Nee gast, nu ga je echt te ver. Beetje je collega's hier afvallen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeg, bemoei je er niet mee dwaas. Ga lekker terug naar dat gay clubje DIG waar ze elkaar aftrekken
We hebben het lang genoeg gepikt. Moet eens een einde komen aan dit gezeik. Nu weer, hij neemt het op voor jullie omdat hij zo populair kan worden. Dit is gewoon de bekende druppel.. Net alsof wij dit leuk vindenquote:
Nee klopt, maar ik persoonlijk zit hier alleen vanwege dit topic.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in, maar ga er niet tegen indit helpt namelijk niet, achter de schermen wordt voldoende gediscussieerd... leuk is anders.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:56 schreef Cat22 het volgende:
Wat is deze?
Moet echt achter de schermen jongens!
Die users zijn overdag overal, dat er soms wat worden gebanned en er daarom minder posts zijn, tsja. Valt te compenserenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:57 schreef Amarantha het volgende:
Maar krijgen we nog een antwoord? Waarom het gym topic wel, die minder goed loopt en stoners topic niet?
quote:
Wtf?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die users zijn overdag overal, dat er soms wat worden gebanned en er daarom minder posts zijn, tsja. Valt te compenseren
Houd je mond eens als je niet weet waar het over gaat.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niks zo mooi als een fok rel![]()
Team mono
Vind ik dus ook. Dit was een democratische beslissing maar Mono gaat er overheen op deze manier, vind ik niet kunnen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik persoonlijk zit hier alleen vanwege dit topic.
Als dit topic gesloten word, maakt het me ook niet meer uit.
Ik vind dat iedereen hier behalve jij zich volkomen onvolwassen gedraagd, en iedereen op Mono is ook zwak gewoon. Mono is het er niet mee eens? Bespreek dat dan met elkaar. Is het hier geen democratie? Maakt maar 1 iemand alle beslissingen zonder overleg? Het lijkt hier wel een basisschool.
Dit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat het dicht hier ? jammer tot nooit meer ziens
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:56 schreef Trollscience het volgende:
Kap nou eens met reageren en laat de mods dit even uitpraten. Jullie willen toch ook niet dat de boel dichtgeflikkerd wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |