het was gewoon hetzelfde als voorgaande wekenquote:Op zondag 7 april 2013 02:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was het zo kut ja?
Ik probeerde het, op mobiel, via FOK! te volgen wanneer ik kon, maar daar werd ik niet zo blij van.
Kwoot die van mij eens dan wijsneusquote:Op zondag 7 april 2013 02:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
het was gewoon hetzelfde als voorgaande weken
op het forum maakte elke psv supporter en sheryas duidelijk dat psv het beste middenveld en aanval van de eredivisie heeft en in de tussen tijd had psv moeite om een uitgespeelde kans tegen willem II te creëren
tot de 70e minuut was het helemaal niks, toen was willem II op en schoot psv er nog 2 in
Tot zo Kapi. Ik blijf ook niet meer te lang op, beloofd.quote:Op zondag 7 april 2013 02:29 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM, ik trek m'n conclusies en ik ga alvast in m'n bed liggen. Tot zo.
quote:Op zondag 7 april 2013 02:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kerel speelt al een tijdje erg slecht
Heb je ooit fittie dan met mij?quote:
Aha. Zo'n dagje dus.quote:Op zondag 7 april 2013 02:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
het was gewoon hetzelfde als voorgaande weken
op het forum maakte elke psv supporter en sheryas duidelijk dat psv het beste middenveld en aanval van de eredivisie heeft en in de tussen tijd had psv moeite om een uitgespeelde kans tegen willem II te creëren
tot de 70e minuut was het helemaal niks, toen was willem II op en schoot psv er nog 2 in
Op PSV Netwerk waren ze best positief over hem en dat zegt wel wat.quote:Op zondag 7 april 2013 02:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
eindelijk een goeie wissel van advocaat, iedereen die om locadia riep is een beetje dom, die creëert niks en maakt alleen afquote:Op zondag 7 april 2013 02:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 april 2013 02:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kwoot die van mij eens dan wijsneus
Hihi neus
ik schaar jou niet onder de psv supporters hierquote:
Leuk om jezelf onderuit te lullenquote:Op zondag 7 april 2013 02:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik schaar jou niet onder de psv supporters hier
jij zit in categorie 5 met inzanity: real madrid turken
Ben ook enige hier.quote:Op zondag 7 april 2013 02:32 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nooit ruzie met mrstylo. Hij is m'n favoriete buitenlander.
Zijn muzikale smaak is trouwens ook om te janken. Wansmaak komt in veelvoud bij hem.quote:Op zondag 7 april 2013 02:33 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb ook geen ruzie met GGMM, ik wijs hem af en toe op fouten. Voor de rest een prima kerel als hij niet over voetbal gaat praten.
Jou neem ik simpelweg niet serieus. De manier waarop je zelf in de veronderstelling bent mij op fouten te wijzen en een interessante mening over voetbal te ventileren vind ik af en toe bijzonder aandoenlijk, vooral omdat je zelf volledig in de veronderstelling bent dat je niet echt 100% complete onzin uitkraamt, maar ruzie; nee. Absoluut niet.quote:Op zondag 7 april 2013 02:33 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb ook geen ruzie met GGMM, ik wijs hem af en toe op fouten. Voor de rest een prima kerel als hij niet over voetbal gaat praten.
Geen idee, zal erop lettenquote:Op zondag 7 april 2013 02:35 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zijn muzikale smaak is trouwens ook om te janken. Wansmaak komt in veelvoud bij hem.
Jordiii en jij hebben overigens iets gemeen, kijken beiden door dezelfde bril..quote:Op zondag 7 april 2013 02:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jou neem ik simpelweg niet serieus. De manier waarop je zelf in de veronderstelling bent mij op fouten te wijzen en een interessante mening over voetbal te ventileren vind ik af en toe bijzonder aandoenlijk, vooral omdat je zelf volledig in de veronderstelling bent dat je niet echt 100% complete onzin uitkraamt, maar ruzie; nee. Absoluut niet.
Nee, inzanity ook.quote:Op zondag 7 april 2013 02:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben ook enige hier.![]()
Maar ben er wel blij mee.
ik dacht wij zijn matties voor leve renéquote:Op zondag 7 april 2013 02:32 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nooit ruzie met mrstylo. Hij is m'n favoriete buitenlander.
Ben jij een buitenlander?quote:Op zondag 7 april 2013 02:38 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
ik dacht wij zijn matties voor leve rené
Vind ik netjes.quote:Op zondag 7 april 2013 02:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, inzanity ook.
En hoe je altijd netjes 'welterusten' en 'hoi' zegt vind ik tof.
Trusten.quote:Op zondag 7 april 2013 02:40 schreef GGMM het volgende:
En nu ga ik slapen.
Welterusten mensen (en Doublepain)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |