geen ideequote:
Nee dat zou wel een beetje zonde zijn jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:52 schreef Olment het volgende:
[..]
geen ideeGa toch niet betalen om 1 note te zien xD
Kloptquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee dat zou wel een beetje zonde zijn ja.
Je kan ook een full- of pimpabo nemen, dan kun je ze gratis zien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:53 schreef Olment het volgende:
[..]
KloptK betaal wel als ik er mee kan kwartetten
Ohquote:
FHF, remember?quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:50 schreef Olment het volgende:
[..]
nopeTis gister volledig langs me gegaan,, en heb pas 1 note voor zover ik weet.. Dus ik ben liieeevvv
Inderdaad, Zwolle is voor mij ook echt niet aam te reizenquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja precies, dat gaat hem voor mij niet worden hoor, Amsterdam-Zwolle
Dik zuipen !quote:
Alleen maar liefde in deze reeksquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:37 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb gisteren meegelezen. Wat een lieve users zitten hier.![]()
En mijn collega-mods zijn erg stoute jongens.Als ik ze tegenkom krijgen ze billenkoek!
Ik hou ze vast, jij mept, oké?quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aanstaande maandag.Over de knie met hem!
En Hork!![]()
Het is wel waar in veel andere SC'squote:Op zaterdag 6 april 2013 13:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Volgens mij was het gewoon een smoes
.
wie is murquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat da fuck is deze, als Mur het doet is het verdomme opeens niet goed?!?!?!? vuige lafaard!
heb je eindelijk je tetten laten zien op de TC? en dat moet ik weer missenquote:
Dat komt ervan als je vroeg weggaatquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:19 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb je eindelijk je tetten laten zien op de TC? en dat moet ik weer missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |