Doe het dan met Salviax100quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:22 schreef Rafeiro het volgende:
Absint moet zo goor zijn, maar het lijkt me wel een mooi drankje voor een bong hit
Ik heb wel een keer whiskey in de bong gedaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:22 schreef Rafeiro het volgende:
Absint moet zo goor zijn, maar het lijkt me wel een mooi drankje voor een bong hit
Melk + hasj en wat boter aan de kook brengen en dan opdrinken doet ook leuke dingen met je.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe het dan met Salviax100Dan ga je zo stevig hard van de wereld man
Absinth is ook echt gewoon oprecht goor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:22 schreef Rafeiro het volgende:
groene elfjes, roze olifantjes, allesquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je bedoeld pure Salvia?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoek maar ff op, je hebt Salviax10 en Salviax100. Behoorlijk pittig spul.quote:
so my friends smoked salvia and they told me it wasnt good at all, but it was the lowest concentration.theirs was X-10, which is the lowest concentration.the better(higher)the concentration then the better the the salvia is.if u get like X-100, then that is probably gunna get u pretty messed up.apparently it also only gets u high for about 15 minutes, but its also a hallucinagine so it makes u feel high longer than u really are.my buddy said that he smoked it and that (while he was high)died went to hell, was reborn and lived out the rest of his life, and died again.so its obviously pretty potent.just go in happy and stuff so u have a good trip and not scared so u dont have a bad trip instead.and u gotta be 18 to buy it.it is legal.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoek maar ff op, je hebt Salviax10 en Salviax100. Behoorlijk pittig spul.
In combinatie met een Absinth bong ga je zo achterlijk vies hard
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
so my friends smoked salvia and they told me it wasnt good at all, but it was the lowest concentration.theirs was X-10, which is the lowest concentration.the better(higher)the concentration then the better the the salvia is.if u get like X-100, then that is probably gunna get u pretty messed up.apparently it also only gets u high for about 15 minutes, but its also a hallucinagine so it makes u feel high longer than u really are.my buddy said that he smoked it and that (while he was high)died went to hell, was reborn and lived out the rest of his life, and died again.so its obviously pretty potent.just go in happy and stuff so u have a good trip and not scared so u dont have a bad trip instead.and u gotta be 18 to buy it.it is legal.
but i say go with weed mayne...or shrooms:)
have fun bro.good luck
Whehe.
ga je mond spoelen met zeepquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
een soort World of Warcraft voor Trekkies?
Starcraft 2 illegaal proberen te spelenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:02 schreef Monopoly het volgende:
Wel matig, ik heb vannacht starcraft 2 gedownload, maar krijg het niet werkend
Eerst singleplayerquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Starcraft 2 illegaal proberen te spelen
Godverquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:02 schreef Monopoly het volgende:
Oh Bart, ik heb hier trouwens nog starcraft boeken liggen. Verhaal lijn enzo.
Wel in het Engels, maar die zijn echt zo tof
wat lukt je niet dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eerst singleplayer
Battle.net komt nog wel, wil het eerst onder de knie krijgen
Ik kreeg een vage error en hij wou niet op starten. Lag aan de crack volgens mij. Ben nu een nieuwe aan het binnenhalen. Kijken of die wel werkt zometeenquote:
kijk anders op gamecopyworld...quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kreeg een vage error en hij wou niet op starten. Lag aan de crack volgens mij. Ben nu een nieuwe aan het binnenhalen. Kijken of die wel werkt zometeen
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze man is een held. Hij doet allerlei dingen terwijl hij Salvia gebruikt. Geniaal
die videos zijn geweldig idd, writing a congress letter is ook geniaalquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze man is een held. Hij doet allerlei dingen terwijl hij Salvia gebruikt. Geniaal
Hahaha die is goed jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
die videos zijn geweldig idd, writing a congress letter is ook geniaal
ING?quote:
Liefdequote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doen. Altijd tof. Zak is sowieso bazentent.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb lekker Birthday hasj gekrijgt![]()
En laater faanafont noch mir smoowkun.
quote:
quote:
quote:
Kleuterkutjesquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:49 schreef Murdera het volgende:
insideoutje gedraaid, strak als een kleuterkutje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |