Je hebt me 3 maanden Ritmo lopen noemen, wist je ook allemaal zeker. En nu kom je opeens met dit.quote:
Die functie? Gaat maar een paar maanden terug, gebruik ik niet eens.quote:Op zondag 7 april 2013 03:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Gastnee.
Je weet er niks van dus ga gewoon spelen. Mislukte Sherlock.
Oja, dat was onlogischquote:Op zondag 7 april 2013 03:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
onlogisch wou zoiets doen
hij postte alleen gewoon een hoofd van een neger en nu hebt ie een ban
quote:Op zondag 7 april 2013 03:44 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je hebt me 3 maanden Ritmo lopen noemen, wist je ook allemaal zeker. En nu kom je opeens met dit.
Je weet echt helemaal geen ene konthaar jij.
Nee die detective, harryquote:Op zondag 7 april 2013 03:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die functie? Gaat maar een paar maanden terug, gebruik ik niet eens.
Ruzie met jezelf makenquote:Op zondag 7 april 2013 03:41 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Guidetti is niet van mij, De_Pel <=> Guidetti. Ik heb dikwijls ruzie hem De_Pel in het Feyenoordtopic lees maar na.
ken ik nietquote:Op zondag 7 april 2013 03:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee die detective, harrytering wat ben jij een mongooltje zeg.
Over jou weet ik ook nog wel een leuke anekdote meneer de bibliothecaris.quote:Op zondag 7 april 2013 03:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ruzie met jezelf makenBende een schizo of wa jonguh!?
Roept u maar.quote:Op zondag 7 april 2013 03:47 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Over jou weet ik ook nog wel een leuke anekdote meneer de bibliothecaris.
en hoe kom je zo weer terug? niet zo handig om hier te posten met allemaal perm bansquote:Op zondag 7 april 2013 03:47 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Over jou weet ik ook nog wel een leuke anekdote meneer de bibliothecaris.
verassing.quote:Op zondag 7 april 2013 03:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en hoe kom je zo weer terug? niet zo handig om hier te posten met allemaal perm bans
Komt morgen wel dan, ben ff toernooitje aan het spelen trustenquote:Op zondag 7 april 2013 03:53 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry Aldo ik heb geen verzoek hoor
Dus duik me bed in.
Morgen wel onlineIDK Faithy
Dat hoort zo.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 03:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee die detective, harrytering wat ben jij een mongooltje zeg.
ik lig op bed nuquote:Op zondag 7 april 2013 03:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]![]()
![]()
Kom je nou nog spelen of niet? Add mij anders Ghostr4coon . gaan we forza doen
Ik word een beetje moe van jou je roept vanalles en komt met 0,0 bewijst. Nu weet een post waar Guidetti het ontkend. Post iets in de trend van: Oke, ik ben DK ik geef het toe.quote:Op zondag 7 april 2013 03:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze beter dan? of zeg je het nu nog steeds niet
gebruik je andere ips eigenlijk of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |