Wat je vriendje heeft het gemist praat hem dan ook bij.quote:
Haha ik heb mijn vriendje vanochtend verteld wat hier gisteren is gebeurd..quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat je vriendje heeft het gemist praat hem dan ook bij.
wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik heb mijn vriendje vanochtend verteld wat hier gisteren is gebeurd..
Kom op jullie zijn toch leuk samen?quote:
De mod's gingen ons hard trollen door te roepen dat deze reeks dicht moest..quote:
Ik ben al bezet hehequote:Op zaterdag 6 april 2013 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kom op jullie zijn toch leuk samen?
de 1e reactie daar op was dat 1 april al geweest was. En toch zijn er nog mensen op in gegaan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De mod's gingen ons hard trollen door te roepen dat deze reeks dicht moest..Hele discussies hier haha
Sowieso haha.. Ik ook hoor. Ik had wel een beetje door het een troll was maar er werd op sommige momenten zo serieus op in gegaan dat ik twijfelde lolquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
de 1e reactie daar op was dat 1 april al geweest was. En toch zijn er nog mensen op in gegaan?
Toen Fopje dit zei had ik allang moeten weten dat dit één grote troll wasquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:14 schreef Fopje het volgende:
Alle vrouwelijke users moeten fotos van hun tieten sturen naar de ONZ PM om deze reeks te redden.
Wij vinden het ook niet leuk maar het is niet anders.
Wat een heldquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen Fopje dit zei had ik allang moeten weten dat dit één grote troll was
Die heb ik gemist.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen Fopje dit zei had ik allang moeten weten dat dit één grote troll was
Ik lees net het begin terug en ik had echt kunnen weten dat dit zo niet serieus bedoeld wasquote:
Dit. En ik wist dat dit al een bestaand plan was.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je moet wel meedoen om een troll succesvol te laten zijn.
Misschien iets gaan minderenquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lees net het begin terug en ik had echt kunnen weten dat dit zo niet serieus bedoeld wasIk heb over een heleboel dingen heen gelezen van mod's
Wtf jij wist hier van af?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit. En ik wist dat dit al een bestaand plan was.
hihaho
Jij was er toch niet gister?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit. En ik wist dat dit al een bestaand plan was.
hihaho
Haha allang. Ze wilden eigenlijk al ingrijpen voor deeltje 50quote:
Wtfquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha allang. Ze wilden eigenlijk al ingrijpen voor deeltje 50
om de meet te blokken....![]()
Maar toen dachten ze, we laten nog 50 deeltjes doorgaan
om de indruk te wekken dat deze reeks geaccepteerd wordt.
Op zich een goede troll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |