Jij kan het nu waarschijnnlijk met de beste grafische instellingen spelen zonder dat alles trager gaat of dat het beeld hapert.quote:Op zondag 28 april 2013 21:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat een tof spel was Half-Life 2 eigenlijk, zou hem weer eens moeten spelen!
steam heeft altijd wel sales... maar dat iets in de sale is betekent niet dat het goedkoop is hequote:Op zondag 28 april 2013 21:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nogal wat aanbiedingen op Steam. Ik heb er nooit echt aandacht aan besteed maar er zitten aardig wat spelletjes tussen die je voor een paar Euro tot 15 Euro kan kopen en die zeer de moeite waard zijn. De transactie is nog gemakkelijk ook dankzij Ideal en internetbankieren en je kan er vast we op vertrouwen niet opgelicht te worden i.t.t. een willekeurige webshop.
Niet door echte webshops maar hoe scheid je het kaf van het koren? Het is een feit dat behoorlijk veel mensen zijn opgelicht bij het bestellen van iets online. Blijkbaar heb jij jarenlang in een grot geleefd dat jij hier niets van hebt meegekregen.quote:Op zondag 28 april 2013 22:55 schreef Salt_Seafood het volgende:
Alsof je wordt opgelicht door willekeurige webshops
Dat is sterk persoonsafhankelijk. In principe wordt een oudere game niet minder leuk met het ouder worden. De graphics worden outdated maar dat maakt het spel niet minder leuk. Ik vind GTA SA bijv. altijd nog een leuk spel, dat de handen blokkerig zijn en de graphics anderszins hopeloos outdated zijn mag de pret niet drukken. Dat je het spel al 3 keer hebt uitgespeeld wel. Natuurlijk moet je prijzen altijd vergelijken op diverse betrouwbare webshops waarbij je op een laagdrempelige manier een product kan kopen.quote:Op zondag 28 april 2013 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
steam heeft altijd wel sales... maar dat iets in de sale is betekent niet dat het goedkoop is he
genoeg games die voor 15+ worden verkocht die ¤5 nog nauwelijks waard zijn
ik shop echt al jaren online.. en ben nog nooit opgelicht...quote:Op maandag 29 april 2013 01:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet door echte webshops maar hoe scheid je het kaf van het koren? Het is een feit dat behoorlijk veel mensen zijn opgelicht bij het bestellen van iets online. Blijkbaar heb jij jarenlang in een grot geleefd dat jij hier niets van hebt meegekregen.![]()
Misschien dat filteren via een website als Tweakers helpt maar ik heb geen idee of dat dat waterdicht is.
een product waarbij je niet zomaar meer kan uitgaan dat het nog werkt (of beter nog: in >50% van de gevallen niet werkt op nieuwe systemen) is niet de full Retail prijs meer waard..quote:Op maandag 29 april 2013 01:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is sterk persoonsafhankelijk. In principe wordt een oudere game niet minder leuk met het ouder worden. De graphics worden outdated maar dat maakt het spel niet minder leuk. Ik vind GTA SA bijv. altijd nog een leuk spel, dat de handen blokkerig zijn en de graphics anderszins hopeloos outdated zijn mag de pret niet drukken. Dat je het spel al 3 keer hebt uitgespeeld wel.
steam en webshops vergelijken is echt killing, dan verliest steam het gewoon keihard zonder aanbiedingen, met aanbiedingen is het anders..quote:Natuurlijk moet je prijzen altijd vergelijken op diverse betrouwbare webshops waarbij je op een laagdrempelige manier een product kan kopen.
SC4 is altijd wel leuk, maar het is wel flink lastiger t.o.v. 1quote:Op maandag 29 april 2013 07:14 schreef Reintji het volgende:
Sim City 4 in de aanbieding voor ¤2,49. Voor dat geld eigelijk niet laten liggen. Is het wat voor iemand die alleen de allereerste heeft gespeeld?
Rwgenerating health, 2 wapen limit, minder vigors dan de voorgaande delen, geen verschillende soorten ammo, weinig vijand variatie, erg makkelijk.quote:Op zondag 28 april 2013 21:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em al een keer helemaal uitgespeeld, GP is niet veel mis mee, op het enorm liniare na.
dat moet je maar net vervelend vinden, erg persoonlijk dusquote:Op maandag 29 april 2013 09:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Rwgenerating health, 2 wapen limit, minder vigors dan de voorgaande delen, geen verschillende soorten ammo,
dat was jammer, maar de hard en 1999 mode schijnen een hoop goed te maken qua moeilijkheidquote:weinig vijand variatie, erg makkelijk.
Kom op zeg, wie vindt dat nou fijn? Daarnaast ook geen Health Packs / 'Mana' potions meer, als je zonder ammo zit gooit dat grietje het naar je toe, ook krijg je health/mana van haar als je daar weinig van hebt dus ook minder uitdaging.quote:Op maandag 29 april 2013 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dat moet je maar net vervelend vinden, erg persoonlijk dus
[..]
dat was jammer, maar de hard en 1999 mode schijnen een hoop goed te maken qua moeilijkheid
ze bieden de optie, dat betekent niet dat je er gebruik van hoeft te maken, zwak punt hoor..quote:Op maandag 29 april 2013 09:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kom op zeg, wie vindt dat nou fijn? Daarnaast ook geen Health Packs / 'Mana' potions meer, als je zonder ammo zit gooit dat grietje het naar je toe, ook krijg je health/mana van haar als je daar weinig van hebt dus ook minder uitdaging.
Dat zeg jij van elke game die ik hier besproken zie worden, dat tast je geloofwaardigheid aan, iig wel naar mij toequote:Ik had het gedownload en op hard + 1999 mode gespeeld, geen een keer doodgegaan, zat nooit zonder munitie of op laag hp. Moeilijkheid is een grap.
quote:
Ja, in de vorige delen had je er meer; over makkelijk gesprokenquote:2 wapen limit
8 i.p.v. 10...dat vind je gelijk een achteruitgang?quote:minder vigors dan de voorgaande delen,
Het speelt zich af in 1912, misschien best logisch dat ze dat er uit gelaten hebben.quote:geen verschillende soorten ammo,
Zet de vijanden in Infinite tegenover de splicers/Big Daddy/Sister en volgens mij is er juist meer variatie.quote:weinig vijand variatie,
Dan had je simpelweg op Hard/1999-mode moeten spelen. Geen healthregeneration/sneller door je ammo heen/geld op --> game over. En ja, Elizabeth geeft je ammo/salts, maar om de 2 a 3 minuten, dus verre van een lifeline.quote:erg makkelijk.
Faal, op 1999-mode is er geen healthregeneration.quote:Op maandag 29 april 2013 09:39 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik had het gedownload en op hard + 1999 mode gespeeld, geen een keer doodgegaan, zat nooit zonder munitie of op laag hp. Moeilijkheid is een grap.
Je schild wel, dat is bijna hetzelfde als hp, een tweede hp barquote:Op maandag 29 april 2013 10:05 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Faal, op 1999-mode is er geen healthregeneration.
Schild is tweede hp barquote:Op maandag 29 april 2013 10:05 schreef The_Substitute het volgende:
[..]Alleen je shield regenereert,
[..]
Ja, in de vorige delen had je er meer; over makkelijk gesproken
[..]
8 i.p.v. 10...dat vind je gelijk een achteruitgang?
[..]
Het speelt zich af in 1912, misschien best logisch dat ze dat er uit gelaten hebben.
[..]
Zet de vijanden in Infinite tegenover de splicers/Big Daddy/Sister en volgens mij is er juist meer variatie.
[..]
Dan had je simpelweg op Hard/1999-mode moeten spelen. Geen healthregeneration/sneller door je ammo heen/geld op --> game over. En ja, Elizabeth geeft je ammo/salts, maar om de 2 a 3 minuten, dus verre van een lifeline.
Op 1999-mode is die zo weg. Alleen de tegen de zwakkere vijanden (met pistols/machineguns) heb je nog wat aan je shield.quote:
Dan moet je erg blij zijn geweest met het feit dat je in Infinite kunt kiezen tussen meerdere soorten wapens dan Bioshock 1 en 2. Maar daar hoor ik je raar genoeg niet over.quote:Het is wel vermakelijker
Nouquote:Ja het is achteruitgang
Binnen de thematiek, ja.quote:En vliegende huizen zijn wel logisch?
Standaard soldaten, in goeie waves met zowel melee, pistols, machineguns, shotguns, sniperrifle en volleyguns. Firemen, Crows, Beasts, Handymen, Patriots, plus de verschillende turrets, mosquitos en zeppelins. Ik zie niet hoe dat in variatie onderdoet voor B1 en 2.quote:Standaard soldaten en hier en daar een elite
Dus je hebt het begin op 1999-mode gespeeld? Het begin...waar de meeste spellen de spelers de kans geven om even gewend te raken met de controls, met zwakkere vijanden. En je vond het makkelijk? Gohquote:Heb ik gedaan, op het begin en het was alsnog erg makkelijk
quote:Op maandag 29 april 2013 01:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is sterk persoonsafhankelijk. In principe wordt een oudere game niet minder leuk met het ouder worden. De graphics worden outdated maar dat maakt het spel niet minder leuk. Ik vind GTA SA bijv. altijd nog een leuk spel, dat de handen blokkerig zijn en de graphics anderszins hopeloos outdated zijn mag de pret niet drukken. Dat je het spel al 3 keer hebt uitgespeeld wel. Natuurlijk moet je prijzen altijd vergelijken op diverse betrouwbare webshops waarbij je op een laagdrempelige manier een product kan kopen.
Als jij 't zegt. Bij mij vaak genoeg. Waarschijnlijk niet zo'n shooterheld.quote:
Als jij het vermakelijker vindt met meerdere wapens, waarom dan vasthouden aan 1 wapen?quote:Waarom zou je.dat doen? De revolver is het beste wapen dat er is en je kan niet zonder munitie raken.
Je komt nogal standaard als een contrarian over; dingen vinden om over te klagen, waar de meesten erg positief over zijn.quote:Daar zou ik niet over klagen waarom zou ik klagen over iets wat goed was? Je zou denken dat er bij een nieuw deel dingen worden bijverzonnen ipv weggehaald
Lijkt mij wel. Als je in een level zit waar snipers op een verhoogde positie zitten en/of vijanden met shotguns of bvb patriots die op je afkomen - m.a.w. vijanden die je dwingen te schieten vanuit cover -, maar je tegelijkertijd ook aangevallen wordt vijanden met melee en volleyguns, of bvb Handymen - vijanden waar blijven bewegen het best tegen werkt (maar waardoor je dus in het vizier komt van bvb snipers) - zul je toch tactiek moeten hebben.quote:Dat vereist nog steeds geen verandering van tactiek.
Dus je dacht dat het moeilijker zou worden door 'm van 1999-mode naar Hard te zetten?quote:Je zou denken dat na 3-4 uur van spelen het wel moeilijker zou worden ja
Thx. Inmiddels ook ouder en wijzer. Denk niet dat de stadsplattegrond nog ga uitprinten op een matrixprinter. 8 x A4 FTWquote:Op maandag 29 april 2013 08:59 schreef mschol het volgende:
[..]
SC4 is altijd wel leuk, maar het is wel flink lastiger t.o.v. 1
quote:Op maandag 29 april 2013 11:42 schreef Reintji het volgende:
[..]
Thx. Inmiddels ook ouder en wijzer. Denk niet dat de stadsplattegrond nog ga uitprinten op een matrixprinter. 8 x A4 FTW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |