dat doe ik ook altijd, als ik op een feestje ben doe IK de muziek en niemand andersquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:27 schreef smitjew het volgende:
[..]
meestal als ik stoned ben dan denk ik oowja en dan draai ik geniale shit, bij feestjes enzo staat er meestal wel laptop en boxen die ik claim voor de avond.
dit nummer , zo fijn![]()
ja en af en toe een verzoekje van iemand andersquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat doe ik ook altijd, als ik op een feestje ben doe IK de muziek en niemand anders
Ey homo, ben ik zo terug aan het lezen, zie ik dat je ook uit Weert komt.quote:
Oh god, ben jij altijd die eikel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:27 schreef smitjew het volgende:
[..]
meestal als ik stoned ben dan denk ik oowja en dan draai ik geniale shit, bij feestjes enzo staat er meestal wel laptop en boxen die ik claim voor de avond.
dit nummer , zo fijn![]()
valt mee , draai altijd knijters van een jewelstequote:
Die Kutski moet je in de gaten houden. Keeping the rave alive.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:46 schreef smitjew het volgende:
[..]
valt mee , draai altijd knijters van een jewelste
quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die Kutski moet je in de gaten houden. Keeping the rave alive.
Puike podcasts op het kanaal van Qdance
Hij draait in de Orange op Defqon dit jaarquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:52 schreef smitjew het volgende:
[..]ik zal deze baas onthouden
misschien kom ik hem wel tegen op defqon of decibel
waarschijnlijk hosselt mijn kameraad kaarten dus dat wordt knallenquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij draait in de Orange op Defqon dit jaar
Zo hoort datquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh tijd ging wel lekker snel moet ik zeggen
Ze leert mij een belangrijke les.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goffer je zit echt met je kop in de wolken he
Ik ga mijn love over een uurtje uitdelenquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze leert mij een belangrijke les.
Spread the love
Mur is one lucky bitchquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga mijn love over een uurtje uitdelen
vrijdag 5 april 2013 @ 21:13:31quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:13 schreef murp het volgende:
[info]Mededeling: omdat te weinig users in deze SC zitten gaat deze SC binnenkort sluiten... Later meer.....[/info]
Ga eens weg manquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:13 schreef murp het volgende:
[info]Mededeling: omdat te weinig users in deze SC zitten gaat deze SC binnenkort sluiten... Later meer.....[/info]
moord brandquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:13 schreef murp het volgende:
Geen grappen dit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:13 schreef murp het volgende:
Nou bij deze een post voor 't goede doel van mijn kantquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:58 schreef murp het volgende:
ik geef jullie nog 1 kans, maar dan moer dit topic wel snel vol
homo, over je gevoelens praten en shit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:09 schreef LompeHork het volgende:
Ja dit is dus het probleem he? Wordt niet genoeg gepost, dat is gewoon echt not-done. Ik vind het wel zonde, vond de groep zo echt tof, heel divers ook
Neger alsjeblieftquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
homo, over je gevoelens praten en shit.
Dus jullie maken een grapje?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:14 schreef Fopje het volgende:
Alle vrouwelijke users moeten fotos van hun tieten sturen naar de ONZ PM om deze reeks te redden.
Wij vinden het ook niet leuk maar het is niet anders.
Beter sluiten ze dit topic niet...quote:
Geloof me, ik ben normaal een rustige jongenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:27 schreef Monopoly het volgende:
Als jullie dit gaan doen Hork, Fopje en Murp, dan ga ik staken.
Ben het hier absoluut niet mee eens zoals ik al achter de schermen zei.
Jullie kiezen gewoon je eigen weg zonder eerst een fatsoenlijk overleg te plegen. Dat vind ik gewoon een zoveelste walgelijke actie van jullie. Vaak zie ik dingen door de vingers, en ik ben niet snel kwaad te krijgen, maar nu hebben jullie me woest gemaakt.
Wat een kutstreek! Hopelijk denken jullie er 2 keer over na, anders zijn jullie me gewoon kwijt en kunnen jullie de moord stikken, hufters!![]()
![]()
Ze moeten een voorbeeld nemen aan de gym reeks. Die hebben tenminste activiteit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:27 schreef Monopoly het volgende:
Jullie kiezen gewoon je eigen weg zonder eerst een fatsoenlijk overleg te plegen. Dat vind ik gewoon een zoveelste walgelijke actie van jullie. Vaak zie ik dingen door de vingers, en ik ben niet snel kwaad te krijgen, maar nu hebben jullie me woest gemaakt.
Wat een kutstreek! Hopelijk denken jullie er 2 keer over na, anders zijn jullie me gewoon kwijt en kunnen jullie de moord stikken, hufters!![]()
![]()
Mono meent dit wel..quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:27 schreef Monopoly het volgende:
![]()
Dan nog. Jij moet eens een voorbeeld nemen aan de sociale vaardigheden die een normaal mens dient te hebben. Jullie gedragen je als een stel nazi'squote:Op vrijdag 5 april 2013 22:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ze moeten een voorbeeld nemen aan de gym reeks. Die hebben tenminste activiteit.
Succes met lezen..quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:34 schreef Moira. het volgende:
Oeh wacht, juicy shit. Ff bijlezen.
BILLENKOEK VOOR DEGENE DIE WAT EDIT TERWIJL IK HET NOG AAN HET LEZEN BEN.
Stoners, activiteitquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ze moeten een voorbeeld nemen aan de gym reeks. Die hebben tenminste activiteit.
Nou nou, Mono die zich gaat gedragen als reluser, ik was meer van je gewend man, doe dat even achter de schermen andersquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan nog. Jij moet eens een voorbeeld nemen aan de sociale vaardigheden die een normaal mens dient te hebben. Jullie gedragen je als een stel nazi's
Vraag maar aan Moner.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:14 schreef Fopje het volgende:
Alle vrouwelijke users moeten fotos van hun tieten sturen naar de ONZ PM om deze reeks te redden.
Wij vinden het ook niet leuk maar het is niet anders.
Dit is een stoners-topic.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
100 topics binnen 3 maanden vind ik nog een aardige archievement voor een stel stonersquote:
Nee FOK is een machine en die moet snel blijven draaien diegene die niet snel genoeg meedoen worden uit deze systeem verwijdertquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:36 schreef FL_Freak het volgende:
Wat boeit het nou eigenlijk als het topic open zou blijven ook al posten er niet meer zoveel mensen? Het is toch niet dat FOK! ineens stuk gaat ofzo
Dan neem ik je plek wel inquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:27 schreef Monopoly het volgende:
![]()
Dit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:36 schreef FL_Freak het volgende:
Wat boeit het nou eigenlijk als het topic open zou blijven ook al posten er niet meer zoveel mensen? Het is toch niet dat FOK! ineens stuk gaat ofzo
Ze mogen wel eens allerlei ONZ topics die nog open zijn dichtgooien.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit.
Niemand klaagt. Waarom iets fixen wat niet stuk is? Ga spelen ofzo.
Jij komt alleen maar op voor dit topic omdat hij is gestart door je kutje. Hoezo partijdig?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan nog. Jij moet eens een voorbeeld nemen aan de sociale vaardigheden die een normaal mens dient te hebben. Jullie gedragen je als een stel nazi's
Jongens, achter de schermen graag. We moeten even praten met Mono.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jij komt alleen maar op voor dit topic omdat hij is gestart door je kutje. Hoezo partijdig?
ONWAAR.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jij komt alleen maar op voor dit topic omdat hij is gestart door je kutje. Hoezo partijdig?
Nee niks achter de schermen, iedereen mag weten wat voor lamme zak het is. Die man denkt alleen maar aan pussy. Zn ONZ collegas kunnen de tering krijgen en zelf de dappere ridder spelen. Mijn reet mono...quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongens, achter de schermen graag. We moeten even praten met Mono.
Waarom gelijk zo direct op de man ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jongen, dit soort dingen horen achter de schermen, hou het daar even voor nu.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:47 schreef Monopoly het volgende:
Schijt man, open die handel!
Geen censuur niets.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:45 schreef murp het volgende:
zeg mono
http://forum.fok.nl/topic/1955665/1/151#124935317
wees dan gewoon eerlijk
reageer dan triestelingquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:47 schreef Monopoly het volgende:
Schijt man, open die handel!
Geen censuur niets.
Rustig schat, kalmeer nou beiden eventjes en praat het uit, maar niet hier!quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:49 schreef murp het volgende:
ik ben er klaar mee. Flikker allemaal maar op
En wie zijn schuld is dat?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:50 schreef Fopje het volgende:
Goed bezig Mono, de eerste mod is al opgerot. Duurt niet lang meer of we zijn je allemaal spuugzat en kan je de hele teringbende in ONZ lekker in je eentje schoonhouden. Verdomme.
Voor altijd achter mijn boy Mono.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:50 schreef Fopje het volgende:
Goed bezig Mono, de eerste mod is al opgerot. Duurt niet lang meer of we zijn je allemaal spuugzat en kan je de hele teringbende in ONZ lekker in je eentje schoonhouden. Verdomme.
Doe eens even normaal.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:50 schreef Fopje het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:52 schreef Onorgineel het volgende:
Wacht even, op een internetforum willen jullie een leuken reeks sluiten ivm te weinig activiteit () en een mod verdedigd dat, die vervolgens een shitstorm over zich heen krijgt. Mag ik als Stoner lurker/meeprater even duidelijk waar dit in GODSNAAM over gaat
Ja, en ik nog langer, bemoei je er niet mee, dit is iets voor achter de schermen en ze zouden beter moeten wetenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Doe eens even normaal.
Mono is al langer mod dan jij.
Oh en kan een van de Mods dit even uitleggen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:41 schreef Unscrewed het volgende:
Eerste "De Gym"-topic: 06-12-'12
Reeksnummer op dit moment: #31
Eerste "ONZ Stoners"-topic: 21-01-'13
Reeksnummer op dit moment: #101
Dubbele moraal?
JIJ bent diegene die altijd het beste naar voren wilt komen. Jij doet zo populair altijd om zieltjes te winnen. En achter de schermen ben je het 9 van de 10 keer met ons eens. En ALTIJD ga jij weer lopen zeikstralen en doe je net alsof je het niet met ons eens bent.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En wie zijn schuld is dat?
Jullie komen uit het niets met zulke opmerkingen hier posten dat het dicht moet zonder eenheid achter de schermen.
Zoek het lekker bij jezelf man, stumpert
Inderdaad. Tering..quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh en kan een van de Mods dit even uitleggen?
Dan moet het ook achter de schermen blijven.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, en ik nog langer, bemoei je er niet mee, dit is iets voor achter de schermen en ze zouden beter moeten weten
Oke, jij moet je wel erbuiten houden.quote:
Ja, daar heb je gelijk in, maar ga er niet tegen inquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan moet het ook achter de schermen blijven.
Ik ben deel van het stonerstopic, dus als hier word gepost mag ik daar op reageren toch?
Zeg, bemoei je er niet mee dwaas. Ga lekker terug naar dat gay clubje DIG waar ze elkaar aftrekkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:54 schreef Bart het volgende:
Mono ik ga er persoonlijk voor zorgen dat je uit de PR getrapt wordt, walgelijk dit.
Nee gast, nu ga je echt te ver. Beetje je collega's hier afvallen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeg, bemoei je er niet mee dwaas. Ga lekker terug naar dat gay clubje DIG waar ze elkaar aftrekken
We hebben het lang genoeg gepikt. Moet eens een einde komen aan dit gezeik. Nu weer, hij neemt het op voor jullie omdat hij zo populair kan worden. Dit is gewoon de bekende druppel.. Net alsof wij dit leuk vindenquote:
Nee klopt, maar ik persoonlijk zit hier alleen vanwege dit topic.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in, maar ga er niet tegen indit helpt namelijk niet, achter de schermen wordt voldoende gediscussieerd... leuk is anders.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:56 schreef Cat22 het volgende:
Wat is deze?
Moet echt achter de schermen jongens!
Die users zijn overdag overal, dat er soms wat worden gebanned en er daarom minder posts zijn, tsja. Valt te compenserenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:57 schreef Amarantha het volgende:
Maar krijgen we nog een antwoord? Waarom het gym topic wel, die minder goed loopt en stoners topic niet?
quote:
Wtf?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die users zijn overdag overal, dat er soms wat worden gebanned en er daarom minder posts zijn, tsja. Valt te compenseren
Houd je mond eens als je niet weet waar het over gaat.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niks zo mooi als een fok rel![]()
Team mono
Vind ik dus ook. Dit was een democratische beslissing maar Mono gaat er overheen op deze manier, vind ik niet kunnen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik persoonlijk zit hier alleen vanwege dit topic.
Als dit topic gesloten word, maakt het me ook niet meer uit.
Ik vind dat iedereen hier behalve jij zich volkomen onvolwassen gedraagd, en iedereen op Mono is ook zwak gewoon. Mono is het er niet mee eens? Bespreek dat dan met elkaar. Is het hier geen democratie? Maakt maar 1 iemand alle beslissingen zonder overleg? Het lijkt hier wel een basisschool.
Dit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat het dicht hier ? jammer tot nooit meer ziens
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:56 schreef Trollscience het volgende:
Kap nou eens met reageren en laat de mods dit even uitpraten. Jullie willen toch ook niet dat de boel dichtgeflikkerd wordt?
Heb je zand in je vagina ofzo man. Wat een allejezusgrote zuurpruim ben jij zegquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:01 schreef Fopje het volgende:
Als het aan mij ligt worden dit de laatste posts van deze reeks.
Waardeloos gezeik hier. En dat is al weken aan de gang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |