aanspeelpunt. Je hebt de niet scorende El Ahmadi ingewisseld voor de aanvallende Immersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:03 schreef zoekeenleven het volgende:
wat is eigelijk de toegevoegde waarde van pelle als hij ook niet scoort?
Kaatsen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:03 schreef zoekeenleven het volgende:
Achahbar en Manu de kans geven. Kunnen ze zich doorontwikkelen voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:05 schreef Sejt het volgende:
Tsja, Achahbar is misschien nog te licht voor de spitspositie in 4-3-3, Fernandez is genoeg over gezegd, en jagers voorin hebben we al. (Immers, Schaken, Cisse)
We missen in principe iemand die een bal kan vasthouden en 2 verdedigers bezig kan houden.
Volop reboundchicks op het stadhuisplein vriend.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:03 schreef zoekeenleven het volgende:
Puur zakelijk. Er werd onderzocht waar en hoe we konden investeren in de Mac op de Stadionweg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:06 schreef Tito_Makani het volgende:
Vraag me af hoe dit topic eruit zag toen bekend werd dat Feyenoord John van de Beukering had gecontracteerd als jullie al zo op Pelle reageren
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Volop reboundchicks op het stadhuisplein vriend.
Heeft hij een lekkere chick, want anders is hij natuurlijke meer dan welkom.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Volop reboundchicks op het stadhuisplein vriend.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heeft hij een lekkere chick, want anders is hij natuurlijke meer dan welkom.
Baas.quote:Pellè houdt van Hollandse dames
Graziano Pellè had hij het na de 5-1 zege met AZ op De Graafschap nog even over de Hollandse dames. "De gemiddelde schoonheid van de Nederlandse vrouwen is hoger dan in Italië. Van de tien zijn er acht goed."
Graziano Pellè (rechts) kan tijdens zijn eerste jaar bij AZ geen genoeg krijgen van het Hollandse schoon. Toch heeft de Italiaanse spits van AZ een vriendin uit zijn vaderland. "In Italië is er ééntje van de tien geweldig, maar de rest heel lelijk. Daar heb ik nu een vriendin, waar ik voor heb moeten vechten. In Nederland hoefde dat nooit. Hier gedragen ze zich bijna als mannen. Erg makkelijk. In mijn eerste jaar heb ik daar gebruik van gemaakt. Dat mag als jongeman.”
quote:
Feyenoord # 595 Luc, Andreas of Jhon?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:06 schreef Tito_Makani het volgende:
Vraag me af hoe dit topic eruit zag toen bekend werd dat Feyenoord John van de Beukering had gecontracteerd als jullie al zo op Pelle reageren
Hij noemt daar gewoon alle Hollandse vrouwen sletten, wat zal hij graag terug willen komen naar Nederland zegquote:
Ik zou het stiekem echt een briljante aankoop vinden. Je zag bij AZ al dat als hij vertrouwen krijgt hij dat wel uitbetaalt, kan echt wel wat.quote:
Uhm, Immers?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Bij ons word gescout op de spelersvrouw.
Valt toch best mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Waarom hadden jullie dan niet Sana opgemerkt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Bij ons word gescout op de spelersvrouw.
Omdat wij al uitstekende buitenspelers hebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom hadden jullie dan niet Sana opgemerkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En omdat hij een pleuriskop heeft.* Verwijderd *
We Schaken gaan klonen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom hadden jullie dan niet Sana opgemerkt?
En een bekende van Koeman niet te vergeten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:04 schreef Tomatenboer het volgende:
RTV Rijnmond meldt dat als Pelle komt het waarschijnlijk om een huurconstructie zal gaan.
Ik heb er best een goed gevoel over. Geen veel scorende spits, maar wel een balvaste spits en een goed aanspeelpunt.
ja je eigen jeugd zit straks te verpieteren voor een huurspeler die weinig toevoegt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
Dit meen je niet. Dat wordt echt helemaal niks.
Ik hoop dat ik er helemaal naast zit net zoals bij Burgerking, maar ik vrees het allerergste. Zet lekker Anass of Te Vrede in de spits maar niet deze koekebakker.
Feyenoord # 595 Luc, Andreas of Jhon?
Hoppa.quote:LEGIOEN ON TOUR: exclusieve (PDMS) club in Praag!
Feyenoorders staan bol van de ideeën, creativiteit en ondernemerschap. Of het nu gaat om de prachtige tifo acties, spandoeken of de bekende PDMS feestjes in Heerenveen. Zo vond ook een mede Feyenoorder dat een goed PDMS feestje in Praag tot de mogelijkheden moest behoren. Waarom? Gewoon omdat het kan! Zeker omdat het Legioen weer massaal on tour is.
Maar, lastige jongens die Tsjechen. Dat communiceren gaat soms zo makkelijk nog niet, maar wij zijn Rotterdammers, wij houden vol! Dus is een exclusief Feyenoord feestje in Praag ook mogelijk? Yes it is! (Das Engels): een exclusieve club in Praag welke ter beschikking wordt gesteld aan ons Feyenoorders voor een heus Legioen on tour/ PDMS feestje! Of te wel, ouderwetse Rotterdamse tyfusherrie reist mee tot ver over de grens!
Om iedereen de gelegenheid te geven op zijn gemakje te arriveren in Praag, in te checken in zijn of haar hotel, de lokale kroegen te sponsoren en de nodige cultuur op te snuiven zal de club haar deuren openen om 14.30 uur. Die biedt overigens ruimte aan zo´n 750 Feyenoorders waarbij ervoldoende keus zal zijn aan (non)-alcoholische versnaperingen en is er een heus Feyenoord menu te krijgen!
Een aantal DJ´s zullen de bekende Rotterdamse tyfusherrie ten gehore gaan brengen. DJ Icon, DJ Felon en DJ The Housekeeper zullen acte de presence geven, Bijgestaan door MC Double-T (in het geval van de aanwezigheid van eenmicrofoon, is tot op het moment van schrijven nog niet helemaal duidelijk). Kortom, de oldschool en (early) hardcore beats zullen een heerlijk voorproefje zijn op de wedstrijd. Praag zal weten dat Rotterdam weer aanwezig is!
De club bevindt zich op loopafstand van het beroemde Wenceslasplein (grote plein) in Praag, ongeveer 1 kilometer lopen, aan de Vinohradska straat. Dit is de hoofdverbinding tussen oost en west Praag, startend vanaf het Wenceslasplein.
Om jullie even te helpen met de looproute, klikkerdeklik: https://maps.google.nl/ma(...)CwDQ&ved=0CAkQ_AUoAg
En voor de luie en/ of lichtelijk beschonken Feyenoorders onder ons, Prague Metro Lijn A rijdt daar ook langs. Vergeet niet op tijd uit te stappen!
Dus:
Legioen on tour: Exclusieve (PDMS) club in Praag!
Club: Techtle Mechtle
Vinohradska 47
Wijk: Praha 2
Tijd: 14.30 – 18.00 uur
Voor een indruk van de tent, klikkerdeklik: http://www.techtle-mechtle.cz/
ja dat vind ik zo bizar, Koeman kent Pelle nog, lijkt me niet gescout.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:20 schreef Haringkop het volgende:
Zouden er op de lijst dan echt ook geen onbekendere pareltjes staan? Het lijkt een beetje op bord-op-de-schoot-scouting zo..
wanbeleid?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:17 schreef Nozem. het volgende:
We gaan voor Kuyt.
Anders Castaignos.
En wat krijgen we.......... Pelle.
Haal dan niemand en laat lekker de jeugd de kans krijgen. Wanbeleid 2.0.
Pelle heeft al gefaald in Nederland. Scouting kan toch wel 1 betaalbare spits scouten in al die jaren ? Is dat geen wanbeleid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wanbeleid?Je gaat echt te ver hoor.
Kuyt was onhaalbaar, omdat het een ondankbare hond is. Castaignos konden we niet betalen, Bulykin geen idee maar hij heeft een rotkop, Lukaku mocht niet naar de eredivisie en rogue santa cruz (heb ergens die naam gezien) wilde niet naar de eredivisie. Guidetti kunnen we halen, maar hebben we de komende tijd niks aan.
Misschien niet de beste optie, maar om dat wanbeleid te noemen. Nee
Gefaald? In die tijd kon niemand tippen aan de duospitsen El Hamdaoui en Dembele. Dan heeft hij het niet zo zeer gefaald hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
Pelle heeft al gefaald in Nederland. Scouting kan toch wel 1 betaalbare spits scouten in al die jaren ? Is dat geen wanbeleid.
Is dit falen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
Pelle heeft al gefaald in Nederland. Scouting kan toch wel 1 betaalbare spits scouten in al die jaren ? Is dat geen wanbeleid.
Die waren in zijn laatste jaar allebei weg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:51 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Gefaald? In die tijd kon niemand tippen aan de duospitsen El Hamdaoui en Dembele. Dan heeft hij het niet zo zeer gefaald hoor.
je vergeet zijn laatste periode bij Parma voor het gemak. En ja 27 goals waarvan de helft in de serie B is niet sterk. Waar je die 19 en 18 goals vandaan haalt bij AZ ??????quote:
wikipedia, dus het kan goed fout zijn hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:54 schreef macca728 het volgende:
[..]
je vergeet zijn laatste periode bij Parma voor het gemak. En ja 27 goals waarvan de helft in de serie B is niet sterk. Waar je die 19 en 18 goals vandaan haalt bij AZ ??????
dat staat bij mij niet eens op wikipediaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wikipedia, dus het kan goed fout zijn hoor. Wist zijn statistieken niet eens
Jawel want het gaat ten koste van de eigen jeugd. Achahbar en Manu moeten een eerlijke kans krijgen voordat er kneusjes zoals Pelle gehaald worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wanbeleid?Je gaat echt te ver hoor.
Kuyt was onhaalbaar, omdat het een ondankbare hond is. Castaignos konden we niet betalen, Bulykin geen idee maar hij heeft een rotkop, Lukaku mocht niet naar de eredivisie en rogue santa cruz (heb ergens die naam gezien) wilde niet naar de eredivisie. Guidetti kunnen we halen, maar hebben we de komende tijd niks aan.
Misschien niet de beste optie, maar om dat wanbeleid te noemen. Nee
Achahbar komt nog tekort.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:56 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Jawel want het gaat ten koste van de eigen jeugd. Achahbar en Manu moeten een eerlijke kans krijgen voordat er kneusjes zoals Pelle gehaald worden.
Preciesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:56 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Jawel want het gaat ten koste van de eigen jeugd. Achahbar en Manu moeten een eerlijke kans krijgen voordat er kneusjes zoals Pelle gehaald worden.
Is manu een echte spits dan? Iedereen riep toch altijd dat je achahbar rustig moest brengen, dus waarom hem direct in de basis zetten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:56 schreef Nozem. het volgende:
[..]
weet ik weet ik fysiek en heel de teringzooi maar hij moet toch een kans hebben samen met manu dan wisselen ze elkaar maar afquote:
Pelle zelf ?? Alleen zijn totaal onderaan was hij vergeten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
28 aug 2012 21:47 77.170.129.250 (Overleg) . . (10.245 bytes) (+142) . . (ongedaan maken)
Deze gast heeft die wiki lopen aanpassen.
Die zijn van VI.nl, die zitten meestal beter dan Wikipedia.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
zijn weer andere cijfers dan hierboven ?
Precies hetzelfde, bij de wiki zit de beker er ook bij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
zijn weer andere cijfers dan hierboven ?
Wordt vaak in de spits geposteerd. Hij heeft alles wat Fernandez heeft + nog zo veel meer. Prima alternatief.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:02 schreef Caland het volgende:
Hoe komen mensen er toch steeds bij dat Manu een spits is?
Omdat hij ooit een keertje heeft gescoord tegen Heerenveen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:02 schreef Caland het volgende:
Hoe komen mensen er toch steeds bij dat Manu een spits is?
Is ook gewoon een blind paard, kan je nog beter Sissy in de spits zetten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:02 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Wordt vaak in de spits geposteerd. Hij heeft alles wat Fernandez heeft + nog zo veel meer. Prima alternatief.
ja 11 wedstrijden en bij VI 18 in 10/11quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Precies hetzelfde, bij de wiki zit de beker er ook bij.
Oja, die goal dat hij zijn veters kon strikken, een koprol kon maken en daarna hem erin kon schieten was dat toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Omdat hij ooit een keertje heeft gescoord tegen Heerenveen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oude medicijnen, bij Ajax deed hij dit ook al.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:26 schreef Tito_Makani het volgende:
Eerst Mathijssen en nu deze clown.
Gebruikt Van Geel nieuwe medicijnen?
ja zou jij ook eens moeten doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:26 schreef Tito_Makani het volgende:
Kunnen we er daar niet gewoon 20 van klonen? 2 voor elke positie, met Mulder op het doelquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:33 schreef Caland het volgende:
Een 4-4-2 met Pelle en Achahbar is ook wel geil hoor. Alleen waar zet je het tweelingbroertje van Schaken dan neer?
Zou wel tijd worden dat die dat gaat doen met zulke aankopen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:26 schreef Tito_Makani het volgende:
Denk niet dat hij het zelf doorheeftquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er was een tijd terug een heel leger mensen die het Maasgebouw bestormden... Die claimde ook Feyenoord supporters te zijn.
Elke club heeft zo zijn mensen die een paar IQ puntjes missen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Heren Rotterdammers, blijven jullie wel lief met elkaar spelen anders stuur ik hmf of Caland op jullie af
Kanker jij eens op joh, ouwe haakneus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Heren Rotterdammers, blijven jullie wel lief met elkaar spelen anders stuur ik hmf of Caland op jullie af
Nou nouquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Kanker jij eens op joh, ouwe haakneus.
Die gaan heus wel minuten krijgen, maar een basisplaats daar zijn ze nog niet aan toe. Met Pelle ga je er echt wel op vooruit ook al is hij geen doelpuntenmachine. Hoe sterker je aanval, des te groter is de kans dat je gaat scoren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:58 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Wil juist niet dat er van die stumpers zoals Pelle of welke derde garnituur dan ook komen maar dat de eigen jeugdspelers in F'noord 1 komen en niet zulke koekenbakkers.
Binnenkort Pelle bij Angelo Betti.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:01 schreef Caland het volgende:
Sowieso lijkt me pizzabakker dan een wat betere benaming.
Sterker nog, met de verdediging die Feyenoord heeft, heb je niet eens een veel scorende spits nodig. 1 à 2 doelpunten per wedstrijd (indien de 0 gehouden wordt) is dan voldoende.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:01 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Die gaan heus wel minuten krijgen, maar een basisplaats daar zijn ze nog niet aan toe. Met Pelle ga je er echt wel op vooruit ook al is hij geen doelpuntenmachine. Hoe sterker je aanval, des te groter is de kans dat je gaat scoren.
Ik ben nog bezig pik, maar moest even iets beantwoordenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:03 schreef Nozem. het volgende:
stevenmarc waarom mag hij mij wel de tyfus schelden de hele dag en ik niet reagere ??
modverplichtingen gaan voor DM'squote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig pik, maar moest even iets beantwoorden
Dit was een telefoontje van mijn vriendinquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit was een telefoontje van mijn vriendin
Maar even serieus, hij is er toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
Pelle is nu al cult imo.
Als hij komt neem ik het hele seizoen een Pelle UI.
nee joh, zijn slechts geruchten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar even serieus, hij is er toch?
En is ie gekocht of is het op huurbasis?
Oke ik las op zijn stinho's op voetbalzone dat het rond wasquote:
Zanger Rinus heeft Geel gebeld en die wou het niet ontkennen of bevestigen. Meestal ontkent hij altijd direct als het onzin is. Dus er zal wel iets gaande zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar zijn er nou serieuze ontwikkelingen, of enkel nog dooie mussen?
Not sure if serious...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zanger Rinus heeft Geel gebeld en die wou het niet ontkennen of bevestigen. Meestal ontkent hij altijd direct als het onzin is. Dus er zal wel iets gaande zijn.
Wel mooi manquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zanger Rinus heeft Geel gebeld en die wou het niet ontkennen of bevestigen. Meestal ontkent hij altijd direct als het onzin is. Dus er zal wel iets gaande zijn.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zanger Rinus is voor Feyenoord?
wat een held die man.
Ik ken die gozer enkel van de FP berichten (en wil het heel graag daar bij houden). Ik heb dus geen idee hoe serieus ik dit bericht moet nemenquote:
Dat is wel een kleine deja-vu naar Carew en Vagner Love en dan Charisteas krijgen jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel mooi man
Heb je een rijtje met Kuyt,Bojan,Lucie, Guidetti,Lukaku en nog 1 en dan kom je uit op Pelle
Pfffffquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ken die gozer enkel van de FP berichten (en wil het heel graag daar bij houden). Ik heb dus geen idee hoe serieus ik dit bericht moet nemen
Ja maar dan vraag ik mij toch wel een beetje af of van Geel niet een beetje de boel in de zeik aan het nemen is door het publiek te sussen met 'grote' namenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is wel een kleine deja-vu naar Carew en Vagner Love en dan Charisteas krijgen ja
Het mooiste is nog dat ze bij Fc Rijnmond er ook constant grappen over makenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Boven heeft 'ie gewoon zijn haren netjes, de baas.
En hij vindt het écht niet leuk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat ze bij Fc Rijnmond er ook constant grappen over maken
Het leek even goed te gaan maar van Geel gaat gewoon weer door met kut aankopen, bij Ajax haalde hij ook alleen maar rotzooi binnen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dan vraag ik mij toch wel een beetje af of van Geel niet een beetje de boel in de zeik aan het nemen is door het publiek te sussen met 'grote' namen
Ik vind hem alleen bij Feyenoord wel stukken beter dan in zijn Ajax tijdquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het leek even goed te gaan maar van Geel gaat gewoon weer door met kut aankopen, bij Ajax haalde hij ook alleen maar rotzooi binnen.
Dramatische spelert ja, die Suarez, net als Stuntelaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het leek even goed te gaan maar van Geel gaat gewoon weer door met kut aankopen, bij Ajax haalde hij ook alleen maar rotzooi binnen.
Er zit altijd wel een goede tussen na 100aankopen ja, die Janmaat is ook een schot in de roos voor jullie en nog gratis ookquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dramatische spelert ja, die Suarez, net als Stuntelaar.
Vergeleken met Leo Beenhakker haalt hij alleen Messi's binnenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was Huntelaar echt zo goed voor Ajax? In mijn herinnering was dat een soort van Janssen. Wel belangrijk, maar paste totaal niet bij de club.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dramatische spelert ja, die Suarez, net als Stuntelaar.
whutquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was Huntelaar echt zo goed voor Ajax? In mijn herinnering was dat een soort van Janssen. Wel belangrijk, maar paste totaal niet bij de club.
Volgens mij liep hij daar nog steeds 1 op 1 na 100 wedstrijden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was Huntelaar echt zo goed voor Ajax? In mijn herinnering was dat een soort van Janssen. Wel belangrijk, maar paste totaal niet bij de club.
Dat ontken ik ook nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
whut
Schoot ze uit alle hoeken en standen erin man
En zie hier het bewijs voor mijn slechte geheugenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij liep hij daar nog steeds 1 op 1 na 100 wedstrijden.
Dat valt wel mee hoor, zo belangrijk was Janssen niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Maar zoals ik al zei, paste hij totaal niet bij de club. Net zoals Janssen.
Maar dat is allemaal in mijn herinnering. En die's nou net niet heel goed
[..]
En zie hier het bewijs voor mijn slechte geheugen
[edit]
Maar veel scoren betekent niet per definitie dat de speler ook goed bij de club past. Janssen was eind vorig seizoen ook enorm belangrijk voor Ajax, past ook totaal niet bij de club.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er zit altijd wel een goede tussen na 100aankopen ja, die Janmaat is ook een schot in de roos voor jullie en nog gratis ook
Roep dat niet te hard, hij heeft wel gezorgd voor een aantal cruciale punten naar mijn idee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, zo belangrijk was Janssen niet.
Viel dus allemaal wel mee ja.quote:"Pak de jaarcijfers erbij uit mijn periode. Kijk naar de inkomsten uit spelerstransfers en naar wat er is uitgegeven. Dat is dik in de plus. Dik," verklaart Van Geel. Het AD maakt de volgende balans op: Van Geel heeft voor 44 miljoen euro spelers gekocht en voor ongeveer 100 miljoen euro spelers verkocht. Daarbij laten zij tekengelden, commissies of specifieke salarisafspraken buiten beschouwing.
"En dan is Luis Suarez, die onder mijn bewind werd gehaald, nog niet eens verkocht. Laat ik er verder maar niet te veel over zeggen. Maar blijkbaar vergeten mensen dingen nogal snel. ĺk heb altijd Luque gehaald, maar anderen zijn verantwoordelijk voor Huntelaar en Suarez. Zo gaat dat, zeker bij een club als Ajax. Ik laat het maar zo. Natrappen richting voorgangers of opvolgers, het is mijn stijl niet," aldus de huidige directeur van Roda JC.
quote:De toekomst van oud-Feyenoorder John Guidetti is nog altijd onduidelijk. Zaakwaarnemer Per Jonsson laat weten dat de spits nog altijd in onderhandeling is met Manchester City over zijn toekomst.
Voorlopig wordt de naam van de twintigjarige Guidetti met veel clubs in verband gebracht. Echter, er is nog altijd geen duidelijkheid over de toekomst van de Zweedse doelpuntenmaker. "We onderhandelen momenteel over zijn toekomst. Het is duidelijk dat veel clubs hem wilden kopen als hij geen blessure had. Hij zal snel weer fit zijn", aldus Jonsson.
De blessure neemt Guidetti mee uit zijn laatste weken bij Feyenoord. Hij is nog altijd herstellende en voorlopig weet hij niet waar zijn toekomst ligt. Naar verluidt willen The Citizens het contract van de spits graag verlengen. Zelf is de speler duidelijk geweest, door te zeggen dat hij een serieuze kans wil in het eerste elftal van de landskampioen.
Gezien alle negatieve aandacht rond de toestand van Guidetti, zou ik verwachten dat hij zich op de vlakte zou houden als die geruchten waarheid zouden zijn. Nu is "snel" uiteraard een rekbaar en subjectief begrip.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:31 schreef Caland het volgende:
Het zou pas raar zijn als zijn zaakwaarnemer zou zeggen dat het nog wel even duurt.
trolljoodquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:10 schreef Nozem. het volgende:
Van geel zou Lucile Werner nog als spits halen.
Of die blinde van Koko Flanel en Arendsoog.
Een beetje peilen door het topic heen en er word nogal gezekenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dan vraag ik mij toch wel een beetje af of van Geel niet een beetje de boel in de zeik aan het nemen is door het publiek te sussen met 'grote' namen
Lees dan eens goed terugquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:49 schreef Ambition het volgende:
[..]
Een beetje peilen door het topic heen en er word nogal gezeken
![]()
Ik weet niet wat jou beeld precies is van een TD, maar het is dus echt niet om mensen te 'sussen'.
En sowieso, over welke grote namen heb jij het?
Het hoofddoel is de financiële wederopbouw van de club, die niet zo heel lang geleden bijna haar licentie verloor.
En iedereen die Achahbar ziet als de spits, heeft volkomen gelijk. Maar die jongen heeft gewoon te weinig ervaring om zijn techniek het werk te laten doen tegen ijzersterke verdedigers. Wellicht in een andere opstelling achter een ervaren spits kan hij magie laten zien.
jaartje of 8.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:50 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat we weer een spits als Guidetti voor 7-10 miljoen kunnen kopen zonder zorgen?
Het scenario Kuyt had zich hoe dan ook afgespeeld, of MvG er was of niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lees dan eens goed terug
Bojan,Kuyt en dergelijke
Ben ik met je eens echt waarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:03 schreef Ambition het volgende:
[..]
Het scenario Kuyt had zich hoe dan ook afgespeeld, of MvG er was of niet.
En sowieso sussenhet is de media die altijd alles de wereld ingooit, en het is nooit verkeerd om je kop te laten zien, ook al is het vrijwel zeker dat die speler niet komt.
Klopt van die spits, en ik denk ook dat het een inschattingsfout is geweest, eerlijk gezegd. Was eerder ter sprake gekomen en toen werd gezegd dat wij eigenlijk al genoeg spitsen in huis hebben. Is ook zo, want we krijgen de bal toch echt in het voor de goal elke keer, echter is er geen echte killer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens echt waar
Maar er was een spits nodig, nog steeds
Het publiek mort een beetje en opeens komen die namen naar buiten
Mwa, zo wil ik het niet zien, denk juist dat je hier ook onrust mee kan creeeren want iedereen kan bedenken dat zulke namen vrij onhaalbaar zijn. Maar zelfs als het zo is, ach, wat dan... tegenwoordig moet je de massa ook bijna wel een beetje bespelen. Zolang er geen ernstige onzin en leugens in zitten vind ik dat niet zo'n punt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens echt waar
Maar er was een spits nodig, nog steeds
Het publiek mort een beetje en opeens komen die namen naar buiten
quote:Pelle hoopt op Feyenoord
Graziano Pelle staat open voor een terugkeer naar Nederland en heeft zijn hoop gevestigd op Feyenoord. De boomlange Italiaanse spits verpietert bij het Italiaanse Parma, dat hem vorig seizoen al een keer heeft uitgeleend aan Sampdoria. Pelle, die een aantal jaren bij AZ onder contract stond en daar met wisselend succes als spits opereerde, wil graag weer onder trainer Ronald Koeman gaan werken.
De twee hebben in hun gezamenlijke periode bij AZ kort met elkaar op het veld gestaan. Pelle moest vanwege zijn hoge salaris in een roerige periode bij de Alkmaarse club vertrekken. Maar Ronald Koeman kwam er al snel achter dat de spits in zijn ogen veel beter was dan hem door anderen was verteld. In de korte tijd dat hij de Italiaan leerde kennen, vond hij hem zelfs een van de beste aanvallers van AZ. Wat Koeman betreft hoefde Pelle ook niet te vertrekken.
Feyenoord zoekt spits
Nu Feyenoord in zijn zoektocht is gestuit op veel dichte deuren in het buitenland (Van Geel: "Spitsen zijn te duur of zijn niet bereid te komen"), lijkt de voormalige centrumspits van AZ opeens een interessante optie. Pelle brengt ervaring mee, kent de Nederlandse competitie en is belust op revanche na het ongelukkige huwelijk met AZ. Alles bij elkaar opgeteld zitten er voor Feyenoord louter voordelen aan een snelle huurovereenkomst met Parma ten aanzien van Pelle.
Goaltjesdief
De selectie van Feyenoord ontbeert een echte targetman. Met Guyon Fernandez hebben de Rotterdammers geen man in huis die het killerinstinct heeft, zo is in de voorronde van de Champions League en de Europa League gebleken. Dat Feyenoord nog in de race is voor een ticket in het laatste toernooi heeft het te danken aan A-junior Anass Achahbar. Maar die is nog niet geschikt in de ogen van de technische staf om elke week in de basis te staan. Bovendien heeft Feyenoord behoefte aan lengte met de snelle buitenspelers, die het in de selectie heeft.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:32 schreef DonRaja het volgende:
Fuck, wie was die waarzegger die het vanochtend over Pelle had hier?
Is geen aankoop.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:20 schreef macca728 het volgende:
Pelle is gewoon aangeboden bij Feyenoord, lekkere paniekaankoop als ze die halen.
Kan die juist wel. Scoort alleen wat weinig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:44 schreef Danielle83 het volgende:
Ik als vrouw zou het voor het plaatje wel leuk vinden, maar die gast kan echt niet voetballen
Dit dus. Koeman heeft blijkbaar nog te weinig vertrouwen in Achabar dat Fernandez de voorkeur krijgt. Iedere versterking die ervoor zorgt dat Fernandez verdwijnt naar de bank is dan een goede.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:43 schreef Calciumdude het volgende:
slechter dan fernandez zal hij niet zijn , dus ik zeg voordeel van de twijfel..
zowiezo is huren niet echt risico vol , als de voorwaarden goed worden onderhandeld..
niks halen was ook niet goed geweest volgens de meeste..
de jeugd krijgt heus wel de kans..
op zich wel handig voor een spits... om te scoren OP het veld dan...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan die juist wel. Scoort alleen wat weinig.
Wat is dat toch met voetbalfans die hun mening geven zonder de feiten te kennen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Braafheid misschien terug naar Twente.Wat is dat toch dat Nederlandse clubs zo graag falende, over hun top te oude spelers terug halen
Precies. Fernandez scoort ook niet. Met Schaken en Cisse heb je ook al 2 van die spelers die vooral hard rennen en hard werken, het zou dit Feyenoord echt wel goed doen als er iig 1 tussen staat die iets met een bal kan. Kaatsje opzetten met Immers, Vormer, Janmaat etc.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:48 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
op zich wel handig voor een spits... om te scoren OP het veld dan...
al is meevoetballen al een plus ten opzichte van Guyon, de man die elke bal een meter van zijn voet laat springen....
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met voetbalfans die hun mening geven zonder de feiten te kennen?
Te oud? Hij is net 30. Dus ook over z'n top lijkt mij onwaarschijnlijk.quote:
Heb je m ook zien spelen bij Hoffenheim? Waren niet echt tevreden over hem en dat is een understatementquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Te oud? Hij is net 30. Dus ook over z'n top lijkt mij onwaarschijnlijk.
En wanneer Douglas vertrekt bij Twente dienen ze snel een opvolger te hebben. Braafheid heeft al bij Twente gespeeld en afgelopen jaar meer dan 30 wedstrijden bij Hoffenheim gespeeld. Op eredivisieniveau zal hij het niveau van de Twenteverdediging nou niet bepaald omlaag brengen.
hetzelfde kan je over Pelle zeggen, maar dat vindt je wel goed ?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je m ook zien spelen bij Hoffenheim? Waren niet echt tevreden over hem en dat is een understatement![]()
En dat argument "op eredivisieniveau" blijkt ook iedere keer nogal tegen te vallen
Vind.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
hetzelfde kan je over Pelle zeggen, maar dat vindt je wel goed ?
Dan moeten ze hem niet laten spelen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je m ook zien spelen bij Hoffenheim? Waren niet echt tevreden over hem en dat is een understatement![]()
En dat argument "op eredivisieniveau" blijkt ook iedere keer nogal tegen te vallen
niet alleen Fernandez, ook Cisse, Achahbar en Schaken. En dan nog huren op basis van wat ? Ze hebben hen al jaren niet meer gezien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vind.
Pelle is 27. En ons alternatief is Fernandez. Als van Geel Braafheid zou presenteren als zijn vervanger sta ik ook te juichen.
Waarom stel jij rare vragen? Ze hebben er namelijk heel veel gescout.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
niet alleen Fernandez, ook Cisse, Achahbar en Schaken. En dan nog huren op basis van wat ? Ze hebben hen al jaren niet meer gezien.
Waarom kan Feyenoord geen spits scouten in 1 jaar tijd ?
Ja Kuijt en Casteignos, oh ja en Lukaku.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:02 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waarom stel jij rare vragen? Ze hebben er namelijk heel veel gescout.
Op zich niet zo gek omdat ze zekerheid wilden. Spits die er gelijk stond, dat hebben we constant gehoord. Als je dan aankomt met een tropische verassing die het niet waar maakt word je gelijk gevierendeeld.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja Kuijt en Casteignos, oh ja en Lukaku.
Zeker van de TV.
Sorry, hoor. Ik ben niet van deze smiley, maar nu moet hij gebruikt worden:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja Kuijt en Casteignos, oh ja en Lukaku.
Zeker van de TV.
Nee we zouden geen paniekvoetbal gaan spelen met een nieuwe spits volgens Van Geel. Nou als je dan een speler gaat huren die per DVD aangeboden is.....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op zich niet zo gek omdat ze zekerheid wilden. Spits die er gelijk stond, dat hebben we constant gehoord. Als je dan aankomt met een tropische verassing die het niet waar maakt word je gelijk gevierendeeld.
Koeman heeft nota bene met hem gewerkt man, die heeft echt geen dvd-tje nodig om daar een beeld over te vormen hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee we zouden geen paniekvoetbal gaan spelen met een nieuwe spits. Nou als je dan een speler gaat huren die per DVD aangeboden is.....
Ja daarom werd hij niet ingeschreven voor de Europa League door diezelfde Koeman. Zo goed vond hij hem. Maar daarna had AZ helemaal geen spits meer, toen moest hij Pelle wel even opstellen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Koeman heeft nota bene met hem gewerkt man, die heeft echt geen dvd-tje nodig om daar een beeld over te vormen hoor
Nou, die situatie komt mooi overeen met nu danquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja daarom werd hij niet ingeschreven voor de Europa League door diezelfde Koeman. Zo goed vond hij hem. Maar daarna had AZ helemaal geen spits meer, toen moest hij Pelle wel even opstellen.
Dembelequote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alternatief voor Pelle was toen trouwens El Hamdaoui, Ari en DembeleWat een luxe..
nou Ari speelde ook nauwelijks meer bij AZquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alternatief voor Pelle was toen trouwens El Hamdaoui, Ari en DembeleWat een luxe..
Bij Willem 2 en AZ ook al hoor. Heerlijke voetballer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Dembele![]()
Wat een genot om daar tegenwoordig naar te kijken!
Toen had je Sigthórsson weer... Als die fit is, is dat ook gewoon een topper. En eventueel ook nog Jonathas.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou Ari speelde ook nauwelijks meer bij AZEn toen die 3 wegwaren zat Pelle nog steeds op de bank.
Dezequote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Dembele![]()
Wat een genot om daar tegenwoordig naar te kijken!
quote:De Vrij met Feyenoord naar Praag
ROTTERDAM - Stefan de Vrij reist woensdag met Feyenoord mee naar Tsjechië voor de uitwedstrijd tegen Sparta Praag.
Foto: ProShots
Dat melden de Rotterdammers op de website. De verdediger is veel sneller dan verwacht hersteld van zijn enkelblessure.
De Vrij liep de kwetsuur anderhalve week geleden tijdens de training op. De medische staf van Feyenoord verwachtte de aanvoerder vier weken kwijt te zijn, maar hij verscheen deze week al weer op het trainingsveld.
De ploeg van coach Ronald Koeman moet scoren tegen Sparta Praag om de groepsfase van de Europa League te bereiken. De heenwedstrijd in De Kuip eindigde vorige week in 2-2
Als Pelle zelf net zo'n twijfelaar is voor de goal: laat maar zitten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:48 schreef Bonkers. het volgende:
Pelle wordt een cultheld.
Een Italiaanse mooiboy in de spits en dan daarachter sexy Lexy.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ons alternatief is Fernandez. Als van Geel Braafheid zou presenteren als zijn vervanger sta ik ook te juichen.
1 2 3 4 | AZ 2007/08 32 4 AZ 2008/09 23 4 AZ 2009/10 9 2 AZ 2010/11 11 4 |
Tjah, ik heb ook nog zo mijn twijfels, maar het is wel precies zoals harry onder je zegt. Fernandez scoort niet alleen niet, hij doet verder ook weinig goed. Terwijl Pelle de aansluiting kan zoeken met spelers als met name Immers en Cissé, in mindere mate Schaken, Vormer, Clasie...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:38 schreef Gert het volgende:
Misschien maar gewoon niet doen ook, die Pelle. Zelfs Fernandez scoort meer.
[ code verwijderd ]
Enkels zijn wat dat betreft gelukkig een stuk veiliger dan (bijvoorbeeld) knieën of hamstrings. Paar extra stukjes tape en spelen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:03 schreef Multiply het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien oftie echt gaat spelen..
WAT DAFUQ hebben die pannenkoeken daar nou weer voor mislukte parasol overheen gehangen. Maak dan maar gewoon gelijk een nieuwe: liever direct vermoord dan eerst nog 25 jaar stelselmatig verkracht te worden en dan pas omgelegd te worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:41 schreef Luni het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-extra-stoelen.dhtml
Ik wil ook zulke dromenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ach, Van Geel probeert onze aandacht weg te drijven van Guidetti om dan keihard op de 31e hem te presenteren met een 4-jarig contract
Daar ziet het er opzich al wel een stuk beter uit ja... Waar heb je die vandaan, staan daar nog meer foto's?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:49 schreef Harry15 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het vel vet hoor!
quote:De Kuip 3.0, het idee
De verbetering van het comfort in het stadion heeft de capaciteit van het stadion gereduceerd tot onder het niveau voor grote interlands. Met het overkappen van de monumentale stadionconstructie is weliswaar het comfort vergroot met behoud van de sfeer maar er is nog niet tegemoet gekomen aan de capaciteitsvraag. Zelfs hebben de toegevoegde skyboxen een vermindering en verslechtering van een aantal plaatsen tot gevolg gehad. Er is dus een derde ring gewenst. De uitdaging is om die te realiseren met gebruik en behoud van de monumentale befaamde dubbele tribuneconstructie uit 1937. Dit kan door het dak uit 1997 op te vijzelen en van buitenaf met een scharnierconstructie een nieuwe ring boven de tweede ring te brengen waar vervolgens het dak weer op af kan steunen. Aan deze derde ring kunnen tevens speciale sky-loges worden gehangen om exclusieve accommodatie toe te voegen ter vergroting van de exploitatie van het stadion.
Voordelen van De Kuip 3.0: bij modernisatie blijft de sfeer onveranderd bij modernisatie blijft de historische context behouden en kan het gebouw de status van rijksmonument krijgen modernisatie is duurzaam; duurzamer dan sloop en/of nieuwbouw Modernisatie van een bestaand, goed functionerend gebouw past beter in het huidige denken over duurzaamheid dan sloop en nieuwbouw. Te meer daar het hier om een gemeentelijk monument gaat. modernisatie is vele malen goedkoper dan de 300 miljoen euro voor nieuwbouw bij modernisatie zijn de kosten beheersbaar en deels gefaseerd bij modernisatie worden de kosten niet afgewenteld op de gemeenschap via subsidies of rentevrije leningen bij modernisatie hoeft geen kostbare grond te worden verworven door gedeeltelijke afsluiting van de Stadionweg kan het stadion met Varkenoord worden verbonden de goede bereikbaarheid per trein, tram en auto blijft gehandhaafd.
Dat is wel een erg conservatieve gedachte.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
De kuip gewoon zo laten verandering is slecht.
Toch netjes...quote:"Wij zijn nog geen FC Twente dat voor 24 miljoen euro spelers verkoopt en voor 22 miljoen vervangers aantrekt. Feyenoord heeft de laatste twee zomers voor 21 miljoen verkocht en een paar ton geherinvesteerd. We hebben het diepste dal gehad", besluit Van Geel over de financiële situatie.
quote:Het laatste concert in de Kuip dateert van 2008. In het nieuwe stadion moeten volgens prognose twee concerten of evenementen per jaar plaatsvinden. Een voorzichtige prognose, want het aantal megaconcerten neemt al enkele jaren af. Organisator Mojo (Eigendom van wereldmarktleider Live Nation), dat min of meer een monopoliepositie heeft bij de organisatie van popconcerten, heeft een belang in het Gelredome en in de Ziggodome, naast de Amsterdam Arena. Voor internationale artiesten staat Nederland gelijk aan Amsterdam. Ook de populaire Nederlandse zangcultuur (Toppers, Borsato) is rond Amsterdam geconcentreerd. Er is geen enkele garantie dat er weer concerten in de Kuip komen; er is geen directe invloed op het beleid van Mojo mogelijk.
En dan moet er dus nog een onderzoek komen naar Feyenoord - Praagquote:Onderzoek UEFA naar incidenten bij Feyenoord - Kiev
De UEFA is een onderzoek gestart naar aanleiding van enkele incidenten tijdens Feyenoord - Dinamo Kiev. De Europese voetbalbond kreeg van de waarnemer te horen dat er tijdens het duel in de derde voorronde van de Champions League vuurwerk is afgestoken en enkele voorwerpen op het veld werden gegooid, meldt AD Sportwereld.
Je zal zien dat we van Praag winnen maar dat zij alsnog naar de groepsfase mogen in onze plaatsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan moet er dus nog een onderzoek komen naar Feyenoord - Praag
Hoop ook maar dat het morgen goed gaat. In Rotterdam is het ook niet geheel rustig gebleven, aantal Tsjechen in het ziekenhuis begreep ik. Maarja, zolang het dan maar buiten het stadion blijft kan de UEFA niet zo gek veel doen geloof ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:05 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Je zal zien dat we van Praag winnen maar dat zij alsnog naar de groepsfase mogen in onze plaats![]()
Hopen dat al die tyvushonden een levenslang stadionverbod krijgen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop ook maar dat het morgen goed gaat. In Rotterdam is het ook niet geheel rustig gebleven, aantal Tsjechen in het ziekenhuis begreep ik. Maarja, zolang het dan maar buiten het stadion blijft kan de UEFA niet zo gek veel doen geloof ik.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:07 schreef TC03 het volgende:
Het zou typischUEFA
zijn als we gediskwalificeerd zouden worden omdat een paar supporters zich niet rustig kunnen houden.
Dat interesseert me geen ene tyfusruk!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dinamo liep zelf gigantisch te forceren.
Precies. Als die gasten lekker willen knokken, vind ik dat persoonlijk nogal triest maar dan moeten ze dat zelf weten en lekker in een afgelegen weilandje afspreken. Rotzooi gooien in het stadion is gewoon sneu en inderdaad bijzonder onpraktisch. WTF ga je doen 's avonds als je huissleutels op de mat van de Kuip liggen? het lijkt me ook niet aan te raden ze terug te gaan vragenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:11 schreef Caland het volgende:
Ik snap dat ook nooit zo. Dat harde kernen elkaar opzoeken moeten ze imo lekker zelf weten. Maar aanstekertjes en bier gooien is zo ontzettend achterlijk, wat schiet je ermee op? Behalve dan dat je je buurman daarna constant voor vuur moet vragen
Inderdaad. Stomme idioten. Als zoiets Feyenoord de kop kost in Europa lekkere supporter ben je dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:11 schreef Caland het volgende:
Ik snap dat ook nooit zo. Dat harde kernen elkaar opzoeken moeten ze imo lekker zelf weten. Maar aanstekertjes en bier gooien is zo ontzettend achterlijk, wat schiet je ermee op? Behalve dan dat je je buurman daarna constant voor vuur moet vragen
Dat gaat het sowieso niet worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
De kuip gewoon zo laten verandering is slecht.
Nogmaals; dat interesseert me geen tyvusruk!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:27 schreef elCholo het volgende:
Die spits van Praag liep na de 0-2 schandalig te provoceren.
Daar zouden spelers ook een gele kaart voor moeten krijgen.
Ok, Mart Smeets!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Nogmaals; dat interesseert me geen tyvusruk!
Sorry, ik kan er behoorlijk geirriteerd door raken als de club kapot wordt gemaakt door een stel complete hersenlozen. Alles wat je dan als excuses aan kunt proberen te dragen vindt ik flauwekul. Staat opzich dan verder los van jou uiteraardquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:41 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ok, Mart Smeets!
Ik wilde alleen maar even zeggen, losstaand van het gooien van voorwerpen, dat ik vind dat een speler geel hoort te krijgen als hij het publiek op een dergelijke manier provoceert.
Mijn excuses daarvoor.
Bless.twitter:RubenSchaken twitterde op woensdag 29-08-2012 om 12:36:44Veilig geland in Praag! Onderweg naar Hotel! Vanavond Trainen! Bless... reageer retweet
Na die 0-2, bedoel je? Dat is toch niks man. Paar middelvingers omhoog en wat enge ziektes naar zijn hoofd gooien, maar als je jezelf zo verliest dat je hierom met dingen gaat gooien ben je gewoon een klootviool.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:41 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ok, Mart Smeets!
Ik wilde alleen maar even zeggen, losstaand van het gooien van voorwerpen, dat ik vind dat een speler geel hoort te krijgen als hij het publiek op een dergelijke manier provoceert.
Mijn excuses daarvoor.
De laatste straf was een deel van het stadion afgesloten. Dat wordt zeker meegenomen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:55 schreef nostra het volgende:
Waar staat nu weer dat de uefa ook maar overweegt om feyenoord uit de el te zetten? Gewoon een boete, het is geen nancy ofzo.
Oh, is het maar een boete? Dat komt mooi uit, we hebben net een zak geld over waar we niets meer mee konden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:55 schreef nostra het volgende:
Waar staat nu weer dat de uefa ook maar overweegt om feyenoord uit de el te zetten? Gewoon een boete, het is geen nancy ofzo.
Dat maakt het nog steeds idioten inderdaad, maar meteen alle ampscenario's er bij de haren bijslepen terwijl daar geen enkele directe aanleiding toe is, is ook weer zo wat.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:07 schreef Chewbalhaar het volgende:
Oh, is het maar een boete? Dat komt mooi uit, we hebben net een zak geld over waar we niets meer mee konden.
Denk aan je hart man!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:07 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Oh, is het maar een boete? Dat komt mooi uit, we hebben net een zak geld over waar we niets meer mee konden.
quote:
Die zijoverkapping mag wel wegblijven. Lekker onbedekt, zoals nuquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:49 schreef Harry15 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het vel vet hoor!
Die zijoverkapping is juist een onmisbaar gedeelte van het plan omdat het de 3e ring ondersteundquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die zijoverkapping mag wel wegblijven. Lekker onbedekt, zoals nuhoe het er nu in de plannen uit ziet vind ik dus maar so-so, maar het geniet wel nog altijd m'n voorkeur boven de anderen. Lekker straks op je ouwe dag nog steeds op de good ol' gele zijde!
Overigens mag ik er vanuit gaan dat het gedrag van Kiev (dingen gooien, middelvingers) en Praag (oerwoudgeluiden) ook in dat UEFA onderzoek worden meegenomen. Beetje objectiviteit mag wel.
Ah ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die zijoverkapping is juist een onmisbaar gedeelte van het plan omdat het de 3e ring ondersteundDus zonder zijoverkapping geen renovatie van het stadion maar een heel nieuw stadion.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ach, Van Geel probeert onze aandacht weg te drijven van Guidetti om dan keihard op de 31e hem te presenteren met een 4-jarig contract
Oerwoudgeluiden???????quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:03 schreef Dekatria het volgende:
Overigens mag ik er vanuit gaan dat het gedrag van Kiev (dingen gooien, middelvingers) en Praag (oerwoudgeluiden) ook in dat UEFA onderzoek worden meegenomen. Beetje objectiviteit mag wel.
Ik zie het probleem van een nieuw stadion eigenlijk niet (afgezien van financieelquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die zijoverkapping is juist een onmisbaar gedeelte van het plan omdat het de 3e ring ondersteundDus zonder zijoverkapping geen renovatie van het stadion maar een heel nieuw stadion.
Met renovatie optie weet je dat zeker en bij optie 2 ben je overgeleverd aan Karel Albersquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie het probleem van een nieuw stadion eigenlijk niet (afgezien van financieel), mits er uiteraard géén dak op komt en het er mooi uit ziet. De Kuip dient het mooiste stadion van Nederland te blijven
Ik ga er van uit dat Feyenoord wel enige inspraak heeft op de plannen, toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met renovatie optie weet je dat zeker en bij optie 2 ben je overgeleverd aan Karel Albers
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:52 schreef Caland het volgende:
Ik zie het gewoon niet gebeuren met een failliete gemeente.
Dat is bij een nieuw stadion ook vrijwel uitgesloten. Mojo houdt al haar concerten in Duivendrecht.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat Feyenoord wel enige inspraak heeft op de plannen, toch?
Daarbij is renoveren niet meer dan een pleister op de wond. Is het al zeker dat er dan wel weer concerten gegeven mogen worden bijvoorbeeld?
[..], da's waar ja... Hoewel... Rotterdam is geen Apeldoorn
Ik zie idd dat zelfs Ahoy de komende paar maanden bijzonder weinig grote concerten heeftquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:55 schreef Muto het volgende:
Die Ziggo Dome oid gaat nu alles krijgen.
Precies.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is bij een nieuw stadion ook vrijwel uitgesloten. Mojo houdt al haar concerten in Duivendrecht.
Ideaal, 3 podia naast elkaar.
Tractorpulling blijft toch wel in de Ahoy he?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie idd dat zelfs Ahoy de komende paar maanden bijzonder weinig grote concerten heeft. Weer een stuk Rotterdamse glorie wat minder wordt
Geen idee, interesseert mij persoonlijk ook nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tractorpulling blijft toch wel in de Ahoy he?
Beetje laat maar dat vind ik dus echt totaal niet hé.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:27 schreef elCholo het volgende:
Die spits van Praag liep na de 0-2 schandalig te provoceren.
Daar zouden spelers ook een gele kaart voor moeten krijgen.
Nee. Dat heet professionaliteit, jezelf kunnen beheersen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:59 schreef Typisch het volgende:
Tegenstanders worden altijd voor rotte vis uitgemaakt, mogen ze toch ook hun gram halen als ze hoogstpersoonlijk iemand de nek om draaien?
Ik vind dat het moet kunnen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nee. Dat heet professionaliteit, jezelf kunnen beheersen.
Daarnaast worden de spelers riant betaald, en ze daar dienen ze zich dus ook naargelang te gedragen.
Dan moet de UEFA op hun beurt ook niet opkijken als die gozer dingen naar z'n hoofd krijgt. Actie, reactie heet zoiets.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan moet de UEFA op hun beurt ook niet opkijken als die gozer dingen naar z'n hoofd krijgt. Actie, reactie heet zoiets.
Volgens jou is het dus vreemd dat als Kiev spelers zooi gaan gooien, er een hele barrage in retour volgt?quote:
Zooi gooien? Ik heb het over mensen die provocerend juichen na een goal.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Volgens jou is het dus vreemd dat als Kiev spelers zooi gaan gooien, er een hele barrage in retour volgt?
Ik heb het over dat als de professionals op het veld de boel gaan uitlokken, er niet vreemd moet worden opgekeken als er een reactie komt. Van voetbalfanaten kun je niet verwachten dat ze christelijk met de beentjes over elkaar alles maar even ontvangen... en al helemaal niet in de Kuip tijdens een belangrijke Europese wedstrijd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zooi gooien? Ik heb het over mensen die provocerend juichen na een goal.
Zo kan het dus ook?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
http://reddekuip.nl/ons-plan/een-derde-ring/
Ik denk niet dat zo'n derde ring het houdt zonder extra draagconstructie.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
http://reddekuip.nl/ons-plan/een-derde-ring/
Met een extra ring heb je meer vip ruimtes die veel opleveren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:19 schreef tammepiet het volgende:
Met alle respect maar waarom een extra ring? Seizoenkaarten + losse verkoop leidt doorgaans niet tot een uitverkocht huis.
De bobo's willen meer bitterballen. De Kuip kan zoals'ie is prima worden gerenoveerd (ook zónder extra ring wat mij betreft) maar het geld heeft besloten dat ze weer een nieuw speledingetje willenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:19 schreef tammepiet het volgende:
Met alle respect maar waarom een extra ring? Seizoenkaarten + losse verkoop leidt doorgaans niet tot een uitverkocht huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |