Bij wie ken da dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:25 schreef smitjew het volgende:
[..]
Oké maar ergens waar je kan pitten is ook handiger.
Zwolle is makkelijker denk ik en chiller.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kom zelf uit Enschede gib en ara uit het noorden doe maar Zwolle of Deventer pakken voor meet de New Ballance zou blij met ons zijn.
Hoezo heb ik een zonnesteek?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha jij hebt een zonnesteek opgelopen zeker.
Dat vraag ik me dus af.quote:
FEESTJE BIJ MONO!quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon allemaal bij Mono thuis doet hij wel vaker toch?
JAAAAAAA de NB en de Tulp doen we dan ook en Binnenhofquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kom zelf uit Enschede gib en ara uit het noorden doe maar Zwolle of Deventer pakken voor meet de New Ballance zou blij met ons zijn.
Heb wel vaker buiten geslapen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:26 schreef Murdera het volgende:
of gewoon met zn allen onder een brug ofzo isd goed toch
Ja opzichquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deventer is ook al redelijk centraal in Nederland toch?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deventer is ook al redelijk centraal in Nederland toch?
dus gewoon bij Mono thuis dusquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:27 schreef Murdera het volgende:
Ik denk sowieso dat mod rechten overheersen, dus dat mono niet te ver moet reizen, gewoon omdat hij modbaas is.
Mono doet daar niet zo moeilijk over , hij zit overalquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:27 schreef Murdera het volgende:
Ik denk sowieso dat mod rechten overheersen, dus dat mono niet te ver moet reizen, gewoon omdat hij modbaas is.
wel bijna mijn eigen huisjequote:Op zaterdag 6 april 2013 12:32 schreef smitjew het volgende:
Niemand die een grote achtertuin heeft ? Ik heb dikke 6 persoons tent
Kunnen er misschien wel 8 in
quote:
Gaan toch niet in een tent manquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:32 schreef smitjew het volgende:
Niemand die een grote achtertuin heeft ? Ik heb dikke 6 persoons tent
Kunnen er misschien wel 8 in
Dan kan het evt wel bij mij. Kan wel een man of 30 kwijt dan inc slaapplek.quote:
Klopt. Maar als de mogelijkheid er is (en ik evt 3 uur in de auto moet zitten om er te komen) dan zou ik er graag gebruik van maken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:36 schreef Murdera het volgende:
Maar mensen, het was niet de bedoeling dat er ook geslapen zou worden.
Ja dat is prima hoor, voor degenen die het willen. Maar nu worden er allemaal andere plekken genoemd terwijl we het erover eens waren dat het gewoon centraal in Utrecht zou zijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Klopt. Maar als de mogelijkheid er is (en ik evt 3 uur in de auto moet zitten om er te komen) dan zou ik er graag gebruik van maken.
Utrecht ga ik mee akkoordquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja dat is prima hoor, voor degenen die het willen. Maar nu worden er allemaal andere plekken genoemd terwijl we het erover eens waren dat het gewoon centraal in Utrecht zou zijn
Ja precies, dat gaat hem voor mij niet worden hoor, Amsterdam-Zwollequote:Op zaterdag 6 april 2013 12:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Utrecht ga ik mee akkoord
Beter centraal iig dan Deventer of Zwolle xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |