Is dat het niet dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:07 schreef smitjew het volgende:
Wat doen we allemaal alsof dit ons kindje is
Ik wil ook na de meet maar ga geen volle pond betalen voor een treinreisquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe die meet maar is voor mij gewoon een ouwe maat weer zien met wat andere mensen erbij.
Deels , maar wel gehandicapt.quote:
Ik ben overal en nergensquote:
Hihihiquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje meekijken en ons keihard uitlachen. Haha!
Na gister hebben we allemaal een speciaal gevoel gekregen bij eljkar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:07 schreef smitjew het volgende:
Wat doen we allemaal alsof dit ons kindje is
Ik moet ik volle meuk betalen , misschien korting via iemand hierquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook na de meet maar ga geen volle pond betalen voor een treinreis
quote:
Vanaf Deventer kan je met veertig procent korting mee reizen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook na de meet maar ga geen volle pond betalen voor een treinreis
Ja hier.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:10 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik moet ik volle meuk betalen , misschien korting via iemand hier
Wie komt er uit Twente ?
Nice , is hier ook wel dichtbijquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vanaf Deventer kan je met veertig procent korting mee reizen.
Waar ligt weert ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:11 schreef Olment het volgende:
Ik ga met de auto vanuit Weert naar Utrecht. Dus kan onderweg wel her en der iemand oppikken (en afgooien later)
Tussen Eindhoven en roermondquote:
Dan kom je niet langs mij.quote:
Same , kreeg steek woorden door van ergens in mij in Utrecht en openbaar iets.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar ik weet echt niks.
We licht mij even in. Want ik deel 65 vroeg ik al over de
meet en toen negeerde iedereen me
Tevens het deel waarin ik gestopt ben met vragen of
mijn stonerskunst geplaatst kont worden( klaarblijkelijk niet dus )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |