idd, beter pakken ze de jeugdscouts van ajaxquote:Op zondag 7 april 2013 02:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
wat een dwazen kom je tegen op twitter, laat hem de tering krijgen met zijn engelse houthakkers
Hond, jij stelt helemaal geen open vragen je brengt iets als een voldongen feit en vraagt vervolgens de mening n.a.v. jouw constateringquote:Op zondag 7 april 2013 02:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
hersenscheten?Ik stel een open vraag. Ik concludeer niks. Ik vraag alleen waarom je hier bent.
john steen olsenquote:Op zondag 7 april 2013 02:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, beter pakken ze de jeugdscouts van ajax
Ik zie je zelden normaal posten. Altijd als jij er bent lig je overhoop met iemand. Maar dat zal dan wel aan mij liggen.quote:Op zondag 7 april 2013 02:19 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hond, jij stelt helemaal geen open vragen je brengt iets als een voldongen feit en vraagt vervolgens de mening n.a.v. jouw constatering.
Maar om antwoord te geven, ik ga er dan maar even vanuit dat je het serieus en positief bedoelt... Ik heb geen hekel aan de mensen hier en wederzijds lijkt het ook mee te vallen.
Af en toe is er wellicht een klein incident maar dat hoort er bij. De sarcastische ondertoon over en weer werkt prima.
Je projecteert weer enorm.quote:Op zondag 7 april 2013 02:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie je zelden normaal posten. Altijd als jij er bent lig je overhoop met iemand. Maar dat zal dan wel aan mij liggen.
quote:
quote:
Uh, oke.quote:Op zondag 7 april 2013 02:25 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je projecteert weer enorm.
Ik zie jou juist ruzie maken met allerlei mensen en domme discussies aangaan waarvan ik denk moet dit nu zo?
Ik maak nooit ruzie. Behalve met jou.quote:Op zondag 7 april 2013 02:25 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je projecteert weer enorm.
Ik zie jou juist ruzie maken met allerlei mensen en domme discussies aangaan waarvan ik denk moet dit nu zo?
Want?quote:Op zondag 7 april 2013 02:24 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Loek, je bent dus gewoon een jood?
jij maakt altijd ruzie met mij manquote:Op zondag 7 april 2013 02:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak nooit ruzie. Behalve met jou.
En Kapi af en toe.
Helemaal niet. hou je bek johquote:Op zondag 7 april 2013 02:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
jij maakt altijd ruzie met mij man
En Doublepain, en Stijn, en Stylo en Happel en.....quote:Op zondag 7 april 2013 02:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak nooit ruzie. Behalve met jou.
En Kapi af en toe.
Was het zo kut ja?quote:Op zondag 7 april 2013 02:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, samenvatting wel maar dan moet je je wel inhouden
Depay wel een belangrijke assistquote:Op zondag 7 april 2013 02:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was het zo kut ja?
Ik probeerde het, op mobiel, via FOK! te volgen wanneer ik kon, maar daar werd ik niet zo blij van.
het was gewoon hetzelfde als voorgaande wekenquote:Op zondag 7 april 2013 02:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was het zo kut ja?
Ik probeerde het, op mobiel, via FOK! te volgen wanneer ik kon, maar daar werd ik niet zo blij van.
Kwoot die van mij eens dan wijsneusquote:Op zondag 7 april 2013 02:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
het was gewoon hetzelfde als voorgaande weken
op het forum maakte elke psv supporter en sheryas duidelijk dat psv het beste middenveld en aanval van de eredivisie heeft en in de tussen tijd had psv moeite om een uitgespeelde kans tegen willem II te creëren
tot de 70e minuut was het helemaal niks, toen was willem II op en schoot psv er nog 2 in
Tot zo Kapi. Ik blijf ook niet meer te lang op, beloofd.quote:Op zondag 7 april 2013 02:29 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM, ik trek m'n conclusies en ik ga alvast in m'n bed liggen. Tot zo.
quote:Op zondag 7 april 2013 02:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kerel speelt al een tijdje erg slecht
Heb je ooit fittie dan met mij?quote:
Aha. Zo'n dagje dus.quote:Op zondag 7 april 2013 02:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
het was gewoon hetzelfde als voorgaande weken
op het forum maakte elke psv supporter en sheryas duidelijk dat psv het beste middenveld en aanval van de eredivisie heeft en in de tussen tijd had psv moeite om een uitgespeelde kans tegen willem II te creëren
tot de 70e minuut was het helemaal niks, toen was willem II op en schoot psv er nog 2 in
Op PSV Netwerk waren ze best positief over hem en dat zegt wel wat.quote:Op zondag 7 april 2013 02:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
eindelijk een goeie wissel van advocaat, iedereen die om locadia riep is een beetje dom, die creëert niks en maakt alleen afquote:Op zondag 7 april 2013 02:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 april 2013 02:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kwoot die van mij eens dan wijsneus
Hihi neus
ik schaar jou niet onder de psv supporters hierquote:
Leuk om jezelf onderuit te lullenquote:Op zondag 7 april 2013 02:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik schaar jou niet onder de psv supporters hier
jij zit in categorie 5 met inzanity: real madrid turken
Ben ook enige hier.quote:Op zondag 7 april 2013 02:32 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nooit ruzie met mrstylo. Hij is m'n favoriete buitenlander.
Zijn muzikale smaak is trouwens ook om te janken. Wansmaak komt in veelvoud bij hem.quote:Op zondag 7 april 2013 02:33 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb ook geen ruzie met GGMM, ik wijs hem af en toe op fouten. Voor de rest een prima kerel als hij niet over voetbal gaat praten.
Jou neem ik simpelweg niet serieus. De manier waarop je zelf in de veronderstelling bent mij op fouten te wijzen en een interessante mening over voetbal te ventileren vind ik af en toe bijzonder aandoenlijk, vooral omdat je zelf volledig in de veronderstelling bent dat je niet echt 100% complete onzin uitkraamt, maar ruzie; nee. Absoluut niet.quote:Op zondag 7 april 2013 02:33 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb ook geen ruzie met GGMM, ik wijs hem af en toe op fouten. Voor de rest een prima kerel als hij niet over voetbal gaat praten.
Geen idee, zal erop lettenquote:Op zondag 7 april 2013 02:35 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zijn muzikale smaak is trouwens ook om te janken. Wansmaak komt in veelvoud bij hem.
Jordiii en jij hebben overigens iets gemeen, kijken beiden door dezelfde bril..quote:Op zondag 7 april 2013 02:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jou neem ik simpelweg niet serieus. De manier waarop je zelf in de veronderstelling bent mij op fouten te wijzen en een interessante mening over voetbal te ventileren vind ik af en toe bijzonder aandoenlijk, vooral omdat je zelf volledig in de veronderstelling bent dat je niet echt 100% complete onzin uitkraamt, maar ruzie; nee. Absoluut niet.
Nee, inzanity ook.quote:Op zondag 7 april 2013 02:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben ook enige hier.![]()
Maar ben er wel blij mee.
ik dacht wij zijn matties voor leve renéquote:Op zondag 7 april 2013 02:32 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nooit ruzie met mrstylo. Hij is m'n favoriete buitenlander.
Ben jij een buitenlander?quote:Op zondag 7 april 2013 02:38 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
ik dacht wij zijn matties voor leve rené
Vind ik netjes.quote:Op zondag 7 april 2013 02:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, inzanity ook.
En hoe je altijd netjes 'welterusten' en 'hoi' zegt vind ik tof.
Trusten.quote:Op zondag 7 april 2013 02:40 schreef GGMM het volgende:
En nu ga ik slapen.
Welterusten mensen (en Doublepain)
Doeiquote:Op zondag 7 april 2013 02:40 schreef GGMM het volgende:
En nu ga ik slapen.
zoek eens op vucinic no pantsquote:
Ik zag het via voetbalzone langs komen. Hij deed het ook bij AS Roma, dus snap niet waarom mensen het nu zo speciaal vinden.quote:
Welterusten René.quote:Op zondag 7 april 2013 02:40 schreef GGMM het volgende:
En nu ga ik slapen.
Zag het voor het eerstquote:Op zondag 7 april 2013 02:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zag het via voetbalzone langs komen. Hij deed het ook bij AS Roma, dus snap niet waarom mensen nu het zo speciaal vinden.
quote:ik kijk wel in het topic
ja ik volg het zo ook wel, al die dms zijn niet nodig man
ik kijk via rtl man
ik volg het wel ja
oke, top
mooi man, ik kijk wel in het darts topic
hoeft niet hoor, ik kijk het morgen
ga niet kijken
weet ik gast
ik volg het ja
oke?
dat weet ik man
quote:Op zondag 7 april 2013 02:44 schreef j0rdiiii het volgende:
geniaal die DM log![]()
laatste reacties op DMs van ajacied422:
[..]
Check de laatste secondes.quote:Op zondag 7 april 2013 02:50 schreef j0rdiiii het volgende:
geweldige gols van dani
ajax moet om 11:00 tegen sparta, die is ook koploper volgens mij
Zal ik je warm maken?quote:
ja zie het nuquote:Op zondag 7 april 2013 02:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Check de laatste secondes.
[ afbeelding ]
[..]
Zal ik je warm maken?
Stijnquote:Op zondag 7 april 2013 02:44 schreef j0rdiiii het volgende:
geniaal die DM log![]()
laatste reacties op DMs van ajacied422:
[..]
ik ben kacheltje lamquote:Op zondag 7 april 2013 02:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd ga je zo nog GoW spelen of ga je slapen?
Is best spannend, net als bij de A.quote:
Waarom meld je het dan?quote:Op zondag 7 april 2013 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
net toch even paar mensen pakkie gegeven met fifa jongens wil je niet weten
fifa is kutquote:Op zondag 7 april 2013 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
net toch even paar mensen pakkie gegeven met fifa jongens wil je niet weten
quote:Op zondag 7 april 2013 02:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben kacheltje lam
Misschien. 10 over half 3 nachtbus l. Kwart oovwr 4 thuis ben je nog wakker dan
Aan je posthistory is dat niet te zien.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 02:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]![]()
![]()
Denk het wel maar dan zie je me wel online GhostR4coon we zijn nu ff Fifa toernooitje aan het doen uit de eredivisie PSV staat 11-0 tegen Ajax
HAHAquote:Op zondag 7 april 2013 02:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat je vorige account?
Blijkbaar.quote:Op zondag 7 april 2013 02:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
LOLquote:Op zondag 7 april 2013 02:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 april 2013 02:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Word je IP nooit geband dan?quote:Op zondag 7 april 2013 03:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
laat de admins het maar niet horen, posten terwijl je gebanned bent mag niet he
aldo heeft er wel kijk opquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:17 schreef Nozem. het volgende:
We gaan voor Kuyt.
Anders Castaignos.
En wat krijgen we.......... Pelle.
Haal dan niemand en laat lekker de jeugd de kans krijgen. Wanbeleid 2.0.
Dus kan iedereen gewoon weer verder posten onder zijn kloonquote:Op zondag 7 april 2013 03:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee dan moet je het wel heel bont maken
Weet niet. Was is die tijd niet echt actief.quote:
no mang normaal niet man had keer ban o pdezequote:Op zondag 7 april 2013 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus kan iedereen gewoon weer verder posten onder zijn kloon
Ik heb hem nooit zien posten in elk geval.quote:Op zondag 7 april 2013 03:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet niet. Was is die tijd niet echt actief.
Ja je moet ook niet overdreven doen dat je een kloon bent. Al dachten ze ( En DP denkt nog steeds) dat ik een kloon wasquote:Op zondag 7 april 2013 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
no mang normaal niet man had keer ban o pdeze
even nieuw acc om wat te posten gelijk ban na 10 minuutjes
Hij is ook gestopt volgens mij. Hij kreeg belletjes naar huis enzo. .:')quote:Op zondag 7 april 2013 03:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit zien posten in elk geval.
ja deed ik niet, ik had gewoon iets gepost in college basketball topic, 1 postje alles gelijk banquote:Op zondag 7 april 2013 03:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je moet ook niet overdreven doen dat je een kloon bent. Al dachten ze ( En DP denkt nog steeds) dat ik een kloon was
Ja dat is een accountje waar ik in de zomer mee heb gepost. Staat volgens mij een ban op maar weet niet zeker.quote:Op zondag 7 april 2013 02:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ooh ze kwamen achter zijn identiteit. Kan ik ook wel wat verwachten binnenkortquote:Op zondag 7 april 2013 03:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is ook gestopt volgens mij. Hij kreeg belletjes naar huis enzo. .:')
Snap echt niet wat hij heeft gedaan, dat mensen heb zo aanpakten.
tuurkijkquote:Op zondag 7 april 2013 03:03 schreef Typisch het volgende:
c_a heb jij een 360?
Ik ga je morgen toevoegen dan.
Ooh ze doen dus wel IP checkquote:Op zondag 7 april 2013 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja deed ik niet, ik had gewoon iets gepost in college basketball topic, 1 postje alles gelijk ban
Je stopte er niet vrijwillig mee.quote:Op zondag 7 april 2013 03:05 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja dat is een accountje waar ik in de zomer mee heb gepost. Staat volgens mij een ban op maar weet niet zeker.
Ik dacht eerst dat je kloon was van Rens of Jordii.quote:Op zondag 7 april 2013 03:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je moet ook niet overdreven doen dat je een kloon bent. Al dachten ze ( En DP denkt nog steeds) dat ik een kloon was
Behalve een friendrequest van Rens, zal er niets gebeuren.quote:Op zondag 7 april 2013 03:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ze kwamen achter zijn identiteit. Kan ik ook wel wat verwachten binnenkort
Ik heb geen idee. We waren toen met een FOK! server bezig iets te bouwen op Minecraft geloof ikquote:Op zondag 7 april 2013 03:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je stopte er niet vrijwillig mee.
Waarom kreeg je een ban?
[..]
Ik dacht eerst dat je kloon was van Rens of Jordii.
Maar nu niet meer.
[..]
Behalve een friendrequest van Rens, zal er niets gebeuren.
Hij doet maar. Als hij het al weetquote:Op zondag 7 april 2013 03:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je kloon was van Rens of Jordii.
Maar nu niet meer.
[..]
Behalve een friendrequest van Rens, zal er niets gebeuren.
haha minecraft kkautistquote:Op zondag 7 april 2013 03:08 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. We waren toen met een FOK! server bezig iets te bouwen op Minecraft geloof ik
Door je afkorting. JR. En eerste letter kon best Jordi zijn. Maar Rens kloont om de paar maanden, dus misschien was jij er ook 1 van.quote:Op zondag 7 april 2013 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij doet maar. Als hij het al weet. Waarom dacht je dat ik kloon van Rens of Jordi was. Ik post niet eens hetzelfde
. Ik heb niks met Heerenveen en ik ben ook geen goede jeugdwatcher
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:
Ahaquote:Op zondag 7 april 2013 03:08 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. We waren toen met een FOK! server bezig iets te bouwen op Minecraft geloof ik
Wat zijn kloons van Rens dan?quote:Op zondag 7 april 2013 03:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Door je afkorting. JR. En eerste letter kon best Jordi zijn. Maar Rens kloont om de paar maanden, dus misschien was jij er ook 1 van.
Je weet maar nooit he.
Meeste zijn ook kloons. Caland is ook een kloon van Kopbal die ook weer geband is:quote:Op zondag 7 april 2013 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zijn kloons van Rens dan?En volgens mij denken jullie van elke newbie dat het een kloon is.
Af en toe krijg ik soort ruis voor me ogen op FOK! en dan gaat 't beetje mis. Bij Feyenoord - Ajax gaat het nog wel eens mis enzoquote:
Spanktozz ofzo.quote:Op zondag 7 april 2013 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zijn kloons van Rens dan?En volgens mij denken jullie van elke newbie dat het een kloon is.
Je kan ze inruilen voor cadeau's. Is zeg maar de FOK! versie van Air Miles.quote:
Ja als je er genoeg verzameld vlieg je vanzelf van het forum af inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2013 03:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Spanktozz ofzo.
[..]
Je kan ze inruilen voor cadeau's. Is zeg maar de FOK! versie van Air Miles.
Ik praat hier dus eigenlijk tegen allemaal kloonsquote:Op zondag 7 april 2013 03:13 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Meeste zijn ook kloons. Caland is ook een kloon van Kopbal die ook weer geband is:
Kopbal
quote:Op zondag 7 april 2013 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Af en toe krijg ik soort ruis voor me ogen op FOK! en dan gaat 't beetje mis. Bij Feyenoord - Ajax gaat het nog wel eens mis enzo
En ik type soms nog wel eens zonder na te denken
ritmo voelde zichzelf de koning en maakte iedereen belachelijk hier op het forumquote:Op zondag 7 april 2013 03:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is ook gestopt volgens mij. Hij kreeg belletjes naar huis enzo. .:')
Snap echt niet wat hij heeft gedaan, dat mensen heb zo aanpakten.
Ja.quote:Op zondag 7 april 2013 03:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik praat hier dus eigenlijk tegen allemaal kloons
Te gek!quote:Op zondag 7 april 2013 03:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja.
Jordi is een kloon.
Aldo is een kloon.
Ik ben een kloon.
Daarom ben ik nooit op KLB en ONZ enzo. Zij nemen FOK echt veelte serieus. Wat boeit het dat hij een mongool was. Je gaat ze toch niet privé lastig vallen.quote:Op zondag 7 april 2013 03:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ritmo voelde zichzelf de koning en maakte iedereen belachelijk hier op het forum
iedereen behalve hemzelf was een autist zonder vrienden, toen vonden was klb rellers zijn info en toen is hij IRL lastig gevallen
toen kwam ie niet meer terug
krijg niet veel bans verder though maar een keer omdat ik GGMM gestapo ofzo had genoemd na feyenoord - ajax dit jaar en een keer zonder reden, had weekje niet gepost en opeens kreeg ik ban van weekquote:Op zondag 7 april 2013 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Waar je je druk om maakt. Al zal ik volgende week wel gaan schelden enzo
Dan ben je Loek.quote:Op zondag 7 april 2013 03:17 schreef Aldo-MC het volgende:
Maar nu is dus hopelijk wel duidelijk dat ik die fucking Ritmo niet ben en jullie allemaal kankerhard falen al die tijd.
ja sowieso post ik niet veel buiten VBL en SPT, soms KAA en NWS voor wat serieuze posts maar over t algemeen is VBL het beste denk ik.quote:Op zondag 7 april 2013 03:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom ben ik nooit op KLB en ONZ enzo. Zij nemen FOK echt veelte serieus. Wat boeit het dat hij een mongool was. Je gaat ze toch niet privé lastig vallen.
In ONZ doen ze serieus?quote:Op zondag 7 april 2013 03:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom ben ik nooit op KLB en ONZ enzo. Zij nemen FOK echt veelte serieus. Wat boeit het dat hij een mongool was. Je gaat ze toch niet privé lastig vallen.
Ritmo was wel echt een opperkneus. Niemand verdient het maar als ik dan iemand aan moest wijzen.quote:Op zondag 7 april 2013 03:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent net zo'n raar typetje.quote:Op zondag 7 april 2013 03:17 schreef Aldo-MC het volgende:
Maar nu is dus hopelijk wel duidelijk dat ik die fucking Ritmo niet ben en jullie allemaal kankerhard falen al die tijd.
Ik moet mijn eerste ban nog krijgenquote:Op zondag 7 april 2013 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
krijg niet veel bans verder though maar een keer omdat ik GGMM gestapo ofzo had genoemd na feyenoord - ajax dit jaar en een keer zonder reden, had weekje niet gepost en opeens kreeg ik ban van week
Ritmoquote:Op zondag 7 april 2013 03:18 schreef mrstylo het volgende:
Heeft iemand link naar Ritmo zijn account?
Ik ook bij TV en Games soms. Je moet watquote:Op zondag 7 april 2013 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja sowieso post ik niet veel buiten VBL en SPT, soms KAA en NWS voor wat serieuze posts maar over t algemeen is VBL het beste denk ik.
DK?quote:Op zondag 7 april 2013 03:18 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik postte ook een tijdje onder DK in het Feyenoord-topic maar die is niet geband.
Ik geef geen ene neuk om jou je was altijd een beetje sulletje en nu krijg je babbels en ga je snitchen. Prima.quote:Op zondag 7 april 2013 03:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ritmo was wel echt een opperkneus. Niemand verdient het maar als ik dan iemand aan moest wijzen.
[..]
Jij bent net zo'n raar typetje.
oh kijk dit dus ookquote:Op zondag 7 april 2013 03:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dirk Kuijt.quote:
hoezo zoveel accounts dan?quote:Op zondag 7 april 2013 03:21 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dirk Kuijt.
En nog veel vroeger, voordat Happel mod was onder een andere account.
Heb er denk ik wel 12 gehad sommige kloons sommigen wat serieuzer.
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.quote:
Interessant.quote:Op zondag 7 april 2013 03:21 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dirk Kuijt.
Guidetti ben je dus ook.quote:Op zondag 7 april 2013 03:21 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dirk Kuijt.
Jezus. Ik heb er hiervoor eentje gehad maar was ik het wachtwoord van kwijt. Dus moest ik een nieuwequote:Op zondag 7 april 2013 03:21 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dirk Kuijt.
quote:Op zondag 7 april 2013 03:22 schreef Mr.Smokey het volgende:
Holla at de nigga als je een grammetje wil
ik zet geen pipa op je face nigga ben gwn chill
gaat me om die money moet ik pakke elke dag
chickie is aan geeft me bj met een lach
quote:Op zondag 7 april 2013 03:22 schreef Mr.Smokey het volgende:
Gaat het niet?quote:Op zondag 7 april 2013 03:22 schreef Mr.Smokey het volgende:
Nee dat ben ik weer niet. Er is een verband tussen De_Pel en Guidetti.quote:Op zondag 7 april 2013 03:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Guidetti ben je dus ook.
Een idioot ben jij.
Oh no, een sulletje op FOK!.quote:Op zondag 7 april 2013 03:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik geef geen ene neuk om jou je was altijd een beetje sulletje en nu krijg je babbels en ga je snitchen. Prima.
Dus je bent ook een kloon. Hoe heette jij dan?quote:Op zondag 7 april 2013 03:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jezus. Ik heb er hiervoor eentje gehad maar was ik het wachtwoord van kwijt. Dus moest ik een nieuwe
Je hebt op dat account zelf gezegd dat jij dat bent....quote:Op zondag 7 april 2013 03:23 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee dat ben ik weer niet. Er is een verband tussen De_Pel en Guidetti.
Ik troll iedereen hier keihard met mijn Ritmo-act.
Trusten mattie.quote:
Oooh shit.quote:Op zondag 7 april 2013 03:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je hebt op dat account zelf gezegd dat jij dat bent....
Ik heb echt geen idee. Zal wel JR inzittenquote:Op zondag 7 april 2013 03:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dus je bent ook een kloon. Hoe heette jij dan?
Guidetti = De_Pel. En die had daarvoor geen account.quote:Op zondag 7 april 2013 03:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je hebt op dat account zelf gezegd dat jij dat bent....
Troll? Je huilt bijna altijd wanneer iemand dat zegt.quote:Op zondag 7 april 2013 03:23 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee dat ben ik weer niet. Er is een verband tussen De_Pel en Guidetti.
Ik troll iedereen hier keihard met mijn Ritmo-act.
Aandacht. En opnieuw beginnen omdat ze zich niet normaal kunnen gedragen.quote:Op zondag 7 april 2013 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
waarom maken mensen kloons aan als ze geen ban hebben
quote:Op zondag 7 april 2013 03:26 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Guidetti = De_Pel. En die had daarvoor geen account.
Snap het vaak ook niet.quote:Op zondag 7 april 2013 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Sommige hebben er lol van. Die kloon WimLexquote:Op zondag 7 april 2013 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Periode niet op FOK!, wachtwoord weg. kloon maken om te klieren, bans krijgen. Tijdje afwezig. Geen zin om te mailen. Nieuw account.quote:Op zondag 7 april 2013 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Aha.quote:Op zondag 7 april 2013 03:28 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Periode niet op FOK!, wachtwoord weg. kloon maken om te klieren, bans krijgen. Tijdje afwezig. Geen zin om te mailen. Nieuw account.
Zijn genoeg redenen.
jij zegt dat gewoon hoorquote:Op zondag 7 april 2013 03:29 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik zie het hem niet zeggen hoor? Jij wel...
Dit heeft beetje weg van een liedje van Kanye West.quote:Op zondag 7 april 2013 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
heb vandaag tijdens uitgaan macklemore nummers buiten zn hitje voor t eerst gehoord
echt harde rapper
Hoor het niet echt manquote:Op zondag 7 april 2013 03:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit heeft beetje weg van een liedje van Kanye West.
Wees niet zo'n boeler. Is gewoon morgen.quote:Op zondag 7 april 2013 03:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga ook maar slapen. Weer Ajax vandaag
slaap lekkerquote:Op zondag 7 april 2013 03:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga ook maar slapen. Weer Ajax vandaag
Net zoals mensen die als je rond uurtje of half 1 wakker wordt autistisch gaan zeggen "goeie MIDDAG!!!" als je goede morgen zegtquote:
Ja ik nu ook niet. Misschien haal ik het door elkaar met een andere Kanye liedje.quote:
welkequote:Op zondag 7 april 2013 03:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heeft er al iemand een dikke negerpik in dat lesbotopic gepost?
Die ene waar jij mee kwam.quote:
Heb haat aan dat soort mensen man. Ze doen het vaak ook niet eens om grappig te zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 03:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zoals mensen die als je rond uurtje of half 1 wakker wordt autistisch gaan zeggen "goeie MIDDAG!!!" als je goede morgen zegt
ja of je eraan te herinneren dat zei al vroeg wakker waren en dan soms ook opmerking van "Ja ik ben al UUUUUREN wakker, heb dit zus zo dat al gedaan. Zo effectief ik!!"quote:Op zondag 7 april 2013 03:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb haat aan dat soort mensen man. Ze doen het vaak ook niet eens om grappig te zijn.
De tieten van user Knetterkrankjorum. Rawr in mijn woordenschat.quote:
Of ben ik nou in de war met een andere user?quote:
Denk het wel man, hahaquote:Op zondag 7 april 2013 03:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Of ben ik nou in de war met een andere user?
onlogisch wou zoiets doenquote:
En voor een nachtmens als ik, is dat gewoon zo irritant.quote:Op zondag 7 april 2013 03:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja of je eraan te herinneren dat zei al vroeg wakker waren en dan soms ook opmerking van "Ja ik ben al UUUUUREN wakker, heb dit zus zo dat al gedaan. Zo effectief ik!!"
en dan beseffen ze zich niet dat ik nog wakker ben als hun al uren slapen dus dat het elkaar opheft maar dat zeg ik ook niet als hun rond half 11 hun bed opzoeken
Echt , wat kinderachtig godverdommequote:Op zondag 7 april 2013 03:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
onlogisch wou zoiets doen
hij postte alleen gewoon een hoofd van een neger en nu hebt ie een ban
Guidetti is niet van mij, De_Pel <=> Guidetti. Ik heb dikwijls ruzie hem De_Pel in het Feyenoordtopic lees maar na.quote:Op zondag 7 april 2013 03:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
maar goed, Dirk-Kuijt, Guidetti, Nozem. van jou dus. Is BMI ook van jou?
Trusten man.quote:Op zondag 7 april 2013 03:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga even broodjes knakworst eten en nog even breaking bad kijken en dan slapen.
Welterusten mannen!
Laters!quote:Op zondag 7 april 2013 03:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga even broodjes knakworst eten en nog even breaking bad kijken en dan slapen.
Welterusten mannen!
quote:Op zondag 7 april 2013 03:41 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Guidetti is niet van mij, De_Pel <=> Guidetti. Ik heb dikwijls ruzie hem De_Pel in het Feyenoordtopic lees maar na.
Je hebt me 3 maanden Ritmo lopen noemen, wist je ook allemaal zeker. En nu kom je opeens met dit.quote:
Die functie? Gaat maar een paar maanden terug, gebruik ik niet eens.quote:Op zondag 7 april 2013 03:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Gastnee.
Je weet er niks van dus ga gewoon spelen. Mislukte Sherlock.
Oja, dat was onlogischquote:Op zondag 7 april 2013 03:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
onlogisch wou zoiets doen
hij postte alleen gewoon een hoofd van een neger en nu hebt ie een ban
quote:Op zondag 7 april 2013 03:44 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je hebt me 3 maanden Ritmo lopen noemen, wist je ook allemaal zeker. En nu kom je opeens met dit.
Je weet echt helemaal geen ene konthaar jij.
Nee die detective, harryquote:Op zondag 7 april 2013 03:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die functie? Gaat maar een paar maanden terug, gebruik ik niet eens.
Ruzie met jezelf makenquote:Op zondag 7 april 2013 03:41 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Guidetti is niet van mij, De_Pel <=> Guidetti. Ik heb dikwijls ruzie hem De_Pel in het Feyenoordtopic lees maar na.
ken ik nietquote:Op zondag 7 april 2013 03:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee die detective, harrytering wat ben jij een mongooltje zeg.
Over jou weet ik ook nog wel een leuke anekdote meneer de bibliothecaris.quote:Op zondag 7 april 2013 03:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ruzie met jezelf makenBende een schizo of wa jonguh!?
Roept u maar.quote:Op zondag 7 april 2013 03:47 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Over jou weet ik ook nog wel een leuke anekdote meneer de bibliothecaris.
en hoe kom je zo weer terug? niet zo handig om hier te posten met allemaal perm bansquote:Op zondag 7 april 2013 03:47 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Over jou weet ik ook nog wel een leuke anekdote meneer de bibliothecaris.
verassing.quote:Op zondag 7 april 2013 03:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en hoe kom je zo weer terug? niet zo handig om hier te posten met allemaal perm bans
Komt morgen wel dan, ben ff toernooitje aan het spelen trustenquote:Op zondag 7 april 2013 03:53 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry Aldo ik heb geen verzoek hoor
Dus duik me bed in.
Morgen wel onlineIDK Faithy
Dat hoort zo.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 03:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee die detective, harrytering wat ben jij een mongooltje zeg.
ik lig op bed nuquote:Op zondag 7 april 2013 03:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]![]()
![]()
Kom je nou nog spelen of niet? Add mij anders Ghostr4coon . gaan we forza doen
Ik word een beetje moe van jou je roept vanalles en komt met 0,0 bewijst. Nu weet een post waar Guidetti het ontkend. Post iets in de trend van: Oke, ik ben DK ik geef het toe.quote:Op zondag 7 april 2013 03:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze beter dan? of zeg je het nu nog steeds niet
gebruik je andere ips eigenlijk of niet?
hahaha lachwekkend ben je welquote:Op zondag 7 april 2013 04:01 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van jou je roept vanalles en komt met 0,0 bewijst. Nu weet een post waar Guidetti het ontkend. Post iets in de trend van: Oke, ik ben DK ik geef het toe.
Niet van die vage insuaties.
ik heb je toegevoegdquote:Op zondag 7 april 2013 04:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]![]()
Denk dat je zo slaapt als je niet moet kotsen
je bent gewoon para in je kop met al je verhalen in andere topics loop je ook al te janken over wie er allemaal kloons zijn wrs ben je zelf een kloon van een of andere kutuserquote:
nee hoor, ben de rust zelvequote:Op zondag 7 april 2013 04:03 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
je bent gewoon para in je kop met al je verhalen in andere topics loop je ook al te janken over wie er allemaal kloons zijn wrs ben je zelf een kloon van een of andere kutuser
niet zo achterdochtig mag laat het lekker aan de admins en mods over zoals gezegd caland is een kloon van iemand met een permban ga je die ook elke keer lastig vallen of doe je dat alleen bij mensen met wie je niet overweg kuntquote:Op zondag 7 april 2013 04:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee hoor, ben de rust zelve
maar goed ik zie je binnenkort wel weer op je volgende account
maar je ligt in je bed , of is jullie xbox daar ookquote:Op zondag 7 april 2013 04:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb je toegevoegd
Kotsen is voor mietjes
Ze heeft een teiltje naast dr bed.quote:Op zondag 7 april 2013 04:07 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
maar je ligt in je bed , of is jullie xbox daar ook
op iPhone kan ik je ook toevoegenquote:Op zondag 7 april 2013 04:07 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
maar je ligt in je bed , of is jullie xbox daar ook
waar maak je je druk om? jij zegt net zelf toch dat je het niet bent dus niks aan de handquote:Op zondag 7 april 2013 04:06 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
niet zo achterdochtig mag laat het lekker aan de admins en mods over zoals gezegd caland is een kloon van iemand met een permban ga je die ook elke keer lastig vallen of doe je dat alleen bij mensen met wie je niet overweg kunt
Heb heul geen Iphonequote:Op zondag 7 april 2013 04:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op iPhone kan ik je ook toevoegen
PSVquote:Op zondag 7 april 2013 04:08 schreef DeParo het volgende:
PSV-fans hebben de spelers toegejuicht bij het trainingscomplex.
Qua spel weer twijfelachtig maar ze hebben de steun hard nodig![]()
.
je moet je niet zo druk make om 4 uur in de nacht ik heb trouwens niet eens ruzie met jou maar zal allemaal wel weer dat je zo nichterig loopt te doenquote:Op zondag 7 april 2013 04:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
waar maak je je druk om? jij zegt net zelf toch dat je het niet bent dus niks aan de hand
jij maakt je druk, ik nietquote:Op zondag 7 april 2013 04:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
je moet je niet zo druk make om 4 uur in de nacht ik heb trouwens niet eens ruzie met jou maar zal allemaal wel weer dat je zo nichterig loopt te doen
precies dat is het guidettiquote:Op zondag 7 april 2013 04:11 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
ja dat zal het zijn ga nou maar slapen
Ik zie je niet met die FUT appquote:Op zondag 7 april 2013 04:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op iPhone kan ik je ook toevoegen
Niks daarvan, gewoon dr vriendin neuken en zijn zoekt het maar uitquote:Op zondag 7 april 2013 04:11 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
als ik haar was zou ik in bed kotsen en het hem op laten ruimen
quote:
Misschien vind ze dat wle lekkerquote:Op zondag 7 april 2013 04:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Niks daarvan, gewoon dr vriendin neuken en zijn zoekt het maar uit
[..]
Alsof ze steun nodig hebbenquote:Op zondag 7 april 2013 04:08 schreef DeParo het volgende:
PSV-fans hebben de spelers toegejuicht bij het trainingscomplex.
Qua spel weer twijfelachtig maar ze hebben de steun hard nodig![]()
.
Die De_Pel was altijd wat agressiever dan Dirk en Guidettiquote:Op zondag 7 april 2013 09:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Aldo heeft toegegeven dat ie Dirk-Kuijt is, dus dan is ie ook De_Pel, Guidetti
Mwahquote:Op zondag 7 april 2013 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die De_Pel was altijd wat agressiever dan Dirk en Guidetti
Fok-it zit in een ander forum joh, dat is niet De_Pel.quote:Op zondag 7 april 2013 10:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dacht zelf dat dat Fok_it was, beetje zelfde stijl
OK, wel net zo'n blinde wat Feyenoord betreftquote:Op zondag 7 april 2013 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fok-it zit in een ander forum joh, dat is niet De_Pel.
PizzaGeit is er ook zo een, maar over Feyenoordtrolletjes lees ik wat makkelijker heen.quote:Op zondag 7 april 2013 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, wel net zo'n blinde wat Feyenoord betreft
Wel een goeie user. Is die er ook niet meer?quote:Op zondag 7 april 2013 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die De_Pel was altijd wat agressiever dan Dirk en Guidetti
De_Pel?quote:Op zondag 7 april 2013 11:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wel een goeie user. Is die er ook niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |