Ritmoquote:Op zondag 7 april 2013 03:18 schreef mrstylo het volgende:
Heeft iemand link naar Ritmo zijn account?
Ik ook bij TV en Games soms. Je moet watquote:Op zondag 7 april 2013 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja sowieso post ik niet veel buiten VBL en SPT, soms KAA en NWS voor wat serieuze posts maar over t algemeen is VBL het beste denk ik.
DK?quote:Op zondag 7 april 2013 03:18 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik postte ook een tijdje onder DK in het Feyenoord-topic maar die is niet geband.
Ik geef geen ene neuk om jou je was altijd een beetje sulletje en nu krijg je babbels en ga je snitchen. Prima.quote:Op zondag 7 april 2013 03:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ritmo was wel echt een opperkneus. Niemand verdient het maar als ik dan iemand aan moest wijzen.
[..]
Jij bent net zo'n raar typetje.
oh kijk dit dus ookquote:Op zondag 7 april 2013 03:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom ben ik nooit op KLB en ONZ enzo. Zij nemen FOK echt veelte serieus. Wat boeit het dat hij een mongool was. Je gaat ze toch niet privé lastig vallen.
Dirk Kuijt.quote:
hoezo zoveel accounts dan?quote:Op zondag 7 april 2013 03:21 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dirk Kuijt.
En nog veel vroeger, voordat Happel mod was onder een andere account.
Heb er denk ik wel 12 gehad sommige kloons sommigen wat serieuzer.
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.quote:
Interessant.quote:Op zondag 7 april 2013 03:21 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dirk Kuijt.
Guidetti ben je dus ook.quote:Op zondag 7 april 2013 03:21 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dirk Kuijt.
Jezus. Ik heb er hiervoor eentje gehad maar was ik het wachtwoord van kwijt. Dus moest ik een nieuwequote:Op zondag 7 april 2013 03:21 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dirk Kuijt.
quote:Op zondag 7 april 2013 03:22 schreef Mr.Smokey het volgende:
Holla at de nigga als je een grammetje wil
ik zet geen pipa op je face nigga ben gwn chill
gaat me om die money moet ik pakke elke dag
chickie is aan geeft me bj met een lach
quote:Op zondag 7 april 2013 03:22 schreef Mr.Smokey het volgende:
Gaat het niet?quote:Op zondag 7 april 2013 03:22 schreef Mr.Smokey het volgende:
Nee dat ben ik weer niet. Er is een verband tussen De_Pel en Guidetti.quote:Op zondag 7 april 2013 03:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Guidetti ben je dus ook.
Een idioot ben jij.
Oh no, een sulletje op FOK!.quote:Op zondag 7 april 2013 03:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik geef geen ene neuk om jou je was altijd een beetje sulletje en nu krijg je babbels en ga je snitchen. Prima.
Dus je bent ook een kloon. Hoe heette jij dan?quote:Op zondag 7 april 2013 03:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jezus. Ik heb er hiervoor eentje gehad maar was ik het wachtwoord van kwijt. Dus moest ik een nieuwe
Je hebt op dat account zelf gezegd dat jij dat bent....quote:Op zondag 7 april 2013 03:23 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee dat ben ik weer niet. Er is een verband tussen De_Pel en Guidetti.
Ik troll iedereen hier keihard met mijn Ritmo-act.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |