quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ach, Van Geel probeert onze aandacht weg te drijven van Guidetti om dan keihard op de 31e hem te presenteren met een 4-jarig contract
Oerwoudgeluiden???????quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:03 schreef Dekatria het volgende:
Overigens mag ik er vanuit gaan dat het gedrag van Kiev (dingen gooien, middelvingers) en Praag (oerwoudgeluiden) ook in dat UEFA onderzoek worden meegenomen. Beetje objectiviteit mag wel.
Ik zie het probleem van een nieuw stadion eigenlijk niet (afgezien van financieelquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die zijoverkapping is juist een onmisbaar gedeelte van het plan omdat het de 3e ring ondersteundDus zonder zijoverkapping geen renovatie van het stadion maar een heel nieuw stadion.
Met renovatie optie weet je dat zeker en bij optie 2 ben je overgeleverd aan Karel Albersquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie het probleem van een nieuw stadion eigenlijk niet (afgezien van financieel), mits er uiteraard géén dak op komt en het er mooi uit ziet. De Kuip dient het mooiste stadion van Nederland te blijven
Ik ga er van uit dat Feyenoord wel enige inspraak heeft op de plannen, toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met renovatie optie weet je dat zeker en bij optie 2 ben je overgeleverd aan Karel Albers
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:52 schreef Caland het volgende:
Ik zie het gewoon niet gebeuren met een failliete gemeente.
Dat is bij een nieuw stadion ook vrijwel uitgesloten. Mojo houdt al haar concerten in Duivendrecht.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat Feyenoord wel enige inspraak heeft op de plannen, toch?
Daarbij is renoveren niet meer dan een pleister op de wond. Is het al zeker dat er dan wel weer concerten gegeven mogen worden bijvoorbeeld?
[..], da's waar ja... Hoewel... Rotterdam is geen Apeldoorn
Ik zie idd dat zelfs Ahoy de komende paar maanden bijzonder weinig grote concerten heeftquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:55 schreef Muto het volgende:
Die Ziggo Dome oid gaat nu alles krijgen.
Precies.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is bij een nieuw stadion ook vrijwel uitgesloten. Mojo houdt al haar concerten in Duivendrecht.
Ideaal, 3 podia naast elkaar.
Tractorpulling blijft toch wel in de Ahoy he?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie idd dat zelfs Ahoy de komende paar maanden bijzonder weinig grote concerten heeft. Weer een stuk Rotterdamse glorie wat minder wordt
Geen idee, interesseert mij persoonlijk ook nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tractorpulling blijft toch wel in de Ahoy he?
Beetje laat maar dat vind ik dus echt totaal niet hé.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:27 schreef elCholo het volgende:
Die spits van Praag liep na de 0-2 schandalig te provoceren.
Daar zouden spelers ook een gele kaart voor moeten krijgen.
Nee. Dat heet professionaliteit, jezelf kunnen beheersen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:59 schreef Typisch het volgende:
Tegenstanders worden altijd voor rotte vis uitgemaakt, mogen ze toch ook hun gram halen als ze hoogstpersoonlijk iemand de nek om draaien?
Ik vind dat het moet kunnen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nee. Dat heet professionaliteit, jezelf kunnen beheersen.
Daarnaast worden de spelers riant betaald, en ze daar dienen ze zich dus ook naargelang te gedragen.
Dan moet de UEFA op hun beurt ook niet opkijken als die gozer dingen naar z'n hoofd krijgt. Actie, reactie heet zoiets.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan moet de UEFA op hun beurt ook niet opkijken als die gozer dingen naar z'n hoofd krijgt. Actie, reactie heet zoiets.
Volgens jou is het dus vreemd dat als Kiev spelers zooi gaan gooien, er een hele barrage in retour volgt?quote:
Zooi gooien? Ik heb het over mensen die provocerend juichen na een goal.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Volgens jou is het dus vreemd dat als Kiev spelers zooi gaan gooien, er een hele barrage in retour volgt?
Ik heb het over dat als de professionals op het veld de boel gaan uitlokken, er niet vreemd moet worden opgekeken als er een reactie komt. Van voetbalfanaten kun je niet verwachten dat ze christelijk met de beentjes over elkaar alles maar even ontvangen... en al helemaal niet in de Kuip tijdens een belangrijke Europese wedstrijd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zooi gooien? Ik heb het over mensen die provocerend juichen na een goal.
Zo kan het dus ook?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
http://reddekuip.nl/ons-plan/een-derde-ring/
Ik denk niet dat zo'n derde ring het houdt zonder extra draagconstructie.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
http://reddekuip.nl/ons-plan/een-derde-ring/
Met een extra ring heb je meer vip ruimtes die veel opleveren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:19 schreef tammepiet het volgende:
Met alle respect maar waarom een extra ring? Seizoenkaarten + losse verkoop leidt doorgaans niet tot een uitverkocht huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |