Hoop echt half 6 voor jequote:Op vrijdag 5 april 2013 16:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Half 6, maar nu je het zegt toch ff checken
Ik ben dankbaarder dat het niet zo is, want anders had ik nu moeten haastenquote:
Vanavond pas ik hem wel weer aan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:49 schreef Olment het volgende:
MONO!!!
ging jij de topic pointer aanpassen?
Dit Cakebeslag heb ik nou wel gezien.
schijnbaar toch nog te veelquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vond de vorige topicpointer wel goed
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]So it has begun.. "De grote drooglegging"...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
woordgarpjensquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
So it has begun.. "De grote drooglegging"...
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:59 schreef Moira. het volgende:
Zou me trouwens niks verbazen als je ook echt een keer je pen0r in een glas bier hebt gestopt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]Better be a good oneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Done.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:03 schreef Studeur het volgende:
Klef doen mag in de DM jongens
Biersex [ afbeelding ]
Ja, ik ga weg.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik was even aan het fappen, heb ik nog wat gemist ?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik ben twaalf en wat is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hits from the bong...quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:51 schreef Studeur het volgende:
Ben echt chill stoned van de bong sinds 15:00
tijd om wakker te worden met een biertje en hardstyle nu
dan maar viesquote:
toevallig net een playlistje gemaakt voor een verjaardag vanavond, met wat van deze klassiekers ertussen zoals:quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:18 schreef smitjew het volgende:
ik luister laatste tijd steeds meer oldschool dance
baasquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:19 schreef Studeur het volgende:
[..]
toevallig net een playlistje gemaakt voor een verjaardag vanavond, met wat van deze klassiekers ertussen zoals:
heerlijk om terug te horen die nummers van toen je jong wasquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:21 schreef smitjew het volgende:
[..]
baas![]()
laatst ook weer een leuke gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |