idd, beter pakken ze de jeugdscouts van ajaxquote:Op zondag 7 april 2013 02:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
wat een dwazen kom je tegen op twitter, laat hem de tering krijgen met zijn engelse houthakkers
Hond, jij stelt helemaal geen open vragen je brengt iets als een voldongen feit en vraagt vervolgens de mening n.a.v. jouw constateringquote:Op zondag 7 april 2013 02:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
hersenscheten?Ik stel een open vraag. Ik concludeer niks. Ik vraag alleen waarom je hier bent.
john steen olsenquote:Op zondag 7 april 2013 02:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, beter pakken ze de jeugdscouts van ajax
Ik zie je zelden normaal posten. Altijd als jij er bent lig je overhoop met iemand. Maar dat zal dan wel aan mij liggen.quote:Op zondag 7 april 2013 02:19 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hond, jij stelt helemaal geen open vragen je brengt iets als een voldongen feit en vraagt vervolgens de mening n.a.v. jouw constatering.
Maar om antwoord te geven, ik ga er dan maar even vanuit dat je het serieus en positief bedoelt... Ik heb geen hekel aan de mensen hier en wederzijds lijkt het ook mee te vallen.
Af en toe is er wellicht een klein incident maar dat hoort er bij. De sarcastische ondertoon over en weer werkt prima.
Je projecteert weer enorm.quote:Op zondag 7 april 2013 02:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie je zelden normaal posten. Altijd als jij er bent lig je overhoop met iemand. Maar dat zal dan wel aan mij liggen.
quote:
quote:
Uh, oke.quote:Op zondag 7 april 2013 02:25 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je projecteert weer enorm.
Ik zie jou juist ruzie maken met allerlei mensen en domme discussies aangaan waarvan ik denk moet dit nu zo?
Ik maak nooit ruzie. Behalve met jou.quote:Op zondag 7 april 2013 02:25 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je projecteert weer enorm.
Ik zie jou juist ruzie maken met allerlei mensen en domme discussies aangaan waarvan ik denk moet dit nu zo?
Want?quote:Op zondag 7 april 2013 02:24 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Loek, je bent dus gewoon een jood?
jij maakt altijd ruzie met mij manquote:Op zondag 7 april 2013 02:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak nooit ruzie. Behalve met jou.
En Kapi af en toe.
Helemaal niet. hou je bek johquote:Op zondag 7 april 2013 02:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
jij maakt altijd ruzie met mij man
En Doublepain, en Stijn, en Stylo en Happel en.....quote:Op zondag 7 april 2013 02:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak nooit ruzie. Behalve met jou.
En Kapi af en toe.
Was het zo kut ja?quote:Op zondag 7 april 2013 02:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, samenvatting wel maar dan moet je je wel inhouden
Depay wel een belangrijke assistquote:Op zondag 7 april 2013 02:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was het zo kut ja?
Ik probeerde het, op mobiel, via FOK! te volgen wanneer ik kon, maar daar werd ik niet zo blij van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |