We lachen soms wel op mijn oma die dan weer thuis komt met een sjaaltje of het een of ander wat ze niet nodig heeft maar t was in de uitverkoop.. ik ben precies t zelfde maar dan met gamesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:21 schreef GlenSpey het volgende:
Ik word een beetje ziek van al die sales, ik blijf maar kopen
ik weet het de afgelopen 2 weken ook redelijk te beperken (en nu de aanschaf van een raspberry pi helpt ook om geen geld aan games uit te gevenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:44 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
We lachen soms wel op mijn oma die dan weer thuis komt met een sjaaltje of het een of ander wat ze niet nodig heeft maar t was in de uitverkoop.. ik ben precies t zelfde maar dan met games
Al heb ik sinds mijn koopverbod nog niets aangeschaft
L4D is niet bepaald een indiegame te noemen..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mijn top 3 meest gespeelde games:
[ afbeelding ]
Indie games
550 uur van de 610 uur zijn wel indie games uit dat plaatjequote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:22 schreef mschol het volgende:
[..]
L4D is niet bepaald een indiegame te noemen..
Voor mij is 't:quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mijn top 3 meest gespeelde games:
[ afbeelding ]
Indie games
Bij Fallout: New Vegas, in mijn geval, is dat niet zo verwonderlijk. Dat spel heeft een uitstekende replay-value. Ik sta nu op 350 uur, maar heb ook veel offline gespeeld, dus ik denk dat ik daarmee ook wel op 500 uur kom.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:01 schreef mschol het volgende:
hoe sommige mensen 500 uur in een game kunnen stoppen
Ik heb nu 1262 uur in Team Fortress 2 zitten...quote:Op maandag 6 mei 2013 13:01 schreef mschol het volgende:
Dit idd.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:17 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Bij Fallout: New Vegas, in mijn geval, is dat niet zo verwonderlijk. Dat spel heeft een uitstekende replay-value. Ik sta nu op 350 uur, maar heb ook veel offline gespeeld, dus ik denk dat ik daarmee ook wel op 500 uur kom.
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:01 schreef mschol het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:01 schreef mschol het volgende:
Hmwah tis de perfecte multitask gamequote:
dat ze laat zijn begonnen met tellen weet ik, maar ik heb regelmatig meegemaakt dat tijden doodleuk gereset werden ..quote:Op maandag 6 mei 2013 15:29 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmwah tis de perfecte multitask gameGame op windowed, tegelijktertijd internet browsen / serietje kijken
.
Klopt zowieso geen hout van die tijden, ik heb CS Source zowieso duizenden uren gespeeld, maar ze zijn pas relatief recent begonnen met die tijden laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |