Geloof me, ik ben normaal een rustige jongenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:27 schreef Monopoly het volgende:
Als jullie dit gaan doen Hork, Fopje en Murp, dan ga ik staken.
Ben het hier absoluut niet mee eens zoals ik al achter de schermen zei.
Jullie kiezen gewoon je eigen weg zonder eerst een fatsoenlijk overleg te plegen. Dat vind ik gewoon een zoveelste walgelijke actie van jullie. Vaak zie ik dingen door de vingers, en ik ben niet snel kwaad te krijgen, maar nu hebben jullie me woest gemaakt.
Wat een kutstreek! Hopelijk denken jullie er 2 keer over na, anders zijn jullie me gewoon kwijt en kunnen jullie de moord stikken, hufters!

Ze moeten een voorbeeld nemen aan de gym reeks. Die hebben tenminste activiteit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:27 schreef Monopoly het volgende:
Jullie kiezen gewoon je eigen weg zonder eerst een fatsoenlijk overleg te plegen. Dat vind ik gewoon een zoveelste walgelijke actie van jullie. Vaak zie ik dingen door de vingers, en ik ben niet snel kwaad te krijgen, maar nu hebben jullie me woest gemaakt.
Wat een kutstreek! Hopelijk denken jullie er 2 keer over na, anders zijn jullie me gewoon kwijt en kunnen jullie de moord stikken, hufters!

Mono meent dit wel..quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:27 schreef Monopoly het volgende:

Dan nog. Jij moet eens een voorbeeld nemen aan de sociale vaardigheden die een normaal mens dient te hebben. Jullie gedragen je als een stel nazi'squote:Op vrijdag 5 april 2013 22:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ze moeten een voorbeeld nemen aan de gym reeks. Die hebben tenminste activiteit.

Succes met lezen..quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:34 schreef Moira. het volgende:
Oeh wacht, juicy shit. Ff bijlezen.
BILLENKOEK VOOR DEGENE DIE WAT EDIT TERWIJL IK HET NOG AAN HET LEZEN BEN.

Stoners, activiteitquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ze moeten een voorbeeld nemen aan de gym reeks. Die hebben tenminste activiteit.

Nou nou, Mono die zich gaat gedragen als reluser, ik was meer van je gewend man, doe dat even achter de schermen andersquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan nog. Jij moet eens een voorbeeld nemen aan de sociale vaardigheden die een normaal mens dient te hebben. Jullie gedragen je als een stel nazi's

Vraag maar aan Moner.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:14 schreef Fopje het volgende:
Alle vrouwelijke users moeten fotos van hun tieten sturen naar de ONZ PM om deze reeks te redden.
Wij vinden het ook niet leuk maar het is niet anders.

Dit is een stoners-topic.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:33 schreef Fopje het volgende:
[..]

100 topics binnen 3 maanden vind ik nog een aardige archievement voor een stel stonersquote:

Nee FOK is een machine en die moet snel blijven draaien diegene die niet snel genoeg meedoen worden uit deze systeem verwijdertquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:36 schreef FL_Freak het volgende:
Wat boeit het nou eigenlijk als het topic open zou blijven ook al posten er niet meer zoveel mensen? Het is toch niet dat FOK! ineens stuk gaat ofzo

Dan neem ik je plek wel inquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:27 schreef Monopoly het volgende:

Dit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:36 schreef FL_Freak het volgende:
Wat boeit het nou eigenlijk als het topic open zou blijven ook al posten er niet meer zoveel mensen? Het is toch niet dat FOK! ineens stuk gaat ofzo

Ze mogen wel eens allerlei ONZ topics die nog open zijn dichtgooien.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit.
Niemand klaagt. Waarom iets fixen wat niet stuk is? Ga spelen ofzo.

Jij komt alleen maar op voor dit topic omdat hij is gestart door je kutje. Hoezo partijdig?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan nog. Jij moet eens een voorbeeld nemen aan de sociale vaardigheden die een normaal mens dient te hebben. Jullie gedragen je als een stel nazi's

Jongens, achter de schermen graag. We moeten even praten met Mono.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jij komt alleen maar op voor dit topic omdat hij is gestart door je kutje. Hoezo partijdig?

ONWAAR.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jij komt alleen maar op voor dit topic omdat hij is gestart door je kutje. Hoezo partijdig?

Nee niks achter de schermen, iedereen mag weten wat voor lamme zak het is. Die man denkt alleen maar aan pussy. Zn ONZ collegas kunnen de tering krijgen en zelf de dappere ridder spelen. Mijn reet mono...quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongens, achter de schermen graag. We moeten even praten met Mono.

Waarom gelijk zo direct op de man ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:39 schreef Fopje het volgende:
[..]

Jongen, dit soort dingen horen achter de schermen, hou het daar even voor nu.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:47 schreef Monopoly het volgende:
Schijt man, open die handel!
Geen censuur niets.

quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:45 schreef murp het volgende:
zeg mono
http://forum.fok.nl/topic/1955665/1/151#124935317
wees dan gewoon eerlijk
reageer dan triestelingquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:47 schreef Monopoly het volgende:
Schijt man, open die handel!
Geen censuur niets.

Rustig schat, kalmeer nou beiden eventjes en praat het uit, maar niet hier!quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:49 schreef murp het volgende:
ik ben er klaar mee. Flikker allemaal maar op

En wie zijn schuld is dat?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:50 schreef Fopje het volgende:
Goed bezig Mono, de eerste mod is al opgerot. Duurt niet lang meer of we zijn je allemaal spuugzat en kan je de hele teringbende in ONZ lekker in je eentje schoonhouden. Verdomme.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |