En hij vindt het écht niet leuk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat ze bij Fc Rijnmond er ook constant grappen over maken
Het leek even goed te gaan maar van Geel gaat gewoon weer door met kut aankopen, bij Ajax haalde hij ook alleen maar rotzooi binnen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dan vraag ik mij toch wel een beetje af of van Geel niet een beetje de boel in de zeik aan het nemen is door het publiek te sussen met 'grote' namen
Ik vind hem alleen bij Feyenoord wel stukken beter dan in zijn Ajax tijdquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het leek even goed te gaan maar van Geel gaat gewoon weer door met kut aankopen, bij Ajax haalde hij ook alleen maar rotzooi binnen.
Dramatische spelert ja, die Suarez, net als Stuntelaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het leek even goed te gaan maar van Geel gaat gewoon weer door met kut aankopen, bij Ajax haalde hij ook alleen maar rotzooi binnen.
Er zit altijd wel een goede tussen na 100aankopen ja, die Janmaat is ook een schot in de roos voor jullie en nog gratis ookquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dramatische spelert ja, die Suarez, net als Stuntelaar.
Vergeleken met Leo Beenhakker haalt hij alleen Messi's binnenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was Huntelaar echt zo goed voor Ajax? In mijn herinnering was dat een soort van Janssen. Wel belangrijk, maar paste totaal niet bij de club.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dramatische spelert ja, die Suarez, net als Stuntelaar.
whutquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was Huntelaar echt zo goed voor Ajax? In mijn herinnering was dat een soort van Janssen. Wel belangrijk, maar paste totaal niet bij de club.
Volgens mij liep hij daar nog steeds 1 op 1 na 100 wedstrijden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was Huntelaar echt zo goed voor Ajax? In mijn herinnering was dat een soort van Janssen. Wel belangrijk, maar paste totaal niet bij de club.
Dat ontken ik ook nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
whut
Schoot ze uit alle hoeken en standen erin man
En zie hier het bewijs voor mijn slechte geheugenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij liep hij daar nog steeds 1 op 1 na 100 wedstrijden.
Dat valt wel mee hoor, zo belangrijk was Janssen niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Maar zoals ik al zei, paste hij totaal niet bij de club. Net zoals Janssen.
Maar dat is allemaal in mijn herinnering. En die's nou net niet heel goed
[..]
En zie hier het bewijs voor mijn slechte geheugen
[edit]
Maar veel scoren betekent niet per definitie dat de speler ook goed bij de club past. Janssen was eind vorig seizoen ook enorm belangrijk voor Ajax, past ook totaal niet bij de club.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er zit altijd wel een goede tussen na 100aankopen ja, die Janmaat is ook een schot in de roos voor jullie en nog gratis ook
Roep dat niet te hard, hij heeft wel gezorgd voor een aantal cruciale punten naar mijn idee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, zo belangrijk was Janssen niet.
Viel dus allemaal wel mee ja.quote:"Pak de jaarcijfers erbij uit mijn periode. Kijk naar de inkomsten uit spelerstransfers en naar wat er is uitgegeven. Dat is dik in de plus. Dik," verklaart Van Geel. Het AD maakt de volgende balans op: Van Geel heeft voor 44 miljoen euro spelers gekocht en voor ongeveer 100 miljoen euro spelers verkocht. Daarbij laten zij tekengelden, commissies of specifieke salarisafspraken buiten beschouwing.
"En dan is Luis Suarez, die onder mijn bewind werd gehaald, nog niet eens verkocht. Laat ik er verder maar niet te veel over zeggen. Maar blijkbaar vergeten mensen dingen nogal snel. ĺk heb altijd Luque gehaald, maar anderen zijn verantwoordelijk voor Huntelaar en Suarez. Zo gaat dat, zeker bij een club als Ajax. Ik laat het maar zo. Natrappen richting voorgangers of opvolgers, het is mijn stijl niet," aldus de huidige directeur van Roda JC.
quote:De toekomst van oud-Feyenoorder John Guidetti is nog altijd onduidelijk. Zaakwaarnemer Per Jonsson laat weten dat de spits nog altijd in onderhandeling is met Manchester City over zijn toekomst.
Voorlopig wordt de naam van de twintigjarige Guidetti met veel clubs in verband gebracht. Echter, er is nog altijd geen duidelijkheid over de toekomst van de Zweedse doelpuntenmaker. "We onderhandelen momenteel over zijn toekomst. Het is duidelijk dat veel clubs hem wilden kopen als hij geen blessure had. Hij zal snel weer fit zijn", aldus Jonsson.
De blessure neemt Guidetti mee uit zijn laatste weken bij Feyenoord. Hij is nog altijd herstellende en voorlopig weet hij niet waar zijn toekomst ligt. Naar verluidt willen The Citizens het contract van de spits graag verlengen. Zelf is de speler duidelijk geweest, door te zeggen dat hij een serieuze kans wil in het eerste elftal van de landskampioen.
Gezien alle negatieve aandacht rond de toestand van Guidetti, zou ik verwachten dat hij zich op de vlakte zou houden als die geruchten waarheid zouden zijn. Nu is "snel" uiteraard een rekbaar en subjectief begrip.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:31 schreef Caland het volgende:
Het zou pas raar zijn als zijn zaakwaarnemer zou zeggen dat het nog wel even duurt.
trolljoodquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:10 schreef Nozem. het volgende:
Van geel zou Lucile Werner nog als spits halen.
Of die blinde van Koko Flanel en Arendsoog.
Een beetje peilen door het topic heen en er word nogal gezekenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dan vraag ik mij toch wel een beetje af of van Geel niet een beetje de boel in de zeik aan het nemen is door het publiek te sussen met 'grote' namen
Lees dan eens goed terugquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:49 schreef Ambition het volgende:
[..]
Een beetje peilen door het topic heen en er word nogal gezeken
![]()
Ik weet niet wat jou beeld precies is van een TD, maar het is dus echt niet om mensen te 'sussen'.
En sowieso, over welke grote namen heb jij het?
Het hoofddoel is de financiële wederopbouw van de club, die niet zo heel lang geleden bijna haar licentie verloor.
En iedereen die Achahbar ziet als de spits, heeft volkomen gelijk. Maar die jongen heeft gewoon te weinig ervaring om zijn techniek het werk te laten doen tegen ijzersterke verdedigers. Wellicht in een andere opstelling achter een ervaren spits kan hij magie laten zien.
jaartje of 8.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:50 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat we weer een spits als Guidetti voor 7-10 miljoen kunnen kopen zonder zorgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |