SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Bart
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
Stonervoer/drinken:
- Warm stokbrood met gesmolten kruidenboter
- Verse Hero Multifruit sap
- Fruity King tropisch fruit sap
- Alles van Milka
- Alles dat chocola bevat
- Stroopwafels
- Frisia spek
- Ribbelchips
- Cakebeslag
- Jodenkoeken
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Meestal ga ik in het weekend kapot omdat ik door de week gewoon 40 uur werk.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
quote:
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Serieusquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:04 schreef VMSDKR het volgende:
Wat een teringOP, kost me een kwartier om daar mobiel overheen te scrollen.
Ik wou net precies hetzelfde zeggen.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ik ben 20 kg afgevallen nu , ben bijna dunne boy.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Rellen!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ben met mijn laatste pakje bezig daarna in het kader van crisis even stoppen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echt he , is niet eens meer grappig hoe duur.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben met mijn laatste pakje bezig daarna in het kader van crisis even stoppen.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Tegenwoordig 5,40 voor een klein pakje is gewoon niet meer te doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik steek er nog een aan
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Als we allemaal stoppen zit heel Nederland straks zonder geld.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is ook een oplossing maar om te blowen heb je wel shag of peuken nodig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt, maar ik blow niet veel dus hoef ik.ook niet zo vaak sigaretten te kopenquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is ook een oplossing maar om te blowen heb je wel shag of peuken nodig.![]()
![]()
Pak shag voor die wieriMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Daarom zou de wiet gelegaliseerd moeten wordenquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als we allemaal stoppen zit heel Nederland straks zonder geld.
Ook in moeilijke tijden.![]()
Overall wietquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daarom zou de wiet gelegaliseerd moeten worden
0906-090SEX![]()
Inderdaad we hebben trouwens geluk gehad gister wilde ze deze reeks dichtgooien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daarom zou de wiet gelegaliseerd moeten wordenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad we hebben trouwens geluk gehad gister wilde ze deze reeks dichtgooien.!
!
Your beauty never ever scared me.![]()
Wat je vriendje heeft het gemist praat hem dan ook bij.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha ik heb mijn vriendje vanochtend verteld wat hier gisteren is gebeurd..quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat je vriendje heeft het gemist praat hem dan ook bij.
Ah dus Gibson weet het allemaal al.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik heb mijn vriendje vanochtend verteld wat hier gisteren is gebeurd..![]()
Kom op jullie zijn toch leuk samen?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De mod's gingen ons hard trollen door te roepen dat deze reeks dicht moest..quote:Hele discussies hier haha
Ik ben al bezet hehequote:Op zaterdag 6 april 2013 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kom op jullie zijn toch leuk samen?Your beauty never ever scared me.![]()
de 1e reactie daar op was dat 1 april al geweest was. En toch zijn er nog mensen op in gegaan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De mod's gingen ons hard trollen door te roepen dat deze reeks dicht moest..Hele discussies hier haha
![]()
![]()
Sowieso haha.. Ik ook hoor. Ik had wel een beetje door het een troll was maar er werd op sommige momenten zo serieus op in gegaan dat ik twijfelde lolquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
de 1e reactie daar op was dat 1 april al geweest was. En toch zijn er nog mensen op in gegaan?Your beauty never ever scared me.![]()
Je moet wel meedoen om een troll succesvol te laten zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toen Fopje dit zei had ik allang moeten weten dat dit één grote troll wasquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:14 schreef Fopje het volgende:
Alle vrouwelijke users moeten fotos van hun tieten sturen naar de ONZ PM om deze reeks te redden.
Wij vinden het ook niet leuk maar het is niet anders.
Wat een heldquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen Fopje dit zei had ik allang moeten weten dat dit één grote troll was
0906-090SEX![]()
Die heb ik gemist.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen Fopje dit zei had ik allang moeten weten dat dit één grote troll wasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik lees net het begin terug en ik had echt kunnen weten dat dit zo niet serieus bedoeld wasquote:Ik heb over een heleboel dingen heen gelezen van mod's
Dit. En ik wist dat dit al een bestaand plan was.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je moet wel meedoen om een troll succesvol te laten zijn.
hihahoOok in moeilijke tijden.![]()
Misschien iets gaan minderenquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lees net het begin terug en ik had echt kunnen weten dat dit zo niet serieus bedoeld wasIk heb over een heleboel dingen heen gelezen van mod's
0906-090SEX![]()
Wtf jij wist hier van af?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit. En ik wist dat dit al een bestaand plan was.
hihaho
Jij was er toch niet gister?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
hihahoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha allang. Ze wilden eigenlijk al ingrijpen voor deeltje 50quote:
om de meet te blokken....![]()
Maar toen dachten ze, we laten nog 50 deeltjes doorgaan
om de indruk te wekken dat deze reeks geaccepteerd wordt.
Op zich een goede troll.Ook in moeilijke tijden.![]()
Gewoon geen reactie gehad van Yvonne nogThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wtfquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha allang. Ze wilden eigenlijk al ingrijpen voor deeltje 50
Op zich een goede troll.Gemenerd
Wat doen we allemaal alsof dit ons kindje is
0906-090SEX![]()
Doe die meet maar is voor mij gewoon een ouwe maat weer zien met wat andere mensen erbij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is dat het niet dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:07 schreef smitjew het volgende:
Wat doen we allemaal alsof dit ons kindje is
Ik wil ook na de meet maar ga geen volle pond betalen voor een treinreisquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe die meet maar is voor mij gewoon een ouwe maat weer zien met wat andere mensen erbij.
Deels , maar wel gehandicapt.quote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ik ben overal en nergensquote:Hihihiquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje meekijken en ons keihard uitlachen. Haha!Ook in moeilijke tijden.![]()
Na gister hebben we allemaal een speciaal gevoel gekregen bij eljkar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:07 schreef smitjew het volgende:
Wat doen we allemaal alsof dit ons kindje isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik moet ik volle meuk betalen , misschien korting via iemand hierquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook na de meet maar ga geen volle pond betalen voor een treinreis
Wie komt er uit Twente ?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
quote:
Stoner noemen we hemMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Vanaf Deventer kan je met veertig procent korting mee reizen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook na de meet maar ga geen volle pond betalen voor een treinreisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja hier.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:10 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik moet ik volle meuk betalen , misschien korting via iemand hier
Wie komt er uit Twente ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nice , is hier ook wel dichtbijquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vanaf Deventer kan je met veertig procent korting mee reizen.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ik ga met de auto vanuit Weert naar Utrecht. Dus kan onderweg wel her en der iemand oppikken (en afgooien later)He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Waar ligt weert ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:11 schreef Olment het volgende:
Ik ga met de auto vanuit Weert naar Utrecht. Dus kan onderweg wel her en der iemand oppikken (en afgooien later)Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Tussen Eindhoven en roermondquote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Moet er anders geen pm ofzo Ronde met hoe en wat ?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Dan kom je niet langs mij.quote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Voorlopig doe nog maar niet eerst sparen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar ik weet echt niks.
We licht mij even in. Want ik deel 65 vroeg ik al over de
meet en toen negeerde iedereen me
Tevens het deel waarin ik gestopt ben met vragen of
mijn stonerskunst geplaatst kont worden( klaarblijkelijk niet dus )
Ik heb echt het geld niet om de volle pond te betalen vanuit Emmen. Tof zal zijn als Gibson hier langs wilt en we samen reizenYour beauty never ever scared me.![]()
Same , kreeg steek woorden door van ergens in mij in Utrecht en openbaar iets.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar ik weet echt niks.
We licht mij even in. Want ik deel 65 vroeg ik al over de
meet en toen negeerde iedereen me
Tevens het deel waarin ik gestopt ben met vragen of
mijn stonerskunst geplaatst kont worden( klaarblijkelijk niet dus )
Bij iemand thuis of af gehuurd iets lijkt me chiller.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Emmenquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt het geld niet om de volle pond te betalen vanuit Emmen. Tof zal zijn als Gibson hier langs wilt en we samen reizen
Waarom doen we de meet niet ergens in het midden oosten , de meesten komen uit die streek toch ?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ja hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt het geld niet om de volle pond te betalen vanuit Emmen. Tof zal zijn als Gibson hier langs wilt en we samen reizen
Waarom 'Emmenquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:18 schreef smitjew het volgende:
[..]
Emmen
Waarom doen we de meet niet ergens in het midden oosten , de meesten komen uit die streek toch ?'? En ja ik heb het idee dat er ook wat mensen uit dit deel van t land komt
Vind ik leukquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom 'Emmen'? En ja ik heb het idee dat er ook wat mensen uit dit deel van t land komt
0906-090SEX![]()
Als ik op mezelf woon dan hou ik een meet hier
0906-090SEX![]()
waar is hierquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:21 schreef smitjew het volgende:
Als ik op mezelf woon dan hou ik een meet hierYour beauty never ever scared me.![]()
Nijverdal cityquote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Whoehaha lekker met Palestijnen enzoquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:18 schreef smitjew het volgende:
[..]
Emmen
Waarom doen we de meet niet ergens in het midden oosten , de meesten komen uit die streek toch ?
In mij ja. Lekker in smitjewquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:17 schreef smitjew het volgende:
[..]
Same , kreeg steek woorden door van ergens in mij in Utrecht en openbaar iets.
Bij iemand thuis of af gehuurd iets lijkt me chiller.![]()
![]()
Hahaha ja. Gezellig man. Jointjes smoken met hunquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Whoehaha lekker met Palestijnen enzo
Nu dus welquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok
[..]
Wou 't al eerder vragen maar kwam er niet van
In ruil voor een goede zoen (A)Ook in moeilijke tijden.![]()
Hahaha als je ruzie wiltquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nu dus wel
In ruil voor een goede zoen (A)Heb al een heel lief vriendje
Hahah , omgquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Whoehaha lekker met Palestijnen enzo
0906-090SEX![]()
Kutquote:
Ben helemaal de weg kwijt.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Neequote:Op zaterdag 6 april 2013 12:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha als je ruzie wiltHeb al een heel lief vriendje
Hihahohihahoquote:
Allemaal mooiboys op de meet toch ?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ik kom zelf uit Enschede gib en ara uit het noorden doe maar Zwolle of Deventer pakken voor meet de New Ballance zou blij met ons zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:En dit: midden oostenquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:18 schreef smitjew het volgende:
[..]
Emmen
Waarom doen we de meet niet ergens in het midden oosten , de meesten komen uit die streek toch ?Helemaal naar fucking Afrika zeker
![]()
Nee maar srs, maakt niet uit waar waar de meeste mensen wonen, midden is en blijft handiger anders worden er mensen afgetrokken![]()
Ik heet geen Ara haha! Zwolle zal echt te kk geniaal zijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kom zelf uit Enschede gib en ara uit het noorden doe maar Zwolle of Deventer pakken voor meet de New Ballance zou blij met ons zijn.Uurtje in de trein voor mij
Oké maar ergens waar je kan pitten is ook handiger.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
En dit: midden oostenHelemaal naar fucking Afrika zeker
![]()
Nee maar srs, maakt niet uit waar waar de meeste mensen wonen, midden is en blijft handiger anders worden er mensen voorgetrokkenMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
haha jij hebt een zonnesteek opgelopen zeker.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heet geen Ara haha! Zwolle zal echt te kk geniaal zijnUurtje in de trein voor mij
![]()
![]()
Alsjeblieft nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kom zelf uit Enschede gib en ara uit het noorden doe maar Zwolle of Deventer pakken voor meet de New Ballance zou blij met ons zijn.3 uur rijden na Zwolle.. nee bedankt.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Bij wie ken da dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:25 schreef smitjew het volgende:
[..]
Oké maar ergens waar je kan pitten is ook handiger.![]()
Zwolle is makkelijker denk ik en chiller.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kom zelf uit Enschede gib en ara uit het noorden doe maar Zwolle of Deventer pakken voor meet de New Ballance zou blij met ons zijn.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Hoezo heb ik een zonnesteek?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha jij hebt een zonnesteek opgelopen zeker.Your beauty never ever scared me.![]()
Gewoon allemaal bij Mono thuis doet hij wel vaker toch?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat vraag ik me dus af.quote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
FEESTJE BIJ MONO!quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon allemaal bij Mono thuis doet hij wel vaker toch?
JAAAAAAA de NB en de Tulp doen we dan ook en Binnenhofquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kom zelf uit Enschede gib en ara uit het noorden doe maar Zwolle of Deventer pakken voor meet de New Ballance zou blij met ons zijn.
Dikke shoptour. en dan door naar Deventer M.
Gaan we daar een shoptour doen zoals wij op onze minimeetOok in moeilijke tijden.![]()
Deventer is ook al redelijk centraal in Nederland toch?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb wel vaker buiten geslapen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:26 schreef Murdera het volgende:
of gewoon met zn allen onder een brug ofzo isd goed tochMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ja opzichquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deventer is ook al redelijk centraal in Nederland toch?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ik denk sowieso dat mod rechten overheersen, dus dat mono niet te ver moet reizen, gewoon omdat hij modbaas is.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deventer is ook al redelijk centraal in Nederland toch?Ken jij de topo van nederland wel?
![]()
dus gewoon bij Mono thuis dusquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:27 schreef Murdera het volgende:
Ik denk sowieso dat mod rechten overheersen, dus dat mono niet te ver moet reizen, gewoon omdat hij modbaas is.
Mono doet daar niet zo moeilijk over , hij zit overalquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:27 schreef Murdera het volgende:
Ik denk sowieso dat mod rechten overheersen, dus dat mono niet te ver moet reizen, gewoon omdat hij modbaas is.
0906-090SEX![]()
Niemand die een grote achtertuin heeft ? Ik heb dikke 6 persoons tent
Kunnen er misschien wel 8 inMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
wel bijna mijn eigen huisjequote:Op zaterdag 6 april 2013 12:32 schreef smitjew het volgende:
Kunnen er misschien wel 8 in
quote:
NiceMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Gaan toch niet in een tent manquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:32 schreef smitjew het volgende:
Kunnen er misschien wel 8 inDat soort dingen bewaar je maar voor een sausagefest in het bos
![]()
Dan kan het evt wel bij mij. Kan wel een man of 30 kwijt dan inc slaapplek.quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Klopt. Maar als de mogelijkheid er is (en ik evt 3 uur in de auto moet zitten om er te komen) dan zou ik er graag gebruik van maken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:36 schreef Murdera het volgende:
Maar mensen, het was niet de bedoeling dat er ook geslapen zou worden.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ja dat is prima hoor, voor degenen die het willen. Maar nu worden er allemaal andere plekken genoemd terwijl we het erover eens waren dat het gewoon centraal in Utrecht zou zijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Klopt. Maar als de mogelijkheid er is (en ik evt 3 uur in de auto moet zitten om er te komen) dan zou ik er graag gebruik van maken.![]()
![]()
Utrecht ga ik mee akkoordquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja dat is prima hoor, voor degenen die het willen. Maar nu worden er allemaal andere plekken genoemd terwijl we het erover eens waren dat het gewoon centraal in Utrecht zou zijn
Beter centraal iig dan Deventer of Zwolle xDHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ja precies, dat gaat hem voor mij niet worden hoor, Amsterdam-Zwollequote:Op zaterdag 6 april 2013 12:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Utrecht ga ik mee akkoord
Beter centraal iig dan Deventer of Zwolle xD![]()
![]()
Dat kan toch primaquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:36 schreef Murdera het volgende:
Maar mensen, het was niet de bedoeling dat er ook geslapen zou worden.haha smokefest
Ik schaamde me ook echt voor jullie dat jullie erin traptenquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen Fopje dit zei had ik allang moeten weten dat dit één grote troll waseerste DM naar mono gelijk toen ik op 't forum kwam "de stoners zijn ook aan het trollen toch? die trappen er toch niet echt in?
ik doe mee!
"
Fuck the EBU.![]()
Wel meteen 4 hele topics volgeluld in 1 nachtquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik schaamde me ook echt voor jullie dat jullie erin trapteneerste DM naar mono gelijk toen ik op 't forum kwam "de stoners zijn ook aan het trollen toch? die trappen er toch niet echt in?
ik doe mee!
"
!
![]()
hahah ik zit toch te ouwehoeren , met allemaal onbekende stoners in een tentquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gaan toch niet in een tent manDat soort dingen bewaar je maar voor een sausagefest in het bos
0906-090SEX![]()
Jij kan achter de schermen meelezen ja?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
hihahozelfs tegen mij deden ze nog alsof het serieus was, terwijl ik ondertussen met Mono aan het skype-trollen was
Fuck the EBU.![]()
nu de datum nogMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ging echt ziek snel jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel meteen 4 hele topics volgeluld in 1 nacht!
Fuck the EBU.![]()
Net zo centraal als Utrecht er is meer dan alleen randstad he.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik weet zo veelquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij kan achter de schermen meelezen ja?zelfs tegen mij deden ze nog alsof het serieus was, terwijl ik ondertussen met Mono aan het skype-trollen was
![]()
Zelfs tegen jou ?!En waz dat skype-trollen xd ?!
quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha allang. Ze wilden eigenlijk al ingrijpen voor deeltje 50
Op zich een goede troll.![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik voelde me een beetje buitengesloten en Mono had al vrij snel door dat ik niet te trollen wasquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik weet zo veel![]()
Zelfs tegen jou ?!En waz dat skype-trollen xd ?!
dus toen hebben we maar skype op de achtergrond aangezet en ben ik beetje mee gaan doen
Fuck the EBU.![]()
lolquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik voelde me een beetje buitengesloten en Mono had al vrij snel door dat ik niet te trollen wasdus toen hebben we maar skype op de achtergrond aangezet en ben ik beetje mee gaan doen
En dat te bedenken dat de 'geheime' prank deze reeks op 1 April op slot zetten was.Ook in moeilijke tijden.![]()
Ik was vooral verontwaardig jammer ergens dat het meer om de mod ruzie dan om het sluiten van de reeks ging.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
*zoekt gifje van die ene Jennifer ofzo van Hunger Games die "oh, yeah, right" knikt maar zit mobiel*quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
lol
En dat te bedenken dat de 'geheime' prank deze reeks op 1 April op slot zetten was.Fuck the EBU.![]()
lekker vaag feestje , daar hou ik van.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
We kunnen het alsnog sluiten?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik was vooral verontwaardig jammer ergens dat het meer om de mod ruzie dan om het sluiten van de reeks ging.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
*zoekt gifje van die ene Jennifer ofzo van Hunger Games die "oh, yeah, right" knikt maar zit mobiel*![]()
Ha nee doe maar niet ik wist trouwens niet eens dat jij hier mod was ken je alleen als prquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben hier ook helemaal geen mod, ik mod DIG en MENquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha nee doe maar niet ik wist trouwens niet eens dat jij hier mod was ken je alleen als pr. Ik kwam alleen even meetrollen
. Daarom verbaasde me het ook dat iedereen er zo serieus op inging, wat heb ik hier nou te zoeken
.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Heel even danquote:.
Zo weer open!I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
![]()
En dan gaan ze slijmen en van jou een topic icoon makenquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben hier ook helemaal geen mod, ik mod DIG en MEN. Ik kwam alleen even meetrollen
. Daarom verbaasde me het ook dat iedereen er zo serieus op inging, wat heb ik hier nou te zoeken
.
'Stoner v/d week'Ook in moeilijke tijden.![]()
Fopje was nog het leukst.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben hier ook helemaal geen mod, ik mod DIG en MEN. Ik kwam alleen even meetrollen
.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja daar weet ik ook allemaal niets van hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En dan gaan ze slijmen en van jou een topic icoon maken
'Stoner v/d week'.
Zoals ik al zei gisteren, ik heb zelfs nog nooit gerookt, laat staan geblowd.
Ik vond Hork ook wel mooi met zijn 'kom op laten we het achter de schermen verder bespreken'quote:.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja daar weet ik ook allemaal niets van hoor.
Zoals ik al zei gisteren, ik heb zelfs nog nooit gerookt, laat staan geblowd.
Ik zou de TS voor straf een ban geven van 3 uur ofzo xd
Jouw goede naam te grabbel gooien... Schande !Ook in moeilijke tijden.![]()
Heeft Mono gedaan goed plan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Ik ze de TS voor straf een ban geven van 3 uur ofzo xd
Jouw goede naam te grabbel gooien... Schande !They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Idd, Mono heeft dat erin gezetquote:.
Maar die ban vind ik wel een goed plan verder.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Daar hou je van hequote:.
Was die opmerking over nieuwe mensen niet welkom een sneer naar alle andere langlopende slowchats?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah er wordt nog even nagepraat
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Fopje maakte zich niet populair!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Ik heb gisteren meegelezen. Wat een lieve users zitten hier.![]()
En mijn collega-mods zijn erg stoute jongens.Als ik ze tegenkom krijgen ze billenkoek!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Alles op alles zetten voor een goeie troll ik heb daar wel respect voor hij ging lekker all out.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vooral Monoquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:37 schreef Cat22 het volgende:
En mijn collega-mods zijn erg stoute jongens.Als ik ze tegenkom krijgen ze billenkoek!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Awww, wat fijn om te horen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:37 schreef Cat22 het volgende:
Aanstaande maandag.quote:Over de knie met hem!
En Hork!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
ja.. laat ze maar eens de rage van een MOD voelenquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aanstaande maandag.Over de knie met hem!
En Hork!![]()
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was die opmerking over nieuwe mensen niet welkom een sneer naar alle andere langlopende slowchats?. Volgens mij was het gewoon een smoes
.
Dat is juist een reden om het nog een keer te doen.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
+1 voorspelbaarquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is juist een reden om het nog een keer te doen.
Heb jij nog niet gevoeld he?quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:46 schreef Olment het volgende:
[..]
ja.. laat ze maar eens de rage van een MOD voelen
nopequote:Tis gister volledig langs me gegaan,, en heb pas 1 note voor zover ik weet.. Dus ik ben liieeevvv
En wat voor een note ookquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:50 schreef Olment het volgende:
[..]
nopeTis gister volledig langs me gegaan,, en heb pas 1 note voor zover ik weet.. Dus ik ben liieeevvv
.
geen ideequote:Ga toch niet betalen om 1 note te zien xD
Nee dat zou wel een beetje zonde zijn jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:52 schreef Olment het volgende:
[..]
geen ideeGa toch niet betalen om 1 note te zien xD
.
Kloptquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee dat zou wel een beetje zonde zijn ja.
K betaal wel als ik er mee kan kwartetten
Je kan ook een full- of pimpabo nemen, dan kun je ze gratis zien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:53 schreef Olment het volgende:
[..]
KloptK betaal wel als ik er mee kan kwartetten
Ohquote:.
FHF, remember?quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:50 schreef Olment het volgende:
[..]
nopeTis gister volledig langs me gegaan,, en heb pas 1 note voor zover ik weet.. Dus ik ben liieeevvv
Geen note, wel PM.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Inderdaad, Zwolle is voor mij ook echt niet aam te reizenquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja precies, dat gaat hem voor mij niet worden hoor, Amsterdam-Zwolle![]()
Dik zuipen !quote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Alleen maar liefde in deze reeksquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:37 schreef Cat22 het volgende:
mensen weten
Fuck the EBU.![]()
Ik hou ze vast, jij mept, oké?quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aanstaande maandag.Over de knie met hem!
En Hork!![]()
Fuck the EBU.![]()
Het is wel waar in veel andere SC'squote:Op zaterdag 6 april 2013 13:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Volgens mij was het gewoon een smoes
.
Fuck the EBU.![]()
wie is murquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat da fuck is deze, als Mur het doet is het verdomme opeens niet goed?!?!?!? vuige lafaard!
heb je eindelijk je tetten laten zien op de TC? en dat moet ik weer missenquote:
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dat komt ervan als je vroeg weggaatquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:19 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb je eindelijk je tetten laten zien op de TC? en dat moet ik weer missen![]()
![]()
Ik ga naar zak vanavond , korsakoff
0906-090SEX![]()
Ja man , die gekke duutsersquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doen. Altijd tof. Zak is sowieso bazentent.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Komt er gezellig een groep ouderen bij me zitten die lekker gaan wandelen. En ze ruiken..oudgod straft meteen.
![]()
![]()
Oh ja, je loopt natuurlijk al uberlang op FOK! rond, megaveel posts overal, stom van me dat ik je nog niet ken!quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
En wat ga jij precies vasthouden?quote:
Weet ik Moiraquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ama lieverd, je zit echt nog niet lang genoeg op FOK hiervoor
met zo'n 80 posts per dag zou ik dat wel denkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ja, je loopt natuurlijk al uberlang op FOK! rond, megaveel posts overal, stom van me dat ik je nog niet ken!![]()
![]()
Hangt van de fora af waar je komt hequote:Op zaterdag 6 april 2013 16:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
met zo'n 80 posts per dag zou ik dat wel denken.
Iemand moet het niveau een beetje opkrikken he.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind het echt hartverwarmend dat je nu wat vaker in ONZ post.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Smegmanus4modquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Iemand moet het niveau een beetje opkrikken he.![]()
Geen plek voor.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Sukkelnerd, dat moet je ook niet doen.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Jongens, dit moet echt achter de schermen hoor!
![]()
Smeg
Mooie koelkasten ja.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Pauperquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:02 schreef Monopoly het volgende:
Wel matig, ik heb vannacht starcraft 2 gedownload, maar krijg het niet werkend. Wat dan
.
Met zoeen dikke..... deur.quote:
Inderdaad! Met zo'n heel lang en hard... handvat.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Er zit dus een crack bij, maar als ik die opstart en de bestanden naar de normale map kopieer doet ie nietsquote:![]()
Nu maar alle fora af om dat op te zoeken![]()
![]()
Om hem mee open te trekken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad! Met zo'n heel lang en hard... handvat.
Jezus, wat zijn we flauw
Inderdaad! En dan zie je wittigheid.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Maar mijn waarde mono dat is heul niet goed voor je, lever maar in dan verbrand ik het wel ritueelquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:34 schreef Monopoly het volgende:
Vanavond of morgen weer een beetje wietje roken
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Hehehehe, Soms zijn slechte dingen juist goed voor jequote:Op zaterdag 6 april 2013 17:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar mijn waarde mono dat is heul niet goed voor je, lever maar in dan verbrand ik het wel ritueel![]()
![]()
Die smiley past hier wel erg goed, ringetjes blazen blijft leukquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hehehehe, Soms zijn slechte dingen juist goed voor je
Al ben ik wel jaloers op Gandalf met zijn zeilschip etc....
Hard gaan.quote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
gewoon betere crack scoren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er zit dus een crack bij, maar als ik die opstart en de bestanden naar de normale map kopieer doet ie niets![]()
Nu maar alle fora af om dat op te zoeken![]()
quote:
Regel 1: geloof NIKSquote:watquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:02 schreef Monopoly het volgende:
Wel matig, ik heb vannacht starcraft 2 gedownload, maar krijg het niet werkend
[ Bericht 3% gewijzigd door Moira op 06-04-2013 18:01:50 ]Fuck the EBU.![]()
Het is echt zo, dat spel werkt niet, verdomme 7,18gb binnen gehaald en op zitten wachten
Nu een andere versie op aanraden van Bart. Hopelijk werkt dat wel![]()
![]()
Ama gaat naar de ratten vanavondquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben blij. Ik heb vanavond weer wodka![]()
![]()
Wat watquote:
Minpunten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
een soort World of Warcraft voor Trekkies?
Starcraft is fucking epic.
Warcraft
Treinen![]()
![]()
Je bent zelf epicquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Minpunten.
Starcraft is fucking epic.
Warcraft
Treinen
Fuck the EBU.![]()
Absint moet zo goor zijn, maar het lijkt me wel een mooi drankje voor een bong hit
Doe het dan met Salviax100quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:22 schreef Rafeiro het volgende:
Absint moet zo goor zijn, maar het lijkt me wel een mooi drankje voor een bong hitDan ga je zo stevig hard van de wereld man
![]()
![]()
Ik heb wel een keer whiskey in de bong gedaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:22 schreef Rafeiro het volgende:
Absint moet zo goor zijn, maar het lijkt me wel een mooi drankje voor een bong hitYour beauty never ever scared me.![]()
Melk + hasj en wat boter aan de kook brengen en dan opdrinken doet ook leuke dingen met je.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe het dan met Salviax100Dan ga je zo stevig hard van de wereld man
Waarom de boter toegevoegd werd weet ik niet, maar wow, flink van het padje.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Absinth is ook echt gewoon oprecht goor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:22 schreef Rafeiro het volgende:
Absint moet zo goor zijn, maar het lijkt me wel een mooi drankje voor een bong hit
Respect voor degene die dat zonder te kotsen wegkrijgt
Fuck the EBU.![]()
groene elfjes, roze olifantjes, allesquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Fuck the EBU.![]()
Je bedoeld pure Salvia?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoek maar ff op, je hebt Salviax10 en Salviax100. Behoorlijk pittig spul.quote:
In combinatie met een Absinth bong ga je zo achterlijk vies hard![]()
![]()
so my friends smoked salvia and they told me it wasnt good at all, but it was the lowest concentration.theirs was X-10, which is the lowest concentration.the better(higher)the concentration then the better the the salvia is.if u get like X-100, then that is probably gunna get u pretty messed up.apparently it also only gets u high for about 15 minutes, but its also a hallucinagine so it makes u feel high longer than u really are.my buddy said that he smoked it and that (while he was high)died went to hell, was reborn and lived out the rest of his life, and died again.so its obviously pretty potent.just go in happy and stuff so u have a good trip and not scared so u dont have a bad trip instead.and u gotta be 18 to buy it.it is legal.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoek maar ff op, je hebt Salviax10 en Salviax100. Behoorlijk pittig spul.
In combinatie met een Absinth bong ga je zo achterlijk vies hard
but i say go with weed mayne...or shrooms:)
have fun bro.good luck
Whehe.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
so my friends smoked salvia and they told me it wasnt good at all, but it was the lowest concentration.theirs was X-10, which is the lowest concentration.the better(higher)the concentration then the better the the salvia is.if u get like X-100, then that is probably gunna get u pretty messed up.apparently it also only gets u high for about 15 minutes, but its also a hallucinagine so it makes u feel high longer than u really are.my buddy said that he smoked it and that (while he was high)died went to hell, was reborn and lived out the rest of his life, and died again.so its obviously pretty potent.just go in happy and stuff so u have a good trip and not scared so u dont have a bad trip instead.and u gotta be 18 to buy it.it is legal.
but i say go with weed mayne...or shrooms:)
have fun bro.good luck
Whehe.
Deze man is een held. Hij doet allerlei dingen terwijl hij Salvia gebruikt. Geniaal![]()
![]()
ga je mond spoelen met zeepquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
een soort World of Warcraft voor Trekkies?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Starcraft 2 illegaal proberen te spelenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:02 schreef Monopoly het volgende:
Wel matig, ik heb vannacht starcraft 2 gedownload, maar krijg het niet werkend![]()
![]()
Eerst singleplayerquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Starcraft 2 illegaal proberen te spelen
Battle.net komt nog wel, wil het eerst onder de knie krijgen![]()
![]()
Oh Bart, ik heb hier trouwens nog starcraft boeken liggen. Verhaal lijn enzo.
Wel in het Engels, maar die zijn echt zo tof![]()
![]()
Godverquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:02 schreef Monopoly het volgende:
Oh Bart, ik heb hier trouwens nog starcraft boeken liggen. Verhaal lijn enzo.
Wel in het Engels, maar die zijn echt zo tof
Fuck the EBU.![]()
wat lukt je niet dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eerst singleplayer
Battle.net komt nog wel, wil het eerst onder de knie krijgen![]()
Ik kreeg een vage error en hij wou niet op starten. Lag aan de crack volgens mij. Ben nu een nieuwe aan het binnenhalen. Kijken of die wel werkt zometeenquote:![]()
![]()
kijk anders op gamecopyworld...quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kreeg een vage error en hij wou niet op starten. Lag aan de crack volgens mij. Ben nu een nieuwe aan het binnenhalen. Kijken of die wel werkt zometeen![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze man is een held. Hij doet allerlei dingen terwijl hij Salvia gebruikt. Geniaalhelemaal stuk hier.
![]()
![]()
die videos zijn geweldig idd, writing a congress letter is ook geniaalquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze man is een held. Hij doet allerlei dingen terwijl hij Salvia gebruikt. Geniaal
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2013 19:53:37 ]![]()
Hahaha die is goed jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
die videos zijn geweldig idd, writing a congress letter is ook geniaal
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2013 19:56:39 ]![]()
ING?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
zaad.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Zo, was weer eens een productieve werk dag vandaag.
En ik ga misschien bij/met sneeuwtjeemm wonen.
edit: als ze niet trolledDit -- Parkiet is mijn papa
Liefdequote:
0906-090SEX![]()
Enorm grote, flatsende penis met veel haar in het maanlicht.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doen. Altijd tof. Zak is sowieso bazentent.Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik heb lekker Birthday hasj gekrijgt![]()
En laater faanafont noch mir smoowkun.Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb lekker Birthday hasj gekrijgt![]()
En laater faanafont noch mir smoowkun.Dit -- Parkiet is mijn papa
Zo weer even een bardienstje draaien.
Kleuterkutjesquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:49 schreef Murdera het volgende:
insideoutje gedraaid, strak als een kleuterkutje.
Mur gaat hard![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: