aanspeelpunt. Je hebt de niet scorende El Ahmadi ingewisseld voor de aanvallende Immersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:03 schreef zoekeenleven het volgende:
wat is eigelijk de toegevoegde waarde van pelle als hij ook niet scoort?
Kaatsen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:03 schreef zoekeenleven het volgende:
Achahbar en Manu de kans geven. Kunnen ze zich doorontwikkelen voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:05 schreef Sejt het volgende:
Tsja, Achahbar is misschien nog te licht voor de spitspositie in 4-3-3, Fernandez is genoeg over gezegd, en jagers voorin hebben we al. (Immers, Schaken, Cisse)
We missen in principe iemand die een bal kan vasthouden en 2 verdedigers bezig kan houden.
Volop reboundchicks op het stadhuisplein vriend.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:03 schreef zoekeenleven het volgende:
Puur zakelijk. Er werd onderzocht waar en hoe we konden investeren in de Mac op de Stadionweg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:06 schreef Tito_Makani het volgende:
Vraag me af hoe dit topic eruit zag toen bekend werd dat Feyenoord John van de Beukering had gecontracteerd als jullie al zo op Pelle reageren
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Volop reboundchicks op het stadhuisplein vriend.
Heeft hij een lekkere chick, want anders is hij natuurlijke meer dan welkom.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Volop reboundchicks op het stadhuisplein vriend.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heeft hij een lekkere chick, want anders is hij natuurlijke meer dan welkom.
Baas.quote:Pellè houdt van Hollandse dames
Graziano Pellè had hij het na de 5-1 zege met AZ op De Graafschap nog even over de Hollandse dames. "De gemiddelde schoonheid van de Nederlandse vrouwen is hoger dan in Italië. Van de tien zijn er acht goed."
Graziano Pellè (rechts) kan tijdens zijn eerste jaar bij AZ geen genoeg krijgen van het Hollandse schoon. Toch heeft de Italiaanse spits van AZ een vriendin uit zijn vaderland. "In Italië is er ééntje van de tien geweldig, maar de rest heel lelijk. Daar heb ik nu een vriendin, waar ik voor heb moeten vechten. In Nederland hoefde dat nooit. Hier gedragen ze zich bijna als mannen. Erg makkelijk. In mijn eerste jaar heb ik daar gebruik van gemaakt. Dat mag als jongeman.”
quote:
Feyenoord # 595 Luc, Andreas of Jhon?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:06 schreef Tito_Makani het volgende:
Vraag me af hoe dit topic eruit zag toen bekend werd dat Feyenoord John van de Beukering had gecontracteerd als jullie al zo op Pelle reageren
Hij noemt daar gewoon alle Hollandse vrouwen sletten, wat zal hij graag terug willen komen naar Nederland zegquote:
Ik zou het stiekem echt een briljante aankoop vinden. Je zag bij AZ al dat als hij vertrouwen krijgt hij dat wel uitbetaalt, kan echt wel wat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |