SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Bart
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
Stonervoer/drinken:
- Warm stokbrood met gesmolten kruidenboter
- Verse Hero Multifruit sap
- Fruity King tropisch fruit sap
- Alles van Milka
- Alles dat chocola bevat
- Stroopwafels
- Frisia spek
- Ribbelchips
- Cakebeslag
- Jodenkoeken
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Fuck the EBU.![]()
Oh, had niet door dat ik de lapo maakteWas bezig met quoten
Ja godverquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:07 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oke.. wiet>knipafval>ijs+hashmachien>machine aan>water zeven>ijshash>drogen>rokenWaarom zeg je dat dan niet gewoon gelijk?
Fuck the EBU.![]()
duidelijk zo..?One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
dit jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja godverWaarom zeg je dat dan niet gewoon gelijk?
![]()
![]()
hey... ik ben ook stoned...quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja godverWaarom zeg je dat dan niet gewoon gelijk?
One good thing about music:
Ja nu wel, maar snap niet waarom dat je zo veel moeite kostte om duidelijk te makenquote:
Fuck the EBU.![]()
Jup en jupquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:10 schreef krullenbolletje het volgende:
maar zitten jullie allemaal binnen te blowen? stinkt dan niet alles ernaar?
Fuck the EBU.![]()
Ik ook niet...quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja nu wel, maar snap niet waarom dat je zo veel moeite kostte om duidelijk te maken![]()
In de zomer mag ik graag op het balkon een jointje roken. Maar met deze kut kou gewoon lekker binnen.![]()
Jammer dat je in dit kutland hier geen coffeeshops hebt :sIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:
Blowen waar het goed voelt jeweetquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:11 schreef Monopoly het volgende:
In de zomer mag ik graag op het balkon een jointje roken. Maar met deze kut kou gewoon lekker binnen.
Fuck the EBU.![]()
ja.. maar eigen hutje>hei>verwegquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:10 schreef krullenbolletje het volgende:
maar zitten jullie allemaal binnen te blowen? stinkt dan niet alles ernaar?One good thing about music:
Whehe ja, daar had ik ook de balen van toen ik met de studie naar Gent gingquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jammer dat je in dit kutland hier geen coffeeshops hebt :s
Fuck the EBU.![]()
In de tuinquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:10 schreef krullenbolletje het volgende:
maar zitten jullie allemaal binnen te blowen? stinkt dan niet alles ernaar?![]()
Gewoon op de trein stappen naar Rotterdam, stedentripje, wietjes halen en weer terug gaan naar huis,.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jammer dat je in dit kutland hier geen coffeeshops hebt :s![]()
idd dat het maar snel beter wordt :squote:Op zaterdag 6 april 2013 03:11 schreef Monopoly het volgende:
In de zomer mag ik graag op het balkon een jointje roken. Maar met deze kut kou gewoon lekker binnen.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Toen ik nog in Rotterdam woonde, had ik de 4e etage. Mijn balkon zat boven. Ladder gepakt, op balkon gezet en met 2 maten op het dak gaan chillen. Wiet, bier en uitzicht op Rotterdam CS stationquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:11 schreef Moira. het volgende:
[..]![]()
[..]
Blowen waar het goed voelt jeweet
Helemaal waus naar de sterren kijken en diepe gesprekken over het levenDat was echt een fantastische zomer
![]()
![]()
Met mijn uitkering van 900euroquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon op de trein stappen naar Rotterdam, stedentripje, wietjes halen en weer terug gaan naar huis,.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met mijn uitkering van 900euro![]()
![]()
Heb je wel eens verteld jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toen ik nog in Rotterdam woonde, had ik de 4e etage. Mijn balkon zat boven. Ladder gepakt, op balkon gezet en met 2 maten op het dak gaan chillen. Wiet, bier en uitzicht op Rotterdam CS station
Helemaal waus naar de sterren kijken en diepe gesprekken over het levenDat was echt een fantastische zomer
sowieso chillen op het dak
Fuck the EBU.![]()
Mijn moeder was hippie enz... maar die heeft geen idee volgens mij..quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mijn moeder zou me vermoordenOne good thing about music:
yolo swag 2013quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mijn moeder zou me vermoorden![]()
mijn vader zou er niets van maken dat ik zou wiet rokenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Mooie tijden. Hier helaas vrijwel onmogelijk helaas. Misschien dat ik het dak op kan via de bovenste etage en een ladder, maar daar komt sowieso teveel gezeik van.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je wel eens verteld jasowieso chillen op het dak
Ben nog zoekende naar een bazige stonerplek met bazig uitzicht.![]()
Gewoon ergens een brandtrap opquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooie tijden. Hier helaas vrijwel onmogelijk helaas. Misschien dat ik het dak op kan via de bovenste etage en een ladder, maar daar komt sowieso teveel gezeik van.
Ben nog zoekende naar een bazige stonerplek met bazig uitzicht.![]()
Ja ik ken het...quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toen ik nog in Rotterdam woonde, had ik de 4e etage. Mijn balkon zat boven. Ladder gepakt, op balkon gezet en met 2 maten op het dak gaan chillen. Wiet, bier en uitzicht op Rotterdam CS station
![]()
Op een dakterras in grunn... paddo's op en 6 uur later komt een heel verbaasde buurvrouw kijken...
Dat we zolang stil zaten
als ik op mijn kamer ga blowen zeker welquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Mijn moeder was hippie enz... maar die heeft geen idee volgens mij..
nahquote:![]()
![]()
wij zaten vroeger te chillen in de mais voor onze deur. kamp bouwen enzo
wat was de jeugd zalig.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
ik weet nog dat ik terug kwam van de meet, mijn haren/kleding stonken ontzettend naar wiet/rook, gewoon 15 minuten met mijn moeder in de auto gezeten die niks door had![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:16 schreef krullenbolletje het volgende:
ik weet nog dat ik terug kwam van de meet, mijn haren/kleding stonken ontzettend naar wiet/rook, gewoon 15 minuten met mijn moeder in de auto gezeten die niks door hadhahaha. En toen deden we de wiet en tabak gewoon buiten nog in de tuin.
En die vuurkorf deed ook wel alles laten meuren![]()
![]()
mss denkt ze dat je clean was maar je vrienden wel een joind rooktquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:16 schreef krullenbolletje het volgende:
ik weet nog dat ik terug kwam van de meet, mijn haren/kleding stonken ontzettend naar wiet/rook, gewoon 15 minuten met mijn moeder in de auto gezeten die niks door hadIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Die had het wel door maar zei niks.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:16 schreef krullenbolletje het volgende:
ik weet nog dat ik terug kwam van de meet, mijn haren/kleding stonken ontzettend naar wiet/rook, gewoon 15 minuten met mijn moeder in de auto gezeten die niks door had![]()
Iemand had dat ding trouwens omgetrapt. Moest echt vegen voor het leven om al die troep weg te krijgen![]()
![]()
hoeveel jointjes roken julie danper dag
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ja echt al mijn kleding in de was gepleurd toen ik thuis kwamquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]hahaha. En toen deden we de wiet en tabak gewoon buiten nog in de tuin.
En die vuurkorf deed ook wel alles laten meuren
quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
mss denkt ze dat je clean was maar je vrienden wel een joind rooktmijn moeder is 100% anti drugs/roken dus ik weet vrij zeker van welquote:Misschien heeft de deo spuit truc geholpen
![]()
![]()
lekker asoquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:18 schreef Monopoly het volgende:
Iemand had dat ding trouwens omgetrapt. Moest echt vegen voor het leven om al die troep weg te krijgenof iemand was gewoon heel dronken
![]()
![]()
0quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
![]()
Denk dat laatstequote:Op zaterdag 6 april 2013 03:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
lekker asoof iemand was gewoon heel dronken
Dromenvangertje was ook de vijver ingekankert door PatjeEn er miste een fakkel uit de tuin
![]()
![]()
zou wel vet zijn jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooie tijden. Hier helaas vrijwel onmogelijk helaas. Misschien dat ik het dak op kan via de bovenste etage en een ladder, maar daar komt sowieso teveel gezeik van.
Ben nog zoekende naar een bazige stonerplek met bazig uitzicht.whehe geniaalquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:16 schreef krullenbolletje het volgende:
ik weet nog dat ik terug kwam van de meet, mijn haren/kleding stonken ontzettend naar wiet/rook, gewoon 15 minuten met mijn moeder in de auto gezeten die niks door hadgodver, ik wou daarbij zijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:18 schreef Monopoly het volgende:
Iemand had dat ding trouwens omgetrapt. Moest echt vegen voor het leven om al die troep weg te krijgen
Fuck the EBU.![]()
Ik smoke alleen in de zomer, met oud en nieuw en met hoge uitzondering op andere dagen. Dus vrij weinig.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
![]()
samequote:
nu kunnen we een koppel zijn :pIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
een halve of ééntje, 's avondsquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
jij?Fuck the EBU.![]()
0 want belgiequote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
dat was echt hilarischquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denk dat laatste
Dromenvangertje was ook de vijver ingekankert door PatjeEn er miste een fakkel uit de tuin
niet voor haar dan
Of dat moment dat we dachten dat sv verzopen was
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goede meet was dat welquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
zou wel vet zijn ja
[..]
whehe geniaal
[..]
godver, ik wou daarbij zijn![]()
![]()
Misschien kunnen we van de zomer nog een keer naar die toren gaan, en daar een nooduitgang vinden om het dak op te gaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
zou wel vet zijn ja
[..]
whehe geniaal
[..]
godver, ik wou daarbij zijn![]()
![]()
....quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
same
nu kunnen we een koppel zijn :p
![]()
![]()
wtfquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat was echt hilarischniet voor haar dan
Of dat moment dat we dachten dat sv verzopen was
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verlangen achter jointsquote:
Doenquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien kunnen we van de zomer nog een keer naar die toren gaan, en daar een nooduitgang vinden om het dak op te gaan
Fuck the EBU.![]()
Verschilt per dag.. de ene 15 en de andere hele maand niets... en alles wat daar tussen hangt...quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
nicequote:Op zaterdag 6 april 2013 03:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]Vlakbij, jeweet. 2 minuutjes treinen en je bent er
Fuck the EBU.![]()
we lagen allemaal in "bed" toen we erachter kwamen dat niemand wist waar sv was, dus mensen zoeken en ondertussen speculeren of hij in de vijver was gevallenuiteindelijk lag hij ergens te slapen
![]()
Zou wel chill zijn als je paar straten van een coffeeshop woont.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik heb dat verhaal nooit gehoord, vertel vertel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Achteraf klinkt het super lulligWord je lax en traag van.quote:En minder libido, wat meer mono zijn zorgen zijn sinds een tijdje mij dunkt.
ohquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:22 schreef krullenbolletje het volgende:
we lagen allemaal in "bed" toen we erachter kwamen dat niemand wist waar sv was, dus mensen zoeken en ondertussen speculeren of hij in de vijver was gevallenuiteindelijk lag hij ergens te slapen
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2013 03:24:20 ]![]()
het is veel chiller om het zelf te maken.... weet wat je eet ofzo...quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou wel chill zijn als je paar straten van een coffeeshop woont.One good thing about music:
Of je hebt er gewoon wat voor over als je dan een keertje wilt blowen om actie te ondernemen en het zelf gaat zoeken ipv zielig te roepen dat het zo ver weg is en vervolgens het niet doen terwijl je wel graag wilt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou wel chill zijn als je paar straten van een coffeeshop woont.
Kom op man, toon eens wat pit, zoek de shop op net over de grens in NL, ga d'r met iemand heen, haal een gram of 2-3 en ga lekker samen stoned worden.![]()
Dat is wel een beetje waarquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal nooit gehoord, vertel vertel.
[..]
Word je lax en traag van.En minder libido, wat meer mono zijn zorgen zijn sinds een tijdje mij dunkt.
Maar ga binnenkort gewoon weer minderen naar eens in de paar weken ofzo
En niks mis met mijn libido
Fuck the EBU.![]()
Denk dat het ook wel in België te krijgen is hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Of je hebt er gewoon wat voor over als je dan een keertje wilt blowen om actie te ondernemen en het zelf gaat zoeken ipv zielig te roepen dat het zo ver weg is en vervolgens het niet doen terwijl je wel graag wilt.
Kom op man, toon eens wat pit, zoek de shop op net over de grens in NL, ga d'r met iemand heen, haal een gram of 2-3 en ga lekker samen stoned worden.![]()
![]()
Mijn chick woont vlakbij meerdere en er is niks bijzonders aan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou wel chill zijn als je paar straten van een coffeeshop woont.![]()
Het is toch half vrij daar oid...?quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel in België te krijgen is hoor
achteraf is het totaal niet grappigquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal nooit gehoord, vertel vertel.
[..]
Word je lax en traag van.En minder libido, wat meer mono zijn zorgen zijn sinds een tijdje mij dunkt.
[..]
ohmaar ik lag daar gewoon op de bank en opeens allemaal mensen roepen "ja waar is sv" "ja straks is hij in de vijver gevallen !!!" en ik kreeg echt een enorme lachkick
was zo onwerkelijk ofzo
![]()
![]()
Gewoon alleen bij ''speciale'' dingen, dan is het ook gelijk een stuk chiller.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje waarMaar ga binnenkort gewoon weer minderen naar eens in de paar weken ofzo
En niks mis met mijn libido
En moet je nagaan als je niet zou smoken. Nymfomaan dit dat.![]()
![]()
Ja idd in België te krijgen van illegale drugsdealers die niet weet wat in je wiet gooit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel in België te krijgen is hoorIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:25 schreef jordyqwerty het volgende:
En voor de grote inkopers
http://wiet.startkabel.nl/forum/?sub=1
Dit. Libido is primaquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje waarMaar ga binnenkort gewoon weer minderen naar eens in de paar weken ofzo
En niks mis met mijn libido![]()
![]()
Da's niet leuk want dat kan 'ie toch niet aanquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon alleen bij ''speciale'' dingen, dan is het ook gelijk een stuk chiller.
En moet je nagaan als je niet zou smoken. Nymfomaan dit dat.
Fuck the EBU.![]()
Dat weet je ook niet zeker in een coffeeshopquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja idd in België te krijgen van illegale drugsdealers die niet weet wat in je wiet gooit.
[..]![]()
Is bij een shop niet anders... na haren in mn wiet kom ik er niet meer...quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja idd in België te krijgen van illegale drugsdealers die niet weet wat in je wiet gooit.
[..]
Geef mij je adres en ik stuur wel wat voor je op met de post.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]![]()
Nymfomaan lijkt me trouwens niets.
Seks moet speciaal en fijn zijn. Niet 8 keer per dag, dan is de lol er na een week echt wel van af hoor.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2013 03:27:47 ]![]()
En dit:quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:27 schreef Monopoly het volgende:
Seks moet speciaal en fijn zijn. Niet 8 keer per dag, dan is de lol er na een week echt wel van af hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's niet leuk want dat kan 'ie toch niet aan
Fuck the EBU.![]()
quote:Ja totdat je straks een jaartje of wat aan het spelen bent met elkaar, dan gaat ze zeiken en shit. True story.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's niet leuk want dat kan 'ie toch niet aan
Einde op waarheid gebaseerd emo bericht.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geef mij je adres en ik stuur wel wat voor je op met de post.![]()
En wat als me ouders de post eerst uithalen
Dat deden wij ook altijd... naar vrienden die in het buitenland studeerden.... engeland en frankrijk...quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geef mij je adres en ik stuur wel wat voor je op met de post.
''Para hippe chicks, je moet er van houden. Laat mij maar met een nymfomane burgertrut trouwen''.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:27 schreef Monopoly het volgende:
Seks moet speciaal en fijn zijn. Niet 8 keer per dag, dan is de lol er na een week echt wel van af hoor.
Deze line is anders keihard van een Zwollenaar.![]()
![]()
Whehe, in mijn vorige relaties ging híj zeiken en shitquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ja totdat je straks een jaartje of wat aan het spelen bent met elkaar, dan gaat ze zeiken en shit. True story.
Einde op waarheid gebaseerd emo bericht.
Fuck the EBU.![]()
ja boeler dan zet ik er op ''voor capuchon_jongen pc onderdelen''. ofzoquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]![]()
En wat als me ouders de post eerst uithalen![]()
Zwollenaren, puike lui, jeweetzelf!quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Para hippe chicks, je moet er van houden. Laat mij maar met een nymfomane burgertrut trouwen''.
Deze line is anders keihard van een Zwollenaar.
Ik zou er niet aan moeten denken, eerlijk waar niet.![]()
Heeft je capuchon geen apart adres dan..?quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]![]()
En wat als me ouders de post eerst uithalen
Gewoon kut wijven, dat is de enige conclusie die ik heb.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, in mijn vorige relaties ging híj zeiken en shit![]()
Die zijn er idd te veel op deze wereldquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon kut wijven, dat is de enige conclusie die ik heb.![]()
Fuck the EBU.![]()
De gouden regel is, 1x sex hebben in een week.
Zo krijg je een stabiele seksrelatie. Elke dag is niet goed en is je sexrelatie meteen afgelopen
True.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zwollenaren, puike lui, jeweetzelf!
Ik zou er niet aan moeten denken, eerlijk waar niet.![]()
Wat er van waar is..... ik waag me niet aan handel...quote:
Geef liever info hoe je het zelf doet...
Meh, toch wel 3x in de week, hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo krijg je een stabiele seksrelatie. Elke dag is niet goed en is je sexrelatie meteen afgelopenFuck the EBU.![]()
Ik doe het met me vriendin ieder nacht van zaterdag op zondag. en dat werkt primaIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
lijkt mij ook vermoeiend om er een te zijn, 8 keer waar haal je de tijd vandaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:27 schreef Monopoly het volgende:
Seks moet speciaal en fijn zijn. Niet 8 keer per dag, dan is de lol er na een week echt wel van af hoor.![]()
![]()
Dit. Elke avond hoeft niet per sé. Is wel fijn maar het is ook fijn (als je echt van elkaar houdt) om gewoon knuffelend in slaap te vallen samen. Niets mis mee.quote:![]()
Ik weet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die zijn er idd te veel op deze wereld
Dat geldt misschien voor als je getrouwd bent en 2 kinderen hebt...quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo krijg je een stabiele seksrelatie. Elke dag is niet goed en is je sexrelatie meteen afgelopen![]()
Dit...quote:![]()
4 of 5x is ook goed......One good thing about music:
seks met je capuchon heb je het nu over toch?quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo krijg je een stabiele seksrelatie. Elke dag is niet goed en is je sexrelatie meteen afgelopen![]()
In den beginnen doe je nog niks anders dan elkaar leuk en aantrekkelijk vinden, dan gelden deze regels imo niet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Elke avond hoeft niet per sé. Is wel fijn maar het is ook fijn (als je echt van elkaar houdt) om gewoon knuffelend in slaap te vallen samen. Niets mis mee.![]()
mijn vriendin doet niet aan capuchonsex,quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
seks met je capuchon heb je het nu over toch?ze vind dat raar
wat vreemd nouquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
mijn vriendin doet niet aan capuchonsex,ze vind dat raar
![]()
![]()
Is er meer dan een begin dan..?quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
In den beginnen doe je nog niks anders dan elkaar leuk en aantrekkelijk vinden, dan gelden deze regels imo niet.![]()
Ik heb het wel eens 8x op een dag gedaan, dan lig je gewoon echt de hele dag te neukenquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
lijkt mij ook vermoeiend om er een te zijn, 8 keer waar haal je de tijd vandaanHij weetquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Elke avond hoeft niet per sé. Is wel fijn maar het is ook fijn (als je echt van elkaar houdt) om gewoon knuffelend in slaap te vallen samen. Niets mis mee.Maar scheer niet alle vrouwen over dezelfde kam, hèquote:Ook, of gewoon een keer 3x op een dag, of soms een keer een week niet, boeiend.quote:Fuck the EBU.![]()
toen ik het vraagde kreeg ik een snau en verwees ze me door naar een psychiaterquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
whehehequote:Op zaterdag 6 april 2013 03:34 schreef krullenbolletje het volgende:
deze sc gaat eigenlijk alleen maar over dingen waar ik niks over weet realiseer ik mij net
Fuck the EBU.![]()
Ik dacht dat jij inmiddels al wel een penis in je vagijn heb mogen ontvangen. Maar niet dus ?>quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:34 schreef krullenbolletje het volgende:
deze sc gaat eigenlijk alleen maar over dingen waar ik niks over weet realiseer ik mij net![]()
Ik zou niet durven, daar ken ik er te weinig voor. Een miljoentje of 2 en ik zou een goed referentie kader hebben.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:33 schreef Moira. het volgende:
Maar scheer niet alle vrouwen over dezelfde kam, hè![]()
8x? heb je dan geen uh... ja pijn in je kutquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens 8x op een dag gedaan, dan lig je gewoon echt de hele dag te neuken
[..]
Hij weet
[..]
Maar scheer niet alle vrouwen over dezelfde kam, hè
[..]
Ook, of gewoon een keer 3x op een dag, of soms een keer een week niet, boeiend.![]()
![]()
#YOLOquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:33 schreef Typisch het volgende:
Jezus, in plaats van dat mijn chick hier nu is zit ik een stoner SC te posten.
Het kan verkeren.![]()
![]()
Mooi zoquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, daar ken ik er te weinig voor. Een miljoentje of 2 en ik zou een goed referentie kader hebben.
Fuck the EBU.![]()
ey mono opdonderen he laat krul nog effe onwetend en onschuldigquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij inmiddels al wel een penis in je vagijn heb mogen ontvangen. Maar niet dus ?>![]()
Jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
8x? heb je dan geen uh... ja pijn in je kutMaar geil dit dat
Fuck the EBU.![]()
vraagdequote:Op zaterdag 6 april 2013 03:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
toen ik het vraagde kreeg ik een snau en verwees ze me door naar een psychiater![]()
![]()
9x zou ik niet kunnen dan is me penis naar de vaantjes
Niet.... das maar 1x per uur...quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:33 schreef Moira. het volgende:
Ik heb het wel eens 8x op een dag gedaan, dan lig je gewoon echt de hele dag te neuken![]()
De hele dag zou 16x zijn... maar dan wel ff paar dagen rust ajb...One good thing about music:
quote:
nee manquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij inmiddels al wel een penis in je vagijn heb mogen ontvangen. Maar niet dus ?>![]()
![]()
Ja wat, ik vraag alleen maar. We zijn hier met z'n allen in een kumbyaa stemming.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ey mono opdonderen he laat krul nog effe onwetend en onschuldig![]()
hoezo pijnquote:
gewoon lief doen, al denk ik dat je na een keertje of 6 toch maar weinig voelt behalve slappe hap tenzij pilletjes.![]()
je verwart me met snow manquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ey mono opdonderen he laat krul nog effe onwetend en onschuldig![]()
![]()
vroeg dus, ook al 2 jaar geleden dat ik van school benquote:
Wat wou jij elke keer die 45 minuten tussen seksbeurten door doen dan? Dan lig je eerst bij te komen om vervolgens weer op te geilenquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:35 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Niet.... das maar 1x per uur...![]()
De hele dag zou 16x zijn... maar dan wel ff paar dagen rust ajb...
Fuck the EBU.![]()
ja maar maar maarquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Shhh, het is een BelgHij zegt wel vaker gekke dingen.
als nogquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
vroeg dus, ook al 2 jaar geleden dat ik van school ben![]()
![]()
dat gevoel heb je na een paar dagen nog... en dan begint t gezeik weer opnieuw...quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja wat, ik vraag alleen maar. We zijn hier met z'n allen in een kumbyaa stemming.![]()
![]()
lach me maar uit :squote:Op zaterdag 6 april 2013 03:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja maar maar maar
[..]
als nogIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Je kan 8x seks hebben op een dag en nog steeds lief doen hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo pijn
gewoon lief doen, al denk ik dat je na een keertje of 6 toch maar weinig voelt behalve slappe hap tenzij pilletjes.
En met pillen krijg je vaak nog niet eens één hele seksbeurt af
Fuck the EBU.![]()
Neuk- en in-bed-lig zondagenquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:37 schreef jordyqwerty het volgende:
8x op een dagzo kan je je zondag ook invullen natuurlijk
![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik heb het niet over die pilletjes.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je kan 8x seks hebben op een dag en nog steeds lief doen hoor
En met pillen krijg je vaak nog niet eens één hele seksbeurt af![]()
Je sext dan 8x per dag om vervolgens 2 weken droog te staan, ik ken sommige mensen
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Gewoon heel de dag in bed door brengen is anders aardig bazig hoor zo op zijn tijd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:37 schreef jordyqwerty het volgende:
8x op een dagzo kan je je zondag ook invullen natuurlijk
![]()
Ja ik wilde er al bij toevoegen beetje in je bed liggen maarja niet iedereen heeft enkel sex in bedquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon heel de dag in bed door brengen is anders aardig bazig hoor zo op zijn tijd.![]()
![]()
Is dat een compliment..?quote:
ik lig soms ook heel de dag in bedquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon heel de dag in bed door brengen is anders aardig bazig hoor zo op zijn tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik loog soms heel de dag in bedlig of lagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
ik loog soms heel de dag in bedIk post wel eens op FOK! terwijl mijn chick naast mij ligt op bed. Zoveel internetswag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat bedoelde ik maar he tis al bijna 4uquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Klopt... dan donder je ernaast en ga je daar gewoon verder....quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja ik wilde er al bij toevoegen beetje in je bed liggen maarja niet iedereen heeft enkel sex in bed
[..]
ik lig soms ook heel de dag in bedgvd ik ook neeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In de zomer is je naam toch lastig ''snowballed''Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
whehehequote:Op zaterdag 6 april 2013 03:41 schreef Monopoly het volgende:
Niets mis mee om even de laptop te pakken na een goed seksbeurt. Even chillen ditdat.
Fuck the EBU.![]()
of gewoon met laptop in bed naar porn kijke
Nee dan glijd het juist beter...quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
In de zomer is je naam toch lastig ''snowballed''One good thing about music:
nb gewoonquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:44 schreef Moira. het volgende:
Het lijkt wel ineens een andere reeks geworden, joh![]()
![]()
Moira, eind van de maand haal ik weer wat lekkers uit Rotterdam
Heb dan wel stage dus moet even kijken hoe-of-wat, maar ik heb het hier dan iig liggen![]()
![]()
Ik vroeg me ook al zoiets af.... KPVSquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:44 schreef Moira. het volgende:
Het lijkt wel ineens een andere reeks geworden, johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
nicequote:Op zaterdag 6 april 2013 03:45 schreef Monopoly het volgende:
Moira, eind van de maand haal ik weer wat lekkers uit Rotterdam
Heb dan wel stage dus moet even kijken hoe-of-wat, maar ik heb het hier dan iig liggen
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al zoiets af.... KPVSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Slaap lekker...quote:![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga nog ff z(w)even brbOne good thing about music:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:48 schreef Oerbeer het volgende:
HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Pikatchu is leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je slaat de spijker op z'n kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt wel één post gemaakt though, helemaal in het begin
Fuck the EBU.![]()
ik word bang van je uiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja. En toen ging ik verder met leven. Dat was wel een beetje zonde.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op z'n kop
Je hebt wel één post gemaakt though, helemaal in het begin![]()
Net als dat je op de wc staat te pissen als er net een doelpunt wordt gescoordquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Tja. En toen ging ik verder met leven. Dat was wel een beetje zonde.
Fuck the EBU.![]()
Zo voelt het wel een beetje ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Net als dat je op de wc staat te pissen als er net een doelpunt wordt gescoord![]()
Heb je dat vaker als je staat te pissen ja?quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Net als dat je op de wc staat te pissen als er net een doelpunt wordt gescoord![]()
whehequote:Op zaterdag 6 april 2013 03:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je dat vaker als je staat te pissen ja?
ik moet vaker jurkjes dragen
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je dat vaker als je staat te pissen ja?![]()
![]()
Ja ik ben pleite broeders en zusters. Nog even een aflevering van Blue Mountain State kijken!
Beetje chillen en dan slapen.
Ik groet u allen![]()
![]()
Slaap wel lieve jongenquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:54 schreef Monopoly het volgende:
Ja ik ben pleite broeders en zusters. Nog even een aflevering van Blue Mountain State kijken!
Beetje chillen en dan slapen.
Ik groet u allenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
je moeder vermoord je voort kleinste als ik je berichten leestquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mijn moeder zou me vermoorden
klopt ik type dit vanuit de helquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
je moeder vermoord je voort kleinste als ik je berichten leest![]()
nou dan doet mono toch iets verkeerd als je daar jurkjes voor nodig hebtquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
om me aan m'n vrouwelijkheid te helpen herinneren![]()
Gezellig daar?quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
klopt ik type dit vanuit de helMoi/proost![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
nou dan doet mono toch iets verkeerd als je daar jurkjes voor nodig hebt
Fuck the EBU.![]()
Zulk lief meisje moet toch in de hemelquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
klopt ik type dit vanuit de hel
hemel lijkt me super saaiquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zulk lief meisje moet toch in de hemel![]()
valt mee, soms gebeurd het dat ik om 6u nog nie slaapquote:
Boel problemen daar denk ik..quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja ik chill met allemaal gaysMoi/proost![]()
Die bestaan niet op fok!quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:04 schreef Oerbeer het volgende:
Dit komt allemaal door je zolderkamerdroom zeker?Moi/proost![]()
bij mij ookquote:Op zaterdag 6 april 2013 04:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
valt mee, soms gebeurd het dat ik om 6u nog nie slaapalleen maar gelovigen mensenquote:
naaahquote:nog nietquote:![]()
zo raaaaaaaaar die droom jezusquote:Op zaterdag 6 april 2013 04:04 schreef Oerbeer het volgende:
Dit komt allemaal door je zolderkamerdroom zeker?![]()
![]()
Soms droom ik dat ik beheerder ben van FOK!Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
dromen over FOK!(ers)quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Soms droom ik dat ik beheerder ben van FOK!
[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2013 04:08:33 ]![]()
Ik was 2 maand banned en zat 2 maand in een depressiequote:
Maar je drinkt nooit volgens je usernamequote:Op zaterdag 6 april 2013 04:09 schreef IkDrinkNooit het volgende:
Ik droom dat ik niet spoor, moet ik nog een biertje lostrekken ofniet..Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Gaat plaatsvinden, je weetquote:Op zaterdag 6 april 2013 04:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zo raaaaaaaaar die droom jezusGelukkig is dat een droom en blijft het zo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Soms droom ik dat ik beheerder ben van FOK!![]()
![]()
Geen idee, nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
alsof je er wat aan kan doen![]()
Ik zie het probleem niet?quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar je drinkt nooit volgens je usernameMoi/proost![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gaat plaatsvinden, je weet
[..]
Gelukkig is dat een droom en blijft het zo.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik vind het wel knap van Danny dat hij al jaren een van de meest bezochte sites van Nederland heeft (toch?) en nog steeds niet zwemt in het geld.quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig is dat een droom en blijft het zo.![]()
In zijn dromen. (danny)quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap van Danny dat hij al jaren een van de meest bezochte sites van Nederland heeft (toch?) en nog steeds niet zwemt in het geld.Moi/proost![]()
Het was ook niet zijn insteek om rijk te worden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap van Danny dat hij al jaren een van de meest bezochte sites van Nederland heeft (toch?) en nog steeds niet zwemt in het geld.![]()
Zoo... biw... nog iets gemist...?One good thing about music:
Dus?quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het was ook niet zijn insteek om rijk te worden.![]()
Dat zeg ik ook altijd tegen mijn baas.quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het was ook niet zijn insteek om rijk te worden.
Moi/proost![]()
Met minder punten kan ook heel lekker zijn.....quote:
Verder voor de gezelligheid:
I knowquote:Op zaterdag 6 april 2013 04:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig is dat een droom en blijft het zo.
ik droom gelukkig alleen over fokkers die ik ontmoet hebquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
I know
[..]
ik droom gelukkig alleen over fokkers die ik ontmoet hebstop hou op. Ben pitten boelers en sletjes, trusten
![]()
fapze..quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:19 schreef Typisch het volgende:
[..]stop hou op. Ben pitten boelers en sletjes, trusten
quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:19 schreef Typisch het volgende:
[..]stop hou op. Ben pitten boelers en sletjes, trusten
![]()
![]()
Mhehehequote:Op zaterdag 6 april 2013 04:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ligt eraan of ik nog kan fietsen![]()
![]()
Vriend vertelde dat hij een keer een tuinhekje van iemand naar de klote heeft geholpen omdat hij dacht dat bomen hem aanvielenquote:![]()
![]()
Wauw. Die zal dan best ver zijn geweestquote:Op zaterdag 6 april 2013 04:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vriend vertelde dat hij een keer een tuinhekje van iemand naar de klote heeft geholpen omdat hij dacht dat bomen hem aanvielen![]()
![]()
Daarna is hij nog gaan werken (vakkenvullen), zijn baas heeft hem naar huis gestuurdquote:Op zaterdag 6 april 2013 04:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wauw. Die zal dan best ver zijn geweest![]()
![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 6 april 2013 04:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Daarna is hij nog gaan werken (vakkenvullen), zijn baas heeft hem naar huis gestuurd![]()
![]()
Nou. Matig. Tijd voor een meet dus.quote:Op zaterdag 6 april 2013 04:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Met hem zou ik dus vandaag gaan blowen maar hij is ziek![]()
Oh, en neem een glas water, en slaap zonder kussen.
Zonder kussen slapen blijft je lichaam horizontaal liggen.
Een kater is het gevolg van vocht tekort in je hersenen. Als je horizontaal ligt is er minder kans dat er vocht weg loopt naar je andere organen. Hierdoor heb je minder hoofdpijn de volgende ochtend.![]()
![]()
Het is zo donker dat mijn oog t verschil niet merkt tussen open en dichtquote:Op zaterdag 6 april 2013 05:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met één oog open in slaap proberen te vallen, dan draait de wereld minder erg.![]()
Klein lampje aanzetten. Werkt prima altijd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 05:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het is zo donker dat mijn oog t verschil niet merkt tussen open en dicht![]()
Ik kan niet slapen zonder kudden glas water Hennie al opquote:Op zaterdag 6 april 2013 05:02 schreef Monopoly het volgende:
Oh, en neem een glas water, en slaap zonder kussen.
Zonder kussen slapen blijft je lichaam horizontaal liggen.
Een kater is het gevolg van vocht tekort in je hersenen. Als je horizontaal ligt is er minder kans dat er vocht weg loopt naar je andere organen. Hierdoor heb je minder hoofdpijn de volgende ochtend.
[ afbeelding ]![]()
wat ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 05:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen zonder kudden glas water Hennie al op![]()
![]()
Ik kan ook niet slapen met lichtquote:Op zaterdag 6 april 2013 05:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klein lampje aanzetten. Werkt prima altijd.![]()
![]()
![]()
Kussen* heb ik*quote:Op zaterdag 6 april 2013 05:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen zonder kudden glas water Hennie al op![]()
inderdaad, kan je autocorrect niet uitschakelen?quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Gefeliciteeeeeerd!quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Jeuj ik ben jarig
![]()
![]()
![]()
Nou ja, gewoon lekker relaxed dagje![]()
Waarom slaap je niet uit op je verjaardag
Ik heb me weer verslapenMoet over 10 minuten officieel beginnen met werken maar ze had gevraagd of ik er half 9 wou zijn
Eerst ff peukje enzo, belangrijk.
Fuck the EBU.![]()
Ik krijg straks mijn ouders en broer en volgers op de koffie.quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeerd!![]()
Waarom slaap je niet uit op je verjaardag
Ik heb me weer verslapenMoet over 10 minuten officieel beginnen met werken maar ze had gevraagd of ik er half 9 wou zijn
Eerst ff peukje enzo, belangrijk.
En vanmiddag vrienden en kennissen. Moet nog mijn
bestelde kratten Hertog Jan ophalen en taart bij halen.
hahaOok in moeilijke tijden.![]()
Mogguh, hebben jullie nog een beetje kunnen slapen?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
jeetje, bestaat deze kutreeks nog steeds?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Morgen , heb vieze katerbek
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Het aantal gecomprimeerde short-posts is aanzienlijk verbeterdquote:Op zaterdag 6 april 2013 09:43 schreef Ugjerke het volgende:
jeetje, bestaat deze kutreeks nog steeds?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Waarom posten hier meisjes van 16 die misschien 1 keer hebben geblowed in hun leven ?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het aantal gecomprimeerde short-posts is aanzienlijk verbeterd
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Omdat die lekker makkelijk te hosselen zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:52 schreef smitjew het volgende:
Waarom posten hier meisjes van 16 die misschien 1 keer hebben geblowed in hun leven ?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Beste post van gisterenquote:
Waarom laten mensen gewoon niet dingen zoals ze zijn.
Hard gaan.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ik ga zo weer blowenquote:Op zaterdag 6 april 2013 09:57 schreef VMSDKR het volgende:
Ik blow ook niet eigenlijk. Misschien een keer per maand eentje blazen. Fuck toelatingseisen.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
Forum Opties Forumhop: Hop naar: