vrijdag 5 april 2013 @ 21:13:31quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:13 schreef murp het volgende:
[info]Mededeling: omdat te weinig users in deze SC zitten gaat deze SC binnenkort sluiten... Later meer.....[/info]
Ga eens weg manquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:13 schreef murp het volgende:
[info]Mededeling: omdat te weinig users in deze SC zitten gaat deze SC binnenkort sluiten... Later meer.....[/info]
moord brandquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:13 schreef murp het volgende:
Geen grappen dit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:13 schreef murp het volgende:
Nou bij deze een post voor 't goede doel van mijn kantquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:58 schreef murp het volgende:
ik geef jullie nog 1 kans, maar dan moer dit topic wel snel vol
homo, over je gevoelens praten en shit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:09 schreef LompeHork het volgende:
Ja dit is dus het probleem he? Wordt niet genoeg gepost, dat is gewoon echt not-done. Ik vind het wel zonde, vond de groep zo echt tof, heel divers ook
Neger alsjeblieftquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
homo, over je gevoelens praten en shit.
Dus jullie maken een grapje?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:14 schreef Fopje het volgende:
Alle vrouwelijke users moeten fotos van hun tieten sturen naar de ONZ PM om deze reeks te redden.
Wij vinden het ook niet leuk maar het is niet anders.
Beter sluiten ze dit topic niet...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |