meestal als ik stoned ben dan denk ik oowja en dan draai ik geniale shit, bij feestjes enzo staat er meestal wel laptop en boxen die ik claim voor de avond.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
heerlijk om terug te horen die nummers van toen je jong was
dat doe ik ook altijd, als ik op een feestje ben doe IK de muziek en niemand andersquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:27 schreef smitjew het volgende:
[..]
meestal als ik stoned ben dan denk ik oowja en dan draai ik geniale shit, bij feestjes enzo staat er meestal wel laptop en boxen die ik claim voor de avond.
dit nummer , zo fijn![]()
ja en af en toe een verzoekje van iemand andersquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat doe ik ook altijd, als ik op een feestje ben doe IK de muziek en niemand anders
Ey homo, ben ik zo terug aan het lezen, zie ik dat je ook uit Weert komt.quote:
Oh god, ben jij altijd die eikel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:27 schreef smitjew het volgende:
[..]
meestal als ik stoned ben dan denk ik oowja en dan draai ik geniale shit, bij feestjes enzo staat er meestal wel laptop en boxen die ik claim voor de avond.
dit nummer , zo fijn![]()
valt mee , draai altijd knijters van een jewelstequote:
Die Kutski moet je in de gaten houden. Keeping the rave alive.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:46 schreef smitjew het volgende:
[..]
valt mee , draai altijd knijters van een jewelste
quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die Kutski moet je in de gaten houden. Keeping the rave alive.
Puike podcasts op het kanaal van Qdance
Hij draait in de Orange op Defqon dit jaarquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:52 schreef smitjew het volgende:
[..]ik zal deze baas onthouden
misschien kom ik hem wel tegen op defqon of decibel
waarschijnlijk hosselt mijn kameraad kaarten dus dat wordt knallenquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij draait in de Orange op Defqon dit jaar
Zo hoort datquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh tijd ging wel lekker snel moet ik zeggen
Ze leert mij een belangrijke les.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goffer je zit echt met je kop in de wolken he
Ik ga mijn love over een uurtje uitdelenquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze leert mij een belangrijke les.
Spread the love
Mur is one lucky bitchquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga mijn love over een uurtje uitdelen
vrijdag 5 april 2013 @ 21:13:31quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:13 schreef murp het volgende:
[info]Mededeling: omdat te weinig users in deze SC zitten gaat deze SC binnenkort sluiten... Later meer.....[/info]
Ga eens weg manquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:13 schreef murp het volgende:
[info]Mededeling: omdat te weinig users in deze SC zitten gaat deze SC binnenkort sluiten... Later meer.....[/info]
moord brandquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:13 schreef murp het volgende:
Geen grappen dit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:13 schreef murp het volgende:
Nou bij deze een post voor 't goede doel van mijn kantquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:58 schreef murp het volgende:
ik geef jullie nog 1 kans, maar dan moer dit topic wel snel vol
homo, over je gevoelens praten en shit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:09 schreef LompeHork het volgende:
Ja dit is dus het probleem he? Wordt niet genoeg gepost, dat is gewoon echt not-done. Ik vind het wel zonde, vond de groep zo echt tof, heel divers ook
Neger alsjeblieftquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
homo, over je gevoelens praten en shit.
Dus jullie maken een grapje?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:14 schreef Fopje het volgende:
Alle vrouwelijke users moeten fotos van hun tieten sturen naar de ONZ PM om deze reeks te redden.
Wij vinden het ook niet leuk maar het is niet anders.
Beter sluiten ze dit topic niet...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |