idd, beter pakken ze de jeugdscouts van ajaxquote:Op zondag 7 april 2013 02:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
wat een dwazen kom je tegen op twitter, laat hem de tering krijgen met zijn engelse houthakkers
Hond, jij stelt helemaal geen open vragen je brengt iets als een voldongen feit en vraagt vervolgens de mening n.a.v. jouw constateringquote:Op zondag 7 april 2013 02:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
hersenscheten?Ik stel een open vraag. Ik concludeer niks. Ik vraag alleen waarom je hier bent.
john steen olsenquote:Op zondag 7 april 2013 02:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, beter pakken ze de jeugdscouts van ajax
Ik zie je zelden normaal posten. Altijd als jij er bent lig je overhoop met iemand. Maar dat zal dan wel aan mij liggen.quote:Op zondag 7 april 2013 02:19 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hond, jij stelt helemaal geen open vragen je brengt iets als een voldongen feit en vraagt vervolgens de mening n.a.v. jouw constatering.
Maar om antwoord te geven, ik ga er dan maar even vanuit dat je het serieus en positief bedoelt... Ik heb geen hekel aan de mensen hier en wederzijds lijkt het ook mee te vallen.
Af en toe is er wellicht een klein incident maar dat hoort er bij. De sarcastische ondertoon over en weer werkt prima.
Je projecteert weer enorm.quote:Op zondag 7 april 2013 02:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie je zelden normaal posten. Altijd als jij er bent lig je overhoop met iemand. Maar dat zal dan wel aan mij liggen.
quote:
quote:
Uh, oke.quote:Op zondag 7 april 2013 02:25 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je projecteert weer enorm.
Ik zie jou juist ruzie maken met allerlei mensen en domme discussies aangaan waarvan ik denk moet dit nu zo?
Ik maak nooit ruzie. Behalve met jou.quote:Op zondag 7 april 2013 02:25 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je projecteert weer enorm.
Ik zie jou juist ruzie maken met allerlei mensen en domme discussies aangaan waarvan ik denk moet dit nu zo?
Want?quote:Op zondag 7 april 2013 02:24 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Loek, je bent dus gewoon een jood?
jij maakt altijd ruzie met mij manquote:Op zondag 7 april 2013 02:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak nooit ruzie. Behalve met jou.
En Kapi af en toe.
Helemaal niet. hou je bek johquote:Op zondag 7 april 2013 02:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
jij maakt altijd ruzie met mij man
En Doublepain, en Stijn, en Stylo en Happel en.....quote:Op zondag 7 april 2013 02:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak nooit ruzie. Behalve met jou.
En Kapi af en toe.
Was het zo kut ja?quote:Op zondag 7 april 2013 02:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, samenvatting wel maar dan moet je je wel inhouden
Depay wel een belangrijke assistquote:Op zondag 7 april 2013 02:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was het zo kut ja?
Ik probeerde het, op mobiel, via FOK! te volgen wanneer ik kon, maar daar werd ik niet zo blij van.
het was gewoon hetzelfde als voorgaande wekenquote:Op zondag 7 april 2013 02:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was het zo kut ja?
Ik probeerde het, op mobiel, via FOK! te volgen wanneer ik kon, maar daar werd ik niet zo blij van.
Kwoot die van mij eens dan wijsneusquote:Op zondag 7 april 2013 02:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
het was gewoon hetzelfde als voorgaande weken
op het forum maakte elke psv supporter en sheryas duidelijk dat psv het beste middenveld en aanval van de eredivisie heeft en in de tussen tijd had psv moeite om een uitgespeelde kans tegen willem II te creëren
tot de 70e minuut was het helemaal niks, toen was willem II op en schoot psv er nog 2 in
Tot zo Kapi. Ik blijf ook niet meer te lang op, beloofd.quote:Op zondag 7 april 2013 02:29 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM, ik trek m'n conclusies en ik ga alvast in m'n bed liggen. Tot zo.
quote:Op zondag 7 april 2013 02:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kerel speelt al een tijdje erg slecht
Heb je ooit fittie dan met mij?quote:
Aha. Zo'n dagje dus.quote:Op zondag 7 april 2013 02:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
het was gewoon hetzelfde als voorgaande weken
op het forum maakte elke psv supporter en sheryas duidelijk dat psv het beste middenveld en aanval van de eredivisie heeft en in de tussen tijd had psv moeite om een uitgespeelde kans tegen willem II te creëren
tot de 70e minuut was het helemaal niks, toen was willem II op en schoot psv er nog 2 in
Op PSV Netwerk waren ze best positief over hem en dat zegt wel wat.quote:Op zondag 7 april 2013 02:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
eindelijk een goeie wissel van advocaat, iedereen die om locadia riep is een beetje dom, die creëert niks en maakt alleen afquote:Op zondag 7 april 2013 02:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 april 2013 02:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kwoot die van mij eens dan wijsneus
Hihi neus
ik schaar jou niet onder de psv supporters hierquote:
Leuk om jezelf onderuit te lullenquote:Op zondag 7 april 2013 02:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik schaar jou niet onder de psv supporters hier
jij zit in categorie 5 met inzanity: real madrid turken
Ben ook enige hier.quote:Op zondag 7 april 2013 02:32 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nooit ruzie met mrstylo. Hij is m'n favoriete buitenlander.
Zijn muzikale smaak is trouwens ook om te janken. Wansmaak komt in veelvoud bij hem.quote:Op zondag 7 april 2013 02:33 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb ook geen ruzie met GGMM, ik wijs hem af en toe op fouten. Voor de rest een prima kerel als hij niet over voetbal gaat praten.
Jou neem ik simpelweg niet serieus. De manier waarop je zelf in de veronderstelling bent mij op fouten te wijzen en een interessante mening over voetbal te ventileren vind ik af en toe bijzonder aandoenlijk, vooral omdat je zelf volledig in de veronderstelling bent dat je niet echt 100% complete onzin uitkraamt, maar ruzie; nee. Absoluut niet.quote:Op zondag 7 april 2013 02:33 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb ook geen ruzie met GGMM, ik wijs hem af en toe op fouten. Voor de rest een prima kerel als hij niet over voetbal gaat praten.
Geen idee, zal erop lettenquote:Op zondag 7 april 2013 02:35 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zijn muzikale smaak is trouwens ook om te janken. Wansmaak komt in veelvoud bij hem.
Jordiii en jij hebben overigens iets gemeen, kijken beiden door dezelfde bril..quote:Op zondag 7 april 2013 02:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jou neem ik simpelweg niet serieus. De manier waarop je zelf in de veronderstelling bent mij op fouten te wijzen en een interessante mening over voetbal te ventileren vind ik af en toe bijzonder aandoenlijk, vooral omdat je zelf volledig in de veronderstelling bent dat je niet echt 100% complete onzin uitkraamt, maar ruzie; nee. Absoluut niet.
Nee, inzanity ook.quote:Op zondag 7 april 2013 02:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben ook enige hier.![]()
Maar ben er wel blij mee.
ik dacht wij zijn matties voor leve renéquote:Op zondag 7 april 2013 02:32 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nooit ruzie met mrstylo. Hij is m'n favoriete buitenlander.
Ben jij een buitenlander?quote:Op zondag 7 april 2013 02:38 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
ik dacht wij zijn matties voor leve rené
Vind ik netjes.quote:Op zondag 7 april 2013 02:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, inzanity ook.
En hoe je altijd netjes 'welterusten' en 'hoi' zegt vind ik tof.
Trusten.quote:Op zondag 7 april 2013 02:40 schreef GGMM het volgende:
En nu ga ik slapen.
Welterusten mensen (en Doublepain)
Doeiquote:Op zondag 7 april 2013 02:40 schreef GGMM het volgende:
En nu ga ik slapen.
zoek eens op vucinic no pantsquote:
Ik zag het via voetbalzone langs komen. Hij deed het ook bij AS Roma, dus snap niet waarom mensen het nu zo speciaal vinden.quote:
Welterusten René.quote:Op zondag 7 april 2013 02:40 schreef GGMM het volgende:
En nu ga ik slapen.
Zag het voor het eerstquote:Op zondag 7 april 2013 02:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zag het via voetbalzone langs komen. Hij deed het ook bij AS Roma, dus snap niet waarom mensen nu het zo speciaal vinden.
quote:ik kijk wel in het topic
ja ik volg het zo ook wel, al die dms zijn niet nodig man
ik kijk via rtl man
ik volg het wel ja
oke, top
mooi man, ik kijk wel in het darts topic
hoeft niet hoor, ik kijk het morgen
ga niet kijken
weet ik gast
ik volg het ja
oke?
dat weet ik man
quote:Op zondag 7 april 2013 02:44 schreef j0rdiiii het volgende:
geniaal die DM log![]()
laatste reacties op DMs van ajacied422:
[..]
Check de laatste secondes.quote:Op zondag 7 april 2013 02:50 schreef j0rdiiii het volgende:
geweldige gols van dani
ajax moet om 11:00 tegen sparta, die is ook koploper volgens mij
Zal ik je warm maken?quote:
ja zie het nuquote:Op zondag 7 april 2013 02:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Check de laatste secondes.
[ afbeelding ]
[..]
Zal ik je warm maken?
Stijnquote:Op zondag 7 april 2013 02:44 schreef j0rdiiii het volgende:
geniaal die DM log![]()
laatste reacties op DMs van ajacied422:
[..]
ik ben kacheltje lamquote:Op zondag 7 april 2013 02:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd ga je zo nog GoW spelen of ga je slapen?
Is best spannend, net als bij de A.quote:
Waarom meld je het dan?quote:Op zondag 7 april 2013 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
net toch even paar mensen pakkie gegeven met fifa jongens wil je niet weten
fifa is kutquote:Op zondag 7 april 2013 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
net toch even paar mensen pakkie gegeven met fifa jongens wil je niet weten
quote:Op zondag 7 april 2013 02:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben kacheltje lam
Misschien. 10 over half 3 nachtbus l. Kwart oovwr 4 thuis ben je nog wakker dan
Aan je posthistory is dat niet te zien.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 02:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]![]()
![]()
Denk het wel maar dan zie je me wel online GhostR4coon we zijn nu ff Fifa toernooitje aan het doen uit de eredivisie PSV staat 11-0 tegen Ajax
HAHAquote:Op zondag 7 april 2013 02:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat je vorige account?
Blijkbaar.quote:Op zondag 7 april 2013 02:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
LOLquote:Op zondag 7 april 2013 02:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 april 2013 02:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Word je IP nooit geband dan?quote:Op zondag 7 april 2013 03:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
laat de admins het maar niet horen, posten terwijl je gebanned bent mag niet he
aldo heeft er wel kijk opquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:17 schreef Nozem. het volgende:
We gaan voor Kuyt.
Anders Castaignos.
En wat krijgen we.......... Pelle.
Haal dan niemand en laat lekker de jeugd de kans krijgen. Wanbeleid 2.0.
Dus kan iedereen gewoon weer verder posten onder zijn kloonquote:Op zondag 7 april 2013 03:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee dan moet je het wel heel bont maken
Weet niet. Was is die tijd niet echt actief.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |