hahaha lachwekkend ben je welquote:Op zondag 7 april 2013 04:01 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van jou je roept vanalles en komt met 0,0 bewijst. Nu weet een post waar Guidetti het ontkend. Post iets in de trend van: Oke, ik ben DK ik geef het toe.
Niet van die vage insuaties.
ik heb je toegevoegdquote:Op zondag 7 april 2013 04:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]![]()
Denk dat je zo slaapt als je niet moet kotsen
je bent gewoon para in je kop met al je verhalen in andere topics loop je ook al te janken over wie er allemaal kloons zijn wrs ben je zelf een kloon van een of andere kutuserquote:
nee hoor, ben de rust zelvequote:Op zondag 7 april 2013 04:03 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
je bent gewoon para in je kop met al je verhalen in andere topics loop je ook al te janken over wie er allemaal kloons zijn wrs ben je zelf een kloon van een of andere kutuser
niet zo achterdochtig mag laat het lekker aan de admins en mods over zoals gezegd caland is een kloon van iemand met een permban ga je die ook elke keer lastig vallen of doe je dat alleen bij mensen met wie je niet overweg kuntquote:Op zondag 7 april 2013 04:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee hoor, ben de rust zelve
maar goed ik zie je binnenkort wel weer op je volgende account
maar je ligt in je bed , of is jullie xbox daar ookquote:Op zondag 7 april 2013 04:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb je toegevoegd
Kotsen is voor mietjes
Ze heeft een teiltje naast dr bed.quote:Op zondag 7 april 2013 04:07 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
maar je ligt in je bed , of is jullie xbox daar ook
op iPhone kan ik je ook toevoegenquote:Op zondag 7 april 2013 04:07 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
maar je ligt in je bed , of is jullie xbox daar ook
waar maak je je druk om? jij zegt net zelf toch dat je het niet bent dus niks aan de handquote:Op zondag 7 april 2013 04:06 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
niet zo achterdochtig mag laat het lekker aan de admins en mods over zoals gezegd caland is een kloon van iemand met een permban ga je die ook elke keer lastig vallen of doe je dat alleen bij mensen met wie je niet overweg kunt
Heb heul geen Iphonequote:Op zondag 7 april 2013 04:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op iPhone kan ik je ook toevoegen
PSVquote:Op zondag 7 april 2013 04:08 schreef DeParo het volgende:
PSV-fans hebben de spelers toegejuicht bij het trainingscomplex.
Qua spel weer twijfelachtig maar ze hebben de steun hard nodig![]()
.
je moet je niet zo druk make om 4 uur in de nacht ik heb trouwens niet eens ruzie met jou maar zal allemaal wel weer dat je zo nichterig loopt te doenquote:Op zondag 7 april 2013 04:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
waar maak je je druk om? jij zegt net zelf toch dat je het niet bent dus niks aan de hand
jij maakt je druk, ik nietquote:Op zondag 7 april 2013 04:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
je moet je niet zo druk make om 4 uur in de nacht ik heb trouwens niet eens ruzie met jou maar zal allemaal wel weer dat je zo nichterig loopt te doen
precies dat is het guidettiquote:Op zondag 7 april 2013 04:11 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
ja dat zal het zijn ga nou maar slapen
Ik zie je niet met die FUT appquote:Op zondag 7 april 2013 04:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op iPhone kan ik je ook toevoegen
Niks daarvan, gewoon dr vriendin neuken en zijn zoekt het maar uitquote:Op zondag 7 april 2013 04:11 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
als ik haar was zou ik in bed kotsen en het hem op laten ruimen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |