Sterker nog, met de verdediging die Feyenoord heeft, heb je niet eens een veel scorende spits nodig. 1 à 2 doelpunten per wedstrijd (indien de 0 gehouden wordt) is dan voldoende.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:01 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Die gaan heus wel minuten krijgen, maar een basisplaats daar zijn ze nog niet aan toe. Met Pelle ga je er echt wel op vooruit ook al is hij geen doelpuntenmachine. Hoe sterker je aanval, des te groter is de kans dat je gaat scoren.
Ik ben nog bezig pik, maar moest even iets beantwoordenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:03 schreef Nozem. het volgende:
stevenmarc waarom mag hij mij wel de tyfus schelden de hele dag en ik niet reagere ??
modverplichtingen gaan voor DM'squote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig pik, maar moest even iets beantwoorden
Dit was een telefoontje van mijn vriendinquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit was een telefoontje van mijn vriendin
Maar even serieus, hij is er toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
Pelle is nu al cult imo.
Als hij komt neem ik het hele seizoen een Pelle UI.
nee joh, zijn slechts geruchten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar even serieus, hij is er toch?
En is ie gekocht of is het op huurbasis?
Oke ik las op zijn stinho's op voetbalzone dat het rond wasquote:
Zanger Rinus heeft Geel gebeld en die wou het niet ontkennen of bevestigen. Meestal ontkent hij altijd direct als het onzin is. Dus er zal wel iets gaande zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar zijn er nou serieuze ontwikkelingen, of enkel nog dooie mussen?
Not sure if serious...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zanger Rinus heeft Geel gebeld en die wou het niet ontkennen of bevestigen. Meestal ontkent hij altijd direct als het onzin is. Dus er zal wel iets gaande zijn.
Wel mooi manquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zanger Rinus heeft Geel gebeld en die wou het niet ontkennen of bevestigen. Meestal ontkent hij altijd direct als het onzin is. Dus er zal wel iets gaande zijn.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zanger Rinus is voor Feyenoord?
wat een held die man.
Ik ken die gozer enkel van de FP berichten (en wil het heel graag daar bij houden). Ik heb dus geen idee hoe serieus ik dit bericht moet nemenquote:
Dat is wel een kleine deja-vu naar Carew en Vagner Love en dan Charisteas krijgen jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel mooi man
Heb je een rijtje met Kuyt,Bojan,Lucie, Guidetti,Lukaku en nog 1 en dan kom je uit op Pelle
Pfffffquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ken die gozer enkel van de FP berichten (en wil het heel graag daar bij houden). Ik heb dus geen idee hoe serieus ik dit bericht moet nemen
Ja maar dan vraag ik mij toch wel een beetje af of van Geel niet een beetje de boel in de zeik aan het nemen is door het publiek te sussen met 'grote' namenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is wel een kleine deja-vu naar Carew en Vagner Love en dan Charisteas krijgen ja
Het mooiste is nog dat ze bij Fc Rijnmond er ook constant grappen over makenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Boven heeft 'ie gewoon zijn haren netjes, de baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |