Ja man , die gekke duutsersquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doen. Altijd tof. Zak is sowieso bazentent.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Komt er gezellig een groep ouderen bij me zitten die lekker gaan wandelen. En ze ruiken..oud
Oh ja, je loopt natuurlijk al uberlang op FOK! rond, megaveel posts overal, stom van me dat ik je nog niet ken!quote:
En wat ga jij precies vasthouden?quote:
Weet ik Moiraquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ama lieverd, je zit echt nog niet lang genoeg op FOK hiervoor
met zo'n 80 posts per dag zou ik dat wel denkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ja, je loopt natuurlijk al uberlang op FOK! rond, megaveel posts overal, stom van me dat ik je nog niet ken!
Hangt van de fora af waar je komt hequote:Op zaterdag 6 april 2013 16:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
met zo'n 80 posts per dag zou ik dat wel denken
Iemand moet het niveau een beetje opkrikken he.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind het echt hartverwarmend dat je nu wat vaker in ONZ post.
Smegmanus4modquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Iemand moet het niveau een beetje opkrikken he.
Geen plek voor.quote:
Sukkelnerd, dat moet je ook niet doen.quote:
Mooie koelkasten ja.quote:
Pauperquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:02 schreef Monopoly het volgende:
Wel matig, ik heb vannacht starcraft 2 gedownload, maar krijg het niet werkend
Met zoeen dikke..... deur.quote:
Inderdaad! Met zo'n heel lang en hard... handvat.quote:
Er zit dus een crack bij, maar als ik die opstart en de bestanden naar de normale map kopieer doet ie nietsquote:
Om hem mee open te trekken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad! Met zo'n heel lang en hard... handvat.
Inderdaad! En dan zie je wittigheid.quote:
Maar mijn waarde mono dat is heul niet goed voor je, lever maar in dan verbrand ik het wel ritueelquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:34 schreef Monopoly het volgende:
Vanavond of morgen weer een beetje wietje roken
Hehehehe, Soms zijn slechte dingen juist goed voor jequote:Op zaterdag 6 april 2013 17:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar mijn waarde mono dat is heul niet goed voor je, lever maar in dan verbrand ik het wel ritueel
Die smiley past hier wel erg goed, ringetjes blazen blijft leukquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hehehehe, Soms zijn slechte dingen juist goed voor je
Hard gaan.quote:
gewoon betere crack scoren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er zit dus een crack bij, maar als ik die opstart en de bestanden naar de normale map kopieer doet ie niets![]()
Nu maar alle fora af om dat op te zoeken
quote:
Regel 1: geloof NIKSquote:
watquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:02 schreef Monopoly het volgende:
Wel matig, ik heb vannacht starcraft 2 gedownload, maar krijg het niet werkend
Ama gaat naar de ratten vanavondquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben blij. Ik heb vanavond weer wodka
Wat watquote:
Minpunten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
een soort World of Warcraft voor Trekkies?
Je bent zelf epicquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Minpunten.
Starcraft is fucking epic.
Warcraft
Treinen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |