SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
Stonervoer/drinken:
- Warm stokbrood met gesmolten kruidenboter
- Verse Hero Multifruit sap
- Fruity King tropisch fruit sap
- Alles van Milka
- Alles dat chocola bevat
- Stroopwafels
- Frisia spek
- Ribbelchips
- Cakebeslag
- Jodenkoeken
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2013 23:54:51 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Het is geen wraak. Het is gewoon de druppel die de emmer doet overlopen. Ik mag niet lekker uit crewfora, als dat mocht was mijn CTRL C en V toets al versleten. Hier doet hij alsof hij de king of the world is. Maar achter de schermen praat hij heel anders. Schijtirritant en niet leuk voor je medemods. We waren er allemaal over eens dat dit gewoon een reeks van lik mijn hol was en eigenlijk nergens over ging. Opzich niet erg voor een maandje. Maar een vaste reeks hoeft dit niet te worden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar leg ons dan uit hoe het in elkaar steekt.. Jullie komen met redenen aan waarvan jullie zelf ook wel weten dat dat echt dikke bullshit is. Ik ga haast denken dat dit een wraak tegen Mono is ofzo?"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Oh, hier is er al een.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Echt, 12 stoners die tegelijk een topic proberen te openen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
hey, nieuw hier? welkom!quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het is geen wraak. Het is gewoon de druppel die de emmer doet overlopen. Ik mag niet lekker uit crewfora, als dat mocht was mijn CTRL C en V toets al versleten. Hier doet hij alsof hij de king of the world is. Maar achter de schermen praat hij heel anders. Schijtirritant en niet leuk voor je medemods. We waren er allemaal over eens dat dit gewoon een reeks van lik mijn hol was en eigenlijk nergens over ging. Opzich niet erg voor een maandje. Maar een vaste reeks hoeft dit niet te worden.
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Fopje en murp eruitquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:46 schreef LompeHork het volgende:
Flips vind ik tof, maar ik zou mono niet willen zien vertrekken eik
Fuck the EBU.![]()
Ben je nou serieus ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik type me eigen helemaal de tyfus in het crew forum. Net alsof ik allemaal vragen kan beantwoorden van jullie nobodies.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Want een reeks waar 50 mensen ofzo komen mag niet blijven bestaan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het is geen wraak. Het is gewoon de druppel die de emmer doet overlopen. Ik mag niet lekker uit crewfora, als dat mocht was mijn CTRL C en V toets al versleten. Hier doet hij alsof hij de king of the world is. Maar achter de schermen praat hij heel anders. Schijtirritant en niet leuk voor je medemods. We waren er allemaal over eens dat dit gewoon een reeks van lik mijn hol was en eigenlijk nergens over ging. Opzich niet erg voor een maandje. Maar een vaste reeks hoeft dit niet te worden.Your beauty never ever scared me.![]()
ja ditquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Want een reeks waar 50 mensen ofzo komen mag niet blijven bestaan?
Lol dit topic.
Pak volgende keer even deze code:quote:De vorige delen van deze reeks staan hier.SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
Stonervoer/drinken:
- Warm stokbrood met gesmolten kruidenboter
- Verse Hero Multifruit sap
- Fruity King tropisch fruit sap
- Alles van Milka
- Alles dat chocola bevat
- Stroopwafels
- Frisia spek
- Ribbelchips
- Cakebeslag
- Jodenkoeken
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Holy shit, twee OPs in een topic?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nog een paar hijsjes en ik kijk de rest van de avond naar deze afbeelding.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:quote:quote:Ik ga echt stuk
Dit -- Parkiet is mijn papa
Typisch.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Mensen ik ben knetter stonedWas het al aan het fiksen
Nee maar jongens en meisjes van de Stoners reeks:
Het was me een waar genoegen, ik vond het leuk mijn leed en ellende met jullie te delen, alle goede momenten, slechte momenten. Het was een mooie tijd. Helaas mag dit niet meer zo zijn.![]()
Maar hey, het nummer kloptquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:55 schreef Amarantha het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:56 schreef Onorgineel het volgende:
Nee maar jongens en meisjes van de Stoners reeks:
Het was me een waar genoegen, ik vond het leuk mijn leed en ellende met jullie te delen, alle goede momenten, slechte momenten. Het was een mooie tijd. Helaas mag dit niet meer zo zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Your beauty never ever scared me.![]()
Ben ook wel klaar hier eigenlijk zonder enige overleg posts verwijderen waar in ik een vraag stel alsof ik een of ander debieltje ben. stuur dan op zijn minst even een dm met uitleg van hoe en wat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij klopt nu hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:55 schreef Amarantha het volgende:
![]()
![]()
Maar snel die meet regelen dan.
Lekker dezequote:
Haha, serieus?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben ook wel klaar hier eigenlijk zonder enige overleg posts verwijderen waar in ik een vraag stel alsof ik een of ander debieltje ben. stuur dan op zijn minst even een dm met uitleg van hoe en wat.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Jazeker wel.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nog een paar hijsjes en ik kijk de rest van de avond naar deze afbeelding.![]()
![]()
Had ik lekker toch gelijk.
holyshitquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ja ik stelde een vraag in feedback hup post weg tot twee keer toe.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooie header hebben jullie in de OP."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Dude, echt, je maakt me af.quote:
![]()
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Ik heb een groot vla pakDit -- Parkiet is mijn papa
quote:ugjer: Ik krijg zo'n stijve piemel van drama.
[11:01 PM] ama: Nee..
[11:01 PM] ama:
[11:01 PM] ama: Nee..
[11:02 PM] unscrewed: Zeg dan:
[11:02 PM] unscrewed: yoyo
[11:02 PM] orgineel: democratische beslissingen achter de schermen maken +1
[11:02 PM] ama: We openen gewoon een nieuwe deel 102
[11:02 PM] ama:
[11:02 PM] unscrewed: Precies.
[11:02 PM] unscrewed: Doe dat
[11:02 PM] ugjer: Dit is zo ontzettend fake.
[11:02 PM] unscrewed: Nee dit is wel echt maat
[11:02 PM] ugjer: uhuhOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:59 schreef FL_Freak het volgende:
Nee dit meen je niet? Dit was echt een show...
Mooi reeks blijft leuke grap.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mensen die dit niet doorhadden.
Mijn penis is nu 2 centimeter groter.
Mooi
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Bedankt voor je DM, ik moest lachen.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Sorry iedereen ik meende er niks van
Mail naar yvonnequote:Op zaterdag 6 april 2013 00:01 schreef Flippiee het volgende:
Maar mono, je verpest nu wel mijn mod mogelijkheden![]()
Iemand die Mod wil zijn, moet geen Mod worden. Dat is wat ik heb geleerd van vele servers en sites die ik gerunned heb.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:01 schreef Flippiee het volgende:
Maar mono, je verpest nu wel mijn mod mogelijkhedenDit -- Parkiet is mijn papa
Maar mono blijft natuurlijk gewoon een luie kutmod.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
En dat zeg ik als bi zijndequote:Op zaterdag 6 april 2013 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is een vrouw, hoe verleid ik een vrouw.![]()
![]()
![]()
Ehhh...quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is een vrouw, hoe verleid ik een vrouw.
Ik zeg gewoon even niks.![]()
Beetje mijn topic dichtgooien wat juist functioneerde als aandacht voor deze mooie trollquote:
ONZ / Mods die falen te modereren :')Fuck the EBU.![]()
JA HOOR, JIJ WAS DE ENIGSTE REDEN DAT IK EVEN TWIJFELDE OF DIT TOCH ECHT WAS. GOEIEN HOOR.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:01 schreef Moira. het volgende:
SORRY LIEFJENS DAT IK TEGEN JULLIE LOOG
HOUDEN JULLIE NOG VAN ME?
JA DITquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:01 schreef Trollscience het volgende:
ik voel de opluchting door mijn lichaam als een orgasme na drie dagen fapvrijOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:01 schreef Bart het volgende:
Maar mono blijft natuurlijk gewoon een luie kutmod.
Bi? Pics.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Niet, dat heb je geleerd van de Hitchhiker's Guide to the Galaxy.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Iemand die Mod wil zijn, moet geen Mod worden. Dat is wat ik heb geleerd van vele servers en sites die ik gerunned heb.
Ik niet.quote:
Voelt nog steeds gespeeld.Dit -- Parkiet is mijn papa
Krijg schurftquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:01 schreef Bart het volgende:
Maar mono blijft natuurlijk gewoon een luie kutmod.![]()
![]()
Ik was volgens mij de enige die het niet door had..!!!!!!!!!!!!!
Ja ik had wel een vermoeden maar de enige die het niet wist zeg maarYour beauty never ever scared me.![]()
Ik moest ook in mijn rol blijvenquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beetje mijn topic dichtgooien wat juist functioneerde als aandacht voor deze mooie troll
ONZ / Mods die falen te modereren :')
quote:
HIHIHIquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
JA HOOR, JIJ WAS DE ENIGSTE REDEN DAT IK EVEN TWIJFELDE OF DIT TOCH ECHT WAS. GOEIEN HOOR.
Ja vond het zonde om zo'n mooie troll te gaan verneuken dus ik deed lekker mee
Mods die geloofden dat ik dit geloofde
Fuck the EBU.![]()
Haha echt he ik ben dan wel nuchter en kom hier niet veel maar bij onrecht spring ik voor ze in de bres.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nouuuuquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mannen zijn veel makkelijker joh![]()
![]()
Nee hoor, leuke reeks dit. Een visitekaartje voor ONZ
Terechtquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha echt he ik ben dan wel nuchter en kom hier niet veel maar bij onrecht spring ik voor ze in de bres..
Dus jij wordt binnenkort blauw?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
HIHIHI
Nee joh, jij en mono hebben zo'n breinlink via jullie slijmvliezen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
HIHIHI
Godver zeg, hele dag zitten studeren, kom ik thuis heb ik iets van 3 delen terug te lezen... Dacht echt wtf gebeurt hier
Well played![]()
![]()
Waarheid dit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:03 schreef Fopje het volgende:
Leuke reeks, iedereen welkom, nooit gezeik![]()
![]()
Thanksquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:03 schreef Fopje het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Optijd gestopt dus.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:03 schreef Trollscience het volgende:
ik wilde net gayporno gaan posten omdat iedereen toch de regels brak![]()
Ik kom hier nooit, maar vanaf nu wel.
Komt omdat stoned.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarheid dit.
Leuke reeks, iedereen welkom, nooit gezeikYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Whehe, je hoeft niet te neuken met mono om te weten dat dit een troll wasquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee joh, jij en mono hebben zo'n breinlink via jullie slijmvliezen.
Fuck the EBU.![]()
Of mag dat niet? Ik heb nog nooit geblowd.
hahaha trolliequote:Op zaterdag 6 april 2013 00:03 schreef Trollscience het volgende:
ik wilde net gayporno gaan posten omdat iedereen toch de regels brak![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:03 schreef Trollscience het volgende:
ik wilde net gayporno gaan posten omdat iedereen toch de regels brakIk wilde ook tetten en penors plaatsen.
Jij teef.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
HIHIHI
Mods die geloofden dat ik dit geloofde![]()
Jij bent altijd welkomquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:04 schreef Bart het volgende:
![]()
Ik blow ook amper, en voel me hier als een vis in het water![]()
![]()
Als je héél lief bentquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:04 schreef Bart het volgende:
Jij bent hier altijd welkomquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:04 schreef Bart het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Ik ben altijd liefquote:.
NEE KOM BINNEN JOH IEDEREEN IS WELKOM JA TOCH HE WELKOM HEUJquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:04 schreef Bart het volgende:
sluit ons niet.
Tnx beebquote:.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
NEE KOM BINNEN JOH IEDEREEN IS WELKOM JA TOCH HE WELKOM HEUJ
sluit ons niet.
BLquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:04 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik vond ze trouwens wel erg helder voor dronken mensen.
Ik keek er juist zo naar uit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Whehe, je hoeft niet te neuken met mono om te weten dat dit een troll was
"HOOFD NAAR BOVEN, VOETEN BENEDEN, JA GOED, HOUDEN ZO"quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Tering er valt iemand dronken voor mijn deur de hele tijd![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:04 schreef Bart het volgende:
![]()
![]()
Jij als gewone wist ervan en mij als crew lichten ze niet in.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:01 schreef Moira. het volgende:
SORRY LIEFJENS DAT IK TEGEN JULLIE LOOG
HOUDEN JULLIE NOG VAN ME?![]()
(grapje)They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan show je ze aan mij.quote:
Niet dat je er veel mee op schiet, maar ik zou het alsnog tof vinden.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
En die Ugjerke met zijn gifjes. Jezus man, ik kwam niet meer bij
Goed uitgevoerden grap moet ik trouwens zeggen, dit is voor 't eerst in m'n leven dat ik het internet serieus nam
neequote:Op zaterdag 6 april 2013 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Maar even serieus. Ben ik de enige die er niks van af wist?![]()
Ik heb zelfs nooit gerooktquote:.
Behalve dan een sigaar op mijn vrijgezellenfeest. Maar dat was niet over mijn longen. Goor trouwens.
Ze waren ook tegen mij aan het doen alsof het echt was hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij als gewone wist ervan en mij als crew lichten ze niet in.![]()
(grapje)![]()
Zelfs Mono eerst nog![]()
Fuck the EBU.![]()
ik eerst niet maar daarna had ik het wel door ben zo scherp altijd lol XDquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik wel, en ik volg er ook maar de helft vanquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:06 schreef OllieWilliams het volgende:
Holy fuck, dit is nauwelijks bij te houden... is iedereen wel stoned?
Fuck the EBU.![]()
Nee hoor, alle DM's die we kregen bewezen het tegendeelquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Maar even serieus. Ben ik de enige die er niks van af wist?.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:06 schreef Fopje het volgende:
En die Ugjerke met zijn gifjes. Jezus man, ik kwam niet meer bij![]()
Hallon, leuke kennismaking.
Ik ook. Wij zwarte crewleden worden gediskrimmieneerd!quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij als gewone wist ervan en mij als crew lichten ze niet in.![]()
(grapje)![]()
Maar alsnog is ONZ STONERS wel de enige reden dat ik dagelijks op FOK! zit
Ik had een vermoeden, maar was sterk overtuigt dat het echt was op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Ja had het wel door ofzo maar ik zat niet in het complot hahaquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik eerst niet maar daarna had ik het wel door ben zo scherp altijd lol XDYour beauty never ever scared me.![]()
Ik ben vereerdquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:07 schreef Amarantha het volgende:
Maar alsnog is ONZ STONERS wel de enige reden dat ik dagelijks op FOK! zit
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ook. Wij zwarte crewleden worden gediskrimmieneerd!alsof je niet op het puntje van je stoel zat
![]()
![]()
Enkel mods, en Moira. terwijl niemand dat wistquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja had het wel door ofzo maar ik zat niet in het complot haha![]()
![]()
Ik heb wel 3 x gerookt maar vond het super ranzigquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nooit gerookt.
Behalve dan een sigaar op mijn vrijgezellenfeest. Maar dat was niet over mijn longen. Goor trouwens.
![]()
![]()
quote:![]()
Hier viel ik bijna van mijn stoel:quote:"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Echt he we horen nergens bij op deze manier.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ook. Wij zwarte crewleden worden gediskrimmieneerd!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Komt omdat dit precies op het moment kwam dat ik me had aangemeld (had ik gedaan om héél af en toe een keer te kunnen reageren op iets)quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Moira eerst ook niet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Enkel mods, en Moira. terwijl niemand dat wistI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Enkel mods, en Moira. terwijl niemand dat wist
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:08 schreef Trollscience het volgende:
wie wil ff lkkr complotten met mij![]()
;0
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NAMEN NAMEN NAMEN NAMENquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:08 schreef Monopoly het volgende:
We hebben 3 sollicitaties binnen gekregen over de mailThere is a time of cumming and going.![]()
Whehehe die was mooi jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:08 schreef Fopje het volgende:
[..]![]()
Hier viel ik bijna van mijn stoel:
[..]
Fuck the EBU.![]()
Dat was even een heel klein momentje van beetje twijfel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:08 schreef Fopje het volgende:
[..]![]()
Hier viel ik bijna van mijn stoel:
[..]
Plus dat die gif perfect pastte.
sssst, daar gaat mijn interessante imagoquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Is Flips dan toch niet stiekem hetero![]()
Dat zeker jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat was even een heel klein momentje van beetje twijfel.
Plus dat die gif perfect pastte.
Geniaalquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:08 schreef Monopoly het volgende:
We hebben 3 sollicitaties binnen gekregen over de mail
Fuck the EBU.![]()
Ik lag in bed, maar je had m'n hoofd moeten zien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]alsof je niet op het puntje van je stoel zat
![]()
![]()
Eerlijk ben ik de enige die Yvonne een dm gestuurd heeft ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ohja dat was jij jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
sssst, daar gaat mijn interessante imago![]()
jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerlijk ben ik de enige die Yvonne een dm gestuurd heeft ?![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
![]()
![]()
Waarom zei die mono dan dat je niet meedeed, dan had ik het nóg mooier kunnen makenquote:.
Eerlijk ben ik de enige die Yvonne een dm gestuurd heeft ?Wanneer homo's pesten danquote:![]()
Heldquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerlijk ben ik de enige die Yvonne een dm gestuurd heeft ?Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
geen idee wie wat waarom ik las gewoon tieten![]()
![]()
![]()
Dat deden Mono en ik om jullie nog eens extra te trollenquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom zei die mono dan dat je niet meedeed, dan had ik het nóg mooier kunnen maken.
![]()
Maar ik wou eigenlijk ook meedoen, jaMaar kon niet achter de schermen meelullen enzo
Fuck the EBU.![]()
hahaha, wat heb je er in gezet?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerlijk ben ik de enige die Yvonne een dm gestuurd heeft ?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik lag in bed, maar je had m'n hoofd moeten zien.![]()
![]()
Ja ik denk mods gek hier dan maar hoger zoeken.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ging hier helemaal kapot om trouwens:quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die users zijn overdag overal, dat er soms wat worden gebanned en er daarom minder posts zijn, tsja. Valt te compenserenquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik heb wel een TR aangemaakt, gewoon omdat je anders nooit een terechte TR aan kan maken tegen een hele groep mods.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerlijk ben ik de enige die Yvonne een dm gestuurd heeft ?
Vond het sowieso maar vreemd want Hork en Mono deden (eer)gisteren nog vet chill op de cam naar elkaar
Succesfull troll is succesfull.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:11 schreef Onorgineel het volgende:
Jongens ik pis in m'n broek verdomme, mijn buik![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, ik had wel een sterk vermoeden dat jij het wel wistquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat deden Mono en ik om jullie nog eens extra te trollen![]()
Maar ik wou eigenlijk ook meedoen, jaMaar kon niet achter de schermen meelullen enzo
. Maar als ik ervan uitging en je wist het niet, dan had ik de boel kunnen verpesten, dus deed ik maar alsof je het niet wist
.
Ja ik vond dat echt zo raar..quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:11 schreef LompeHork het volgende:
Ik ging hier helemaal kapot om trouwens:
[..]
[..]
wil je mij ff onderpissenquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:11 schreef Onorgineel het volgende:
Jongens ik pis in m'n broek verdomme, mijn buik![]()
![]()
![]()
;);):
;
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2013 00:12:16 ]![]()
Whehe ik zat ook echt m'n reet eraf te lachen in die TC jongenquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:11 schreef Amarantha het volgende:
Vond het sowieso maar vreemd want Hork en Mono deden (eer)gisteren nog vet chill op de cam naar elkaar
Eerst heb ik nog een tijd gelurkt, gewoon als guest205929 ofzo, pas daarna vroeg je of ik kwam en toen kwam ik als moira
Fuck the EBU.![]()
ONZ / [ONZ STONERS!] #102 - Maar ligt het ook aan jou?quote:
Mods zijn een prestige zaak aan het uitvechten over de rug van users.
Sorry als ik je stoor grts Mikey.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Daarom ook de wtf.. Ik kreeg o.a door die zin een beetje argwaan over de echtheid hahaquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik postte ook maar watgewoon echt random
4 UUR MET FOK1KNOKPLOEG OP HC IK KNAL JE NEER VRIENDquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Maar jij bent dan semi homo dus ik ga je pesten![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ STONERS!] #102 - Maar ligt het ook aan jou?
Sorry als ik je stoor grts Mikey.![]()
![]()
![]()
![]()
wehehehe baasquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sorry als ik je stoor grts Mikey.
Al mijn PI's hadden een knipoog!quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, ik had wel een sterk vermoeden dat jij het wel wist. Maar als ik ervan uitging en je wist het niet, dan had ik de boel kunnen verpesten, dus deed ik maar alsof je het niet wist
.
Ik ben de mol!
whehehe
Dat is idd waar, jullie zijn (tot mijn ergernis) goed in jullie rol gebleven
Fuck the EBU.![]()
Wtf het gaat veeeuulll te snelDit -- Parkiet is mijn papa
Gheheh held!quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sorry als ik je stoor grts Mikey."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik zeg eerlijk. 50% van mij dacht dat het een troll was en 50% van mij dacht dat het echt wasYour beauty never ever scared me.![]()
Oh tering, je komt echt veel te laat.quote:
Oi...ik kom de liefde voelen....
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Wij zijn weerwolf bazenquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Al mijn PI's hadden een knipoog!Ik ben de mol!
whehehe
Dat is idd waar, jullie zijn (tot mijn ergernis) goed in jullie rol gebleven![]()
![]()
nee ik heb swagquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
4 UUR MET FOK1KNOKPLOEG OP HC IK KNAL JE NEER VRIEND
swag>kogels![]()
Ja die PI was echt stomquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehehe
Dat is idd waar, jullie zijn (tot mijn ergernis) goed in jullie rol gebleven. Want daarom vroeg ik dus achter de schermen of je het wist ofzo. Maar je zou het daardoor ook kunnen verpesten
.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Godverdomme Studeur jij moet kankerveel bijlezenYour beauty never ever scared me.![]()
Ja, het ging echt wel heel lang door. En dan zo'n Hork die opeens serieus gaat lopen doen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehehe
Dat is idd waar, jullie zijn (tot mijn ergernis) goed in jullie rol gebleven
wat een schatje ben je eigenlijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik meer vanwege DM'squote:Op zaterdag 6 april 2013 00:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja die PI was echt stom. Want daarom vroeg ik dus achter de schermen of je het wist ofzo. Maar je zou het daardoor ook kunnen verpesten
.
![]()
![]()
emma roberts [/fangirl!]quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ja maar jij bent ook een skatjequote:.
Denk wel dat het op tijd 'goed gegaan is'. Mensen begonnen zich echt te ergeren hahaYour beauty never ever scared me.![]()
die met die gozer met die emails?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
vuisten -> swag
Heb je toevallig die rel gezien van @mounirtweets?![]()
Ja?quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
nee je hebt swogquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik snap het niet allemaal nieuwe mensen wie legt het even uit heel kort aub
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
troll van de mods, dreigen het te sluiten, flinke ruzie, mensen gingen er serieus op in, iedereen boos op elkaar, nu houdt iedereen weer van elkaarquote:![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
die met die gozer met die emails?jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
die met die gozer met die emails?![]()
Topic is alweer bijna vol.
Ff paar 10000 volgers erbij kopenquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
vuisten -> swag
Heb je toevallig die rel gezien van @mounirtweets?
Als mijn stonertjes deze troll niet opviel zouden die PI's ze vast ook niet opvallen, was mijn gedachtequote:Op zaterdag 6 april 2013 00:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja die PI was echt stom. Want daarom vroeg ik dus achter de schermen of je het wist ofzo. Maar je zou het daardoor ook kunnen verpesten
.
Fuck the EBU.![]()
Ik moet nog wel de doekjes opruimen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat van vanmiddag he? We laten het nog even toch?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Jongens bedankt ik heb echt het oude fok! 2005 gevoel weer te pakken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
klinkt goedquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
troll van de mods, dreigen het te sluiten, flinke ruzie, mensen gingen er serieus op in, iedereen boos op elkaar, nu houdt iedereen weer van elkaarHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Héél kort: De mod's gingen ons trollen door te zeggen dat ONZ STONERS! dicht moest i.v.m niet welkom zijn, te weinig activiteit enzquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:15 schreef Studeur het volgende:
ik snap het niet allemaal nieuwe mensen wie legt het even uit heel kort aubYour beauty never ever scared me.![]()
DM dan gewoonquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als mijn stonertjes deze troll niet opviel zouden die PI's ze vast ook niet opvallen, was mijn gedachte.
Moet ik wel rap doen, voor ze vastplakken.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Jeweet, is niet handig!quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet ik wel rap doen, voor ze vastplakken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: