Trusten mattie.quote:
Oooh shit.quote:Op zondag 7 april 2013 03:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je hebt op dat account zelf gezegd dat jij dat bent....
Ik heb echt geen idee. Zal wel JR inzittenquote:Op zondag 7 april 2013 03:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dus je bent ook een kloon. Hoe heette jij dan?
Guidetti = De_Pel. En die had daarvoor geen account.quote:Op zondag 7 april 2013 03:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je hebt op dat account zelf gezegd dat jij dat bent....
Troll? Je huilt bijna altijd wanneer iemand dat zegt.quote:Op zondag 7 april 2013 03:23 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee dat ben ik weer niet. Er is een verband tussen De_Pel en Guidetti.
Ik troll iedereen hier keihard met mijn Ritmo-act.
Aandacht. En opnieuw beginnen omdat ze zich niet normaal kunnen gedragen.quote:Op zondag 7 april 2013 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
waarom maken mensen kloons aan als ze geen ban hebben
quote:Op zondag 7 april 2013 03:26 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Guidetti = De_Pel. En die had daarvoor geen account.
Snap het vaak ook niet.quote:Op zondag 7 april 2013 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Sommige hebben er lol van. Die kloon WimLexquote:Op zondag 7 april 2013 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Periode niet op FOK!, wachtwoord weg. kloon maken om te klieren, bans krijgen. Tijdje afwezig. Geen zin om te mailen. Nieuw account.quote:Op zondag 7 april 2013 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Aha.quote:Op zondag 7 april 2013 03:28 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Periode niet op FOK!, wachtwoord weg. kloon maken om te klieren, bans krijgen. Tijdje afwezig. Geen zin om te mailen. Nieuw account.
Zijn genoeg redenen.
jij zegt dat gewoon hoorquote:Op zondag 7 april 2013 03:29 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik zie het hem niet zeggen hoor? Jij wel...
Dit heeft beetje weg van een liedje van Kanye West.quote:Op zondag 7 april 2013 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
heb vandaag tijdens uitgaan macklemore nummers buiten zn hitje voor t eerst gehoord
echt harde rapper
Hoor het niet echt manquote:Op zondag 7 april 2013 03:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit heeft beetje weg van een liedje van Kanye West.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |