Wat zijn kloons van Rens dan?quote:Op zondag 7 april 2013 03:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Door je afkorting. JR. En eerste letter kon best Jordi zijn. Maar Rens kloont om de paar maanden, dus misschien was jij er ook 1 van.
Je weet maar nooit he.
Meeste zijn ook kloons. Caland is ook een kloon van Kopbal die ook weer geband is:quote:Op zondag 7 april 2013 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zijn kloons van Rens dan?En volgens mij denken jullie van elke newbie dat het een kloon is.
Af en toe krijg ik soort ruis voor me ogen op FOK! en dan gaat 't beetje mis. Bij Feyenoord - Ajax gaat het nog wel eens mis enzoquote:
Spanktozz ofzo.quote:Op zondag 7 april 2013 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zijn kloons van Rens dan?En volgens mij denken jullie van elke newbie dat het een kloon is.
Je kan ze inruilen voor cadeau's. Is zeg maar de FOK! versie van Air Miles.quote:
Ja als je er genoeg verzameld vlieg je vanzelf van het forum af inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2013 03:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Spanktozz ofzo.
[..]
Je kan ze inruilen voor cadeau's. Is zeg maar de FOK! versie van Air Miles.
Ik praat hier dus eigenlijk tegen allemaal kloonsquote:Op zondag 7 april 2013 03:13 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Meeste zijn ook kloons. Caland is ook een kloon van Kopbal die ook weer geband is:
Kopbal
quote:Op zondag 7 april 2013 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Af en toe krijg ik soort ruis voor me ogen op FOK! en dan gaat 't beetje mis. Bij Feyenoord - Ajax gaat het nog wel eens mis enzo
En ik type soms nog wel eens zonder na te denken
ritmo voelde zichzelf de koning en maakte iedereen belachelijk hier op het forumquote:Op zondag 7 april 2013 03:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is ook gestopt volgens mij. Hij kreeg belletjes naar huis enzo. .:')
Snap echt niet wat hij heeft gedaan, dat mensen heb zo aanpakten.
Ja.quote:Op zondag 7 april 2013 03:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik praat hier dus eigenlijk tegen allemaal kloons
Te gek!quote:Op zondag 7 april 2013 03:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja.
Jordi is een kloon.
Aldo is een kloon.
Ik ben een kloon.
Daarom ben ik nooit op KLB en ONZ enzo. Zij nemen FOK echt veelte serieus. Wat boeit het dat hij een mongool was. Je gaat ze toch niet privé lastig vallen.quote:Op zondag 7 april 2013 03:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ritmo voelde zichzelf de koning en maakte iedereen belachelijk hier op het forum
iedereen behalve hemzelf was een autist zonder vrienden, toen vonden was klb rellers zijn info en toen is hij IRL lastig gevallen
toen kwam ie niet meer terug
krijg niet veel bans verder though maar een keer omdat ik GGMM gestapo ofzo had genoemd na feyenoord - ajax dit jaar en een keer zonder reden, had weekje niet gepost en opeens kreeg ik ban van weekquote:Op zondag 7 april 2013 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Waar je je druk om maakt. Al zal ik volgende week wel gaan schelden enzo
Dan ben je Loek.quote:Op zondag 7 april 2013 03:17 schreef Aldo-MC het volgende:
Maar nu is dus hopelijk wel duidelijk dat ik die fucking Ritmo niet ben en jullie allemaal kankerhard falen al die tijd.
ja sowieso post ik niet veel buiten VBL en SPT, soms KAA en NWS voor wat serieuze posts maar over t algemeen is VBL het beste denk ik.quote:Op zondag 7 april 2013 03:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom ben ik nooit op KLB en ONZ enzo. Zij nemen FOK echt veelte serieus. Wat boeit het dat hij een mongool was. Je gaat ze toch niet privé lastig vallen.
In ONZ doen ze serieus?quote:Op zondag 7 april 2013 03:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom ben ik nooit op KLB en ONZ enzo. Zij nemen FOK echt veelte serieus. Wat boeit het dat hij een mongool was. Je gaat ze toch niet privé lastig vallen.
Ritmo was wel echt een opperkneus. Niemand verdient het maar als ik dan iemand aan moest wijzen.quote:Op zondag 7 april 2013 03:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent net zo'n raar typetje.quote:Op zondag 7 april 2013 03:17 schreef Aldo-MC het volgende:
Maar nu is dus hopelijk wel duidelijk dat ik die fucking Ritmo niet ben en jullie allemaal kankerhard falen al die tijd.
Ik moet mijn eerste ban nog krijgenquote:Op zondag 7 april 2013 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
krijg niet veel bans verder though maar een keer omdat ik GGMM gestapo ofzo had genoemd na feyenoord - ajax dit jaar en een keer zonder reden, had weekje niet gepost en opeens kreeg ik ban van week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |