SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
Stonervoer/drinken:
- Warm stokbrood met gesmolten kruidenboter
- Verse Hero Multifruit sap
- Fruity King tropisch fruit sap
- Alles van Milka
- Alles dat chocola bevat
- Stroopwafels
- Frisia spek
- Ribbelchips
- Cakebeslag
- Jodenkoeken
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2013 23:44:38 ]Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Pleur toch ff op manquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:01 schreef Fopje het volgende:
Als het aan mij ligt worden dit de laatste posts van deze reeks.
Waardeloos gezeik hier. En dat is al weken aan de gang.
Fuck the EBU.![]()
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Volgens mij zijn mensen hier ongesteld.quote:
Weet je, als mods gewoon met elkaar praten over dingen die ze lastig aan elkaar vinden en niet alles inside gaan bottlen, kunnen deze explosies ook niet gebeuren.Dit -- Parkiet is mijn papa
Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
Hij had gewoon gelijk. Vanaf het begin af aan al..."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Waar maak je je druk om? Je hoeft hier toch niet te postten? Shitquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:04 schreef Fopje het volgende:
Hij had gewoon gelijk. Vanaf het begin af aan al...!
Your beauty never ever scared me.![]()
Eet even een spacecake, misschien word je dan rustiger.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:04 schreef Fopje het volgende:
Hij had gewoon gelijk. Vanaf het begin af aan al...Dit -- Parkiet is mijn papa
Toch zijn wij ook verantwoordelijk voor wat hier allemaal gepost wordt. De hoeveelheid aan bagger is in dit topic gewoon uit de hand gelopen. Zoveel gezeik in 1 reeks is niet echt wenselijk. Dat Mono de verrader dit opeens gaat ontkennen is zijn probleem.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om? Je hoeft hier toch niet te postten? Shit!
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Krijg lekker een enorme tropische ziekte in je anus joh, kut ONZ mods![]()
Goed gedaan, een beetje fucken en mij weg pesten, ik hoop dat je trots kan zijn op jezelf.
Ik ben klaar met jullie.
IK STOP ER MEE!![]()
![]()
GYM. Dat is een goedlopende reeks.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:06 schreef Amarantha het volgende:
Maar even serieus.. Waarom een goed lopende reeks sluiten?
Dit is gewoon useless toiletpaper."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Maar even serieus, -lol-Dit -- Parkiet is mijn papa
Zoveel gezeik? Kom op het staat toch niet voor niets in ONZquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Toch zijn wij ook verantwoordelijk voor wat hier allemaal gepost wordt. De hoeveelheid aan bagger is in dit topic gewoon uit de hand gelopen. Zoveel gezeik in 1 reeks is niet echt wenselijk. Dat Mono de verrader dit opeens gaat ontkennen is zijn probleem.Your beauty never ever scared me.![]()
Bagger in dit topic ? sorry kan je wat specifieker zijn? ik heb hier best leuke normale gesprekken gehad juist hier daar waar dat verder in onz niet kan. ik beoordeel je niet maar heb je wat voorbeelden?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Toch zijn wij ook verantwoordelijk voor wat hier allemaal gepost wordt. De hoeveelheid aan bagger is in dit topic gewoon uit de hand gelopen. Zoveel gezeik in 1 reeks is niet echt wenselijk. Dat Mono de verrader dit opeens gaat ontkennen is zijn probleem.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat was ik al wel van plan ja.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
31 topics in 4 maanden, wij 101 topics in 3 maanden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
GYM. Dat is een goedlopende reeks.
Dit is gewoon useless toiletpaper.
Dat is niet zomaar wat posts minder, dat is 3x minder.Dit -- Parkiet is mijn papa
Even niet op mijn posts letten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bagger in dit topic ? sorry kan je wat specifieker zijn? ik heb hier best leuke normale gesprekken gehad juist hier daar waar dat verder in onz niet kan. ik beoordeel je niet maar heb je wat voorbeelden?
Kalmeer, zie je DM.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:07 schreef Monopoly het volgende:
Goed gedaan, een beetje fucken en mij weg pesten, ik hoop dat je trots kan zijn op jezelf.
Ik ben klaar met jullie.
IK STOP ER MEE!![]()
quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Omdat ze om een of andere reden die wij allen gemist hebben pissig op elkaar zijn en zat zijn dat te verbergen ofzoquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:06 schreef krullenbolletje het volgende:
Maar even serieus waarom wordt dit niet achter de schermen besproken?
Fuck the EBU.![]()
Haha, jullie doen alsof Mono alleen Mod gaat kwijtraken als je dit op zwart gooit.
Losers.
Dit -- Parkiet is mijn papa
Het gaat hier om gecomprimeerde short-posts. Maar dat is misschien MOD-taal maar ik heb geen zin om uit te leggen wat dat allemaal inhoud. Ik heb mijn punt wel gemaakt denk ik?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
31 topics in 4 maanden, wij 101 topics in 3 maanden.
Dat is niet zomaar wat posts minder, dat is 3x minder."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Onzin berichtjes zal ik niet ontkennen maar gezeik is hier niet geweest.. En onzin berichtjes horen thuis in ONZ lijkt me.. Daarbij werd er ook regelmatig gepraat over het onderwerp namelijk wiet, joints roken etc. Shit, volgens beseffen ze niet hoeveel mensen ze hiermee op hun tenen trappenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bagger in dit topic ? sorry kan je wat specifieker zijn? ik heb hier best leuke normale gesprekken gehad juist hier daar waar dat verder in onz niet kan. ik beoordeel je niet maar heb je wat voorbeelden?Your beauty never ever scared me.![]()
Gecomprimeerde short-posts. Hoe verzin je het.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:10 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het gaat hier om gecomprimeerde short-posts. Maar dat is misschien MOD-taal maar ik heb geen zin om uit te leggen wat dat allemaal inhoud. Ik heb mijn punt wel gemaakt denk ik?
Jongens dit komt over als een ruzie tussen mods waar deze reeks nu de dupe van is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bedoel je dat dit topic constant bovenaan de lijst met topics moet staan zodat het duidelijk is dat dit een SC is? Of wat. Want ik snap dat te weinig activiteit niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:10 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het gaat hier om gecomprimeerde short-posts. Maar dat is misschien MOD-taal maar ik heb geen zin om uit te leggen wat dat allemaal inhoud. Ik heb mijn punt wel gemaakt denk ik?Dit -- Parkiet is mijn papa
Het staat constant bovenaan de lijst..quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bedoel je dat dit topic constant bovenaan de lijst met topics moet staan zodat het duidelijk is dat dit een SC is? Of wat. Want ik snap dat te weinig activiteit niet.!
My thoughts exactly. Wat is dit?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jongens dit komt over als een ruzie tussen mods waar deze reeks nu de dupe van is.![]()
sorry ik volg je even niet meer dit gaat me boven de petquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:10 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het gaat hier om gecomprimeerde short-posts. Maar dat is misschien MOD-taal maar ik heb geen zin om uit te leggen wat dat allemaal inhoud. Ik heb mijn punt wel gemaakt denk ik?![]()
Volgens mij is de klacht van "Te weinig activiteit" veranderd naar "Teveel activiteit".quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bedoel je dat dit topic constant bovenaan de lijst met topics moet staan zodat het duidelijk is dat dit een SC is? Of wat. Want ik snap dat te weinig activiteit niet.
Oh my god...quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Volgens mij is de klacht van "Te weinig activiteit" veranderd naar "Teveel activiteit".
Ik lach nu hard op.Your beauty never ever scared me.![]()
Nee, dat heb je niet. Trek dat fok!uniform uit en neem het internet ietsjes minder serieus, en laat ons hier rustig verder posten, merken jullie nu niet dat er nog redelijk wat animo is om dit voort te laten bestaan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:10 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het gaat hier om gecomprimeerde short-posts. Maar dat is misschien MOD-taal maar ik heb geen zin om uit te leggen wat dat allemaal inhoud. Ik heb mijn punt wel gemaakt denk ik?Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Kunnen alle mods en mensen die niet stoned zijn weg gaan? Jullie breken de regels van dit topic.
DankDit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:12 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet. Trek dat fok!uniform uit en neem het internet ietsjes minder serieus, en laat ons hier rustig verder posten, merken jullie nu niet dat er nog redelijk wat animo is om dit voort te laten bestaan?Dit -- Parkiet is mijn papa
MONO DOE NIET.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben klaar met jullie.
IK STOP ER MEE!
Jij moet sowieso blauw blijven anders komt er helemaal geen flikker meer van ONZ terecht. Ik weet niet wie deze klapjosti's erop hebben gezet maar laat HEN maar oprotten.Fuck the EBU.![]()
Nee ze hebben stront in hun ogen. Ze hebben liever één grote ruzie i.p.v ons gewoon ons ding te laten doen. Iets wat we gewoon in vrede hebben gedaan al die tijdquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:12 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet. Trek dat fok!uniform uit en neem het internet ietsjes minder serieus, en laat ons hier rustig verder posten, merken jullie nu niet dat er nog redelijk wat animo is om dit voort te laten bestaan?Your beauty never ever scared me.![]()
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:12 schreef Unscrewed het volgende:
Kunnen alle mods en mensen die niet stoned zijn weg gaan? Jullie breken de regels van dit topic.
DankI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:12 schreef Unscrewed het volgende:
Dank
Ik wou net zeggen ik doe hier regelmatig leuk mee maar echt rellen of problemen ben ik hier nog niet tegen gekomen gooi dan dat Nachtbagger dicht daar is elke avond gezeik.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onzin berichtjes zal ik niet ontkennen maar gezeik is hier niet geweest.. En onzin berichtjes horen thuis in ONZ lijkt me.. Daarbij werd er ook regelmatig gepraat over het onderwerp namelijk wiet, joints roken etc. Shit, volgens beseffen ze niet hoeveel mensen ze hiermee op hun tenen trappenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was een test, bedankt.quote:
[ ] Geschikt
[X] OngeschiktDit -- Parkiet is mijn papa
Mono ja, met zijn gedrag.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:13 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Jullie verneuken een gezellige reeks
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
MONO DOE NIET.
Jij moet sowieso blauw blijven anders komt er helemaal geen flikker meer van ONZ terecht. Ik weet niet wie deze klapjosti's erop hebben gezet maar laat HEN maar oprotten.![]()
WTF WTF WTF!quote:
Mono? Jezus Mono is één van de mensen die het hier juist leuk maaktYour beauty never ever scared me.![]()
Ach iedereen hier behalve LH gooit benzine op het vuur.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
IK, heb nog nooit last van mono gehad. Mono deed HIER altijd gezellig mee. Blijkbaar ging 't achter de schermen minder, maar zorg dat je jullie 'wraak' op mono niet uiten door deze reeks er bijvoorbeeld uit te flikkerenquote:
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Ik snap het ook wel, elke keer dat we naar deze SC komen zien we weer die ads waar Fok! van leeft. Dat wil je natuurlijk niet.
Ja, toch wel even pauze graag, mods verenigt u even achter de schermen en Bart ga even mee, wel makkelijker, dit is niet de manier waarop we het moeten oplossen.![]()
Ik post hier nooit (al had ik dat in theorie nu kunnen doen, vrienden die ziek wordenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat ze om een of andere reden die wij allen gemist hebben pissig op elkaar zijn en zat zijn dat te verbergen ofzo) maar het lijkt mij dat als je een sc in onz hebt vol met stonede mensen dat bagger posts vanzelfsprekend zijn?
![]()
Mijn DM box staat anders bijna dagelijks vol met klachten over deze reeks. Mensen zouden hier niet welkom zijn en totaal worden genegeerd. Dat is gewoon iets wat we hier niet willen. Behalve Monopoly, die ziet dat graag blijkbaarMaar mooi dat hij weer op zwart gaat, hebben we dat gezeur ook niet meer. Kan deze reeks weg en kunnen we weer gewoon opnieuw beginnen.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Zo komt het nu wel over inderdaad slechte beurt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:14 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
IK, heb nog nooit last van mono gehad. Mono deed HIER altijd gezellig mee. Blijkbaar ging 't achter de schermen minder, maar zorg dat je jullie 'wraak' op mono niet uiten door deze reeks er bijvoorbeeld uit te flikkerenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef LompeHork het volgende:
Ja, toch wel even pauze graag, mods verenigt u even achter de schermen en Bart ga even mee, wel makkelijker, dit is niet de manier waarop we het moeten oplossen.
Mono wil het toch zo spelen voor de schermen? Kan ie het krijgen ookquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef LompeHork het volgende:
Ja, toch wel even pauze graag, mods verenigt u even achter de schermen en Bart ga even mee, wel makkelijker, dit is niet de manier waarop we het moeten oplossen..
Ik flikker eens even een paar tops in mijn langvloei.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef Onorgineel het volgende:
Mogen wij ondertussen rustig doorposten over blowen?![]()
Als ik dit lees zou ik deze fittie bijna serieus nemen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef LompeHork het volgende:
Ja, toch wel even pauze graag, mods verenigt u even achter de schermen en Bart ga even mee, wel makkelijker, dit is niet de manier waarop we het moeten oplossen.
Maar dan lees je dit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef Fopje het volgende:
Mijn DM box staat anders bijna dagelijks vol met klachten over deze reeks. Mensen zouden hier niet welkom zijn en totaal worden genegeerd. Dat is gewoon iets wat we hier niet willen. Behalve Monopoly, die ziet dat graag blijkbaarMaar mooi dat hij weer op zwart gaat, hebben we dat gezeur ook niet meer. Kan deze reeks weg en kunnen we weer gewoon opnieuw beginnen.
Wat loop jij nou de verstandige herman uit te hangen manquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef LompeHork het volgende:
Ja, toch wel even pauze graag, mods verenigt u even achter de schermen en Bart ga even mee, wel makkelijker, dit is niet de manier waarop we het moeten oplossen.Jezus. Wat een team.
Niet welkom? Dat is echt kk bullshit. Iedereen is hier welkom.. En dat is ook altijd gezegd als er iemand langs kwam. Hoe vaak we hier mensen wel niet welkom geheten hebben omdat ze kwamen kijken. Dat is echt zulke onzin..quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef Fopje het volgende:
Bring it, bitchquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Mono wil het toch zo spelen voor de schermen? Kan ie het krijgen ook.
![]()
![]()
Nee, kap gewoon even, beter vechten we dit gewoon achter de schermen uit, kom zeg.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Mono wil het toch zo spelen voor de schermen? Kan ie het krijgen ook.
Hou op zeg, je weet zelf hoe het wel en niet hoort.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat loop jij nou de verstandige herman uit te hangen manJezus. Wat een team.
![]()
Wat een onzin, ik heet iedereen die hier in komt welkom. Altijd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:15 schreef Fopje het volgende:
Voor mij komt dit eigenlijk wel uit ik wil toch een weekje niet blowen voor de mensen die ik hier een beetje heb leren kennen hopelijk zie ik jullie weer in een andere reeks
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En tuurlijk als iemand nieuw in een topic komt zal ie niet gelijk 20 hallo berichten krijgen, zoiets komt juist later als diegene beetje bij de groep past.![]()
Ik kom eigenlijk nooit in ONZ, totdat ik hier kwam en toen werd ik er meteen op gewezen dat ik m'n UI nog niet in de OP gezet had. Zo welkom was ik.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet welkom? Dat is echt kk bullshit. Iedereen is hier welkom.. En dat is ook altijd gezegd als er iemand langs kwam. Hoe vaak we hier mensen wel niet welkom geheten hebben omdat ze kwamen kijken. Dat is echt zulke onzin..En iedereen die even goeiemorgen komt zeggen krijgt een goedemorgen terug.
Oja want jullie kunnen allemaal in onze gezamelijke PM box kijkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet welkom? Dat is echt kk bullshit. Iedereen is hier welkom.. En dat is ook altijd gezegd als er iemand langs kwam. Hoe vaak we hier mensen wel niet welkom geheten hebben omdat ze kwamen kijken. Dat is echt zulke onzin..Kom op jongens, als je er geen verstand van hebt.. Post dan gewoon niet.
Ook bashen op mods die het WEL goed doen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat loop jij nou de verstandige herman uit te hangen manJezus. Wat een team.
'Ik hou je aan!'quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oja want jullie kunnen allemaal in onze gezamelijke PM box kijkenKom op jongens, als je er geen verstand van hebt.. Post dan gewoon niet.
Ja maar waarom?
'Nou omdat dit en dat'
Ja maar dat doe ik niet, omdat ..
'NOUEN NET ALSOF JULLIE KUNNEN ZIEN WAT IK WEET WAT JULLIE FOUT DOEN'
ik moet denken aan die aflevering van de bende van vijf dat ze allemaal onderling ruzie krijgen dit brengt onderdrukte jeugdtrauma's naar boven![]()
Dit kan ik beamen precies dit juist na een avond mee posten stond ik al in de op hier.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit in ONZ, totdat ik hier kwam en toen werd ik er meteen op gewezen dat ik m'n UI nog niet in de OP gezet had. Zo welkom was ik.En iedereen die even goeiemorgen komt zeggen krijgt een goedemorgen terug.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, kap gewoon even, beter vechten we dit gewoon achter de schermen uit, kom zeg.
[..]
Hou op zeg, je weet zelf hoe het wel en niet hoort.Hang ff lekker de schijnheiligerd uit joh debiel. Ben ook wel klaar met jou, altijd schone schijn met jou.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, kap gewoon even, beter vechten we dit gewoon achter de schermen uit, kom zeg.
[..]
Hou op zeg, je weet zelf hoe het wel en niet hoort.
Gewoon samenspannen achter de schermen en hier de wijsneus uit hangen, het is goed met je![]()
![]()
Niet welkom zijn en niet welkom voelen is iets totaal anders.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oja want jullie kunnen allemaal in onze gezamelijke PM box kijkenKom op jongens, als je er geen verstand van hebt.. Post dan gewoon niet.
Als mensen hier komen, moeten ze even hoi zeggen, dan zeggen we hoi terug en kunnen ze mixen in onze conversatie. Simple as that.
En als je stoned bent ontglipt je nog wel eens wat, dus als ik gefocused ben op 1 convo, dan kan ik er niet 2 tegenlijk houden.Dit -- Parkiet is mijn papa
Maar waarom word er godverdomme bij de stoners gereld, rook verdomme een joint, calm down, doe gezellig, krijg de tyfusOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
Vooral zo doorgaan. Nog even en je kan helemaal niet meer posten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Hang ff lekker de schijnheiligerd uit joh debiel. Ben ook wel klaar met jou, altijd schone schijn met jou.
Gewoon samenspannen achter de schermen en hier de wijsneus uit hangen, het is goed met jeI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Willen alle mods in een ander topic ruzie gaan maken kunnen de vaste users weer lekker verder met de reeks.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe normaal kerel, je weet toch waar ik sta? Doe dan even normaal hier en vecht het elders uit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Hang ff lekker de schijnheiligerd uit joh debiel. Ben ook wel klaar met jou, altijd schone schijn met jou.
Gewoon samenspannen achter de schermen en hier de wijsneus uit hangen, het is goed met je![]()
Beter dat dan met al die wijsneuzen rondhangen achter de schermen, bekijk het maar lekker met jullie clubje kneuzenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Vooral zo doorgaan. Nog even en je kan helemaal niet meer posten.![]()
![]()
Idd!quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Willen alle mods in een ander topic ruzie gaan maken kunnen de vaste users weer lekker verder met de reeks.Your beauty never ever scared me.![]()
Oh tuurlijk, ik post ook wel eens dingen die ikzelf heel grappig vind maar totaal genegeerd worden omdat er op dat moment ook iets anders besproken word, maar dat heb je in elk topic. Ik heb zelfs het idee dat je dat in een normaal topic nog meer ziet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niet welkom zijn en niet welkom voelen is iets totaal anders.
Als mensen hier komen, moeten ze even hoi zeggen, dan zeggen we hoi terug en kunnen ze mixen in onze conversatie. Simple as that.
En als je stoned bent ontglipt je nog wel eens wat, dus als ik gefocused ben op 1 convo, dan kan ik er niet 2 tegenlijk houden.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Doe maar gewoon even normaal...
Anders silence ik het welDit -- Parkiet is mijn papa
Jou UI is echt tof btw.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vraag me af of je een topic report kan maken omdat mods de topic derailen.
Dit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Willen alle mods in een ander topic ruzie gaan maken kunnen de vaste users weer lekker verder met de reeks.
Geen idee wat er speelt, maar erg professioneel is dit ook niet.![]()
Ik dacht al weer precies hetzelfde we zitten goed op een lijn vanavond.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:21 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vraag me af of je een topic report kan maken omdat mods de topic derailen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moest lachen.quote:
Ik dacht gewoon lekker bier te kunnen drinken en ja ik ben dronken , maar geen reden om zo te doen tegen mij. Ik zet mij verdomme met hart en ziel in voor jullie en dan zo doen. Echt, waarom ?![]()
Beter defacen we FOK! even met een grote jonko.Dit -- Parkiet is mijn papa
Met hart en zielquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik dacht gewoon lekker bier te kunnen drinken en ja ik ben dronken , maar geen reden om zo te doen tegen mij. Ik zet mij verdomme met hart en ziel in voor jullie en dan zo doen. Echt, waarom ?. Nog ff man. Je doet geen ruk.
Ja hoor. Vuige apenneuker. Jij zet je juist TOTAAL niet in voor de users. Ja, voor de schermen wel. Maar achter de schermen kunnen ze allemaal de tering krijgen he? Held!quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik dacht gewoon lekker bier te kunnen drinken en ja ik ben dronken , maar geen reden om zo te doen tegen mij. Ik zet mij verdomme met hart en ziel in voor jullie en dan zo doen. Echt, waarom ?"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik dacht al weer precies hetzelfde we zitten goed op een lijn vanavond.
TR gemacht, voor de FA's, dit slaat als een lul op een drumstel. Lage-vloerse opmerkingen, doe eens normaal. lulquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Met hart en ziel. Nog ff man. Je doet geen ruk.
![]()
Je blaat uit je nek lamme takquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja hoor. Vuige apenneuker. Jij zet je juist TOTAAL niet in voor de users. Ja, voor de schermen wel. Maar achter de schermen kunnen ze allemaal de tering krijgen he? Held!![]()
Mag ik even die geheime notes over mij inzien nu we toch alle regels aan het breken zijn?Dit -- Parkiet is mijn papa
Bemoei je er niet meequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:25 schreef Unscrewed het volgende:
Mag ik even die geheime notes over mij inzien nu we toch alle regels aan het breken zijn?![]()
Gast, denk nou maar niet dat ik je niet doorheb. Hoop mooie praatjes maar als het erop aankomt in het PR-team doe je geen kutquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
TR gemacht, voor de FA's, dit slaat als een lul op een drumstel. Lage-vloerse opmerkingen, doe eens normaal. lul. En nu dit gezeik met je medemods voor de schermen, voor mij heb je afgedaan
.
IK KAN ZO SLECHT TEGEN 99% GEWIJZIGDE BERICHTEN.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
IK KAN ZO SLECHT TEGEN 99% GEWIJZIGDE BERICHTEN.Dit -- Parkiet is mijn papa
Sorry schatjesquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
IK KAN ZO SLECHT TEGEN 99% GEWIJZIGDE BERICHTEN.
lol lalala hahah hihihi alluz. jwz.Dit -- Parkiet is mijn papa
Is al goed, houden toch van elkaar.quote:
Lul toch niet zo manquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Gast, denk nou maar niet dat ik je niet doorheb. Hoop mooie praatjes maar als het erop aankomt in het PR-team doe je geen kut. En nu dit gezeik met je medemods voor de schermen, voor mij heb je afgedaan
.
_! Ik doe verdomme hartstikke veel. Jij post alleen maar tieten en zoute opmerkingen achter de schermen. En ja BAN me maar voor het lekken, dwaas
![]()
![]()
Zo maar eens de rest van m'n joint oproken, kijken of dit er grappiger van word.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:
Ditquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kan dit niet beter ergens anders dan?Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik weet niet wat NTB is en ik ben te integer om het te googlen en te doen alsof ik het allang wist.quote:
Ik heb net maar even een dikke joint gedraaid haha. Net al een zak snoep leeg gegetenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:27 schreef Ugjerke het volgende:
Zo maar eens de rest van m'n joint oproken, kijken of dit er grappiger van word.
Echt, WTFquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lul toch niet zo man_! Ik doe verdomme hartstikke veel. Jij post alleen maar tieten en zoute opmerkingen achter de schermen. En ja BAN me maar voor het lekken, dwaas
. Dat je zo loopt te liegen is wel echt laag bij de grond, dat had ik zelfs niet van jou verwacht.
Relax. Je hebt sowieso gelijk dat weet je.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
TR gemacht, voor de FA's, dit slaat als een lul op een drumstel. Lage-vloerse opmerkingen, doe eens normaal. lul
Als de FA's dit allemaal even doorlezen dan is het doei Fopje, en doei Murp, en DOEI LOMPEHORK
Fuck the EBU.![]()
Niet te brekenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat NTB is en ik ben te integer om het te googlen en te doen alsof ik het allang wist.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lul toch niet zo man_! Ik doe verdomme hartstikke veel. Jij post alleen maar tieten en zoute opmerkingen achter de schermen. En ja BAN me maar voor het lekken, dwaas
Je ziet het echt niet he? Mono is hier de alle crewregels aan het schenden, zijn medemods voor de schermen aan het afvallen, aan het lekken, en jij wil de rest weghebben?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Relax. Je hebt sowieso gelijk dat weet je.
Als de FA's dit allemaal even doorlezen dan is het doei Fopje, en doei Murp, en DOEI LOMPEHORK
Je gaat zelf ook nog er gewoon op door?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Je ziet het echt niet he? Mono is hier de alle crewregels aan het schenden, zijn medemods voor de schermen aan het afvallen, aan het lekken, en jij wil de rest weghebben?![]()
Oh, dat had ik eigenlijk wel uit de context moeten halen.quote:
Maar ja, NTB, P4L, BFF, enz.
Yeah wij met z'n allenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh, dat had ik eigenlijk wel uit de context moeten halen.
Maar ja, NTB, P4L, BFF, enz.
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik probeer een beetje te bemiddelen hier, ik vind dit wel een aardige SC, maar als het niet anders is dan moet het.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Relax. Je hebt sowieso gelijk dat weet je.
Als de FA's dit allemaal even doorlezen dan is het doei Fopje, en doei Murp, en DOEI LOMPEHORK![]()
Sorry, maar waar ben jij nu mee bezig dan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Je ziet het echt niet he? Mono is hier de alle crewregels aan het schenden, zijn medemods voor de schermen aan het afvallen, aan het lekken, en jij wil de rest weghebben?
Laat ons allemaal even lekker met rust.
Dit is het Stoners topic, niet het: "Alle mods ga hier bekvechten"-topic.Dit -- Parkiet is mijn papa
De rest loopt hier heel irritant het topic te derailen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Je ziet het echt niet he? Mono is hier de alle crewregels aan het schenden, zijn medemods voor de schermen aan het afvallen, aan het lekken, en jij wil de rest weghebben?
Van wie moet dit dan? Wie heeft dit bedacht? De ONZ modcrew of Yvonne?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik probeer een beetje te bemiddelen hier, ik vind dit wel een aardige SC, maar als het niet anders is dan moet het.Dit -- Parkiet is mijn papa
Wat is die MOET dat een topic moet sluiten omdat er wat minder activiteit is?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik probeer een beetje te bemiddelen hier, ik vind dit wel een aardige SC, maar als het niet anders is dan moet het.![]()
![]()
Ja man, je post hier zelf ook nog wel eens. Je hebt onze liefde toch gevoeld enzo. Hebben we je niet geraakt, broeder?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik probeer een beetje te bemiddelen hier, ik vind dit wel een aardige SC, maar als het niet anders is dan moet het.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
En dat niet welkom is, zoals ik al zei, echt de grootste bullshit ever. 98% van de mensen worden allemaal welkom geheten door meerdere personen tegelijkYour beauty never ever scared me.![]()
Gewoon vanuit de crew.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Van wie moet dit dan? Wie heeft dit bedacht? De ONZ modcrew of Yvonne?Zie boven, is niet anders, soms zijn er gewoon té veel SC's.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat is die MOET dat een topic moet sluiten omdat er wat minder activiteit is?![]()
Pleur ff op man, Mono is niet degene die met dit gezeik begon.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Kinderachtig om zo met z'n alle tegen één te gaan.Fuck the EBU.![]()
Absoluut nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja man, je post hier zelf ook nog wel eens. Je hebt onze liefde toch gevoeld enzo. Hebben we je niet geraakt, broeder?![]()
![]()
Hallon.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:31 schreef krullenbolletje het volgende:
Alle mods die hier posten zijn gewoon dom bezig![]()
Leuke naam is dat.
Hij heeft het er zelf naar gemaakt. Maar goed, hij gaat op zwart zoals hij zei en dan kunnen we gewoon weer verder. Wel zonder deze reeks natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pleur ff op man, Mono is niet degene die met dit gezeik begon.
Kinderachtig om zo met z'n alle tegen één te gaan."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Mijn hart.quote:
Echt waar.. FOK! wilt zo graag van users af..Dus ze denken 'laten we een goed lopende topic reeks dicht gooien'
Nou dan weet ik al precies wat dit is.quote:
Het gaat echt niet over dit topic hoor.
Jullie gebruiken gewoon dit topic als een soort metafoor zodat je het niet direct over de echte reden hoeft te hebben.
- Prof. NathanDit -- Parkiet is mijn papa
Ja hoi, op herhaling: Kunnen we dit even achter de schermen uitvechten en niet hier? Dit is geen plaats hiervoor.![]()
Mja, ik lurk regelmatig mee in ONZ, maar hier heb ik totaal niets van gemerkt. Ineens zo'n mededeling dat de reeks dicht gaat, daarvoor niets. Nu is het iedereen tegen Mono, midden in een topic. Los dit lekker achter de schermen op man. Als je je zulke zorgen maakt om de kwaliteit in ONZ en op Fok! in het algemeen, zal je achteraf wel balen dat je dit zo op de voorgrond blijft spelen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Je ziet het echt niet he? Mono is hier de alle crewregels aan het schenden, zijn medemods voor de schermen aan het afvallen, aan het lekken, en jij wil de rest weghebben?![]()
helemaal topquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij heeft het er zelf naar gemaakt. Maar goed, hij gaat op zwart zoals hij zei en dan kunnen we gewoon weer verder. Wel zonder deze reeks natuurlijk.
Het gaat erom dat je als crew op een lijn moet zitten, je medemods afvallen is gewoon het laagste van het laagstequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pleur ff op man, Mono is niet degene die met dit gezeik begon.
Kinderachtig om zo met z'n alle tegen één te gaan..
Sowieso want te weinig activiteit (of nu teveel?) is onzin en niet welkom zijn ookquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou dan weet ik al precies wat dit is.
Het gaat echt niet over dit topic hoor.
Jullie gebruiken gewoon dit topic als een soort metafoor zodat je het niet direct over de echte reden hoeft te hebben.
- Prof. NathanYour beauty never ever scared me.![]()
Kunnen jullie weer achter de schermen tof doen over de rug van andere users ja, volwassen hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij heeft het er zelf naar gemaakt. Maar goed, hij gaat op zwart zoals hij zei en dan kunnen we gewoon weer verder. Wel zonder deze reeks natuurlijk.![]()
![]()
![]()
Je probeert te bemiddelen, maar de SC moet dicht, right..quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik probeer een beetje te bemiddelen hier, ik vind dit wel een aardige SC, maar als het niet anders is dan moet het.
Fuck the EBU.![]()
We zijn een team weet je wel, niet een individu.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je probeert te bemiddelen, maar de SC moet dicht, right..![]()
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef Flippiee het volgende:
Ik vraag mij af he, trollen de mods niet?
Het is dat mijn popcorngifjes op zijn.
Denk ik ook steeds..quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef Flippiee het volgende:
Ik vraag mij af he, trollen de mods niet?Kan gewoon niet geloven dat ze zo dom zijn en zo graag mensen willen wegjagen
"Ohh look at me, ik ben een verstandige jongen" Kom op man, jij begon deze shitzooi en nu taai je af zodat je toch nog goed overkomtquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef LompeHork het volgende:
Ja hoi, op herhaling: Kunnen we dit even achter de schermen uitvechten en niet hier? Dit is geen plaats hiervoor.FUUUUUU
Oke ik heb misschien een beetje te veeel gedronken maar BOEIEND. Fuck deze shit en fuck mono."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Dacht het ook ff, maar het gaat nu wel erg lang door om een grap te zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef Flippiee het volgende:
Ik vraag mij af he, trollen de mods niet?![]()
Soms als ik op de wc zit, kleed ik me uit, smeer ik mezelf in met Vaseline en ga ik naar buiten om te doen alsof ik een worm ben.Dit -- Parkiet is mijn papa
HAHAquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:35 schreef Unscrewed het volgende:
Soms als ik op de wc zit, kleed ik me uit, smeer ik mezelf in met Vaseline en ga ik naar buiten om te doen alsof ik een worm ben.Your beauty never ever scared me.![]()
Maar wat is nou de bedoeling, eerst is er te weinig activiteit, vervolgens zijn we niet aardig en krijgen jullie klachen, en nu is het omdat het een SC teveel isOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
Dat doen we dan ook maar gewoon.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Danku![]()
En doorpraten is denk ik het beste wat we/jullie kunnen doen jaAls je onverwachts een aai over de bol krijgt ben ik dat.
quote:
Echt he..quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:35 schreef Onorgineel het volgende:
Maar wat is nou de bedoeling, eerst is er te weinig activiteit, vervolgens zijn we niet aardig en krijgen jullie klachen, en nu is het omdat het een SC teveel is
overboardhumor?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:35 schreef Unscrewed het volgende:
Soms als ik op de wc zit, kleed ik me uit, smeer ik mezelf in met Vaseline en ga ik naar buiten om te doen alsof ik een worm ben.![]()
En zonder een heleboel leuke users in ONZquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij heeft het er zelf naar gemaakt. Maar goed, hij gaat op zwart zoals hij zei en dan kunnen we gewoon weer verder. Wel zonder deze reeks natuurlijk.
Fuck the EBU.![]()
Zo zondequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Het is dat mijn popcorngifjes op zijn.Het zal zeker niet vanwege dom zijn en mensen wegjagen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk ik ook steeds..Kan gewoon niet geloven dat ze zo dom zijn en zo graag mensen willen wegjagen
Het blijft ONZ, he.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dacht het ook ff, maar het gaat nu wel erg lang door om een grap te zijn.![]()
Je zou het bijna denken jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef Flippiee het volgende:
Ik vraag mij af he, trollen de mods niet?![]()
![]()
Je komt net kijken, kijk jij nou maar eerst naar je DM voordat je oordeelt, want deze hele kutzooi gaat nergens meer over. Dat geschuif naar Mono, het gebash aan alle kanten, alsjeblieft zeg.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
"Ohh look at me, ik ben een verstandige jongen" Kom op man, jij begon deze shitzooi en nu taai je af zodat je toch nog goed overkomtFUUUUUU
Oke ik heb misschien een beetje te veeel gedronken maar BOEIEND. Fuck deze shit en fuck mono.![]()
Mag ik even mijn ei kwijt? Kan hem niet in mijn broekzak stoppen anders gaat ie kapot.
Snappie?Dit -- Parkiet is mijn papa
Ze zullen wel denken "We moeten lui vinden die te stoned zijn om dat door te hebben".quote:
quote:
Okequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat doen we dan ook maar gewoon.Als je onverwachts een aai over de bol krijgt ben ik dat.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:36 schreef Monopoly het volgende:
ik kan me echt niet voorstellen waarom ze zich als een zaadcel gedragenquote:![]()
![]()
Ja, en wie begon daarmeequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je als crew op een lijn moet zitten, je medemods afvallen is gewoon het laagste van het laagste.
Hij is wel de enige die het bij het juiste eind heeft.Fuck the EBU.![]()
Hahaquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ze zullen wel denken "We moeten lui vinden die te stoned zijn om dat door te hebben".!
Zware_Stem_12quote:
There is a time of cumming and going.![]()
Haha ik lach me echt kapot hier om die opmerkingenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ze zullen wel denken "We moeten lui vinden die te stoned zijn om dat door te hebben".Your beauty never ever scared me.![]()
Waarom moet jij steeds verkondigen dat deze reeks sluit alsof je hier van geniet?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet maar een prestige strijd met Mono over de rug van andere bezoekers van deze reeks? echt?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
??????????quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:35 schreef Onorgineel het volgende:
Maar wat is nou de bedoeling, eerst is er te weinig activiteit, vervolgens zijn we niet aardig en krijgen jullie klachen, en nu is het omdat het een SC teveel isOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
Jullie mods hebben een chick nodig in je team. Ik meld mij hierbij aan.En voor de uren dat jullie in therapie moeten naar aanleiding van dit gedoe, vraag ik niets. Zo collegiaal ben ik
![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef Flippiee het volgende:
Jullie mods hebben een chick nodig in je team. Ik meld mij hierbij aan.En voor de uren dat jullie in therapie moeten naar aanleiding van dit gedoe, vraag ik niets. Zo collegiaal ben ik niet.
Fuck the EBU.![]()
Jullie mods hebben een chick nodig in je team. Ik meld mij hierbij aan.En voor de uren dat jullie in therapie moeten naar aanleiding van dit gedoe, vraag ik niets. Zo collegiaal ben ik niet.
![]()
Er is net een plekje vrijgekomen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef Flippiee het volgende:
Jullie mods hebben een chick nodig in je team. Ik meld mij hierbij aan.En voor de uren dat jullie in therapie moeten naar aanleiding van dit gedoe, vraag ik niets. Zo collegiaal ben ik
Ah, dus je word zwart?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
![]()
Ik niet hoor, hoe kom je daarbij?quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ja en dan zeker iedereen op lopen naaien tegen de rest, ik ken dat soort types welquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:38 schreef Flippiee het volgende:
ZO COLLEGIAAL BEN IK DUS WEL, VOOR ALLE DUIDELIJKHEID. WEL.![]()
![]()
Naziquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
het is dat je stoned bent maar je word.![]()
hallo mods waarom krijg ik geen reacties als fervente banner klikker?/????? grOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
Fopje reageer eens inhoudelijk op mijn posts.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En op die van mijquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fopje reageer eens inhoudelijk op mijn posts.
Tfoe. Dat soort types. Ik ben het type dat mij laat naaien.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja en dan zeker iedereen op lopen naaien tegen de rest, ik ken dat soort types wel![]()
![]()
Ja Fopje, doe eens! Ben wel benieuwd naar wat intellectueels ipv dat achterloos gezeik over de studie van je broer, achter de schermenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fopje reageer eens inhoudelijk op mijn posts.![]()
![]()
Er word constant gezeken, maar ik heb al op meerdere, naar mijns inziens terechte vragen, geen antwoord gehad?Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
het is dat je stoned bent maar je word.sorry
En zwart gaat op wit. En wit zijn alle kleuren dus het word een regenboog.quote:
Een regenboog staat voor blijheid.
Dus wees allemaal lief
Schattige bitch? Preutse bitch ja.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tfoe. Dat soort types. Ik ben het type dat mij laat naaien.
Gaan we schermen?quote:
Wat als iedereen gewoon even zwart word? Dan kunnen we naar de KFC.Dit -- Parkiet is mijn papa
En wat wil je daarmee zeggen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Komen de tetten erin, domineren we de lullen eruit. [ afbeelding ]I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik type me eigen helemaal de tyfus in het crew forum. Net alsof ik allemaal vragen kan beantwoorden van jullie nobodies.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fopje reageer eens inhoudelijk op mijn posts."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:41 schreef Unscrewed het volgende:
Wat als iedereen gewoon even zwart word? Dan kunnen we naar de KFC.
Mijn oom heet Rein. Hij werkt in een sporthal.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat noemt men ook wel rein van zeden
Wat als iedereen gewoon even zwart word? Dan kunnen we naar de KFC.![]()
Doe normaalquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik type me eigen helemaal de tyfus in het crew forum. Net alsof ik allemaal vragen kan beantwoorden van jullie nobodies.![]()
![]()
Wat als iedereen gewoon even zwart word? Dan kunnen we naar de KFC.![]()
![]()
![]()
Jij reageert ook wel erg vriendelijk zeg..quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik type me eigen helemaal de tyfus in het crew forum. Net alsof ik allemaal vragen kan beantwoorden van jullie nobodies.Your beauty never ever scared me.![]()
Vanaf nu neem ik jullie niet meer serieus, de tyfusquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik type me eigen helemaal de tyfus in het crew forum. Net alsof ik allemaal vragen kan beantwoorden van jullie nobodies.
Dat zegt veel over jou. Krijg je soms een stijve lul van je blauwe kleur? Kontneuker.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Net alsof ik allemaal vragen kan beantwoorden van jullie nobodies.Dit -- Parkiet is mijn papa
Hork en Fopje doen het best aardig hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat ONZ dan eindelijk weer eens een keer fatsoenlijk gemodereerd kan worden.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Fopjequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Hork en Fopje doen het best aardig hoor.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat zegt veel over jou. Krijg je soms een stijve lul van je blauwe kleur? Kontneuker.
Ik krijg soms wel een blauw oog van een stijve lul, dan is er iets fout gegaan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat zegt veel over jou. Krijg je soms een stijve lul van je blauwe kleur? Kontneuker.
Wat doet ie voor werk?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mijn oom heet Rein. Hij werkt in een sporthal.![]()
Gaaaaaaaaaastquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik type me eigen helemaal de tyfus in het crew forum. Net alsof ik allemaal vragen kan beantwoorden van jullie nobodies.![]()
![]()
Jullie zoeken het maar lekker uit. Vooral Fopje en Bart, stelletje reetlikkers. Elkaar een beetje aftrekken en ophemelen maar ondertussen onder de gordel trappen. Chapeau![]()
![]()
Fopje reageert op geen enkele vraag betreffende het voortbestaan van deze reeks, iets waar wij gebaat bij zijn. Vervolgens pleurt 'ie er zo'n opmerking uit en durf jij te verkondigen dat hij het nu wel aardig doetquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Hork en Fopje doen het best aardig hoor.Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Sommige mensen noemen mij weleens eikel en ik ben 180 en dan hebben we het niet eens over de rest gehad.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik krijg soms wel een blauw oog van een stijve lul, dan is er iets fout gegaan.There is a time of cumming and going.![]()
Oei, Fopje. Ik vind je wel een toffe user enzo,maar nu laat je je ware aard misschien wel zienquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft z'n kantine daar. Dus hij loopt veel te darten.quote:
Nee altijd dat gezeik aan je kop. Dat is lekker, jullie denken te weten hoe de steel in de hark zit terwijl jullie van niks weten. Oke dit had misschien beter in het crewforum kunnen plaatsvinden. Maar dit is wat effectiever. Mono rot op, en iedereen is blij.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij reageert ook wel erg vriendelijk zeg.."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee altijd dat gezeik aan je kop. Dat is lekker, jullie denken te weten hoe de steel in de hark zit terwijl jullie van niks weten. Oke dit had misschien beter in het crewforum kunnen plaatsvinden. Maar dit is wat effectiever. Fopje rot op, en iedereen is blij.There is a time of cumming and going.![]()
Dat zijn modgedrag jou persoonlijk nu ff kut uitkomt maakt hem geen slechte mod.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:44 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Fopje reageert op geen enkele vraag betreffende het voortbestaan van deze reeks, iets waar wij gebaat bij zijn. Vervolgens pleurt 'ie er zo'n opmerking uit en durf jij te verkondigen dat hij het nu wel aardig doetI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Je bedoelt de mok in de lepel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee altijd dat gezeik aan je kop. Dat is lekker, jullie denken te weten hoe de steel in de hark zit terwijl jullie van niks weten. Oke dit had misschien beter in het crewforum kunnen plaatsvinden. Maar dit is wat effectiever. Mono rot op, en iedereen is blij.
Wanneer emoties sterk aanwezig zijn, komt je ware aard naar boven.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oei, Fopje. Ik vind je wel een toffe user enzo,maar nu laat je je ware aard misschien wel zien
Waarom dat psychologen mensen provoken?Dit -- Parkiet is mijn papa
Nee maar leg ons dan uit hoe het in elkaar steekt.. Jullie komen met redenen aan waarvan jullie zelf ook wel weten dat dat echt dikke bullshit is. Ik ga haast denken dat dit een wraak tegen Mono is ofzo?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee altijd dat gezeik aan je kop. Dat is lekker, jullie denken te weten hoe de steel in de hark zit terwijl jullie van niks weten. Oke dit had misschien beter in het crewforum kunnen plaatsvinden. Maar dit is wat effectiever. Mono rot op, en iedereen is blij.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:44 schreef FL_Freak het volgende:
Mod team mono, flips, hork voor ONZ lijkt me geen slecht combinatie.![]()
![]()
Het is niet zozeer dat het kut uitkomt, het is meer dat het kut overkomt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zijn modgedrag jou persoonlijk nu ff kut uitkomt maakt hem geen slechte mod.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
hielenlikkerquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:44 schreef FL_Freak het volgende:
Mod team mono, flips, hork voor ONZ lijkt me geen slecht combinatie.![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:46 schreef LompeHork het volgende:
Mono vind ik tof, dus ik wil Mono niet zien vertrekken eikDit -- Parkiet is mijn papa
Krijgen jullie ook altijd last van je nek als je jezelf zoveel pijpt?Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Niemand hierquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:46 schreef LompeHork het volgende:
Flips vind ik tof, maar ik zou mono niet willen zien vertrekken eik![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:46 schreef Onorgineel het volgende:
Krijgen jullie ook altijd last van je nek als je jezelf zoveel pijpt?
De operatie om mn onderste ribben eruit te halen staat pas volgende week op de agenda.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:46 schreef Onorgineel het volgende:
Krijgen jullie ook altijd last van je nek als je jezelf zoveel pijpt?There is a time of cumming and going.![]()
Gelijk hebben jullie, maar als jullie ooit, ooit vrouwelijke versterking zoeken he.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:46 schreef LompeHork het volgende:
Flips vind ik tof, maar ik zou mono niet willen zien vertrekken eik
En mij niet trollen of pics laten sturen. Dan staat mijn DM open.![]()
Gast, nog steeds niet na alles wat ie geflikt heeft?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:46 schreef LompeHork het volgende:
Flips vind ik tof, maar ik zou mono niet willen zien vertrekken eik
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:46 schreef LompeHork het volgende:
Ik zou mono niet willen zien vertrekken eikYour beauty never ever scared me.![]()
Kijk, bijna 301 posts in een halfuurtje. Oftewel: Reeks blijft bestaan.
Kusjes.Dit -- Parkiet is mijn papa
Meer mijn onderrug, ik ben er maar mee opgehouden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:46 schreef Onorgineel het volgende:
Krijgen jullie ook altijd last van je nek als je jezelf zoveel pijpt?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: