SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Bart
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
Stonervoer/drinken:
- Warm stokbrood met gesmolten kruidenboter
- Verse Hero Multifruit sap
- Fruity King tropisch fruit sap
- Alles van Milka
- Alles dat chocola bevat
- Stroopwafels
- Frisia spek
- Ribbelchips
- Cakebeslag
- Jodenkoeken
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Meestal ga ik in het weekend kapot omdat ik door de week gewoon 40 uur werk.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
quote:
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Serieusquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:04 schreef VMSDKR het volgende:
Wat een teringOP, kost me een kwartier om daar mobiel overheen te scrollen.
Ik wou net precies hetzelfde zeggen.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ik ben 20 kg afgevallen nu , ben bijna dunne boy.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Rellen!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ben met mijn laatste pakje bezig daarna in het kader van crisis even stoppen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echt he , is niet eens meer grappig hoe duur.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben met mijn laatste pakje bezig daarna in het kader van crisis even stoppen.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Tegenwoordig 5,40 voor een klein pakje is gewoon niet meer te doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik steek er nog een aan
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Als we allemaal stoppen zit heel Nederland straks zonder geld.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is ook een oplossing maar om te blowen heb je wel shag of peuken nodig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt, maar ik blow niet veel dus hoef ik.ook niet zo vaak sigaretten te kopenquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is ook een oplossing maar om te blowen heb je wel shag of peuken nodig.![]()
![]()
Pak shag voor die wieriMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Daarom zou de wiet gelegaliseerd moeten wordenquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als we allemaal stoppen zit heel Nederland straks zonder geld.
Ook in moeilijke tijden.![]()
Overall wietquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daarom zou de wiet gelegaliseerd moeten worden
0906-090SEX![]()
Inderdaad we hebben trouwens geluk gehad gister wilde ze deze reeks dichtgooien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daarom zou de wiet gelegaliseerd moeten wordenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad we hebben trouwens geluk gehad gister wilde ze deze reeks dichtgooien.!
!
Your beauty never ever scared me.![]()
Wat je vriendje heeft het gemist praat hem dan ook bij.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha ik heb mijn vriendje vanochtend verteld wat hier gisteren is gebeurd..quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat je vriendje heeft het gemist praat hem dan ook bij.
Ah dus Gibson weet het allemaal al.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik heb mijn vriendje vanochtend verteld wat hier gisteren is gebeurd..![]()
Kom op jullie zijn toch leuk samen?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De mod's gingen ons hard trollen door te roepen dat deze reeks dicht moest..quote:Hele discussies hier haha
Ik ben al bezet hehequote:Op zaterdag 6 april 2013 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kom op jullie zijn toch leuk samen?Your beauty never ever scared me.![]()
de 1e reactie daar op was dat 1 april al geweest was. En toch zijn er nog mensen op in gegaan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De mod's gingen ons hard trollen door te roepen dat deze reeks dicht moest..Hele discussies hier haha
![]()
![]()
Sowieso haha.. Ik ook hoor. Ik had wel een beetje door het een troll was maar er werd op sommige momenten zo serieus op in gegaan dat ik twijfelde lolquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
de 1e reactie daar op was dat 1 april al geweest was. En toch zijn er nog mensen op in gegaan?Your beauty never ever scared me.![]()
Je moet wel meedoen om een troll succesvol te laten zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toen Fopje dit zei had ik allang moeten weten dat dit één grote troll wasquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:14 schreef Fopje het volgende:
Alle vrouwelijke users moeten fotos van hun tieten sturen naar de ONZ PM om deze reeks te redden.
Wij vinden het ook niet leuk maar het is niet anders.
Wat een heldquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen Fopje dit zei had ik allang moeten weten dat dit één grote troll was
0906-090SEX![]()
Die heb ik gemist.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen Fopje dit zei had ik allang moeten weten dat dit één grote troll wasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik lees net het begin terug en ik had echt kunnen weten dat dit zo niet serieus bedoeld wasquote:Ik heb over een heleboel dingen heen gelezen van mod's
Dit. En ik wist dat dit al een bestaand plan was.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je moet wel meedoen om een troll succesvol te laten zijn.
hihahoOok in moeilijke tijden.![]()
Misschien iets gaan minderenquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lees net het begin terug en ik had echt kunnen weten dat dit zo niet serieus bedoeld wasIk heb over een heleboel dingen heen gelezen van mod's
0906-090SEX![]()
Wtf jij wist hier van af?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit. En ik wist dat dit al een bestaand plan was.
hihaho
Jij was er toch niet gister?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit. En ik wist dat dit al een bestaand plan was.
hihahoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha allang. Ze wilden eigenlijk al ingrijpen voor deeltje 50quote:
om de meet te blokken....![]()
Maar toen dachten ze, we laten nog 50 deeltjes doorgaan
om de indruk te wekken dat deze reeks geaccepteerd wordt.
Op zich een goede troll.Ook in moeilijke tijden.![]()
Gewoon geen reactie gehad van Yvonne nogThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wtfquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha allang. Ze wilden eigenlijk al ingrijpen voor deeltje 50
om de meet te blokken....![]()
Maar toen dachten ze, we laten nog 50 deeltjes doorgaan
om de indruk te wekken dat deze reeks geaccepteerd wordt.
Op zich een goede troll.Gemenerd
Wat doen we allemaal alsof dit ons kindje is
0906-090SEX![]()
Doe die meet maar is voor mij gewoon een ouwe maat weer zien met wat andere mensen erbij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is dat het niet dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:07 schreef smitjew het volgende:
Wat doen we allemaal alsof dit ons kindje is
Ik wil ook na de meet maar ga geen volle pond betalen voor een treinreisquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe die meet maar is voor mij gewoon een ouwe maat weer zien met wat andere mensen erbij.
Deels , maar wel gehandicapt.quote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ik ben overal en nergensquote:Hihihiquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje meekijken en ons keihard uitlachen. Haha!Ook in moeilijke tijden.![]()
Na gister hebben we allemaal een speciaal gevoel gekregen bij eljkar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:07 schreef smitjew het volgende:
Wat doen we allemaal alsof dit ons kindje isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik moet ik volle meuk betalen , misschien korting via iemand hierquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook na de meet maar ga geen volle pond betalen voor een treinreis
Wie komt er uit Twente ?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
quote:
Stoner noemen we hemMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Vanaf Deventer kan je met veertig procent korting mee reizen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook na de meet maar ga geen volle pond betalen voor een treinreisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja hier.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:10 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik moet ik volle meuk betalen , misschien korting via iemand hier
Wie komt er uit Twente ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nice , is hier ook wel dichtbijquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vanaf Deventer kan je met veertig procent korting mee reizen.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ik ga met de auto vanuit Weert naar Utrecht. Dus kan onderweg wel her en der iemand oppikken (en afgooien later)He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Waar ligt weert ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:11 schreef Olment het volgende:
Ik ga met de auto vanuit Weert naar Utrecht. Dus kan onderweg wel her en der iemand oppikken (en afgooien later)Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Tussen Eindhoven en roermondquote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Moet er anders geen pm ofzo Ronde met hoe en wat ?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Dan kom je niet langs mij.quote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Voorlopig doe nog maar niet eerst sparen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar ik weet echt niks.
We licht mij even in. Want ik deel 65 vroeg ik al over de
meet en toen negeerde iedereen me
Tevens het deel waarin ik gestopt ben met vragen of
mijn stonerskunst geplaatst kont worden( klaarblijkelijk niet dus )
Ik heb echt het geld niet om de volle pond te betalen vanuit Emmen. Tof zal zijn als Gibson hier langs wilt en we samen reizenYour beauty never ever scared me.![]()
Same , kreeg steek woorden door van ergens in mij in Utrecht en openbaar iets.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar ik weet echt niks.
We licht mij even in. Want ik deel 65 vroeg ik al over de
meet en toen negeerde iedereen me
Tevens het deel waarin ik gestopt ben met vragen of
mijn stonerskunst geplaatst kont worden( klaarblijkelijk niet dus )
Bij iemand thuis of af gehuurd iets lijkt me chiller.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Emmenquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt het geld niet om de volle pond te betalen vanuit Emmen. Tof zal zijn als Gibson hier langs wilt en we samen reizen
Waarom doen we de meet niet ergens in het midden oosten , de meesten komen uit die streek toch ?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ja hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt het geld niet om de volle pond te betalen vanuit Emmen. Tof zal zijn als Gibson hier langs wilt en we samen reizen
Waarom 'Emmenquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:18 schreef smitjew het volgende:
[..]
Emmen
Waarom doen we de meet niet ergens in het midden oosten , de meesten komen uit die streek toch ?'? En ja ik heb het idee dat er ook wat mensen uit dit deel van t land komt
Vind ik leukquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom 'Emmen'? En ja ik heb het idee dat er ook wat mensen uit dit deel van t land komt
0906-090SEX![]()
Als ik op mezelf woon dan hou ik een meet hier
0906-090SEX![]()
waar is hierquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:21 schreef smitjew het volgende:
Als ik op mezelf woon dan hou ik een meet hierYour beauty never ever scared me.![]()
Nijverdal cityquote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Whoehaha lekker met Palestijnen enzoquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:18 schreef smitjew het volgende:
[..]
Emmen
Waarom doen we de meet niet ergens in het midden oosten , de meesten komen uit die streek toch ?
In mij ja. Lekker in smitjewquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:17 schreef smitjew het volgende:
[..]
Same , kreeg steek woorden door van ergens in mij in Utrecht en openbaar iets.
Bij iemand thuis of af gehuurd iets lijkt me chiller.![]()
![]()
Hahaha ja. Gezellig man. Jointjes smoken met hunquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Whoehaha lekker met Palestijnen enzo
Nu dus welquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok
[..]
Wou 't al eerder vragen maar kwam er niet van
In ruil voor een goede zoen (A)Ook in moeilijke tijden.![]()
Hahaha als je ruzie wiltquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nu dus wel
In ruil voor een goede zoen (A)Heb al een heel lief vriendje
Hahah , omgquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Whoehaha lekker met Palestijnen enzo
0906-090SEX![]()
Kutquote:
Ben helemaal de weg kwijt.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Neequote:Op zaterdag 6 april 2013 12:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha als je ruzie wiltHeb al een heel lief vriendje
Hihahohihahoquote:
Allemaal mooiboys op de meet toch ?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ik kom zelf uit Enschede gib en ara uit het noorden doe maar Zwolle of Deventer pakken voor meet de New Ballance zou blij met ons zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:En dit: midden oostenquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:18 schreef smitjew het volgende:
[..]
Emmen
Waarom doen we de meet niet ergens in het midden oosten , de meesten komen uit die streek toch ?Helemaal naar fucking Afrika zeker
![]()
Nee maar srs, maakt niet uit waar waar de meeste mensen wonen, midden is en blijft handiger anders worden er mensen afgetrokken![]()
Ik heet geen Ara haha! Zwolle zal echt te kk geniaal zijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kom zelf uit Enschede gib en ara uit het noorden doe maar Zwolle of Deventer pakken voor meet de New Ballance zou blij met ons zijn.Uurtje in de trein voor mij
Oké maar ergens waar je kan pitten is ook handiger.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
En dit: midden oostenHelemaal naar fucking Afrika zeker
![]()
Nee maar srs, maakt niet uit waar waar de meeste mensen wonen, midden is en blijft handiger anders worden er mensen voorgetrokkenMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
haha jij hebt een zonnesteek opgelopen zeker.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heet geen Ara haha! Zwolle zal echt te kk geniaal zijnUurtje in de trein voor mij
![]()
![]()
Alsjeblieft nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kom zelf uit Enschede gib en ara uit het noorden doe maar Zwolle of Deventer pakken voor meet de New Ballance zou blij met ons zijn.3 uur rijden na Zwolle.. nee bedankt.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: