Voor altijd achter mijn boy Mono.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:50 schreef Fopje het volgende:
Goed bezig Mono, de eerste mod is al opgerot. Duurt niet lang meer of we zijn je allemaal spuugzat en kan je de hele teringbende in ONZ lekker in je eentje schoonhouden. Verdomme.
Doe eens even normaal.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:50 schreef Fopje het volgende:
Goed bezig Mono, de eerste mod is al opgerot. Duurt niet lang meer of we zijn je allemaal spuugzat en kan je de hele teringbende in ONZ lekker in je eentje schoonhouden. Verdomme.
Dit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:52 schreef Onorgineel het volgende:
Wacht even, op een internetforum willen jullie een leuken reeks sluiten ivm te weinig activiteit () en een mod verdedigd dat, die vervolgens een shitstorm over zich heen krijgt. Mag ik als Stoner lurker/meeprater even duidelijk waar dit in GODSNAAM over gaat
Ja, en ik nog langer, bemoei je er niet mee, dit is iets voor achter de schermen en ze zouden beter moeten wetenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Doe eens even normaal.
Mono is al langer mod dan jij.
Oh en kan een van de Mods dit even uitleggen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:41 schreef Unscrewed het volgende:
Eerste "De Gym"-topic: 06-12-'12
Reeksnummer op dit moment: #31
Eerste "ONZ Stoners"-topic: 21-01-'13
Reeksnummer op dit moment: #101
Dubbele moraal?
JIJ bent diegene die altijd het beste naar voren wilt komen. Jij doet zo populair altijd om zieltjes te winnen. En achter de schermen ben je het 9 van de 10 keer met ons eens. En ALTIJD ga jij weer lopen zeikstralen en doe je net alsof je het niet met ons eens bent.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En wie zijn schuld is dat?
Jullie komen uit het niets met zulke opmerkingen hier posten dat het dicht moet zonder eenheid achter de schermen.
Zoek het lekker bij jezelf man, stumpert
Inderdaad. Tering..quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh en kan een van de Mods dit even uitleggen?
Dan moet het ook achter de schermen blijven.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, en ik nog langer, bemoei je er niet mee, dit is iets voor achter de schermen en ze zouden beter moeten weten
Oke, jij moet je wel erbuiten houden.quote:
Ja, daar heb je gelijk in, maar ga er niet tegen inquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan moet het ook achter de schermen blijven.
Ik ben deel van het stonerstopic, dus als hier word gepost mag ik daar op reageren toch?
Zeg, bemoei je er niet mee dwaas. Ga lekker terug naar dat gay clubje DIG waar ze elkaar aftrekkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:54 schreef Bart het volgende:
Mono ik ga er persoonlijk voor zorgen dat je uit de PR getrapt wordt, walgelijk dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |