SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Bart
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
Stonervoer/drinken:
- Warm stokbrood met gesmolten kruidenboter
- Verse Hero Multifruit sap
- Fruity King tropisch fruit sap
- Alles van Milka
- Alles dat chocola bevat
- Stroopwafels
- Frisia spek
- Ribbelchips
- Cakebeslag
- Jodenkoeken
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2013 00:51:53 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:15 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ff paar 10000 volgers erbij kopen![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Héél kort: De mod's gingen ons trollen door te zeggen dat ONZ STONERS! dicht moest i.v.m niet welkom zijn, te weinig activiteit enz
goeie troll welHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Nee hoorquote:.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Mods, trollen... allemaal 1 pot nat...quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Héél kort: De mod's gingen ons trollen door te zeggen dat ONZ STONERS! dicht moest i.v.m niet welkom zijn, te weinig activiteit enz
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Sukkelnerd is het ook.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono wou niet dat jullie wisten dat ik het wistI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Haha we hebben net mensen gefrustreerd met een troll, zullen we nu allemaal erom gaan lachen om onze sociale band te vergroten en stukken die zijn gebeurd terug halen om het te vergelijken met wat je toen wist, en nu weet zodat we kunnen lachen om onze onwetendheid. Yay.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Da's een pleonasme.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
TC???[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ja, maarja. Op die manier hebben wij 2 de trollers ook nog eens extra getrolledquote:![]()
Trollception
Fuck the EBU.![]()
http://tinychat.com/FOKnachtbagger
ALLEMAAL
NUHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Als je het even in vijfvoud uitlegt, is het voor mij ook begrijpelijk....quote:
Ik was niet getrolld hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, maarja. Op die manier hebben wij 2 de trollers ook nog eens extra getrolled![]()
TrollceptionI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Jij moet gezellig zijn op feestjensquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:17 schreef Unscrewed het volgende:
Haha we hebben net mensen gefrustreerd met een troll, zullen we nu allemaal erom gaan lachen om onze sociale band te vergroten en stukken die zijn gebeurd terug halen om het te vergelijken met wat je toen wist, en nu weet zodat we kunnen lachen om onze onwetendheid. Yay.
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
effe die links weg ;pquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
TC LINKS POSTEN IN EEN FORUMquote:
BAN!!!!
BANN!!!!!!!!
BANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ja weet je hoe hard dat gingquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn schuld, is al het derde topic zo hoor
Damn was je nu maar mod hequote:Op zaterdag 6 april 2013 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
TC LINKS POSTEN IN EEN FORUM
BAN!!!!
BANN!!!!!!!!
BANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
goede modquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
TC LINKS POSTEN IN EEN FORUM
BAN!!!!
BANN!!!!!!!!
BANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
quote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:17 schreef Mano_ het volgende:
Oh en Fopje, mijn geloof in jou is enkel sterker terug gekeerdToch was het stiekem wel leuk om zo bot tegen jullie te doen, die reacties
Heerlijk
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Nee maar anders komen non-stoners.. vertrouwen jeweetquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik wil die reactie van Fopje even terugvinden over die micro blabla reacties in vergelijking met die Gym reeks_
Nu is het tijd voor een nieuwe stoner of the week.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Pffft, boeiend, die kennen de eckte kenners ook wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee maar anders komen non-stoners.. vertrouwen jeweet![]()
Gecomprimeerde short-posts of iets jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:20 schreef Onorgineel het volgende:
Ik wil die reactie van Fopje even terugvinden over die micro blabla reacties in vergelijking met die Gym reeks_
![]()
![]()
Bartquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu is het tijd voor een nieuwe stoner of the week.Onze nieuwe stoner
![]()
![]()
Ben bij vriendin ga dan niet op tinychat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:20 schreef Moira. het volgende:
Laten we dit even op de Tinychat vervolgenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat marok drankje heeft een eigen sc?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
De fernandes SC heeft minder reacties op een dagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik zit hier godverdomme elke dag en ben het nooit.ga maar op zwart ofzo!
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit -- Parkiet is mijn papa
Doe dat achter de schermenquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
![]()
![]()
Begin je nu alweer verdomme ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
![]()
Tss ik ben hier al 4 maanden, nooit SVDW geweest.
Zie eigenlijk alleen maar negers het drinkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat marok drankje heeft een eigen sc?![]()
Kan niet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:22 schreef Unscrewed het volgende:
Tss ik ben hier al 4 maanden, nooit SVDW geweest.Your beauty never ever scared me.![]()
Mono heeft heel toepasselijk de monopoly.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:22 schreef Unscrewed het volgende:
Tss ik ben hier al 4 maanden, nooit SVDW geweest.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Samequote:Op zaterdag 6 april 2013 00:22 schreef Unscrewed het volgende:
Tss ik ben hier al 4 maanden, nooit SVDW geweest.Volgens mij postte ik in #1 al
![]()
![]()
3* typo.quote:
Bij deze als jullie er ooit echt niet meer uitkomen en er behoefte aan nieuw blauw bloed vergeet deze avond dan niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
heel de wereld is gekkkkk xdquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
fok jou ik heb geen beugel meer echt al een paar jaar ofzo![]()
1 van de 3 sollicitanten?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij deze als jullie er ooit echt niet meer uitkomen en er behoefte aan nieuw blauw bloed vergeet deze avond dan niet.![]()
![]()
haha neequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trustequote:Op zaterdag 6 april 2013 00:26 schreef Amarantha het volgende:
Slaap lekker lieve stoners (en niet stoners)
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Tijd voor quality time met miss Mikey bye bye.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed, eigenlijk kwam ik alleen ff de Foks checken en dan gaan minecraften
Modjes en Moira bedankt voor de show![]()
![]()
Houdoe allen![]()
![]()
Truste Manoen have fun Mikey
He, wat?quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik ga ook slapen, morgen werk.. pff.
Weltrusten lieve stoners
wtfquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:36 schreef OllieWilliams het volgende:
zit nog steeds lekker te studeren in de UB!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
¯_(ツ)_/¯![]()
balen man. wat studeer je?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
hele periode geen flikker uitgevoerd en moet dat nu voor de tentamens allemaal in halen¯_(ツ)_/¯![]()
Graag gedaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:31 schreef Mano_ het volgende:
Goed, eigenlijk kwam ik alleen ff de Foks checken en dan gaan minecraften
Modjes en Moira bedankt voor de show![]()
![]()
Houdoe allen
Bedankt voor het KLB topic![]()
Fuck the EBU.![]()
Je hebt hem zelf maar veranderd?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:54 schreef Monopoly het volgende:
We hebben een nieuwe stoner van de week![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hij is tot 2 open tijdens tentamens!
Wat is dit man, iedereen vanuit NB ineens hier?![]()
Was nep relquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:59 schreef Ziba het volgende:
[..]!
wat is NB?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:59 schreef Ziba het volgende:
[..]!
Niet tof deze.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeg, bemoei je er niet mee dwaas. Ga lekker terug naar dat gay clubje DIG waar ze elkaar aftrekken![]()
Natuurlijk schatquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:17 schreef Monopoly het volgende:
MOIRA , denk je aan mij tijdens het soppen ?
Fuck the EBU.![]()
ja...quote:
ice o laten....quote:
Zoo... en nu maar draaien....quote:One good thing about music:
Ja.. nee... ik ook... maar laatste hasj nu... dus ff nieuwe makenquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik ben al een uurtje of 2 lekker stoned
ah op die fiets, lukt dat nog aardig?quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja.. nee... ik ook... maar laatste hasj nu... dus ff nieuwe maken![]()
![]()
Dat is nog ff afwachten..... maar meestal schiet t wel op...
btw heel de tc leeg...
Tijd voor een slotje.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
wrom?quote:One good thing about music:
Niemand is hier welkom!quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
ja dan moet je niemand ff opzoeken he..?quote:One good thing about music:
Ik weetquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:12 schreef Snowballed het volgende:
Dat is nog ff afwachten..... maar meestal schiet t wel op...
btw heel de tc leeg...![]()
![]()
Gevonden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:14 schreef Snowballed het volgende:
[..]
ja dan moet je niemand ff opzoeken he..?
niemandI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik meen het hoor.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ja...quote:
alhoewel........One good thing about music:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:10 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het gaat hier om gecomprimeerde short-posts. Maar dat is misschien MOD-taal maar ik heb geen zin om uit te leggen wat dat allemaal inhoud. Ik heb mijn punt wel gemaakt denk ik?
Goedzo...quote:![]()
En nu Iemand...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Goedzo...![]()
En nu Iemand...iemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Hij was niet erg geliefd hier vanavondquote:.
Wie doet dat nietquote:.
Ja hee godver... niet zo snel... ik moet ook nog blowen tussendoor...quote:One good thing about music:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij was niet erg geliefd hier vanavond.
Maar hij deed zo mooi z'n bestquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij was niet erg geliefd hier vanavond.
Er vermakelijk
Fuck the EBU.![]()
Ik heb niet zo gekeken naar de trailers, mijn concentratievermogen staat op het moment gelijk aan die van een goudvisquote:![]()
![]()
Zat als een half gefrustreerde malloot achter m'n bureautje hierquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar hij deed zo mooi z'n bestEr vermakelijk
Alleen hij?quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar hij deed zo mooi z'n bestEr vermakelijk
Your musical compatibility with Lollers is LOW
Music you have in common includes Spinvis, Chase & Status, Eminem, Hadouken! and Fort Minor.![]()
Ik heb me echt DOODgelachen om julliequote:Op zaterdag 6 april 2013 02:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Zat als een half gefrustreerde malloot achter m'n bureautje hierKon echt níét geloven dat iemand erin zou trappen
Piste in m'n broek bij het lurken in de TCAlle trollers natuurlijkquote:![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Fopje was de beste, Bart verdient een respectabele tweede plek
Ik ookquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:21 schreef Moira. het volgende:
Whehe wacht, heb nog screenshot gemaakt van de TCOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
Maar stoned krijg je dat soort dingen sowieso wat minder snel mee geloof ik
Dat heb ik dan weer gemistquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:20 schreef Moira. het volgende:
Piste in m'n broek bij het lurken in de TC.
Wat gebeurde daar dan.
Laat zienquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:21 schreef Moira. het volgende:
Whehe wacht, heb nog screenshot gemaakt van de TC.
spoedoverlegquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer gemist.
Wat gebeurde daar dan.
En ik danquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Fopje was de beste, Bart verdient een respectabele tweede plekIk heb de mods zelf nog getrolled
Fuck the EBU.![]()
Ik zei nog tegen Mono dat hij jullie in de TC moest laten lurkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer gemist.
Wat gebeurde daar dan.
Maar hij wou dus niet dat jullie wisten dat ik het wist
Fuck the EBU.![]()
hehehequote:
Tuurlijkquote:.
Wat een falerquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen Mono dat hij jullie in de TC moest laten lurkenMaar hij wou dus niet dat jullie wisten dat ik het wist
.
Lostprophets heb ik al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer naar geluisterdquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:23 schreef jordyqwerty het volgende:
onorgineel geilt op lostprophets maar heeft the xx als avatar hmmm
Ghehe idd, was ondertussen stoned en met mono aan het skypen en dit hier aan het volgenquote:
Fuck the EBU.![]()
Het is toch je top artistquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:24 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Lostprophets heb ik al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer naar geluisterd![]()
![]()
Ja vroeger luisterde ik er veel naar, en het scrobblen op de ipod die ik toendertijd had was raar want dan had ik ineens 6000 nieuwe tracks terwijl ik amper wat geluisterd hadquote:
Het draait en is groen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja vroeger luisterde ik er veel naar, en het scrobblen op de ipod die ik toendertijd had was raar want dan had ik ineens 6000 nieuwe tracks terwijl ik amper wat geluisterd had![]()
![]()
Tof. Staat nog op mijn lijstje. Ben zelf echt van het harde beukwerk (hardstyle/hardcore) maar Deadmau5 kan ik wel waarderenquote:![]()
![]()
Heb ik ook, deadmau5 vind ik op de een of andere manier errrrg lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tof. Staat nog op mijn lijstje. Ben zelf echt van het harde beukwerk (hardstyle/hardcore) maar Deadmau5 kan ik wel waarderen
Ik kan heel wat verschillende soorten muziek wel waarderenquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tof. Staat nog op mijn lijstje. Ben zelf echt van het harde beukwerk (hardstyle/hardcore) maar Deadmau5 kan ik wel waarderen![]()
![]()
Om nog maar even in de stonersfeer te blijven, hier een lekker kalm spacenummertje
Ookal was het nep, ik vond die 'rel' nou niet bepaald tof om zo terug doorheen te lezen
Moodkill dit dat allesdas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ookal was het nep, ik vond die 'rel' nou niet bepaald tof om zo terug doorheen te lezen
Moodkill dit dat alles
Je moest er dan ook bij zijn
Fuck the EBU.![]()
Ah, logisch wel, maar als je er bij was , was ie echt tofquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Moodkill dit dat allesEnkel positieve reacties
![]()
![]()
wat vind je er achteraf vervelend aan danquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Moodkill dit dat allesOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
Ik heb een hele tijd shit op youtube zitten kijken en achter mijn pc zitten slapen, open je het topic, en dan krijg je ineens zoiets te zienquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:35 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
wat vind je er achteraf vervelend aan dan
Ik had wel op zich meteen door dat het nep was, maar toch blijf ik er bij dat ik het niet tof vonddas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ik vond het wel leuk gespeeld allemaalquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd shit op youtube zitten kijken en achter mijn pc zitten slapen, open je het topic, en dan krijg je ineens zoiets te zien
Ik had wel op zich meteen door dat het nep was, maar toch blijf ik er bij dat ik het niet tof vond
Ghehe, ik zit anders met een brede grijns terug te lezenquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd shit op youtube zitten kijken en achter mijn pc zitten slapen, open je het topic, en dan krijg je ineens zoiets te zien
Ik had wel op zich meteen door dat het nep was, maar toch blijf ik er bij dat ik het niet tof vond
Maar da's natuurlijk omdat ik toen met meerdere dingen tegelijk bezig was, ghehehe
Fuck the EBU.![]()
Riiiiiiightquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik had wel op zich meteen door dat het nep was.
Ik post al lang genoeg mee om te weten dat LH en Mono niet zo ineens op die manier reageren op elkaarquote:
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
iedereen die dit achteraf zegtquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik had wel op zich meteen door dat het nep was, maar toch blijf ik er bij dat ik het niet tof vond![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik post al lang genoeg mee om te weten dat LH en Mono niet zo ineens op die manier reageren op elkaarquote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik kwam ook pas na 20 posts binnenrollen en had toen ook gelijk door dat het nep was hoor, Mono DM'de eerst nog dat het een troll wasquote:
Fuck the EBU.![]()
Dát maakt wel een verschil iddquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
iedereen die dit achteraf zegt
Fuck the EBU.![]()
Whehe ik niet, ik ben lekker mee gaan trollenquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik geef gewoon toe, ik ben er ingetrapt
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe ik niet, ik ben lekker mee gaan trollen![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik geef gewoon toe, ik ben er ingetrapt![]()
![]()
Door die PI van jou twijfelde ik eerst welquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe ik niet, ik ben lekker mee gaan trollen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik geef gewoon toe, ik ben er ingetrapt
Ik moet zeggen dat ik me wel een beetje voor jullie (voornamelijk degenen die hier regelmatig meeposten) schaamde hoorquote:Dat iemand hier intrapte
![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Da's wel weer waar.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Whehe, ik zei eerder al "IK BEN DE MOL"quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Door die PI van jou twijfelde ik eerst wel![]()
Fuck the EBU.![]()
ja hequote:
ik post hier nooit dus ik heb een excuusquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik me wel een beetje voor jullie (voornamelijk degenen die hier regelmatig meeposten) schaamde hoorDat iemand hier intrapte
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar je bent toch gewoon een schatjequote:.
kloptquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja maar je bent toch gewoon een schatje.
![]()
![]()
Stillquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja he
[..]
ik post hier nooit dus ik heb een excuushihi
Fuck the EBU.![]()
quote:
Een nachtje doorhalen dusquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Over een uur is Wings of Liberty binnen7,18 gig
![]()
Maar goed, ik ga maar eens richting bed, lange dag geweest, en ik heb heel wat slaaptekort in te halen
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Kleine games hadden ze vroeger nog he?quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Over een uur is Wings of Liberty binnen7,18 gig
Je mag tussen ons inliggen hoor.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
BitchezMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
niet pesten ja
[..]
doe mij moira maar![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik heb nog wel eens een spel gekopieerd van een vriendje zijn pc met 4 floppy discs. Tijden manquote:![]()
![]()
Ik heb hier bakken games liggen van 1 floppyquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens een spel gekopieerd van een vriendje zijn pc met 4 floppy discs. Tijden man.
Amiga 500.
Zooo...
Het is niet wat het lijkt....
wtf is dat?quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:53 schreef Snowballed het volgende:
Zooo...
[ afbeelding ]
Het is niet wat het lijkt....Fuck the EBU.![]()
quote:quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:25 schreef Snowballed het volgende:
Het draait en is groen....Rara...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
waaaaaatquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:53 schreef Snowballed het volgende:
Zooo...
[ afbeelding ]
Het is niet wat het lijkt....![]()
ow fuck dat plaatje werkt niet natuurlijk....
Het is verse ice...One good thing about music:
HASJquote:
http://www.pollinator.nl/quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
godverik snap hier geen flikker meer van
In dit geval bubble...One good thing about music:
ja maar wat de fuck is dat dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:59 schreef Snowballed het volgende:
[..]
http://www.pollinator.nl/
In dit geval bubble...Fuck the EBU.![]()
ik ookquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:00 schreef krullenbolletje het volgende:
ik ben het helemaal kwijt wat de f
En jij bent niet stoned, toch?
Fuck the EBU.![]()
en waarom wordt dat hier zomaar ineens omslachtig gepost????????????????????quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:01 schreef krullenbolletje het volgende:
wat doet het wat is het wat wat watFuck the EBU.![]()
Een hasjmaschien ipv een wasjmaschienquote:
maakt het hasj? maar hasj groeit als plant? wat? wat?quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:01 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Een hasjmaschien ipv een wasjmaschienFuck the EBU.![]()
maar eet je het op, fap je ermee, stop je het in de verwarming?????!!!!!!quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:01 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Een hasjmaschien ipv een wasjmaschien![]()
IK SNAP HET NIETquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
en waarom wordt dat hier zomaar ineens omslachtig gepost????????????????????![]()
![]()
Ik wil ook wel eens stoned zijnnog nooit stoned geweest
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
hij is helemaal de weg kwijt OPEN JE OGEN MENSENquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
IK OOK NIET![]()
Snowballed is aan de drugs![]()
![]()
![]()
Je kunt er heerlijk mee fappen....quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
maar eet je het op, fap je ermee, stop je het in de verwarming?????!!!!!!
nou doe het danquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
![]()
zeg dat danquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je kunt er heerlijk mee fappen....![]()
WAAROM BEN JE NIET GEWOON DUIDELIJK???????quote:![]()
Fuck the EBU.![]()
Belgenquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Ja...quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
IK OOK NIET![]()
Snowballed is aan de drugswant dat is lekkor
In mijn gehucht vind je pas wiet buiten een straal van 50kmquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
HET ZIJN DE ILLUMINATI ZEG IK JE!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
hij is helemaal de weg kwijt OPEN JE OGEN MENSEN![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
belgenquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In mijn gehucht vind je pas wiet buiten een straal van 50km![]()
![]()
SNEL PAK JE ALU HOEDJEquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
HET ZIJN DE ILLUMINATI ZEG IK JE!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Boeren hier in de buurt hadden altijd wiet, misschien vraag je de verkeerde mensen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In mijn gehucht vind je pas wiet buiten een straal van 50km¯_(ツ)_/¯![]()
in een kroeg, veel vrouwelijk schoon, zeker 3 makkelijke kansen.
En dan zien dat niemand ook maar in de buurt komt van wat je meegebracht hebt.![]()
![]()
Neem je nog wat mee naar Den Haag ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben ook m'n jointje aan het oproken![]()
![]()
GVD IK SCHROK ME DE TERING TOEN IK NAAR BENEDEN SCROLLDE EN DIE SPINS ZAG JEZUS CHRISTAFBAK JVGAVNAquote:![]()
krullebolletjesquote:
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
picsquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:06 schreef Murdera het volgende:
in een kroeg, veel vrouwelijk schoon, zeker 3 makkelijke kansen.
En dan zien dat niemand ook maar in de buurt komt van wat je meegebracht hebt.![]()
Oke.. wiet>knipafval>ijs+hashmachien>machine aan>water zeven>ijshash>drogen>rokenquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
WAAROM BEN JE NIET GEWOON DUIDELIJK???????
Heb nog wel voor één of twee denk ik jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neem je nog wat mee naar Den Haag ?
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: