Oude medicijnen, bij Ajax deed hij dit ook al.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:26 schreef Tito_Makani het volgende:
Eerst Mathijssen en nu deze clown.
Gebruikt Van Geel nieuwe medicijnen?
ja zou jij ook eens moeten doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:26 schreef Tito_Makani het volgende:
Kunnen we er daar niet gewoon 20 van klonen? 2 voor elke positie, met Mulder op het doelquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:33 schreef Caland het volgende:
Een 4-4-2 met Pelle en Achahbar is ook wel geil hoor. Alleen waar zet je het tweelingbroertje van Schaken dan neer?
Zou wel tijd worden dat die dat gaat doen met zulke aankopen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:26 schreef Tito_Makani het volgende:
Denk niet dat hij het zelf doorheeftquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er was een tijd terug een heel leger mensen die het Maasgebouw bestormden... Die claimde ook Feyenoord supporters te zijn.
Elke club heeft zo zijn mensen die een paar IQ puntjes missen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Heren Rotterdammers, blijven jullie wel lief met elkaar spelen anders stuur ik hmf of Caland op jullie af
Kanker jij eens op joh, ouwe haakneus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Heren Rotterdammers, blijven jullie wel lief met elkaar spelen anders stuur ik hmf of Caland op jullie af
Nou nouquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Kanker jij eens op joh, ouwe haakneus.
Die gaan heus wel minuten krijgen, maar een basisplaats daar zijn ze nog niet aan toe. Met Pelle ga je er echt wel op vooruit ook al is hij geen doelpuntenmachine. Hoe sterker je aanval, des te groter is de kans dat je gaat scoren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:58 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Wil juist niet dat er van die stumpers zoals Pelle of welke derde garnituur dan ook komen maar dat de eigen jeugdspelers in F'noord 1 komen en niet zulke koekenbakkers.
Binnenkort Pelle bij Angelo Betti.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:01 schreef Caland het volgende:
Sowieso lijkt me pizzabakker dan een wat betere benaming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |