Fopje was nog het leukst.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben hier ook helemaal geen mod, ik mod DIG en MEN. Ik kwam alleen even meetrollen
. Daarom verbaasde me het ook dat iedereen er zo serieus op inging, wat heb ik hier nou te zoeken
.
Ja daar weet ik ook allemaal niets van hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En dan gaan ze slijmen en van jou een topic icoon maken
'Stoner v/d week'
Ik vond Hork ook wel mooi met zijn 'kom op laten we het achter de schermen verder bespreken'quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja daar weet ik ook allemaal niets van hoor.
Zoals ik al zei gisteren, ik heb zelfs nog nooit gerookt, laat staan geblowd.
Heeft Mono gedaan goed plan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Ik ze de TS voor straf een ban geven van 3 uur ofzo xd
Jouw goede naam te grabbel gooien... Schande !
Idd, Mono heeft dat erin gezetquote:
Daar hou je van hequote:
Fopje maakte zich niet populair!quote:
Vooral Monoquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:37 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb gisteren meegelezen. Wat een lieve users zitten hier.![]()
En mijn collega-mods zijn erg stoute jongens.Als ik ze tegenkom krijgen ze billenkoek!
Awww, wat fijn om te horen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:37 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb gisteren meegelezen. Wat een lieve users zitten hier.![]()
En mijn collega-mods zijn erg stoute jongens.Als ik ze tegenkom krijgen ze billenkoek!
Aanstaande maandag.quote:
ja.. laat ze maar eens de rage van een MOD voelenquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aanstaande maandag.Over de knie met hem!
En Hork!![]()
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was die opmerking over nieuwe mensen niet welkom een sneer naar alle andere langlopende slowchats?
Dat is juist een reden om het nog een keer te doen.quote:
+1 voorspelbaarquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is juist een reden om het nog een keer te doen.
Heb jij nog niet gevoeld he?quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:46 schreef Olment het volgende:
[..]
ja.. laat ze maar eens de rage van een MOD voelen
nopequote:
En wat voor een note ookquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:50 schreef Olment het volgende:
[..]
nopeTis gister volledig langs me gegaan,, en heb pas 1 note voor zover ik weet.. Dus ik ben liieeevvv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |