abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116135651
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Lees dan eens goed terug
Bojan,Kuyt en dergelijke
Het scenario Kuyt had zich hoe dan ook afgespeeld, of MvG er was of niet.

En sowieso sussen :') het is de media die altijd alles de wereld ingooit, en het is nooit verkeerd om je kop te laten zien, ook al is het vrijwel zeker dat die speler niet komt.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 02:03:37 #177
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_116135669
kuijt is gierig man
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_116135670
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 02:03 schreef Ambition het volgende:

[..]

Het scenario Kuyt had zich hoe dan ook afgespeeld, of MvG er was of niet.

En sowieso sussen :') het is de media die altijd alles de wereld ingooit, en het is nooit verkeerd om je kop te laten zien, ook al is het vrijwel zeker dat die speler niet komt.
Ben ik met je eens echt waar
Maar er was een spits nodig, nog steeds
Het publiek mort een beetje en opeens komen die namen naar buiten
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_116135837
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Klopt van die spits, en ik denk ook dat het een inschattingsfout is geweest, eerlijk gezegd. Was eerder ter sprake gekomen en toen werd gezegd dat wij eigenlijk al genoeg spitsen in huis hebben. Is ook zo, want we krijgen de bal toch echt in het voor de goal elke keer, echter is er geen echte killer.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 02:31:39 #180
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_116136018
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Mwa, zo wil ik het niet zien, denk juist dat je hier ook onrust mee kan creeeren want iedereen kan bedenken dat zulke namen vrij onhaalbaar zijn. Maar zelfs als het zo is, ach, wat dan... tegenwoordig moet je de massa ook bijna wel een beetje bespelen. Zolang er geen ernstige onzin en leugens in zitten vind ik dat niet zo'n punt.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_116136771
quote:
Pelle hoopt op Feyenoord

Graziano Pelle staat open voor een terugkeer naar Nederland en heeft zijn hoop gevestigd op Feyenoord. De boomlange Italiaanse spits verpietert bij het Italiaanse Parma, dat hem vorig seizoen al een keer heeft uitgeleend aan Sampdoria. Pelle, die een aantal jaren bij AZ onder contract stond en daar met wisselend succes als spits opereerde, wil graag weer onder trainer Ronald Koeman gaan werken.

De twee hebben in hun gezamenlijke periode bij AZ kort met elkaar op het veld gestaan. Pelle moest vanwege zijn hoge salaris in een roerige periode bij de Alkmaarse club vertrekken. Maar Ronald Koeman kwam er al snel achter dat de spits in zijn ogen veel beter was dan hem door anderen was verteld. In de korte tijd dat hij de Italiaan leerde kennen, vond hij hem zelfs een van de beste aanvallers van AZ. Wat Koeman betreft hoefde Pelle ook niet te vertrekken.

Feyenoord zoekt spits

Nu Feyenoord in zijn zoektocht is gestuit op veel dichte deuren in het buitenland (Van Geel: "Spitsen zijn te duur of zijn niet bereid te komen"), lijkt de voormalige centrumspits van AZ opeens een interessante optie. Pelle brengt ervaring mee, kent de Nederlandse competitie en is belust op revanche na het ongelukkige huwelijk met AZ. Alles bij elkaar opgeteld zitten er voor Feyenoord louter voordelen aan een snelle huurovereenkomst met Parma ten aanzien van Pelle.

Goaltjesdief

De selectie van Feyenoord ontbeert een echte targetman. Met Guyon Fernandez hebben de Rotterdammers geen man in huis die het killerinstinct heeft, zo is in de voorronde van de Champions League en de Europa League gebleken. Dat Feyenoord nog in de race is voor een ticket in het laatste toernooi heeft het te danken aan A-junior Anass Achahbar. Maar die is nog niet geschikt in de ogen van de technische staf om elke week in de basis te staan. Bovendien heeft Feyenoord behoefte aan lengte met de snelle buitenspelers, die het in de selectie heeft.
pi_116137147
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:32 schreef DonRaja het volgende:
Fuck, wie was die waarzegger die het vanochtend over Pelle had hier? :D
*O*
pi_116138289
Pelle is gewoon aangeboden bij Feyenoord, lekkere paniekaankoop als ze die halen.
pi_116138450
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:20 schreef macca728 het volgende:
Pelle is gewoon aangeboden bij Feyenoord, lekkere paniekaankoop als ze die halen.
Is geen aankoop.
pi_116138693
Braafheid misschien terug naar Twente. :') Wat is dat toch dat Nederlandse clubs zo graag falende, over hun top te oude spelers terug halen :'(
pi_116138698
slechter dan fernandez zal hij niet zijn , dus ik zeg voordeel van de twijfel..
zowiezo is huren niet echt risico vol , als de voorwaarden goed worden onderhandeld..
niks halen was ook niet goed geweest volgens de meeste..
de jeugd krijgt heus wel de kans..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 09:44:48 #187
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_116138727
Ik als vrouw zou het voor het plaatje wel leuk vinden, maar die gast kan echt niet voetballen :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 09:45:28 #188
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_116138735
Hoe zit het eigenlijk met Marcus Berg? Speelt die nog wat minuten bij HSV?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_116138751
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:44 schreef Danielle83 het volgende:
Ik als vrouw zou het voor het plaatje wel leuk vinden, maar die gast kan echt niet voetballen :')
Kan die juist wel. Scoort alleen wat weinig.
pi_116138779
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:43 schreef Calciumdude het volgende:
slechter dan fernandez zal hij niet zijn , dus ik zeg voordeel van de twijfel..
zowiezo is huren niet echt risico vol , als de voorwaarden goed worden onderhandeld..
niks halen was ook niet goed geweest volgens de meeste..
de jeugd krijgt heus wel de kans..
Dit dus. Koeman heeft blijkbaar nog te weinig vertrouwen in Achabar dat Fernandez de voorkeur krijgt. Iedere versterking die ervoor zorgt dat Fernandez verdwijnt naar de bank is dan een goede.
pi_116138786
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Kan die juist wel. Scoort alleen wat weinig.
op zich wel handig voor een spits... om te scoren OP het veld dan...
al is meevoetballen al een plus ten opzichte van Guyon, de man die elke bal een meter van zijn voet laat springen....
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_116138812
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Braafheid misschien terug naar Twente. :') Wat is dat toch dat Nederlandse clubs zo graag falende, over hun top te oude spelers terug halen :'(
Wat is dat toch met voetbalfans die hun mening geven zonder de feiten te kennen?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_116138829
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:48 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

op zich wel handig voor een spits... om te scoren OP het veld dan...
al is meevoetballen al een plus ten opzichte van Guyon, de man die elke bal een meter van zijn voet laat springen....
Precies. Fernandez scoort ook niet. Met Schaken en Cisse heb je ook al 2 van die spelers die vooral hard rennen en hard werken, het zou dit Feyenoord echt wel goed doen als er iig 1 tussen staat die iets met een bal kan. Kaatsje opzetten met Immers, Vormer, Janmaat etc.
pi_116138852
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:49 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Wat is dat toch met voetbalfans die hun mening geven zonder de feiten te kennen?

Nuff said.
pi_116138892
Als het maar geen Charisteas deja vu wordt .
Je kan ook Achahbar nog niet in het diepe gooien ondanks zijn mateloze zelfvertrouwen. Zijn tijd komt nog wel.
Zo door blijven tobben is ook geen optie, we moeten wat, en dat hij het tegen AC, Inter en Juventus niet waar kan maken, wil nog niet zeggen dat hij dat tegen PEC, NEC, NAC en Ajax ook niet kan.
pi_116138896
quote:
Te oud? Hij is net 30. Dus ook over z'n top lijkt mij onwaarschijnlijk.

En wanneer Douglas vertrekt bij Twente dienen ze snel een opvolger te hebben. Braafheid heeft al bij Twente gespeeld en afgelopen jaar meer dan 30 wedstrijden bij Hoffenheim gespeeld. Op eredivisieniveau zal hij het niveau van de Twenteverdediging nou niet bepaald omlaag brengen.
pi_116138928
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:54 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Te oud? Hij is net 30. Dus ook over z'n top lijkt mij onwaarschijnlijk.

En wanneer Douglas vertrekt bij Twente dienen ze snel een opvolger te hebben. Braafheid heeft al bij Twente gespeeld en afgelopen jaar meer dan 30 wedstrijden bij Hoffenheim gespeeld. Op eredivisieniveau zal hij het niveau van de Twenteverdediging nou niet bepaald omlaag brengen.
Heb je m ook zien spelen bij Hoffenheim? Waren niet echt tevreden over hem en dat is een understatement :')

En dat argument "op eredivisieniveau" blijkt ook iedere keer nogal tegen te vallen :')
pi_116138946
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Heb je m ook zien spelen bij Hoffenheim? Waren niet echt tevreden over hem en dat is een understatement :')

En dat argument "op eredivisieniveau" blijkt ook iedere keer nogal tegen te vallen :')
hetzelfde kan je over Pelle zeggen, maar dat vindt je wel goed ?
pi_116138972
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:56 schreef macca728 het volgende:

[..]

hetzelfde kan je over Pelle zeggen, maar dat vindt je wel goed ?
Vind.

Pelle is 27. En ons alternatief is Fernandez. Als van Geel Braafheid zou presenteren als zijn vervanger sta ik ook te juichen.
pi_116138993
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dan moeten ze hem niet laten spelen.

Ik vind dat er veel te veel spelers omlaag worden gepraat, tot ver onder hun niveau. Veel voetbalfans lijken een blinde vlek te krijgen wanneer ze over bepaald soort spelers moeten praten. Ze zien enkel de mindere kanten, terwijl juist men zich wel eens een keertje mag focussen op wat wel goed is.

FC Basel dat vorig jaar zo goed deed in de CL, en door sommige werd gezien als een voorbeeld dat je nog kan stunten, begrijpt dat heel goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')