Emmenquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt het geld niet om de volle pond te betalen vanuit Emmen. Tof zal zijn als Gibson hier langs wilt en we samen reizen
Ja hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt het geld niet om de volle pond te betalen vanuit Emmen. Tof zal zijn als Gibson hier langs wilt en we samen reizen
Waarom 'Emmenquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:18 schreef smitjew het volgende:
[..]
Emmen
Waarom doen we de meet niet ergens in het midden oosten , de meesten komen uit die streek toch ?
Vind ik leukquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom 'Emmen'? En ja ik heb het idee dat er ook wat mensen uit dit deel van t land komt
waar is hierquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:21 schreef smitjew het volgende:
Als ik op mezelf woon dan hou ik een meet hier
Nijverdal cityquote:
Whoehaha lekker met Palestijnen enzoquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:18 schreef smitjew het volgende:
[..]
Emmen
Waarom doen we de meet niet ergens in het midden oosten , de meesten komen uit die streek toch ?
In mij ja. Lekker in smitjewquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:17 schreef smitjew het volgende:
[..]
Same , kreeg steek woorden door van ergens in mij in Utrecht en openbaar iets.
Bij iemand thuis of af gehuurd iets lijkt me chiller.
Hahaha ja. Gezellig man. Jointjes smoken met hunquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Whoehaha lekker met Palestijnen enzo
Nu dus welquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok
[..]
Wou 't al eerder vragen maar kwam er niet van
Hahaha als je ruzie wiltquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nu dus wel
In ruil voor een goede zoen (A)
Hahah , omgquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Whoehaha lekker met Palestijnen enzo
Kutquote:
Neequote:Op zaterdag 6 april 2013 12:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha als je ruzie wiltHeb al een heel lief vriendje
Hihahohihahoquote:
quote:
En dit: midden oostenquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:18 schreef smitjew het volgende:
[..]
Emmen
Ik heet geen Ara haha! Zwolle zal echt te kk geniaal zijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kom zelf uit Enschede gib en ara uit het noorden doe maar Zwolle of Deventer pakken voor meet de New Ballance zou blij met ons zijn.
Oké maar ergens waar je kan pitten is ook handiger.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
En dit: midden oostenHelemaal naar fucking Afrika zeker
![]()
Nee maar srs, maakt niet uit waar waar de meeste mensen wonen, midden is en blijft handiger anders worden er mensen voorgetrokken
haha jij hebt een zonnesteek opgelopen zeker.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heet geen Ara haha! Zwolle zal echt te kk geniaal zijnUurtje in de trein voor mij
Alsjeblieft nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kom zelf uit Enschede gib en ara uit het noorden doe maar Zwolle of Deventer pakken voor meet de New Ballance zou blij met ons zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |