no mang normaal niet man had keer ban o pdezequote:Op zondag 7 april 2013 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus kan iedereen gewoon weer verder posten onder zijn kloon
Ik heb hem nooit zien posten in elk geval.quote:Op zondag 7 april 2013 03:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet niet. Was is die tijd niet echt actief.
Ja je moet ook niet overdreven doen dat je een kloon bent. Al dachten ze ( En DP denkt nog steeds) dat ik een kloon wasquote:Op zondag 7 april 2013 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
no mang normaal niet man had keer ban o pdeze
even nieuw acc om wat te posten gelijk ban na 10 minuutjes
Hij is ook gestopt volgens mij. Hij kreeg belletjes naar huis enzo. .:')quote:Op zondag 7 april 2013 03:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit zien posten in elk geval.
ja deed ik niet, ik had gewoon iets gepost in college basketball topic, 1 postje alles gelijk banquote:Op zondag 7 april 2013 03:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je moet ook niet overdreven doen dat je een kloon bent. Al dachten ze ( En DP denkt nog steeds) dat ik een kloon was
Ja dat is een accountje waar ik in de zomer mee heb gepost. Staat volgens mij een ban op maar weet niet zeker.quote:Op zondag 7 april 2013 02:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat je vorige account?
Ooh ze kwamen achter zijn identiteit. Kan ik ook wel wat verwachten binnenkortquote:Op zondag 7 april 2013 03:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is ook gestopt volgens mij. Hij kreeg belletjes naar huis enzo. .:')
Snap echt niet wat hij heeft gedaan, dat mensen heb zo aanpakten.
tuurkijkquote:Op zondag 7 april 2013 03:03 schreef Typisch het volgende:
c_a heb jij een 360?
Ik ga je morgen toevoegen dan.
Ooh ze doen dus wel IP checkquote:Op zondag 7 april 2013 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja deed ik niet, ik had gewoon iets gepost in college basketball topic, 1 postje alles gelijk ban
Je stopte er niet vrijwillig mee.quote:Op zondag 7 april 2013 03:05 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja dat is een accountje waar ik in de zomer mee heb gepost. Staat volgens mij een ban op maar weet niet zeker.
Ik dacht eerst dat je kloon was van Rens of Jordii.quote:Op zondag 7 april 2013 03:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je moet ook niet overdreven doen dat je een kloon bent. Al dachten ze ( En DP denkt nog steeds) dat ik een kloon was
Behalve een friendrequest van Rens, zal er niets gebeuren.quote:Op zondag 7 april 2013 03:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ze kwamen achter zijn identiteit. Kan ik ook wel wat verwachten binnenkort
Ik heb geen idee. We waren toen met een FOK! server bezig iets te bouwen op Minecraft geloof ikquote:Op zondag 7 april 2013 03:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je stopte er niet vrijwillig mee.
Waarom kreeg je een ban?
[..]
Ik dacht eerst dat je kloon was van Rens of Jordii.
Maar nu niet meer.
[..]
Behalve een friendrequest van Rens, zal er niets gebeuren.
Hij doet maar. Als hij het al weetquote:Op zondag 7 april 2013 03:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je kloon was van Rens of Jordii.
Maar nu niet meer.
[..]
Behalve een friendrequest van Rens, zal er niets gebeuren.
haha minecraft kkautistquote:Op zondag 7 april 2013 03:08 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. We waren toen met een FOK! server bezig iets te bouwen op Minecraft geloof ik
Door je afkorting. JR. En eerste letter kon best Jordi zijn. Maar Rens kloont om de paar maanden, dus misschien was jij er ook 1 van.quote:Op zondag 7 april 2013 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij doet maar. Als hij het al weet. Waarom dacht je dat ik kloon van Rens of Jordi was. Ik post niet eens hetzelfde
. Ik heb niks met Heerenveen en ik ben ook geen goede jeugdwatcher
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:
Ahaquote:Op zondag 7 april 2013 03:08 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. We waren toen met een FOK! server bezig iets te bouwen op Minecraft geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |