schieten, SA was veel gevariëerder en de karakters en het verhaal waren veel interessanter.
Ik heb het gevoel antieke hardware te hebben als ik GTA 4 speel terwijl mijn hardware beter is dan dat je kon krijgen toen het spel uit kwam.
[ Bericht 21% gewijzigd door Bram_van_Loon op 19-04-2013 19:26:17 ]ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Hou op over GTA IV. Wilde vanmiddag weer eens spelen, en had meteen weer problemen. Slechte framerate en toen ik het spel voor de 2e keer opstartte, kon ik Niko helemaal niet meer zien en deed de camera super vreemd.![]()
Weet echt niet wat er ineens gebeurde, maar ik krijg het niet meer goed.![]()
Kan (daarnaast) het probleem niet simpel zijn dat Rockstar het spel schreef voor de consoles (toen toch al een jaar of 4 oud?) en te lui was om de code even aan te passen aan snellere quadcoreprocessoren?
Het spel functioneert al veel beter als het alle 4 de kernen goed gebruikt en de FR verbetert drastisch als er wat aan de CPU wordt uitbesteed (bijvoorbeeld het verkeer). Natuurlijk blinkt de GK uit in de parallele vewerking maar ik vermoed dat Rockstar de GK ook van alles liet berekenen wat wel seriëel wordt berekend.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Sleeping Dogs is zo gruwelijk buggy bij tijd en wijleje vraagt je echt af welk stelletje lapzwanzen die game heeft geplaytested
volgens mij was dat ook het probleem, het was echt een port, met alle problemen van dien..quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Kan (daarnaast) het probleem niet simpel zijn dat Rockstar het spel schreef voor de consoles (toen toch al een jaar of 4 oud?) en te lui was om de code even aan te passen aan snellere quadcoreprocessoren?
Het spel functioneert al veel beter als het alle 4 de kernen goed gebruikt en de FR verbetert drastisch als er wat aan de CPU wordt uitbesteed (bijvoorbeeld het verkeer). Natuurlijk blinkt de GK uit in de parallele vewerking maar ik vermoed dat Rockstar de GK ook van alles liet berekenen wat wel seriëel wordt berekend.![]()
Tsja, Rockstar heeft nu eenmaal lak aan pc-gamers. Dan heb ik er ook altijd minder moeite mee als men games massaal piraat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij was dat ook het probleem, het was echt een port, met alle problemen van dien..<@Richardfun> top Morthill ^O^
mememememe!quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er nog 3http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Wat voor bugs? Ik heb er weinig last van gehad tot nu toe maar ik heb het nog niet heel erg veel gespeeld (een stuk of 20 missies?). Het sfeertje bij het spel is erg goed maar ik hou niet zo van de gameplay (het op de knoppen rammen, geen kwestie van vaardigheid).quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:26 schreef Morthill het volgende:
Sleeping Dogs is zo gruwelijk buggy bij tijd en wijleje vraagt je echt af welk stelletje lapzwanzen die game heeft geplaytested
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Ga eens op de pathfinding van de AI letten, die is echt gruwelijk knudde. Heb meerdere missies opnieuw moeten doen, omdat vijanden niet door de deur konden komen en de game niet verder ging.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat voor bugs? Ik heb er weinig last van gehad tot nu toe maar ik heb het nog niet heel erg veel gespeeld (een stuk of 20 missies?). Het sfeertje bij het spel is erg goed maar ik hou niet zo van de gameplay (het op de knoppen rammen, geen kwestie van vaardigheid).<@Richardfun> top Morthill ^O^
Zijn er nog mensen die de mutiplayer van Just Cause 2 spelen dit weekend?
Je zit met zo'n duizend spelers op één server en het is een totale chaos (vooral op een nabij de vliegvelden)![]()
![]()
https://www.jc-mp.com/Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Wist helemaal niet dat JC2 mp had.quote:Op zondag 21 april 2013 15:45 schreef JimmyJames het volgende:
Zijn er nog mensen die de mutiplayer van Just Cause 2 spelen dit weekend?
Je zit met zo'n duizend spelers op één server en het is een totale chaos (vooral op een nabij de vliegvelden)![]()
![]()
https://www.jc-mp.com/
Burning bridges gives you so much more
Forum Opties Forumhop: Hop naar: