Dat kan toch primaquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:36 schreef Murdera het volgende:
Maar mensen, het was niet de bedoeling dat er ook geslapen zou worden.
Ik schaamde me ook echt voor jullie dat jullie erin traptenquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen Fopje dit zei had ik allang moeten weten dat dit één grote troll was
Wel meteen 4 hele topics volgeluld in 1 nachtquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik schaamde me ook echt voor jullie dat jullie erin trapteneerste DM naar mono gelijk toen ik op 't forum kwam "de stoners zijn ook aan het trollen toch? die trappen er toch niet echt in?
ik doe mee!
"
hahah ik zit toch te ouwehoeren , met allemaal onbekende stoners in een tentquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gaan toch niet in een tent manDat soort dingen bewaar je maar voor een sausagefest in het bos
Jij kan achter de schermen meelezen ja?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit. En ik wist dat dit al een bestaand plan was.
hihaho
Ging echt ziek snel jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel meteen 4 hele topics volgeluld in 1 nacht!
Net zo centraal als Utrecht er is meer dan alleen randstad he.quote:
Ik weet zo veelquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij kan achter de schermen meelezen ja?zelfs tegen mij deden ze nog alsof het serieus was, terwijl ik ondertussen met Mono aan het skype-trollen was
quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha allang. Ze wilden eigenlijk al ingrijpen voor deeltje 50
om de meet te blokken....![]()
Maar toen dachten ze, we laten nog 50 deeltjes doorgaan
om de indruk te wekken dat deze reeks geaccepteerd wordt.
Op zich een goede troll.
Ik voelde me een beetje buitengesloten en Mono had al vrij snel door dat ik niet te trollen wasquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik weet zo veel![]()
Zelfs tegen jou ?!En waz dat skype-trollen xd ?!
lolquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik voelde me een beetje buitengesloten en Mono had al vrij snel door dat ik niet te trollen wasdus toen hebben we maar skype op de achtergrond aangezet en ben ik beetje mee gaan doen
*zoekt gifje van die ene Jennifer ofzo van Hunger Games die "oh, yeah, right" knikt maar zit mobiel*quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
lol
En dat te bedenken dat de 'geheime' prank deze reeks op 1 April op slot zetten was.
We kunnen het alsnog sluiten?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik was vooral verontwaardig jammer ergens dat het meer om de mod ruzie dan om het sluiten van de reeks ging.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
*zoekt gifje van die ene Jennifer ofzo van Hunger Games die "oh, yeah, right" knikt maar zit mobiel*
Ha nee doe maar niet ik wist trouwens niet eens dat jij hier mod was ken je alleen als prquote:
Ik ben hier ook helemaal geen mod, ik mod DIG en MENquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha nee doe maar niet ik wist trouwens niet eens dat jij hier mod was ken je alleen als pr
Heel even danquote:
En dan gaan ze slijmen en van jou een topic icoon makenquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben hier ook helemaal geen mod, ik mod DIG en MEN. Ik kwam alleen even meetrollen
. Daarom verbaasde me het ook dat iedereen er zo serieus op inging, wat heb ik hier nou te zoeken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |